Van de andere kant zijn er ook 'uitstekende argumenten' als het uberkortzichtige en immer doodslaande 'regels zijn regels'. Nooit realiserend dat we die zelf hebben bedacht en niet 'er zijn' vanaf het begin der tijden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
alles wat ik zeg is mijn mening
[..]
- ik heb geen idee hoe groot deze boswachtende boa's zijn
- ze hebben geen boete uitgedeeld voor het omlopen
- over een ruiterpad lopen is niet superveilig, niet in de laatste plaats voor het dier zelf
- niet iedereen en alles hebben een boete gekregen hier, alleen matige Henk of matige Willem (helaas niet beiden) voor iets waarvan ze wisten dat het niet mocht
- ik heb geen enkele user uitgemaakt voor matig en/of aso
uitstekende argumenten weer hoor
Bij je standpunt blijven mag prima hoor. Geen probleem mee. Heb geen idee waarom je een FA er bij wil halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:13 schreef sp3c het volgende:
tenzij @:red_85 in werkelijkheid matige henk of aso Willem is, dat zou wat verrassend zijn maar dan blijf ik bij mijn standpunt
dan moet je maar bij de FA's gaan klagen
@:straatcommando.
daar ben ik het in de regel zelfs mee eens maar hier nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van de andere kant zijn er ook 'uitstekende argumenten' als het uberkortzichtige en immer doodslaande 'regels zijn regels'. Nooit realiserend dat we die zelf hebben bedacht en niet 'er zijn' vanaf het begin der tijden.
Ordnung muss sein, immers.
ja en ik heb geen idee waarom je mijn mod zijn erbij betrekt, als je daar problemen bij hebt moet je logischerwijs bij de FA's zijn dus ik riep er eenquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij je standpunt blijven mag prima hoor. Geen probleem mee. Heb geen idee waarom je een FA er bij wil halen.
Prima.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar ben ik het in de regel zelfs mee eens
Ook prima, jouw mening. Mijn mening is tegenovergesteld op dit vlak. Beetje pragmatischer had wel gemogen.quote:maar hier niet
je wist dat het niet mocht, je deed het toch, je kreeg een halve straf ... take it like a man denk ik dan
Die Jippie mention?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en ik heb geen idee waarom je mijn mod zijn erbij betrekt, als je daar problemen bij hebt moet je logischerwijs bij de FA's zijn dus ik riep er een
zo moeilijk is dit allemaal niet Willem
de hardlopers in kwestie hadden wat pragmatischer moeten zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Ook prima, jouw mening. Mijn mening is tegenovergesteld op dit vlak. Beetje pragmatischer had wel gemogen.
*halve boete want coulantiequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
de hardlopers in kwestie hadden wat pragmatischer moeten zijn
ze hadden 1 miljard opties en ze kiezen voor dat ruiterpad terwijl ze weten dat dat niet mag en terwijl ze weten dat de ruiters in kwestie al langer klagen over mensen die dat doen terwijl het niet de bedoeling is
dan krijg je een boete van de BOA's die daar door de gemeente zijn geplaatst vanwege de klachten
dan betaal je die gewoon toch
mag wel?quote:
oooooooooooooooow shitquote:
preciesquote:
Ja zal daar ook wel heel anders zijn dan hier in Brabant en Limburg. Blij dat ik daar niet woon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou... ga eens in het weekend door de NH'se duinen lopen. Net een stadspark tijdens hondenuitlaat tijd.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ] Maar meneer de BOA, Ik identificeer mijzelf als paard
Ik denk dat je niet begrijpt dat het bos waar jij in wandelt vaak niet van de overheid is (zelfs tot op zekere hoogte is staatsbosbeheer een eigen rechtspersoon die slechts rapporteert aan het ministerie van LNV).quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijkbaar ook niet in alle wandelgebieden. Ligt er net aan wie de beheerder is.
Dit soort gemuggenzifterij gaat dit land echt stuk aan.
Ben laatst nog bij een wedstrijd geweest dus het valt wel mee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
uit dit soort topics blijkt maar weer dat er op de staat van de ijshockeysport na nauwelijks problemen zijn in dit land
Op zonnige dagen zijn er bij wijze van spreken files op de wandelpaden rond de Drunense duinen. Gelukkig mag je als wandelaar ook nog de duinen in wandelen en loop je snel ver weg van de massa mensen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zal daar ook wel heel anders zijn dan hier in Brabant en Limburg. Blij dat ik daar niet woon.
Inderdaad. Ook in veel andere gebieden in die provincie. De enige momenten dat ik niemand tegenkom is het is het heel slecht weer ergens in een tamelijk lelijk productiebos. Ik probeer zeker een of twee keer per week er op uit te gaan. En het aantal door mij gespotte illegaal loslopende honden waarvan de eigenaar géén boete krijgt, is al niet meer te tellen zonder geavanceerde apparatuur.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op zonnige dagen zijn er bij wijze van spreken files op de wandelpaden rond de Drunense duinen. Gelukkig mag je als wandelaar ook nog de duinen in wandelen en loop je snel ver weg van de massa mensen.
Dat is een vignet van natuurmonumenten voor sommige natuurparken, maar van dat geld onderhouden ze ook de route door bijvoorbeeld omgewaaide bomen te verwijderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:32 schreef Hathor het volgende:
Mountainbikers schijnen een of andere vergunning te moeten hebben om in het bos te fietsen.
Dan kunnen we beter even vragen hoe vaak jij in het NH duingebied komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij komen veel mensen hier nooit in een bos en denken ze dat het daar net zo druk is als in de Amsterdamse binnenstad.
Struikelen over de buggies.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:20 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter even vragen hoe vaak jij in het NH duingebied komt.
Ja, het is er minder druk dan op de Kalverstraat maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik helemaal niemand anders zie. Door de week want in het weekend is het mij er te druk. Je ziet het bos ook direct 'slijten' in periodes met extra drukte.
oehquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben laatst nog bij een wedstrijd geweest dus het valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |