Die zijn nu echt zo vet als spek.. als die zijn gewassen is het een stuk mooier.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
poeh haar eigen haar is echt heel dun
Haar wenkbrauwen zijn van nature ook veel mooier ipv die dikke strepenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zei ze zelf dat ze minder make-up op had gedaan en ze had alleen een gloss op haar lippen en dat was echt heel mooi
Ze heeft al die troep helemaal niet nodig. Maar ja vaak slaat iemand door als je eenmaal aanpassingen laat doen. Nog dikkere lippen en nog een cup groter. Zo gaat dat ook met haar nagels wimpers en make-upquote:Op maandag 19 februari 2024 14:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen zijn van nature ook veel mooier ipv die dikke strepen
Wie niet dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
ze vinden allemaal dat ze zonder met doorgaan
Jimmy is wel een beetje een kiss assquote:Op maandag 19 februari 2024 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Jimmy zegt : Laat haar eruit zien, zoals ze er zelf wil uitzien.
Ik geloof dat hij dit echt meende.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy is wel een beetje een kiss ass
ik denk dat hij het vooral op zichzelf projecteertquote:Op maandag 19 februari 2024 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij dit echt meende.
Ik kan me het wel voorstellen dat een man dat mooier vindt. Als je haar hoofd in je handen neemt om haar te kussen heb je die vieze aanzet vast.. of als jechaar borsten vastpakt heb je van die harde ballonnen vast. Dat lijkt me allemaal niet erg opwindend.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
leuk dat vooral de mannen het haar van Ashley niet mooi vinden, mannen houden (meestal) van natuurlijke looks. Ik vind het haar van Ash ook vreselijk, veel te lang. Maar zij en haar partner zullen het wel mooi vinden
Dat is ook een uitdrukking die bij hem past, en denk dat hij ook er zo over haar denkt. Alles een beetje over de topquote:Op maandag 19 februari 2024 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Jimmy zegt : Laat haar eruit zien, zoals ze er zelf wil uitzien.
Die fillers in haar lippen lossen intussen vanzelf wel op, tenzij ze mag bijspuiten Achter bij Feboquote:Op maandag 19 februari 2024 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me het wel voorstellen dat een man dat mooier vindt. Als je haar hoofd in je handen neemt om haar te kussen heb je die vieze aanzet vast.. of als jechaar borsten vastpakt heb je van die harde ballonnen vast. Dat lijkt me allemaal niet erg opwindend.
Dat was al wel duidelijkquote:Op maandag 19 februari 2024 15:03 schreef greysbones het volgende:
Tom
ik ben heel koppig he
de rest beaamt het
En krijgen een naam ..quote:Op maandag 19 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Alle camera's hebben nu een pluk haar
Ze krijgen nu ook allemaal een naamquote:Op maandag 19 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Alle camera's hebben nu een pluk haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |