SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Sneak peak van de KSC in Maastricht:
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjesVakman pur sang
Zo kan je mij wel omschrijven iddquote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bepbepbepbepbepbepbepbepbep beeepbepbep bep
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemandquote:
Mja als die pikzwart is dan hoef je het niet meer te proeven natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemand
Ging ze de thee weggooien, omdat ze niet tevreden was met de kleur.Joejoe groetjes
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Puala het volgende:
Ik klik t linkje open met de rant van @:loveislikeakiss over vreetmeet. Ik vind m wel geniaal
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @bitterbal kan nog meequote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Puala het volgende:
Ik klik t linkje open met de rant van @:loveislikeakiss over vreetmeet. Ik vind m wel geniaal
Je bent zelf gepeupelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupel
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moetquote:
op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachtingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @:bitterbal kan nog mee
Bitterbal heeft 1 stoel nodig toch?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moet
[..]
op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachting
ik heb geen pms gehad van haar voor een aanmeldingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitterbal heeft 1 stoel nodig toch?
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groenequote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemand
Ging ze de thee weggooien, omdat ze niet tevreden was met de kleur.Joejoe groetjes
Moet werkenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @:bitterbal kan nog mee
ergens is dit een dingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groene
Vraag dan welke kleurquote:Op maandag 19 februari 2024 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens is dit een ding
aan de andere kant had ik laatst een heel gesprek over wanneer een banaan eetbaar is
Die hebben ook een enigszins andere smaak. Maar in een soep proef je dat toch niet meerquote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groene
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moet
[..]
Oh dat valt mee. Ik dacht 3 minderquote:op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachting
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Oh dat valt mee. Ik dacht 3 minder
spontaan doenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...
Dat was het niet, ze stelde zich gewoon aanquote:Op maandag 19 februari 2024 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mja als die pikzwart is dan hoef je het niet meer te proeven natuurlijk
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je laat je liever uitschelden door kutklanten dan dat je ons ontmoet
Altijd.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd dat als je een probleem hebt en je maakt een melding, dat het probleem ineens weg is?
Outlook liep over de verbinding te miepen, ik netjes een ticket aangemaakt, is ineens die storing weg
Ja hallooooo
Nee, ik moet die problemen meestal (laten) oplossenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd dat als je een probleem hebt en je maakt een melding, dat het probleem ineens weg is?
Outlook liep over de verbinding te miepen, ik netjes een ticket aangemaakt, is ineens die storing weg
Ja hallooooo
Met caviahaar erop.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij willen je ook wel uitschelden en een vies kussen in je handen drukken hoor
Doe ik ook altijd. Dan los ik het stiekem op en doe net of mensen die het gemeld hebben gek zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallooooo
Nou ja, soms is het probleem hardnekkig en dan heeft het systeem zichzelf geslooptquote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, ik moet die problemen meestal (laten) oplossen
Ik heb nog wel zo'n jaren oud geel uitgeslagen kussen, zal ik die meenemen?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij willen je ook wel uitschelden en een vies kussen in je handen drukken hoor
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Dan los ik het stiekem op en doe net of mensen die het gemeld hebben gek zijn.
Ook dan moet ik aan de slagquote:Op maandag 19 februari 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, soms is het probleem hardnekkig en dan heeft het systeem zichzelf gesloopt
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n jaren oud geel uitgeslagen kussen, zal ik die meenemen?
Bedankt o hoge meesteresquote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupel
Scherpquote:Op maandag 19 februari 2024 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt er een mystery guest? Ik tel 1 persoon minder in de mensen die uitgenodigd zijn.
Hebben jullie wel een dal flex abo ?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling gaan we met de trein?
Dan heb ik dat vast wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan je met 40% meereizen
Is volgens @:Uitstraling voor mentaal beperkten enz.
hij is naar 19 verstuurdquote:Op maandag 19 februari 2024 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt er een mystery guest? Ik tel 1 persoon minder in de mensen die uitgenodigd zijn.
quote:
je mag zelf bestellen, het menu staat hier https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit nog een goed moment om aan te geven dat ik bijna niks lust?
SPANNIEEEEEEquote:
Duidelijk. Hartslag is weer normaal nu.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is naar 19 verstuurd
plus ik ga ook, maar ga mezelf niets sturen
en @:dezwabber is gemeld waarom hij geen PM krijgt
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Is dit nog een goed moment om aan te geven dat ik bijna niks lust?
Zwab bewaart elke PM die hij ooit heeft gekregen in zijn leven.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
Wat is zwabber allemaal aan het doen in de PM dat zn inbox zo vol is
omdat hij ooit een abo had en veel pm's had. en nu geen abo meer heeftquote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
Doe ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zwab bewaart elke PM die hij ooit heeft gekregen in zijn leven.
Beetje hosselen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Elvi het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef TaMieke het volgende:
Heb alles weg moeten gooien..... Daar ging mn ontluikende liefde![]()
Oh waarom dacht ik dan dat we een van te voren vastgesteld assortiment kregen?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag zelf bestellen, het menu staat hier https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig sliden ze toch gewoon in je DM?
Die hangen allemaal uitgeprint boven mijn bedquote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Ben gehecht aan mij PM's
dat was vorige keer omdat la cubanita acute stress had bij het idee van zoveel mensenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Oh waarom dacht ik dan dat we een van te voren vastgesteld assortiment kregen?
Dat was bij La Cubanitaquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
omdat fles nog steeds zijn trauma's aan cubanita naar boven haaltquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als er één ding tussen staat dat je kunt verteren, bestel je dat gewoon 12 keer.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag zelf bestellen, het menu staat hier https://zusje.nl/tapas-menu/tapaskaart/
ben ik heel goed in.quote:
ik ook nietquote:
Ik kan nog zorgen dat ik de dinotrui schoon heb zaterdag.quote:
Jij moet werken.quote:
Ik vond het nog het ergst dat we HUP HUP NU NU RAUSSSSS op moesten rotten.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat fles nog steeds zijn trauma's aan cubanita naar boven haalt
Jep.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het nog het ergst dat we HUP HUP NU NU RAUSSSSS op moesten rotten.
ik verwacht goth girlfriend vibes van jouw outfitquote:
oeh dan kunnen we matchenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nog zorgen dat ik de dinotrui schoon heb zaterdag.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat was vorige keer omdat la cubanita acute stress had bij het idee van zoveel mensen
quote:
Ah gelukkig hebben jullie beter opgeletquote:Op maandag 19 februari 2024 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat fles nog steeds zijn trauma's aan cubanita naar boven haalt
ja dat was ook een beetje apart. alsof ze die tafels nog gingen vullen daarnaquote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het nog het ergst dat we HUP HUP NU NU RAUSSSSS op moesten rotten.
Oh ja, goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik verwacht goth girlfriend vibes van jouw outfit
we waren erbij.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah gelukkig hebben jullie beter opgelet
Straps, leder of rubber. Dat soort dingen minstens.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik verwacht goth girlfriend vibes van jouw outfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |