SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik wil nergens dood gevonden worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
Brabant, daar wil je nog niet dood gevonden wordenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
DTS moet veranderd worden naar DLSC
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
OhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als jij je identificeert als een slaperig persoon accepteren wij je op een liefdevolle manier als je gaat slapenquote:
mensen met gebrek aan creativiteit zouden bepaalde rechten ontnomen moeten wordenom in een reeks een nieuwe kansloze reeks te gaan doen puur omdat het irritant is maar omdat het kan is niet iets waar ik veel dorst van krijg
![]()
![]()
Er mag hier niet meer gechat worden maar enkel snoei en snoei hard gepest worden?quote:![]()
Maar zoniet, dan ookquote:Op zondag 18 februari 2024 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij je identificeert als een slaperig persoon accepteren wij je op een liefdevolle manier als je gaat slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:20 schreef Harrie het volgende:
mensen met gebrek aan creativiteit zouden bepaalde rechten ontnomen moeten wordenom in een reeks een nieuwe kansloze reeks te gaan doen puur omdat het irritant is maar omdat het kan is niet iets waar ik veel dorst van krijg
Sc is een deur verderquote:Op zondag 18 februari 2024 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er mag hier niet meer gechat worden maar enkel snoei en snoei hard gepest worden?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
ja duurt nog 30 minutenmet aankondigingen dat ik ga..![]()
![]()
Lekker slapen happyquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met of zonder broodrooster?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef Harrie het volgende:
Die aandachtshoeren trek ik echt slecht dus ik ga mijn badkuip vol water laten stromenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef Harrie het volgende:
Die aandachtshoeren trek ik echt slecht dus ik ga mijn badkuip vol water laten stromen
Trust nobody![]()
infernoquote:Op zondag 18 februari 2024 21:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
zoek nog goeie pillen maar Ferry belt al weken niet terug?
outbreak is ook nog wel favoriet van mij, maar denk red die niet meer om af te kijken.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat snap ik welquote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
HC gaat natuurlijk eerst nog ff met mij mee in badsnap dat dan
![]()
KoppijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zet broodrooster weer op veilige afstandquote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
HC gaat natuurlijk eerst nog ff met mij mee in badsnap dat dan
Trust nobody![]()
Ja doe dat maar eens happy!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zet broodrooster weer op veilige afstand![]()
![]()
Maar je bent bij jezelf en je blijft bij jezelf maar zo ziet het er niet naar uit, hoe jij je energie uitstraalt naar anderen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ook een slecht idee.quote:
Ga maar gewoon wakker badderen zonder broodroosterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Liedje van?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je bent bij jezelf en je blijft bij jezelf maar zo ziet het er niet naar uit, hoe jij je energie uitstraalt naar anderen.Trust nobody![]()
HC straalt altijd liefde uitquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je bent bij jezelf en je blijft bij jezelf maar zo ziet het er niet naar uit, hoe jij je energie uitstraalt naar anderen.![]()
![]()
Nee sabeau, livestream BBquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
KijkiKijk ik doequote:Op zondag 18 februari 2024 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ook een slecht idee.
Ga maar gewoon wakker badderen zonder broodroosteren niet
![]()
Trust nobody![]()
Badderzequote:Op zondag 18 februari 2024 22:39 schreef Harrie het volgende:
10 minutenik kom straks wel weer kijken hier in de poel des verderfs
Trust nobody![]()
Jaaa goed idee van jouquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alleen maar liefdeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker slapen danOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaquote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Zou ik nog wat eten, of gaan slapen?Trust nobody![]()
Jaquote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Zou ik nog wat eten, of gaan slapen?![]()
Dank ickOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lecker schlafen HappyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
TschüssOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee ik ga nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee nog nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus uhhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Echt niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je hebt ook voor mij een ticket voor universal geboekt??Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Had dat even gezegd, dan had ik 3 tickets besteld. Of wil MrMickytjuh ook nog meequote:Op zondag 18 februari 2024 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Je hebt ook voor mij een ticket voor universal geboekt??![]()
Jouw timing is Hemelschquote:ditquote:en een Paterquote:In bad lig ik altijd aan zoveel dingen te denken dat slapen geen optie isquote:of juist laterquote:Dja (Dus Ja?)quote:dat is correctquote:weer goedquote:kutgatjes Mario komt er aanquote:ik dacht heel even aan wat andersquote:
waar zijn mijn 40 puncktenquote:wiequote:quote:
een keer gaan we allemaalquote:neem de tijdquote:Uhhquote:
is het nu echt of nietquote:![]()
![]()
Haha asjeblieft Harrie voor de hulp bij je poging tot langste multi quoteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dit was maar een kleintjequote:Op zondag 18 februari 2024 23:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Haha asjeblieft Harrie voor de hulp bij je poging tot langste multi quote![]()
![]()
Op de smiley klikken, dan opent het smiley vensterquote:Op zondag 18 februari 2024 23:27 schreef Xylos het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe doe ik de fok emojis???![]()
![]()
Even in je instellingen aanzetten dat die standaard onder je tekstvak staan is het makkelijkstquote:Op zondag 18 februari 2024 23:27 schreef Xylos het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe doe ik de fok emojis???
![]()
Anders moet je de letters en zo uit je hoofd leren
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Net in bad lag ik te denken aan de vrouw die aan me vroeg: "Dus het is wat het is?"
Ik gaf als antwoord: Ja dat denk ik wel
FOUT
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
Net in bad lag ik te denken aan de vrouw die aan me vroeg: "Dus het is wat het is?"
Ik gaf als antwoord: Ja dat denk ik wel
FOUT
de belangrijkste moet je gewoon uit je hoofd kennenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Even in je instellingen aanzetten dat die standaard onder je tekstvak staan is het makkelijkst
![]()
Anders moet je de letters en zo uit je hoofd leren![]()
![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waar juichen we om?
quote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Temperatuur update
37.0Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel even wennen hoor
Wat een vrolijkheid
ga wegquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik deed heel lief, lees eens terugquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
doe es liefquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Ik was me net uit de naad aan het juichen en lief doen. Helemaal tegen mijn principes in.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik waardeer het. Mijn excuses voor mijn overhaaste conclusiequote:Op zondag 18 februari 2024 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was me net uit de naad aan het juichen en lief doen. Helemaal tegen mijn principes in.
Straks maar weer even vuurspuwen![]()
Nu al zin in![]()
![]()
Hoe gaat het met de blaren van vanmorgen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Ik lig al in bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Blaren?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de blaren van vanmorgen?![]()
De blaren van je blarenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus beter lief doenquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:51 schreef Harrie het volgende:
Veel plezier mensenen doe de groeten aan Mario
Ich gib punkt an hund
![]()
Dag Harrie, slaap lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 23:51 schreef Harrie het volgende:
Veel plezier mensenen doe de groeten aan Mario
ik zou mijn hont er nog van af trappen bedoel jequote:slapfenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 23:56:35 (Sorry HonT is met een T) ]![]()
Ik dacht dat het dat betekende...quote:Op zondag 18 februari 2024 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zou mijn hont er nog van af trappen bedoel je![]()
![]()
Niet slapfen, slapenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zou mijn hont er nog van af trappen bedoel je
[..]
slapfenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Na al deze liefde ga ik weer een poging tot slapen doen![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Na al deze liefde ga ik weer een poging tot slapen doen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
hmmm dat is wel fijn jaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
* Homijn komt even wat punten scorenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vandaag geen puntquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vandaag alleen hartjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
SylossisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
strooien doen we alleen met pepernotenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lief doen!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn neus loopt weer leegOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo lukt slapen nietquote:
![]()
Nope...quote:
Alles behalveOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga zo ook proberen te slapenquote:
Wil alleen liever boek lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
wel hartjes?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gib mir puntquote:Op maandag 19 februari 2024 00:35 schreef Harrie het volgende:
het is zo triest en doorzichtigMario HELP de punten komen er aan
du hundmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
![]()
Mickytjuh in GAM / [Ingress] Waar we kilometers maken en Portals veroveren
Ik doe weer eens een pogingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooi gesproken hoor.
Net opgestaan van mijn dutje. Klaar voor de nachtdienst
Mobile gaming is niet gamingquote:Op maandag 19 februari 2024 00:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe weer eens een poging
Zijn er ook leuke boeken met portals?quote:Op maandag 19 februari 2024 00:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe weer eens een pogingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:quote:quote:jullie zijn wel een goed duo samenquote:
gewoon net zo lang drammen tot je je zin krijgt
veel plezier samen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 00:38 schreef Harrie het volgende:
En daarom heb jij hoeveel punten?quote:Op maandag 19 februari 2024 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jullie zijn wel een goed duo samen
veel plezier samenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit is waarom liefde hier onmogelijk is, de jaloezie is niet te hardenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
JAWEL DIT IS GODVERDOMME DE LIEFDE SC OKE?quote:Op maandag 19 februari 2024 00:40 schreef drakin het volgende:
Dit is waarom liefde hier onmogelijk is, de jaloezie is niet te harden
Harrie is jaloers op onsquote:
Nee maar waar moet het anders.quote:
Je kan dit in ieder geval niet op een desktop spelen.
Een laptop zou nog kunnen.Boeken over portals. Vast welquote:Op maandag 19 februari 2024 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn er ook leuke boeken met portals?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wij zijn de erfgenamen van een schitterende wereldquote:
Het is het onderwerp deze maand van mijn boekengroep, ik dacht misschien weet jij er nog een paar.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar waar moet het anders.
Je kan dit in ieder geval niet op een desktop spelen.
Een laptop zou nog kunnen.
[..]
Boeken over portals. Vast wel
Games zijn toch vaak ook op boeken gebasseerd?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Deze game is niet op een boek gebaseerd.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is het onderwerp deze maand van mijn boekengroep, ik dacht misschien weet jij er nog een paar.
Games zijn toch vaak ook op boeken gebasseerd?
Maar wat is precies het thema van je boeken groep deze maand?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met dit in gedachten ga ik lekker slapen.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wij zijn de erfgenamen van een schitterende wereld
Ik heb liever liefde dan puntjes
quote:Op maandag 19 februari 2024 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Met dit in gedachten ga ik lekker slapen.
Ik heb liever liefde dan puntjes
gebookmarkedquote:Op maandag 19 februari 2024 00:44 schreef Mickytjuh het volgende:
https://www.amazon.nl/Nia(...)-ebook/dp/B0117ZVZBY
Dit is het boek over Ingressmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zo'n zin in vakantie
paar jaar geleden had ik je in je gezicht uitgelachen met deze zinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
When she first agreed to lead the research team of the Niantic Project, Dr. Devra Bogdanovich knew she was headed into the unknown. What she never could have imagined is where her dangerous, and potentially world-changing, exploration of Exotic Matter would lead her.
After the chaos of the evening known as Epiphany Night explodes into murder and betrayal, the NIA seeks other ways to continue the ongoing research while Devra finds herself on the run and ensnared in a game of cat and mouse with the most powerful thinking machine ever created, a detection algorithm known as ADA. As ADA follows her digital trail, Devra is also pursued by both a relentless assassin and a rogue NIA agent.
Now determined to restart her quest for understanding this transdimensional building block known as Exotic Matter, Devra recruits a team of her own to stop Niantic and uncover the ultimate truth of XM. Is it the key to unlocking an enlightened future? Or is it a tool for the ultimate enslavement of mankind?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Portal Fantasyquote:Op maandag 19 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Deze game is niet op een boek gebaseerd.
Maar wat is precies het thema van je boeken groep deze maand?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb vakantie nodig van mijn vakantiequote:Op maandag 19 februari 2024 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
zo'n zin in vakantie
paar jaar geleden had ik je in je gezicht uitgelachen met deze zin
Wtfquote:Op maandag 19 februari 2024 00:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe weer eens een poging![]()
Ik speel ook Ingress, op een laag pitje momenteel wel
It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
ik neem minimaal dagje vrij na mijn vakantie, er zijn collega's die de avond van tevoren terugkomen en dan aan het werk zijn, mij niet gezienquote:Op maandag 19 februari 2024 00:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie nodig van mijn vakantieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb er al eentje binnenquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
ingress dat is al best oud toch
volgens mij ben ik een jaar of 10/12 geleden onderweg naar een spontane date nog een keer omgereden om een bepaalde plek te bezoeken![]()
![]()
quote:
Lul dan lekker mee dAAR!!quote:Op maandag 19 februari 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik speel ook Ingress, op een laag pitje momenteel wel![]()
Ik wil daar ook steeds de challenges delen.
Zoals.nu de bountiesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja spekkie doe je ook mee met Ingress?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Donequote:Op maandag 19 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lul dan lekker mee dAAR!!
Ik wil daar ook steeds de challenges delen.
Zoals.nu de bounties
It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Zonde!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: