Oh?? Ik was net te laat, ik schakelde pas in toen Johan D. het over een homofeestje had en dat ze allemaal een potje vaseline in hun zak hadden.Jeetje ik schaam mij soms voor mijn leeftijdsgenoten, wat een nare, vieze, gefrustreerde oude zak is dat toch.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
In VI zeggen ze dat het niet doorgaat bij Lubach? Hadden ze gehoord op de radio ergens.
Ik zie daar echt nul berichten over op de socials. Dus het was vast wishful thinking van ze.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:02 schreef GeorgeM het volgende:
In VI zeggen ze dat het niet doorgaat bij Lubach? Hadden ze gehoord op de radio ergens.
Was dat eigenlijk altijd al in die generatie of is dat sinds hun eigen muzieksmaak steeds verder van de huidige muziekwereld komt te staan? Derksen vond Arcade ook een "overdreven homo nummertje".quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh?? Ik was net te laat, ik schakelde pas in toen Johan D. het over een homofeestje had en dat ze allemaal een potje vaseline in hun zak hadden.Jeetje ik schaam mij soms voor mijn leeftijdsgenoten, wat een nare, vieze, gefrustreerde oude zak is dat toch.
Je mag natuurlijk een andere muzieksmaak hebben maar toon een beetje respect. Johan D. was zo grof en respectloos. Het enige wat bij hem telt is zijn keuze van muziek. Ik vind ook niet alle muziek mooi maar dat kan ook niet. Het zou maar een saaie boel zijn als iedereen dezelfde muziek leuk vindt. En ja het ligt ook wel aan leeftijd, oud zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk altijd al in die generatie of is dat sinds hun eigen muzieksmaak steeds verder van de huidige muziekwereld komt te staan? Derksen vond Arcade ook een "overdreven homo nummertje".
Oudere mensen in mijn omgeving vonden bijvoorbeeld Cha Cha Cha "geen muziek". Maar goed dat vinden mijn ouders ook van de meeste muziek die ik luister en dan niet eens het echt harde werk, maar dat vinden ze al van een Evanescence of Within Temptation.
(Sorry als ik generaliseer over "oude mensen" maar gewoon iets dat mij opvalt).
Bij hem heb ik ook het idee dat hij bewust tegen iets als ESF schopt omdat ook wel goed scoort bij de achterban om dat belachelijk te maken. Ook bepaalde politici zijn regelmatig doel. Een beetje dom lullen met opmerkingen die nergens op slaan in de kroeg en iedereen lachen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:07 schreef summer52 het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk een andere muzieksmaak hebben maar toon een beetje respect. Johan D. was zo grof en respectloos. Het enige wat bij hem telt is zijn keuze van muziek. Ik vind ook niet alle muziek mooi maar dat kan ook niet. Het zou maar een saaie boel zijn als iedereen dezelfde muziek leuk vindt. En ja het ligt ook wel aan leeftijd, oud zijn, maar je moet ook weten dat tijden en muziek veranderen. En nogmaals een andere mening hebben is oké maar ik walg gewoon van de opmerkingen die hij maakte. Kijk ik luister ook liever naar Leonard Cohen, Otis Redding of de Stones. Maar door de Beste Zangers ben ik mij gaan verdiepen in Floor Jansen en Nightwish en ik hou ook van deze muziek. Dus verdiep je ook eens in andere muziek voordat je maar van alles verkondigd. Maar Johan Derksen heeft helemaal niets met ESF maar om het een homofeestje te noemen, hoe kortzichtig ben je dan. En wat mij dan nog het meeste stoort dat niemand aan de tafel tegen hem in gaat, ze lachen alleen wat schaapachtig.
Dat is toch van alle tijden. En eerlijk is eerlijk, de boomers waren jong in de jaren 60-70, de muziek van toen was ook gewoon veel beterquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk altijd al in die generatie of is dat sinds hun eigen muzieksmaak steeds verder van de huidige muziekwereld komt te staan? Derksen vond Arcade ook een "overdreven homo nummertje".
Oudere mensen in mijn omgeving vonden bijvoorbeeld Cha Cha Cha "geen muziek". Maar goed dat vinden mijn ouders ook van de meeste muziek die ik luister en dan niet eens het echt harde werk, maar dat vinden ze al van een Evanescence of Within Temptation.
(Sorry als ik generaliseer over "oude mensen" maar gewoon iets dat mij opvalt).
Nouja dat is natuurlijk op objectief, persoonlijk heb ik meer met de jaren 80 als ik naar "oude muziek luister".quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is toch van alle tijden. En eerlijk is eerlijk, de boomers waren jong in de jaren 60-70, de muziek van toen was ook gewoon veel beter
Ik weet trouwens niet wat je onder "de huidige muziekwereld" verstaat, hele slechte hiphop misschien. Verder is het vooral veel recyclen wat er gebeurt, een Harry Styles of Taylor Swift is niet bepaald origineel (wat niet slecht hoeft te zijn). Ik vraag me wel eens af welke artiest van nu er over 40 jaar nog wordt geluisterd.
Ik bedoel: als je bent opgegroeid in een tijd dat de Beatles en Stevie Wonder mainstream waren, dan is de mainstream van nu toch een beetje... matig. Dat kan ik me best voorstellen. En als je zoals Johan Derksen in de scene zat van Cuby & the Blizzards en dat soort gasten snap ik best dat je bij Arcade denkt: wat een zeiklied. Hoe hij dat dan verwoordt is natuurlijk weer lekker populistisch, maar ja... dat willen de mensuh horen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja dat is natuurlijk op objectief, persoonlijk heb ik meer met de jaren 80 als ik naar "oude muziek luister".
De huidige muziekwereld is natuurlijk breder dan die vroeger was, en bestaat uit allerlei verschillende muziek van mainstream artiesten als Taylor Swift en Suzan en Freek tot hiphop/rap tot rock/metal tot elektronische muziek/dance.
Jup, vooral overal het 'homofiele' als beschrijving is puur tv-likes scoren bij z'n publiek.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel: als je bent opgegroeid in een tijd dat de Beatles en Stevie Wonder mainstream waren, dan is de mainstream van nu toch een beetje... matig. Dat kan ik me best voorstellen. En als je zoals Johan Derksen in de scene zat van Cuby & the Blizzards en dat soort gasten snap ik best dat je bij Arcade denkt: wat een zeiklied. Hoe hij dat dan verwoordt is natuurlijk weer lekker populistisch, maar ja... dat willen de mensuh horen.
Ik was jong in de jaren 80 en vond de muziek toen vreselijk: die plastieken synthesizer deuntjes, het gladde. Was helemaal dol op de muziek van de jaren 70 en 60. Volgens mij is het een generatie ding om de muziek van 1 - 2 generaties daarvoor kwalitatief “beter” te vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja dat is natuurlijk op objectief, persoonlijk heb ik meer met de jaren 80 als ik naar "oude muziek luister".
De huidige muziekwereld is natuurlijk breder dan die vroeger was, en bestaat uit allerlei verschillende muziek van mainstream artiesten als Taylor Swift en Suzan en Freek tot hiphop/rap tot rock/metal tot elektronische muziek/dance.
Super positief artikel. Maar dat willen de RICHARD VAN DE CROMMERT - haters hier waarschijnlijk niet horenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:50 schreef Momo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-the-show-must-go-on
Telegraaf maakt een premium artikeltje
Welnee, die heeft volgens mij nog niks lelijk over Joost geschreven. (En terecht.)quote:Op zondag 25 februari 2024 02:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Super positief artikel. Maar dat willen de RICHARD VAN DE CROMMERT - haters hier waarschijnlijk niet horen
Die vind het leuk om alles af te zeiken, daarvoor ook ingehuurd. Je zult maar zo zijn......quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef Greys het volgende:
Derksen vindt het gewoon leuk om alles van het Songfestival chronisch af te zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |