SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Sneak peak van de KSC in Maastricht:
FYI VREETMEET zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loveislikeakiss in GC / [KSC #17153] Geen feestjesVakman pur sang
Zo kan je mij wel omschrijven iddquote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bepbepbepbepbepbepbepbepbep beeepbepbep bep
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemandquote:
Mja als die pikzwart is dan hoef je het niet meer te proeven natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemand
Ging ze de thee weggooien, omdat ze niet tevreden was met de kleur.Joejoe groetjes
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Puala het volgende:
Ik klik t linkje open met de rant van @:loveislikeakiss over vreetmeet. Ik vind m wel geniaal
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @bitterbal kan nog meequote:Op maandag 19 februari 2024 10:40 schreef Puala het volgende:
Ik klik t linkje open met de rant van @:loveislikeakiss over vreetmeet. Ik vind m wel geniaal
Je bent zelf gepeupelquote:Op maandag 19 februari 2024 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja, zal nog een pm sturen naar het gepeupel
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moetquote:
op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachtingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @:bitterbal kan nog mee
Bitterbal heeft 1 stoel nodig toch?quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moet
[..]
op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachting
ik heb geen pms gehad van haar voor een aanmeldingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitterbal heeft 1 stoel nodig toch?
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groenequote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ooit als kleine 4E als stagiare thee gemaakt voor iemand
Ging ze de thee weggooien, omdat ze niet tevreden was met de kleur.Joejoe groetjes
Moet werkenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al zijn er wel mensen afgehaakt dus @:bitterbal kan nog mee
ergens is dit een dingquote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groene
Vraag dan welke kleurquote:Op maandag 19 februari 2024 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens is dit een ding
aan de andere kant had ik laatst een heel gesprek over wanneer een banaan eetbaar is
Die hebben ook een enigszins andere smaak. Maar in een soep proef je dat toch niet meerquote:Op maandag 19 februari 2024 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had vroeger een keer op werk een vrouw die de dagsoep bestelde. Was heldere paprika soep. Dus de soep komt, zit er groene paprika in. Dat lust mevrouw niet. Dus soep terug. Ze luste wel gele paprika maar geen groene
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bakkes prinsesje, kan zaterdag gewoon de flogger meenemen als het moet
[..]
Oh dat valt mee. Ik dacht 3 minderquote:op het moment zijn we maar met 1 minder dan de originele verwachting
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...quote:Op maandag 19 februari 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
Oh dat valt mee. Ik dacht 3 minder
spontaan doenquote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus die drie die spontaan langs wilden komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |