Voor mezelf sprekend, heb ik op haar gestemd omdat ze voor reuring zorgt. Niet omdat ik het nou zo met haar eens ben of haar een geweldig persoon vind. Maar 't moet wel een beetje een uitdaging blijven voor anderen, anders wordt het ook maar een theekransje. Ik wil tactische spelletjes, manipulatie en samenzweringen. Ik wil drama en ruzies. A la DGK het liefst. Anders is het geen reet aan. Maar op het einde van de 3 maanden zou ik niet op haar stemmen. Dan gun ik het een meer integer persoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Hoylei het volgende:
Ik snap niet waarom Ashley zo populair is...
En bij al dat gezeur van die groep over dat "plan" van dat andere team zit ik elke keer maar naar de TV te schreeuwen "wie hadden ze dan moeten nomineren!!!", want dat hoor ik niet. Ze vinden Ashley niet leuk (terecht imo) dus zetten ze haar er op...
Ik vind t nog niet echt leuke mensen tot dusverre. Mis Jason (of een persoon als Jason!)
Jason speelde het doordacht en tactisch. Jason was een heer in het spel.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Hoylei het volgende:
Ik snap niet waarom Ashley zo populair is...
En bij al dat gezeur van die groep over dat "plan" van dat andere team zit ik elke keer maar naar de TV te schreeuwen "wie hadden ze dan moeten nomineren!!!", want dat hoor ik niet. Ze vinden Ashley niet leuk (terecht imo) dus zetten ze haar er op...
Ik vind t nog niet echt leuke mensen tot dusverre. Mis Jason (of een persoon als Jason!)
Wat een emotie hè. Maar het is ook niet niks natuurlijk, als je het zelf zo zwaar hebt.quote:
Maar wel met zelfkennis daarover.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef superniger het volgende:
Randy en Doriana zijn heel erg dom.
Ik twijfelde al maar ben nu zo goed als zeker een narciste, ze manipuleert denkt dat de wereld om haar draait, voelt zich superieur, kan niet om met kritiek, omringt zich met mensen die ze naar hand kan zetten (karen bijvoorbeeld en haalt dan het slechte in die mensen boven) en af en toe een portie drama, ook niet bang om woorden te verdraaien, vol van haar eigen. Dat is zo een mens waar een beetje mens met mensenkennis liefst ver weg van blijft. Zo een mensen kosten enkel energie (druk en op je hoede zijn om geen mes in je rug te krijgen). Ashley dat is zoals Danny vorig jaar de ex - van, zo is die Ashley de ex van Robin.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ah vandaag de fake mental breakdown van de Queen.
Ik denk wel dat Randy het wint van Doriana.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon zegt dat je Dilano kan verslaan met knoflook.
Yep...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Ja, Randy. Je gevoel is goed als het aan mij ligt.
Ik heb me bijna bezeken van het lachen toen dit op de streams wasquote:
En er is ook aardig wat humor weggeknipt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef PinkLow het volgende:
Edit heeft dit omgedraaid. Live was het eerst stemmen kijken en daarna pizza eten
Ja live was echt aangenaam om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
En er is ook aardig wat humor weggeknipt...
Ik vind deze BB stem sowieso leuker en grappiger dan voorgaande jaren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef King_Merc het volgende:
Ik vind die Big Brother stem echt geweldig naar Alice en Ashley toe met die pizza,s
Het is toch dezelfde als in ieder geval een van de vorige jaren?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind deze BB stem sowieso leuker en grappiger dan voorgaande jaren.
De stem wel! Maar of de gast achter de stem is grappiger geworden of het is een ander achter de stem.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch dezelfde als in ieder geval een van de vorige jaren?
Hij is erg scherp dit jaar ja!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef King_Merc het volgende:
Ik vind die Big Brother stem echt geweldig naar Alice en Ashley toe met die pizza,s
Ja, er zijn leuke montages bij. Vooral bij Sabeau en Dilanoquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij is erg scherp dit jaar ja!
Vind de muziek die ze gebruiken ook vaak wel on point.
Gewoon slim en tactisch en dat mag. Het is een spel hè, geen fucking Lingo!quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ashley dus wederom heel manipulatief met haar "maximale" stemmen op Ronahi, dat is echt heel laag en gemeen. Het werd gisteren door sommigen in de COS nog goedgepraat, maar het is dus duidelijk een leugen om een ander te pesten en zwart te maken.
en dan daarna obvious komen polsen "wat zie je rood", walgelijk mokkel
Nee dat snap ik, maar als mevrouw zelf om legitieme redenen voor anderen een stem tegen krijgt dan is het huis te kleinquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon slim en tactisch en dat mag. Het is een spel hè, geen fucking Lingo!
Het is nog steeds dezelfde, alleen in seizoen 2021 was er een andere BB stem.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vind deze BB stem sowieso leuker en grappiger dan voorgaande jaren.
Dat is fanatisme en hoort erbij wat niet anders is bij dat slangen clubje Dor, Rot, Ty en Randy.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar als mevrouw zelf om legitieme redenen voor anderen een stem tegen krijgt dan is het huis te klein
Ja, afstotelijk gedrag. Brrr. Van wie dan ook hoor. En er zitten daar meer intriganten. Maar Ashley is daarin wel de onbetwiste eh, Queen. En scoort daarmee héél goed bij héél veel kijkers. Dus dat ze jouw en mijn sympathie en die van andere 'deugneuzen' er niet mee binnenhengelt zal haar weinig boeien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ashley dus wederom heel manipulatief met haar "maximale" stemmen op Ronahi, dat is echt heel laag en gemeen. Het werd gisteren door sommigen in de COS nog goedgepraat, maar het is dus duidelijk een leugen om een ander te pesten en zwart te maken.
en dan daarna obvious komen polsen "wat zie je rood", walgelijk mokkel
Die sympathie kaart heeft ze ook al gespeeld bij dat huilen om haar kindjes, wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, afstotelijk gedrag. Brrr. Van wie dan ook hoor. En er zitten daar meer intriganten. Maar Ashley is daarin wel de onbetwiste eh, Queen. En scoort daarmee héél goed bij héél veel kijkers. Dus dat ze jouw en mijn sympathie en die van andere 'deugneuzen' er niet mee binnenhengelt zal haar weinig boeien.
Toch verwacht ik dat Ashley, calculerend als ze is, richting de finale wat meer de empathie kaart gaat spelen: de 'oké ik ben hier om te winnen maar heb óók een warm hart' troef. Ook vermoed ik dat ze dit iets te nadrukkelijk gaat doen, verradend (voor wie dat wil zien) dat het tactiek is en geen waarachtigheid.
Snap ik hoor. Had dat zelf afgelopen jaren ook soms met bewoners, dat ik ze irritant, geniepig etc. vond maar dat ze toch een mooie rol speelden in de groepsdynamiek. Dus eigenlijk bijna Ashley! Alleen vind ik die té dwingend, te amoreel. Te opgeblazen (en nee dan bedoel ik niet alleen haar lippen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:37 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die sympathie kaart heeft ze ook al gespeeld bij dat huilen om haar kindjes, wat mij betreft.
Ashley is heel slim, en heel venijnig. Niet het type kontenlikker, in ieder geval.![]()
Wat je ook van haar vindt, als zij eruit gaat dan is er heel veel spanning weg. Ik zou het heel jammer vinden.
ja heeft hij wel iets van gelijk in maar dat is dan meer der haar vermoed ikquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Mijn man vindt Ashley op Kim Wilde lijken(hij kijkt voor het eerst even mee)
ja nadenkertjequote:
Ik ben een beetje klaar met al die zogenaamde tactische spelletjes in duo's.quote:
Ja, dat is niet meer leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met al die zogenaamde tactische spelletjes in duo's.
En ze hadden de power of nomination in feite ook nog.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:09 schreef superniger het volgende:
Je hebt een vrijstelling en alsnog ga je janken
Ja al best een tijdje.quote:
En die hebben wij dus verkeerd bepaald..quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:49 schreef PunkieePie het volgende:
Als er niets is vastgezet kan je het beste als laatst gaan.
Jammer van deze volgorde!
Die is bij mij ook sterk stijgende!! Leuke gast, ook een heel mooi gezinnetje heeft iequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
Glenn mag van mij winnen! Wat een positieve relaxte gast.. ♡
En dat kind dus nu naar TV kijken en huilen omdat ie EN niet naar papa kan, EN zijn knuffel ziet en 'm niet kan pakkenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:04 schreef Hoylei het volgende:
Dus Tom heeft het knuffeltje van zn zoontje afgepakt...?
"Hij heeft dit knuffeltje altijd bij zich"
Blijkbaar dus niet!
Mij nog iets te relaxt, neigend naar saai.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
Ik verwed er een emmer Ben en Jerry 's caramel chew chew om, dat die er niet uit gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik wil Danny en Glenn er allebei niet uit hebben.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
Ja, ik gun het ze wel. Vooral Ashley.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:43 schreef superniger het volgende:
Jaaaaa, vrijstelling voor Alice en Ashley.
nee zij nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:48 schreef superniger het volgende:
Mag je tegenwoordig niet meer blij zijn met een vrijstelling?
Hij heeft wel gelijk over haar gedrag, maar veel kijkers vinden dat juist tof om te zien. Dus dan helpt het 'wapen' wat je als bewoners tegen haar in kunt zetten, nominatie, ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:52 schreef odie22 het volgende:
heeft wel gelijk over asslie , en alles wat tegen asslie is is goed![]()
Wat had ie dan verwacht? Dat Ashley in een hoekje gaat zitten sippen over haar vrijstelling? Natuurlijk is ze blij, had hij ook geweest als Randy en Dori hem hadden gewonnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:52 schreef odie22 het volgende:
heeft wel gelijk over asslie , en alles wat tegen asslie is is goed![]()
ja helaas welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over haar gedrag, maar veel kijkers vinden dat juist tof om te zien. Dus dan helpt het 'wapen' wat je als bewoners tegen haar in kunt zetten, nominatie, ook niet.
Nou dat dus. Laat Ash lekker blij zijn net haar pin.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:58 schreef KraideN het volgende:
Ashley is zo vaak genomineerd geweest, zit dat heel de groepje verslagen erbij als ze het 1 week niet is... ach gossie zeg, arme gang van Ty... wat zielig voor ze...
Ik heb vanmiddag een filmpje gezien van een heeeeeeel andere Danny! De veel leukere Danny!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:08 schreef odie22 het volgende:
danny is wel geen fluit aan, maar hoeft van mij ook nog niet weg
Denk dat Ash, Karin, Alice daar niet in mee gaan dat Do en Randy een vrijstelling krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:11 schreef superniger het volgende:
Voorspelling:
Do en Randy krijgen een vrijstelling.
Team Ashley gaat hun stemmen verdelen tussen Glenn/Danny en Tom/Jimmy.
Zeg, doe eens niet!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:11 schreef superniger het volgende:
Voorspelling:
Do en Randy krijgen een vrijstelling.
Team Ashley gaat hun stemmen verdelen tussen Glenn/Danny en Tom/Jimmy.
hij ligt binnen de groep heel goed, maar er is heel weinig van hem te zien op tv en de streamsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een filmpje gezien van een heeeeeeel andere Danny! De veel leukere Danny!
Op tv misschien morgenavond, als hij door de draaideur stapt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij ligt binnen de groep heel goed, maar er is heel weinig van hem te zien op tv en de streams
Denk het.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef superniger het volgende:
Mogen ze eerst overleggen voordat ze stemmen?
Volgens mij moeten ze unaniem kiezen..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef superniger het volgende:
Mogen ze eerst overleggen voordat ze stemmen?
Hier 4x voor Glenn en Randy of Dori weg alsjeblieft!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga voor Glenn stemmen en heel hard hopen dat Randy eruit gaat.
Of wachten tot morgen en dan de stem aan de tegenstander van Randy geven? Glenn gaat deze nominatieronde dik winnen..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga voor Glenn stemmen en heel hard hopen dat Randy eruit gaat.
Ik speel op gevoel, en niet tactischquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of wachten tot morgen en dan de stem aan de tegenstander van Randy geven? Glenn gaat deze nominatieronde dik winnen..
4x? Stemt je hele gezin mee of?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier 4x voor Glenn en Randy of Dori weg alsjeblieft!
Ja, maar ik moet morgen naar een feestje, dus kans dat ik niet kan stemmen dan. Anders was dat wel mijn tactiek geweest. Hoewel ik niet hetzelfde vertrouwen heb als jij dat Glenn er wel doorheen komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of wachten tot morgen en dan de stem aan de tegenstander van Randy geven? Glenn gaat deze nominatieronde dik winnen..
Zowel dochter als ik zelf een account op rtl en op GoPlay. Dus 4 stemmen te verdelen in totaal in huize Irethquote:
Jaaa ja... mooie woorden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik speel op gevoel, en niet tactisch
Ow haha, nah ik heb alleen RTL account.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zowel dochter als ik zelf een account op rtl en op GoPlay. Dus 4 stemmen te verdelen in totaal in huize Ireth
Alice maakt van haar hart geen moordkuil.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:36 schreef KraideN het volgende:
[ afbeelding ]
Doriana wordt getroost door diegene die zij heeft genomineerd vorige week als "bait" Tering..
Dit dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef Bazart het volgende:
Ook vanavond zie je de haat van onze "Queen" naar de andere toe.
Denkt echt dat alles om haar draaien en dat zij bepaalt
quote:
Ik heb Randy gestemd, heb gewacht tot de laatste twee over waren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Hier baal ik toch wel van. Wat ziet men toch in Randy?
Wat vind je leuk aan hem? Of vind je Doriana gewoon erger?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef KraideN het volgende:
[..]
Ik heb Randy gestemd, heb gewacht tot de laatste twee over waren.
Niks. Maar wilde Doriana er gewoon uit, heel vies hoe ze Ashley eruit wilde werken door Alice erop te zetten. Hypocriet gedrag door te zeggen dat andere het vuil spelen terwijl ze zelf het juist vuil speelt. Altijd om dingen heen draaien als ze geconfronteerd wordt. Heel naar mens gewoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan hem? Of vind je Diriana gewoon erger?
Ja, snap ik wel. Maar ik vind haar nog wel een persoonlijkheid hebben en ze ging er vol voor in de games. En dat mis ik volledig bij Randy.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef KraideN het volgende:
[..]
Niks. Maar wilde Doriana er gewoon uit, heel vies hoe ze Ashley eruit wilde werken door Alice erop te zetten. Hypocriet gedrag door te zeggen dat andere het vuil spelen terwijl ze zelf het juist vuil speelt. Altijd om dingen heen draaien als ze geconfronteerd wordt. Heel naar mens gewoon.
Team Ashley speelt het spel gelukkig wel zuiverquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:10 schreef KraideN het volgende:
[..]
Niks. Maar wilde Doriana er gewoon uit, heel vies hoe ze Ashley eruit wilde werken door Alice erop te zetten. Hypocriet gedrag door te zeggen dat andere het vuil spelen terwijl ze zelf het juist vuil speelt. Altijd om dingen heen draaien als ze geconfronteerd wordt. Heel naar mens gewoon.
En natuurlijk die turkse in tranen zien is gewoon leuk maandag.
Je hebt gelijk dat Team Ashley niet zo heel veel anders is dan Team Doriana. Maar team Doriana was toch duidelijk minder in de uitvoering volgens de kijkers/stemmers.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Team Ashley speelt het spel gelukkig wel zuiverAshley roept vanaf dag 1 dat ze het keihard zal spelen, maar als anderen daar op reageren is het huis te klein
Mjah, aan de andere kant denk ik wel dat je het er zelf naar gemaakt moet hebben als ze je niet mag... want volgens mij was ze de eerste (anderhalve)week totaal niet zo. Ze is begonnen toen ze allemaal op haar gingen. Dus actie-reactie. Ze is gewoon terug gaan meppen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik moet er ook niet aan denken om in een huis te moeten zitten met Ashley. Als ze je niet mag, dan heb je echt geen leuke tijd. Ze gaat Sabeau ook nog kapot maken.
Ik weet niet. Dat was ik in eerste instantie met je eens. Het ging fout tussen Ronahi en Tom en daar is het begonnen met die groepjes. Ik ben het met je eens dat het groepje Ronahi begon onder aanvoering van Ro en Do. En omdat Ashley toen veel met Tom optrok kwam zij ook in het tegengroepje. Maar dat geldt niet voor Sabeau vind ik en die kan in de ogen van Ashley ook geen goed doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, aan de andere kant denk ik wel dat je het er zelf naar gemaakt moet hebben als ze je niet mag... want volgens mij was ze de eerste (anderhalve)week totaal niet zo. Ze is begonnen toen ze allemaal op haar gingen. Dus actie-reactie. Ze is gewoon terug gaan meppen..
In mijn ogen ook niet eerlijk gezegd, wat een irritant k*tkindquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat was ik in eerste instantie met je eens. Het ging fout tussen Ronahi en Tom en daar is het begonnen met die groepjes. Ik ben het met je eens dat het groepje Ronahi begon onder aanvoering van Ro en Do. En omdat Ashley toen veel met Tom optrok kwam zij ook in het tegengroepje. Maar dat geldt niet voor Sabeau vind ik en die kan in de ogen van Ashley ook geen goed doen.
Sabeau werkt op de 1 of andere manier ook eel erg op mijn zenuwen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat was ik in eerste instantie met je eens. Het ging fout tussen Ronahi en Tom en daar is het begonnen met die groepjes. Ik ben het met je eens dat het groepje Ronahi begon onder aanvoering van Ro en Do. En omdat Ashley toen veel met Tom optrok kwam zij ook in het tegengroepje. Maar dat geldt niet voor Sabeau vind ik en die kan in de ogen van Ashley ook geen goed doen.
Ja, het is een exponent van de vage generatie. Dat ze vanavond ook zei dat ze niks kon voelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:21 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Sabeau werkt op de 1 of andere manier ook eel erg op mijn zenuwen.
Mij ook. Het heeft met haar manier van doen en spreken te maken. Komt op mij heel gemaakt en overdreven over, hoe ze probeert 'real' te doen of zo. En qua taalgebruik praat ze een beetje als een (allochtone) kerel. Beetje aangeleerd gedrag / je wordt besmet waar je mee omgaat? Ik word er iig heel ongemakkelijk van.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:21 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Sabeau werkt op de 1 of andere manier ook eel erg op mijn zenuwen.
Ik snap wel dat Dilano verliefd op haar is om haar uiterlijk, maar voor het overige snap ik het inderdaad niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 04:57 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Mij ook. Het heeft met haar manier van doen en spreken te maken. Komt op mij heel gemaakt en overdreven over, hoe ze probeert 'real' te doen of zo. En qua taalgebruik praat ze een beetje als een (allochtone) kerel. Beetje aangeleerd gedrag / je wordt besmet waar je mee omgaat? Ik word er iig heel ongemakkelijk van.
En ze weet dat de kijkers achter haar staan. Maar ik ben bang dat ze juist daardoor eerder door kan slaan en het te ver kan drijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, aan de andere kant denk ik wel dat je het er zelf naar gemaakt moet hebben als ze je niet mag... want volgens mij was ze de eerste (anderhalve)week totaal niet zo. Ze is begonnen toen ze allemaal op haar gingen. Dus actie-reactie. Ze is gewoon terug gaan meppen..
Eng vrouwtjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
Ze gaat Sabeau ook nog kapot maken.
Sneu...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze is in alle opzichten gadverdamme.quote:
Andersom gebeurt het ook nietquote:Op maandag 26 februari 2024 20:46 schreef superniger het volgende:
Sabeau gaat Dilano niet naaien.
FRIENDZONED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah die is slim door een beetje in beide partijen te zittenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:05 schreef odie22 het volgende:
jimmy krijgt steeds meer aslie-trekjes
Ty keek Tom niet eens aanquote:Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef superniger het volgende:
Tom en Ty een duo. 😱
Die 2 gaan knokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gesprek daarna met Ro en Dil viel weinig uit te knippen of plakken qua zijn reactie.. blijft een botte hork..quote:Op maandag 26 februari 2024 21:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze kunnen goed knippen en plakken bij de febo
nou ze mogen elkaar niet hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 21:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze kunnen goed knippen en plakken bij de febo
ging ook al over eerder , de reden waarom ze op de knop wilden drukken, dat zeiden ze achteraf pas en niet als motivatie tegen elkaarquote:Op maandag 26 februari 2024 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het gesprek daarna met Ro en Dil viel weinig uit te knippen of plakken qua zijn reactie.. blijft een botte hork..
Dilano nu vertellen dat Ash en Glenn gelijk Karen en Danny "claimden"![]()
Zo ging dat dus mooi niet!
ja om niet genomineerd te komen hoop echt dat het niet luktquote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft dus puur voor Jimmy gekozen om zijn eigen hachie te redden, die offert zo Jim op!
randy zei dat jimmy het volgende doelwit wordt, ash en ka krijgen ze toch niet wegquote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Dilano heeft dus puur voor Jimmy gekozen om zijn eigen hachie te redden, die offert zo Jim op!
Ty in deze hoorquote:
ja ik snapte , maar gisteren was het aslie en karen , toen ronahi , enz enz, snapte ?quote:
Was de scheiding tussen power en powerlessquote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:29 schreef ThijsTH het volgende:
Waar sloeg dat feestje op dan? Die mensen die niet op de knop drukten moesten alleen even kort opruimen en mochten even later alsnog meedoen? Wat een nepzooi zeg.
Hij brengt t alsof t ook andersom kan geldenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat dat wel gaat lukken.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja om niet genomineerd te komen hoop echt dat het niet lukt
ja ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat dat wel gaat lukken.
Dilano is wel heel slim. Vind ik, dan.
Zo ging dat wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het gesprek daarna met Ro en Dil viel weinig uit te knippen of plakken qua zijn reactie.. blijft een botte hork..
Dilano nu vertellen dat Ash en Glenn gelijk Karen en Danny "claimden"![]()
Zo ging dat dus mooi niet!
Ach... tja.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke onsympathieke kut is die Ashley toch. "Ogen openhouden, want die wil binnendringen" over Randy. Alsof die bij jouw konkelclubje wil gaan horen
Nee, ging mij om het "claimen". Zowel zij als Glenn (daar ging het ook over, niet alleen Ashley??) gaven aan graag met karen en Danny te willen en Dilano gaf aan dat dat goed was. Niks geen geclaim, gewoon aangeven en Dilano die dat gelijk goed vond. Dat vond ik geen "claimen". En dat bedoelde ik..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:21 schreef Bazart het volgende:
[..]
Zo ging dat wel.
Ze nam voordat iemand anders wat kon zeggen het woord.
Is wel een mooi onderwerp, zitten echt bizarre wezens die in de zee.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:48 schreef Ireth het volgende:
Over de zee![]()
Staat die paddestoel er nog??
Ja, de humor is echt helemaal vertrokken uit het huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:53 schreef dikkedaniel het volgende:
Sorry maar dat constante gejank de hele tijd trek ik echt niet.
Ze lopen niet eens ver meer achter op tv of wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:52 schreef Ireth het volgende:
Tafels onder de 10 oefenen... zal vast wel hoger zijn![]()
Ach karen, die heeft discalculie...
Nee nu start van de sommen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lopen niet eens ver meer achter op tv of wel?
3100 + 900 +8quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
Maak van die 198 -> 200 en je bent er al bijna.
Ja zet hem net aan. Heb twee dagen stream gemist dus dacht ff tv aflevering kijken. Maar was het alweer bijna vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |