Mooi, weet ik in elk geval op welke landen ik niet hoef te stemmen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Verklaring van een aantal artiesten dit jaar (mede na heel gedoe op social media waar mensen vragen artiesten zich terug te trekken omdat Israël mee doet)
Wat een broekiesquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef Momo het volgende:
Een jonge Nemo, Jerry, Silvester onder andere.
Ja, het zou wel vreemd zijn dat het echt iets enorms is, als ze er zo lang mee wachten. Het zal in elk geval niet iets worden dat de optredens zelf beïnvloedt dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:39 schreef NailQueen het volgende:
We weten nog steeds niet wat die andere 'big change' is he? Hoe langer ze wachten hoe meer ik het gevoel krijg dat het helemaal niet zo groot is. De green room in een andere ruimte? Een van de Abba leden die de green room presenteert?
Oh dat van die greenroom zou best kunnenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:39 schreef NailQueen het volgende:
We weten nog steeds niet wat die andere 'big change' is he? Hoe langer ze wachten hoe meer ik het gevoel krijg dat het helemaal niet zo groot is. De green room in een andere ruimte? Een van de Abba leden die de green room presenteert?
Godsamme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |