Kijk anders even in het ViaPlay-topic, daar heb ik mensen al het stappenplan zien uitleggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef zolderraam het volgende:
Voor de mensen die naar viaplay zijn overgestapt. Hoe werkt dat met "gratis" f1tv pro? kun je zelf weten met welk email adres je daarmee aanmeld? kan dat met dezelfde als waar ik nu f1 tv mee heb?
Ik heb gewoon een echte, wat vreemd dan. Icoontje komt niet in beeld.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Of heb je geen echte Google Chromecast, want met de 'merkloze' wil het idd vaak niet (zo niet nooit) lukken.
F1TV Pro zegt zelf alleen support aan te bieden aan originele Google Chromecast.
Ligt het dan niet aan je telefoon?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een echte, wat vreemd dan. Icoontje komt niet in beeld.
Geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt het dan niet aan je telefoon?
Via SmartView nog een omweg te bedenken?
Ik zou het nu wel alvast proberen te fixenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen ideezal het bij de eerste race wel via de laptop proberen dan.
Geen last van nu. Heb het wel eens gehad dat mijn Chromecast niet bereikbaar was, maar dat is even de stekker eruit en opnieuw erin van de Chromecast en toen deed hij het weer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit te denken (ik quote even je laatste post voor mijn gemakquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen ideezal het bij de eerste race wel via de laptop proberen dan.
Dat probleem had ik al eens eerder met een andere app dus dat had ik ook al gecontroleerd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit te denken (ik quote even je laatste post voor mijn gemak), is het niet een Rechten-kwestie op je telefoon?
Dat je ergens Toegang moet verlenen voor de app van F1TV?
Edit: Hm, ik zie nu dat ik deze testsessie ook niet kan casten via een icon in mn beeld. Maar dat zou mss kunnen komen omdat ik mn Chromecast nu niet aan heb of zo??
Viaplay is op naam van mijn broer en f1 tv staat op mijn naam, zonder problemen gesynced.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je bij ViaPlay en F1TV met hetzelfde emailadres geregistreerd moet zijn, zodat je daarna kan syncen.
Jeujjj!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat probleem had ik al eens eerder met een andere app dus dat had ik ook al gecontroleerd.![]()
Het duurt wel even voor ik het icoontje zie. Ik ging via Netflix casten en daarna kwam hij in deze app wel in beeld.
Heb je toevallig een VPN op je telefoon?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een VPN op je telefoon?
Mijn chromecast wil ook nog wel eens lastig doen als ik mijn VPN aan heb.
Top! Have fun!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja app opnieuw geïnstalleerd en nu is het klaar.![]()
Het seizoen kan beginnen dus.
Je kan een bestaand F1 TV account koppelen aan je Viaplay account of een nieuw account aanmaken. Zie www.f1.com/viaplay. Let er wel goed op dat je het bestaande account via de F1 TV website stop moet zetten. Anders ga je dubbel betalen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef zolderraam het volgende:
Voor de mensen die naar viaplay zijn overgestapt. Hoe werkt dat met "gratis" f1tv pro? kun je zelf weten met welk email adres je daarmee aanmeld? kan dat met dezelfde als waar ik nu f1 tv mee heb?
Waarom zou je eerst je jaarabbo verhogen om het daarna af te schaffen voor bestaande gebruikers. Ik denk echt dat de FOM overweegt om de rechten niet te verkopen en de races vanaf volgend jaar zelf exclusief via F1TV aan te bieden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na die enorme prijsverhoging die afgelopen maand is aangekondigd is er gisteren nog eentje bovenop gekomen in de vorm van het afschaffen van jaarabonnementen. Gaan geruchten rond dat dit gedaan is om de rechten duurder te kunnen verkopen.
Dat de verkoop speciaal voor Viaplay is uitgesteld is al behoorlijk grijs gebied, dit komt er nog eens overheen.
Ik denk dat exclusiviteit op tafel ligt. Rechten zijn meer waard zonder F1TV.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst je jaarabbo verhogen om het daarna af te schaffen voor bestaande gebruikers. Ik denk echt dat de FOM overweegt om de rechten niet te verkopen en de races vanaf volgend jaar zelf exclusief via F1TV aan te bieden.
Waarom zou je als F1TV dan de prijzen aanzienlijk verhogen. In Duitsland kun je ook geen Abbo meer afsluiten, maar bestaande gebruikers kunnen nog steeds kijken. En waarom is de samenwerking met ViaPlay pas nu en niet sinds 2022. Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat exclusiviteit op tafel ligt. Rechten zijn meer waard zonder F1TV.
Handjeklap met Viaplay.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je als F1TV dan de prijzen aanzienlijk verhogen. In Duitsland kun je ook geen Abbo meer afsluiten, maar bestaande gebruikers kunnen nog steeds kijken. En waarom is de samenwerking met ViaPlay pas nu en niet sinds 2022. Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.
die kans is ook zeker aanwezig, als VP ook tegen hun zo wazig is over hun cijfertjes als tegen de media, kunnen ze via deze constructie inderdaad een groot deel van de kijkers tellenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk dat de FOM dit doet om inzicht te krijgen in hoeveel betalende gebruikers/huishoudens er zijn bij VP.
2 dagenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
Bah, ik had nog een kleine hoop op een kortings actie voor nieuwe klanten vlak voor het seizoen,.
Maar het aanbod is nog meer beperkt en netto duurder geworden
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de gp terug kan kijken ipv live (dus het tv access abonnement?)
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.htmlquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je de gp terug kan kijken ipv live (dus het tv access abonnement?)
1 2 | F1 TV PRO F1 TV ACCESS F1 REPLAYS F2, F3, PORSCHE SUPERCUP REPLAYS REPLAYS RACE ARCHIEF** NEDERLAND Y Y Na 2 dagen* Na 2 dagen* Y |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |