die act van hem is al jaren niet leuk meer.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:11 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Die vind het leuk om alles af te zeiken, daarvoor ook ingehuurd. Je zult maar zo zijn......
Kritiek ja, uiteraard. Wat je tegenwoordig in het medialandschap wel ziet is dat het vaak meer een soort van voorbarig uit de nek kletsen is.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef havanagila het volgende:
Nou nou, beetje kritiek mag toch wel. Zeker als je ziet hoe ie de stratosfeer in wordt gehyped.
Ach hij heeft een tour in het buitenland en staat avond aan avond de longen uit z'n lijf te brullen dus daar zal z'n stem misschien niet helemaal aan gewend zijn. Geen idee. Z'n concert ging die avond alsnog prima dus waar hebben we het over.quote:
Ik vind het zelf al leuk dat we eens een artiest hebben waar de buitenlandse fans mee weglopen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
Eventueel hypen lijkt me voornamelijk de goede hoop, en het supporten van onze onze inzending. Een beetje alsof je hoopt dat je voetbalploeg het goed gaat doen.
Ik hoop eigenlijk van niet. Gewoon een presentatie van het hele lied, zonder dat je iets weet is toch leuker.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:37 schreef Momo het volgende:
Zullen we nog een teaser krijgen deze week?
Doe dan maar de albumhoes ofzo deze week.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van niet. Gewoon een presentatie van het hele lied, zonder dat je iets weet is toch leuker.
Het filmpje van S10 die toen in de koelkast kroopquote:Op maandag 26 februari 2024 10:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doe dan maar de albumhoes ofzo deze week.
Of zo’n teaserfilmpje als bij S10 waarin je mensen ziet luisteren, dat vond ik dan ook nog wel leuk. Maar ik wil geen snippet eigenlijk.
Van Nu.nlquote:In Leeuwarden wordt op 11 mei een groot evenement georganiseerd tijdens de finale van het Eurovisie Songfestival. Het event in de geboortestad van Songfestival-deelnemer Joost Klein zal uit verschillende optredens bestaan.
Het evenement is een gezamenlijk initiatief van de gemeente Leeuwarden, de provincie Friesland, poppodium Neushoorn, Omrop Fryslân en presentator Sipke Jan Bousema.
De organisatoren willen Klein met "duizenden" naar de overwinning schreeuwen. De initiatiefnemers hebben bij de AVROTROS het verzoek neergelegd om de puntentelling namens Nederland vanuit Leeuwarden te doen.
"Ze waren positief, maar ze moeten nu bekijken of het kan", zegt Bousema. "Ik snap dat ze nu even druk zijn met de lancering van het liedje dat donderdag naar buiten wordt gebracht, maar ik hoop binnenkort duidelijkheid te krijgen."
De 26-jarige Klein werd geboren in Leeuwarden en groeide op in het dorp Britsum. De zanger vertegenwoordigt Nederland op het komende Eurovisie Songfestival. Hij moet op 9 mei nog wel eerst de halve finale doorkomen. De organisatoren laten in ieder geval weten dat het evenement in Leeuwarden ook doorgaat als Klein de finale niet haalt.
Haha nee! Maar wel over zijn stem. Zelfs William en Richard van de Crommert waren van de partij. Hij moest in bescherming genomen worden, moest zich aan de regels houden bla bla bla.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wordt zijn twittergevecht met @:Momo nog benoemd?
Erg he? Wat een vreselijke vent. En hij had gelijk na die beelden van Joost contact opgenomen met buitenlandse collega's. Daarom was William natuurlijk weer in beeld.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:47 schreef Zigsky het volgende:
Ze laten nu de clip niet zien van valszingend D&M want het is nu wel klaar, maar een paar dagen geleden wel laten zien want Gordon zong vals
. Wat een schijnheilige, die Aran.
Echt. Gaat nergens over.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:51 schreef summer52 het volgende:
[..]
Erg he? Wat een vreselijke vent. En hij had gelijk na die beelden van Joost contact opgenomen met buitenlandse collega's. Daarom was William natuurlijk weer in beeld.
Ja ze deden net of dit het einde was. Gelukkig zei Viviene dat hij nog genoeg tijd had om zijn stem goed te laten klinken. Jeetje het is pas in mei waar praten ze over, het lijkt wel of Aran hoopt dat het mis gaat, heeft hij weer wat te zeikenquote:Op maandag 26 februari 2024 18:50 schreef Zigsky het volgende:
Hij is gewoon schor, nou en.
En WiwiWilliam mocht ook wat zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |