SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Sneak peak van de KSC in Maastricht:
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjesVakman pur sang
Zo kan je mij wel omschrijven iddquote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bepbepbepbepbepbepbepbepbep beeepbepbep bep
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemandquote:
Mja als die pikzwart is dan hoef je het niet meer te proeven natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemand
Ging ze de thee weggooien, omdat ze niet tevreden was met de kleur.Joejoe groetjes
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Puala het volgende:
Ik klik t linkje open met de rant van @:loveislikeakiss over vreetmeet. Ik vind m wel geniaal
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @bitterbal kan nog meequote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Puala het volgende:
Ik klik t linkje open met de rant van @:loveislikeakiss over vreetmeet. Ik vind m wel geniaal
Je bent zelf gepeupelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupel
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moetquote:
op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachtingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @:bitterbal kan nog mee
Bitterbal heeft 1 stoel nodig toch?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moet
[..]
op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachting
ik heb geen pms gehad van haar voor een aanmeldingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitterbal heeft 1 stoel nodig toch?
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groenequote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemand
Ging ze de thee weggooien, omdat ze niet tevreden was met de kleur.Joejoe groetjes
Moet werkenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @:bitterbal kan nog mee
ergens is dit een dingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groene
Vraag dan welke kleurquote:Op maandag 19 februari 2024 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens is dit een ding
aan de andere kant had ik laatst een heel gesprek over wanneer een banaan eetbaar is
Die hebben ook een enigszins andere smaak. Maar in een soep proef je dat toch niet meerquote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groene
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moet
[..]
Oh dat valt mee. Ik dacht 3 minderquote:op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachting
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Oh dat valt mee. Ik dacht 3 minder
spontaan doenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...
Dat was het niet, ze stelde zich gewoon aanquote:Op maandag 19 februari 2024 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mja als die pikzwart is dan hoef je het niet meer te proeven natuurlijk
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je laat je liever uitschelden door kutklanten dan dat je ons ontmoet
Altijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd dat als je een probleem hebt en je maakt een melding, dat het probleem ineens weg is?
Outlook liep over de verbinding te miepen, ik netjes een ticket aangemaakt, is ineens die storing weg
Ja hallooooo
Nee, ik moet die problemen meestal (laten) oplossenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd dat als je een probleem hebt en je maakt een melding, dat het probleem ineens weg is?
Outlook liep over de verbinding te miepen, ik netjes een ticket aangemaakt, is ineens die storing weg
Ja hallooooo
Met caviahaar erop.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij willen je ook wel uitschelden en een vies kussen in je handen drukken hoor
Doe ik ook altijd. Dan los ik het stiekem op en doe net of mensen die het gemeld hebben gek zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallooooo
Nou ja, soms is het probleem hardnekkig en dan heeft het systeem zichzelf geslooptquote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, ik moet die problemen meestal (laten) oplossen
Ik heb nog wel zo'n jaren oud geel uitgeslagen kussen, zal ik die meenemen?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij willen je ook wel uitschelden en een vies kussen in je handen drukken hoor
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Dan los ik het stiekem op en doe net of mensen die het gemeld hebben gek zijn.
Ook dan moet ik aan de slagquote:Op maandag 19 februari 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, soms is het probleem hardnekkig en dan heeft het systeem zichzelf gesloopt
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n jaren oud geel uitgeslagen kussen, zal ik die meenemen?
Bedankt o hoge meesteresquote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupel
Scherpquote:Op maandag 19 februari 2024 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt er een mystery guest? Ik tel 1 persoon minder in de mensen die uitgenodigd zijn.
Hebben jullie wel een dal flex abo ?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling gaan we met de trein?
Dan heb ik dat vast wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan je met 40% meereizen
Is volgens @:Uitstraling voor mentaal beperkten enz.
hij is naar 19 verstuurdquote:Op maandag 19 februari 2024 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt er een mystery guest? Ik tel 1 persoon minder in de mensen die uitgenodigd zijn.
quote:
je mag zelf bestellen, het menu staat hier https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit nog een goed moment om aan te geven dat ik bijna niks lust?
SPANNIEEEEEEquote:
Duidelijk. Hartslag is weer normaal nu.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is naar 19 verstuurd
plus ik ga ook, maar ga mezelf niets sturen
en @:dezwabber is gemeld waarom hij geen PM krijgt
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit nog een goed moment om aan te geven dat ik bijna niks lust?
Zwab bewaart elke PM die hij ooit heeft gekregen in zijn leven.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
Wat is zwabber allemaal aan het doen in de PM dat zn inbox zo vol is
omdat hij ooit een abo had en veel pm's had. en nu geen abo meer heeftquote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
Doe ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zwab bewaart elke PM die hij ooit heeft gekregen in zijn leven.
Beetje hosselen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef TaMieke het volgende:
Heb alles weg moeten gooien..... Daar ging mn ontluikende liefde![]()
Oh waarom dacht ik dan dat we een van te voren vastgesteld assortiment kregen?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag zelf bestellen, het menu staat hier https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig sliden ze toch gewoon in je DM?
Die hangen allemaal uitgeprint boven mijn bedquote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Ben gehecht aan mij PM's
dat was vorige keer omdat la cubanita acute stress had bij het idee van zoveel mensenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Oh waarom dacht ik dan dat we een van te voren vastgesteld assortiment kregen?
Dat was bij La Cubanitaquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
omdat fles nog steeds zijn trauma's aan cubanita naar boven haaltquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als er één ding tussen staat dat je kunt verteren, bestel je dat gewoon 12 keer.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag zelf bestellen, het menu staat hier https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/
ben ik heel goed in.quote:
ik ook nietquote:
Ik kan nog zorgen dat ik de dinotrui schoon heb zaterdag.quote:
Jij moet werken.quote:
Ik vond het nog het ergst dat we HUP HUP NU NU RAUSSSSS op moesten rotten.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat fles nog steeds zijn trauma's aan cubanita naar boven haalt
Jep.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het nog het ergst dat we HUP HUP NU NU RAUSSSSS op moesten rotten.
ik verwacht goth girlfriend vibes van jouw outfitquote:
oeh dan kunnen we matchenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nog zorgen dat ik de dinotrui schoon heb zaterdag.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat was vorige keer omdat la cubanita acute stress had bij het idee van zoveel mensen
quote:
Ah gelukkig hebben jullie beter opgeletquote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat was ook een beetje apart. alsof ze die tafels nog gingen vullen daarnaquote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het nog het ergst dat we HUP HUP NU NU RAUSSSSS op moesten rotten.
Oh ja, goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik verwacht goth girlfriend vibes van jouw outfit
we waren erbij.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah gelukkig hebben jullie beter opgelet
Straps, leder of rubber. Dat soort dingen minstens.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of aan doen en daar uit doen als ze te strak gaan zittenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, goeie.
Wel all you can vreet-proof, dus m'n korsetten blijven thuis.
Wat leuk zegquote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Die hangen allemaal uitgeprint boven mijn bed
nee of mensen die hun koffie al kregen terwijl er nog 2 gangen eten moest komenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n drinken nog niet op en Fles zat volgens mij op de wc.
Zegt elke vrouw in Nederlandquote:
I know. Daarom is het ook nooit gelogenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt elke vrouw in Nederland
Om acht uur kan dat op zich nog wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat was ook een beetje apart. alsof ze die tafels nog gingen vullen daarna
Wat gemeenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er komt geen beeldmateriaal lekker puh, had je maar moeten komen
big tiddy goth girl?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er komt geen beeldmateriaal lekker puh, had je maar moeten komen
Gaat niet :pquote:Op maandag 19 februari 2024 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Regel nou maar gewoon vervanging zaterdag nu het nog kan.
Neequote:Op maandag 19 februari 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geprobeerd, wedden.
Ik heb ook een dino tshirtquote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nog zorgen dat ik de dinotrui schoon heb zaterdag.
mwah de kans is wel klein in Nederlandquote:Op maandag 19 februari 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om acht uur kan dat op zich nog wel.
er komt geen volgende meet meer. dit is de laatste ooitquote:Op maandag 19 februari 2024 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Maar misschien volgende meet dan.als.ik durf
klinkt als personeelstekortquote:Op maandag 19 februari 2024 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Moest de Amerikaanse ambassade bellen...Bij elke ambassade krijg je gewoon iemand aan de telefoon, maar hier moet je 10 minuten door keuzemenu's en uitleg, en uiteindelijk gaan ze er vanuit dat je vraag beantwoord is want dan kun je alleen nog terug naar het hoofdmenu of ophangen
Nee, mijn vraag is niet beantwoord en ik wil gewoon iemand spreken. Wat is dit
Hierna vergaat de wereld.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
er komt geen volgende meet meer. dit is de laatste ooit
Ja werkte sowieso al. Was niet ziekgemeld. Maar nee enkel is niet beterquote:Op maandag 19 februari 2024 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo werk je trouwens alweer ben je genezen?
Nou dan heb ik gewoon pechquote:Op maandag 19 februari 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
er komt geen volgende meet meer. dit is de laatste ooit
Waarom zorg je niet iets beter voor jezelf?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja werkte sowieso al. Was niet ziekgemeld. Maar nee enkel is niet beter
Ik heb nog een Jurassic Park-shirt.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat iedereen nou in dinothema
Ik niet in thema, ik ben gewoon oud.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Nee.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
big booty goth girl bij IJsje
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een Jurassic Park-shirt.
Dit geloof ik ook echt.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een Jurassic Park-shirt.
Ja dan moet ik mij ziekmeldenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zorg je niet iets beter voor jezelf?
Je moederquote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem voor jou of voor je werkgever? (al zou dat 2e mij weinig boeien als je ziek bent ben je ziek)quote:
Het is inmiddels wel iets chronisch, althans zolang er geen oplossing is. Dus dan zou ze zich eigenlijk permanent ziek moeten melden.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem voor jou of voor je werkgever? (al zou dat 2e mij weinig boeien als je ziek bent ben je ziek)
Wat nou als het erger wordt doordat je ermee blijft rondlopen?
dat zou ook kunnen. als ze die grens met mexico niet dicht krijgen dan de telefoongrens maarquote:Op maandag 19 februari 2024 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon het niet te woord willen staan van buitenlanders met vragen
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen. als ze die grens met mexico niet dicht krijgen dan de telefoongrens maar
ik ga denk ik in m'n surfende pizzakat shirt. of transcavia. en anders gewoon saai in een zwart tshirtquote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nog wel een dinoshirtquote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
Nu wil ik helemaal de groepsfoto zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Uitje met de Zonnebloemstichtingquote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal de groepsfoto zien.
Nou nu is het voornamelijk die aanrijding. Daarvoor ging het wel als ik rekening hou met lopenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel iets chronisch, althans zolang er geen oplossing is. Dus dan zou ze zich eigenlijk permanent ziek moeten melden.
Ja meer voor mij omdat ik dan weer thuis zit. Werk komt er wel overheenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem voor jou of voor je werkgever? (al zou dat 2e mij weinig boeien als je ziek bent ben je ziek)
Wat nou als het erger wordt doordat je ermee blijft rondlopen?
Ik sponsor de triangels voor een leuk groepsoptreden.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitje met de Zonnebloemstichting
Ik heb een opblaaspalmboom en ukelele, mocht daar nog interesse in zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n opblaas dino pak als iemand interesse heeft.
En dan "Somewhere over the Rainbow" karaoke.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een opblaaspalmboom en ukelele, mocht daar nog interesse in zijn.
En een roeimachine. Heel dat huis ligt vol met impulsaankopentroepquote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een opblaaspalmboom en ukelele, mocht daar nog interesse in zijn.
zou ik nooit doen, ik heb helemaal geen 100 kilo kaarsvet in de trapkast liggenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een roeimachine. Heel dat huis ligt vol met impulsaankopentroep
Euhm..quote:Op maandag 19 februari 2024 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een roeimachine. Heel dat huis ligt vol met impulsaankopentroep
Beter nu thuis zitten dan later thuis moeten zitten denk ik dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meer voor mij omdat ik dan weer thuis zit. Werk komt er wel overheen
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan "Somewhere over the Rainbow" karaoke.
is wel 1 van mijn favoriete liedjesquote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan "Somewhere over the Rainbow" karaoke.
Na die karaoke sessie misschien niet meerquote:Op maandag 19 februari 2024 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
is wel 1 van mijn favoriete liedjes
dat zou goed kunnenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na die karaoke sessie misschien niet meer
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na die karaoke sessie misschien niet meer
Zeker, ik ga een duet doen met CEquote:
ik zou dat niet hebbenquote:
Want dan zeg jij af?quote:
Ja, dat ben ik volgens Losquote:
Ja, mij ook.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
@:Recce ik heb nu ook een knop voor samenreiskorting in de app.
Druk 'm in, nu het nog kan!quote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook!Waarschijnlijk is-ie straks weer weg.
en dan een willekeurig steegje van Google Street View af halen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
[x]https://twitter.com/telegraaf/status/1759514726034280558[/x]
Dat zijn geen halve maatregelen. @:Budapestenaar
De beste test is de productie-testquote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook!Waarschijnlijk is-ie straks weer weg.
Dom, had ze beter in Nederland kunnen doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
OEH, ik ook !quote:Op maandag 19 februari 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
@:Recce ik heb nu ook een knop voor samenreiskorting in de app.
BOINK!quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat die porsche rijdt op een halve velg
Drugs-verkopen-vanuit-een-tentje-GOD.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
Gewoon gezellie met de burgerrupsquote:Op maandag 19 februari 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat die porsche rijdt op een halve velg
Terecht welquote:Op maandag 19 februari 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist zakelijke reiskosten van 3,90 gedeclareerd
Burgerrupsgenot.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon gezellie met de burgerrups
waarom heeft je sportschool gebakquote:Op maandag 19 februari 2024 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n sportschool heeft prima gebak. Ik weet niet of ik dat had willen weten, eerlijk gezegd.
dat magquote:Op maandag 19 februari 2024 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hi-protein carrot cake natuurlijk.
zodat mensen langer hun abbo nodig hebben, duhquote:
oh ja slimquote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zodat mensen langer hun abbo nodig hebben, duh
Dit ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zodat mensen langer hun abbo nodig hebben, duh
Jezelf trakteren?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Was nu wel even makkelijk, want ik had er niet aan gedacht om vooraf wat te regelen om te trakteren en hier kon ik even snel heen.
dat is wel een prima reden dan jaquote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Was nu wel even makkelijk, want ik had er niet aan gedacht om vooraf wat te regelen om te trakteren en hier kon ik even snel heen.
Gisteren bejaard ditdat.quote:
Gefeliciteerd!quote:
en dat zomaar aan ons voorbij laten gaanquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat zomaar aan ons voorbij laten gaan
Nog gefeliciteerd oma!
dit ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij houdt de verjaardagskalender toch bij
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lunchtippel was fatsoenlijk te noemen.
[ afbeelding ]
Heb er al een tijdje niet meer op gekekenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij houdt de verjaardagskalender toch bij
* dud0r schrijft minpunten op voor de jaarlijkse beoordelingquote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er al een tijdje niet meer op gekeken
Krijgen we een beoordeling hier?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r schrijft minpunten op voor de jaarlijkse beoordeling
Alleen degene met publieke takenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijgen we een beoordeling hier?
Doe er nog maar een paar bij want ook mijn verjaardag is vergeten.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r schrijft minpunten op voor de jaarlijkse beoordeling
heb je die wel op de kalender laten zetten?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe er nog maar een paar bij want ook mijn verjaardag is vergeten.
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar niet actief op bevraagd zodra je wordt toegevoegd aan de plattegrond van Foqueville? Dat proces rammelt nog een beetje.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je die wel op de kalender laten zetten?
quote:
Dank julliequote:
Al die meninghebbers altijd maarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijgen we een beoordeling hier?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat niet op de plattegrond, daarom ging het mis.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar niet actief op bevraagd zodra je wordt toegevoegd aan de plattegrond van Foqueville? Dat proces rammelt nog een beetje.
Het inburgeringsproces ligt bij dimmy. dan moet je daar even aankloppenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar niet actief op bevraagd zodra je wordt toegevoegd aan de plattegrond van Foqueville? Dat proces rammelt nog een beetje.
Hoiquote:Op maandag 19 februari 2024 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die meninghebbers altijd maar![]()
Je ogen worden er niet beter op met de jaren.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij staat niet op de plattegrond, daarom ging het mis.
Dankjewelquote:
Thanks, jij ook.quote:
Je bent verhuisd?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ogen worden er niet beter op met de jaren.
quote:
Gisteren.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Draak was jarig?![]()
Gefeliciteerd @:ijsdraakje![]()
quote:
GefeliciTAARTquote:
Een kip is geen mus.quote:
Airwin ook jarig?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Gefeliciteerd @:IJsdraakje en @:Airwin![]()
![]()
klopt als een busquote:
Wel een beetje susquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:AirwiN![]()
[ afbeelding ]
Wufttt 2 jarigen?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Gefeliciteerd @:IJsdraakje en @:Airwin![]()
![]()
Van een rondborstige jongedame?quote:
kan je dat ergens zien?quote:
Kan best 4 maanden geleden geweest zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
Ja airwin zei dat ie jarig was geweest, geen idee wanneer verder
nee want ik weet nog niet wat ik aan doe. Dat laat ik de dames beslissen voordat we weg gaan thuisquote:
Als het de PM is die wij allemaal gekregen hebben, dan weet je wel als je de username ziet dat het een rondborstige jongedame isquote:Op maandag 19 februari 2024 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je dat ergens zien?![]()
"LET OP, deze PM komt van een rondborstige jongedame. Dit is niet het moment om fouten te maken!"
ik doe gewoon normie. Karneval is voorbij.quote:
doe eens niet zo ordinairquote:Op maandag 19 februari 2024 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het de PM is die wij allemaal gekregen hebben, dan weet je wel als je de username ziet dat het een rondborstige jongedame is
wat is er precies ordinair?quote:
je beschrijft haar als een stuk vlees waar je van wil proevenquote:
echt hequote:
ik vind het vreemd dat je dit hier in leest. Ik zeg alleen dat het algemeen bekend is dat zij een goedgevulde buste heeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
je beschrijft haar als een stuk vlees waar je van wil proeven
ik weet het nog niet, heb inspiratie nodigquote:
ahh, en hoeveel dames heb je thuis zitten tegenwoordig?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee want ik weet nog niet wat ik aan doe. Dat laat ik de dames beslissen voordat we weg gaan thuis
normie is een erg ruim begripquote:Op maandag 19 februari 2024 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik doe gewoon normie. Karneval is voorbij.
sorry?quote:
je doet net alsof ze niks meer is dan een stel tietenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat je dit hier in leest. Ik zeg alleen dat het algemeen bekend is dat zij een goedgevulde buste heeft.
Dat ik daar graag van wil proven is zeker waar, maar dat staat er niet.
nu nul maar zaterdag zijn er twee hierquote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, heb inspiratie nodig
[..]
ahh, en hoeveel dames heb je thuis zitten tegenwoordig?
Is het dan alsnog nodig dat zo te benoemen?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat je dit hier in leest. Ik zeg alleen dat het algemeen bekend is dat zij een goedgevulde buste heeft.
Dat ik daar graag van wil proven is zeker waar, maar dat staat er niet.
Ditquote:Op maandag 19 februari 2024 14:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is het dan alsnog nodig dat zo te benoemen?
dit is wederom jouw eigen interpretatie.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net alsof ze niks meer is dan een stel tieten
het schept wel duidelijkheidquote:Op maandag 19 februari 2024 14:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is het dan alsnog nodig dat zo te benoemen?
Niet alleen die van mij.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is wederom jouw eigen interpretatie.
[..]
het schept wel duidelijkheid
Er zijn wat ideeën voorbij gekomen vandaag.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, heb inspiratie nodig
De meest genoemde outfits zijn dino outfitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |