Voor mezelf sprekend, heb ik op haar gestemd omdat ze voor reuring zorgt. Niet omdat ik het nou zo met haar eens ben of haar een geweldig persoon vind. Maar 't moet wel een beetje een uitdaging blijven voor anderen, anders wordt het ook maar een theekransje. Ik wil tactische spelletjes, manipulatie en samenzweringen. Ik wil drama en ruzies. A la DGK het liefst. Anders is het geen reet aan. Maar op het einde van de 3 maanden zou ik niet op haar stemmen. Dan gun ik het een meer integer persoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Hoylei het volgende:
Ik snap niet waarom Ashley zo populair is...
En bij al dat gezeur van die groep over dat "plan" van dat andere team zit ik elke keer maar naar de TV te schreeuwen "wie hadden ze dan moeten nomineren!!!", want dat hoor ik niet. Ze vinden Ashley niet leuk (terecht imo) dus zetten ze haar er op...
Ik vind t nog niet echt leuke mensen tot dusverre. Mis Jason (of een persoon als Jason!)
Jason speelde het doordacht en tactisch. Jason was een heer in het spel.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Hoylei het volgende:
Ik snap niet waarom Ashley zo populair is...
En bij al dat gezeur van die groep over dat "plan" van dat andere team zit ik elke keer maar naar de TV te schreeuwen "wie hadden ze dan moeten nomineren!!!", want dat hoor ik niet. Ze vinden Ashley niet leuk (terecht imo) dus zetten ze haar er op...
Ik vind t nog niet echt leuke mensen tot dusverre. Mis Jason (of een persoon als Jason!)
Wat een emotie hè. Maar het is ook niet niks natuurlijk, als je het zelf zo zwaar hebt.quote:
Maar wel met zelfkennis daarover.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef superniger het volgende:
Randy en Doriana zijn heel erg dom.
Ik twijfelde al maar ben nu zo goed als zeker een narciste, ze manipuleert denkt dat de wereld om haar draait, voelt zich superieur, kan niet om met kritiek, omringt zich met mensen die ze naar hand kan zetten (karen bijvoorbeeld en haalt dan het slechte in die mensen boven) en af en toe een portie drama, ook niet bang om woorden te verdraaien, vol van haar eigen. Dat is zo een mens waar een beetje mens met mensenkennis liefst ver weg van blijft. Zo een mensen kosten enkel energie (druk en op je hoede zijn om geen mes in je rug te krijgen). Ashley dat is zoals Danny vorig jaar de ex - van, zo is die Ashley de ex van Robin.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ah vandaag de fake mental breakdown van de Queen.
Ik denk wel dat Randy het wint van Doriana.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon zegt dat je Dilano kan verslaan met knoflook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |