Mooi zo, hier ook alles okidokiequote:Op zondag 18 februari 2024 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, alles zijn gangetje, en met jou?
nu nog steeds zekerquote:Op zondag 18 februari 2024 09:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was ooit op ski vakantie.. met mijn walkman.. was ik mijn bandjes vergeten.
Had ik alleen het bandje wat er in zat. Aan één zijde UB40... en aan de andere Terence Trent Darby
2 weken lang.. kan alle liedjes mee zingen
In de jaren 80 waren ze in Ahoy, toen heb ik ze daar gezien en kon je gratis stoned worden omdat er binnen heel veel geblowd werdquote:Op zondag 18 februari 2024 09:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ze echt nog in de originele samenstelling gezien. Was erg leuk live.
Daar is de tt inderdaad op gebaseerdquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de jaren 80 waren ze in Ahoy, toen heb ik ze daar gezien en kon je gratis stoned worden omdat er binnen heel veel geblowd werd
omg ik ookquote:
Zeker wel. Weet ik uit ervaringquote:Op zondag 18 februari 2024 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet AI zijn.. kan nergens zo mooi zijn
Als je eenmaal in tropische warme wateren heb gezwommen wil je nooit meer andersquote:
Goffer, dat is het betere werkquote:Op zondag 18 februari 2024 09:11 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje vertrekt zo dadelijk naar Schiphol. Ze gaat naar de Seychellen. Arghhhh ik wil ook!!!!!!!!
Precies, heerlijk!quote:Op zondag 18 februari 2024 09:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je eenmaal in tropische warme wateren heb gezwommen wil je nooit meer anders
Dat doet ze goed, heerlijk zeg.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:11 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje vertrekt zo dadelijk naar Schiphol. Ze gaat naar de Seychellen. Arghhhh ik wil ook!!!!!!!!
success pullie!!! Hopelijk net zo goed als gisterquote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
Ik ben nu een beetje de klos helaas, op naar Delft voor wat roeiracen
Succes!!quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
Sterkte met dit weer!quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er verleidelijk uitquote:
Zet hem op pullup 🚣quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
...kun je nooit meer zwemmenquote:Op zondag 18 februari 2024 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
Als je eenmaal in ijswater hebt gezwommen…
Heerlijk... chansonsquote:
Delft-meetquote:Op zondag 18 februari 2024 09:19 schreef Prisha het volgende:
Ik ben trouwens een paar maanden geleden voor het eerst in Delft geweest. Collega woont daar in de binnenstad en had een boottochtje georganiserd.
Wat een mooie stad ook. Ik moet daar echt nog een keer terug, met camera deze keer.
Zou leuk zijn. Echt prachtige historische binnenstad. Zulke mooie gebouwen ook.quote:
Ja! Leuke horeca ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Echt prachtige historische binnenstad. Zulke mooie gebouwen ook.
Zijn dat alle zeeën waarin je gezwommen hebt?quote:Op zondag 18 februari 2024 09:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest de kaart er ff bijpakken
Waddenzee
Noordzee
Middelandse Zee
Noord Atlantisch Oceaan
Carribische zee
Rode Zee
Grote Oceaan
Baltische Zee ( Is dat nou hetzelfde als de Oostzee en de Finse Golf? )
Nou dat was zie wel...
Ooh Zuiderzee
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn dat alle zeeën waarin je gezwommen hebt?
Helenequote:
quote:
Zo is natuur!quote:
Jammiequote:Op zondag 18 februari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
hmmm tijd voor wat warme broodjes en een eitje
kaiser broodjes in de oven.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
hmmm tijd voor wat warme broodjes en een eitje
Ik kom er ook iedere morgen even voor kijkenquote:
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook iedere morgen even voor kijken
Ja dat nummer met Oleta Adams is prachtig, kippenvel-muziek.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef Prisha het volgende:
wel grappig. Ik heb gisterenavond twee albums beluisterd. Color of Spring van Talk Talk, en Seeds of Love van Tears for Fears.
Toen die uitkwamen vond ik beide bands helemaal niks aan. Maar goed, wat was ik toen, 14 of zo?
En nu...adembenemend mooi. In Color of Spring hoor je al een voorbode van de richting die ze uitgingen met het prachtige Spirit of Eden. Een plaat waar de platenmaatschappij toenertijd niet blij mee was. Zelfs een rechtzaak tegen ze aangespannen omdat ze vonden dat het muziek " niet verkoopbaar" was. Totaal niet mainstream, geen TopPop materiaal. Je zal het niet tegenkomen op SkyRadio of Q music of de Top 2000 allertijden....maar wat een ontzettend mooi album en wat was Mark Hollis, naast een geweldige zanger, ook een fantastische muziekkunstenaar. Helaas veel te vroeg heengegaan![]()
Van Tears for Fears is het nummer met Oleta Adams zo ontzettend mooi.
Grappig is dat. Ik had er dus helemaal niks mee. Shout vond ik een van de saaiste nummers ever. Nu nog steeds niet echt geweldig trouwens. Ik hou wel van minder toegankelijke (lees=niet commercieel) muziekstukken. Spirit of Eden is zo mooiquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat nummer met Oleta Adams is prachtig, kippenvel-muziek.
Ik was als puber fan van Tears for Fears, het begon met Shout en ik heb de eerste twee LP's grijsgedraaid. Vooral The Hurting. Dat was toch best wel een donker album met heftige liedjes, maar dat sprak me als puber wel heel erg aan. Van The Seeds of Love heb ik ook de CD. Ze zijn nu weer bij elkaar, maar ik volg ze nu eigenlijk amper meer. Ik zal het album van Talk Talk eens beluisteren. Ik ken ze natuurlijk wel, maar dan vooral van de top 40 nummers.
zijn ze weer bij elkaar, dat wist ik nietquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze zijn nu weer bij elkaar, maar ik volg ze nu eigenlijk amper meer. Ik zal het album van Talk Talk eens beluisteren. Ik ken ze natuurlijk wel, maar dan vooral van de top 40 nummers.
Shout vind ik nu ook niet zo bijzonder meer, maar daar begon wel mijn liefde voor de band en vond daarna eigenlijk hun eerste album beter met o.a. Pale Shelter en Mad World.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Grappig is dat. Ik had er dus helemaal niks mee. Shout vond ik een van de saaiste nummers ever. Nu nog steeds niet echt geweldig trouwens. Ik hou wel van minder toegankelijke (lees=niet commercieel) muziekstukken. Spirit of Eden is zo mooi
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef Prisha het volgende:
tickets voor Alcatraz in tha pocketWelcome to the Rock
Ja our birdwatcherquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit onze *redacted* live?
Goffer gemistquote:
En je post de link niet omdat ..................quote:Op zondag 18 februari 2024 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een Youtube kanaal gevonden vol met oude films![]()
Ben al aan mijn derde
@ your service!quote:Op zondag 18 februari 2024 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je post de link niet omdat ..................
Tank u very mutsquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@ your service!
https://www.youtube.com/@:moviesandfilms4you
Zitten best leuke tussenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@ your service!
https://www.youtube.com/@:moviesandfilms4you
https://www.youtube.com/@GrjngoWesternMoviesquote:Op zondag 18 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè! Ik was ook positief verast.
Lay-out weet ik niet maar ik heb al weken last van de pagina's dat ik niet meer uit het topic kan komenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Jullie ook de lay-out van Fok naar de klote?
Nee, hier werkt het 'normaal'quote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog niet, weet wel dat Danny bezig is met ietsquote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij mij hetzelfde (op de ipad). Erg irritant.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is weer anders denk ik..
Ik zie dit:
https://i.gyazo.com/bc93ec667229e2b0cf198b0972f68dad.png
Ja hier ook. Niet te doen. En nog steeds niet zoals het hoort, maar wel leesbaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie je nog geen verschil?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
Daadwerkelijk nog geen enkel verschil gezien
Maar misschien was het altijd al klote
quote:
Dan is het duidelijk wat jij van de lay-out vindtquote:
Het filmpje wordt achteruit afgespeeld. Verder op zich normaal gedrag.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:07 schreef pullup het volgende:
@:Domnivoor![]()
??
[x]https://twitter.com/ScienceGuys_/status/1759200314551648393[/x]
Ja ziet er niet veilig uitquote:Op zondag 18 februari 2024 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het filmpje wordt achteruit afgespeeld. Verder op zich normaal gedrag.
Maar ik zou het dier z.s.m. bij deze houder weghalen.
Hey nieuwe UI.. die vangen ze met een schepnetje als dinerquote:
Zit wat schaatsen te bekijkenquote:
Maar zelfs achteruit,, had dat beest toch ff enorme dorst/eigenwijze bijtreactie toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het filmpje wordt achteruit afgespeeld. Verder op zich normaal gedrag.
Maar ik zou het dier z.s.m. bij deze houder weghalen.
Ik zie ze liever levend. Zo cutequote:Op zondag 18 februari 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey nieuwe UI.. die vangen ze met een schepnetje als diner
Heb je lopen stuccen?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit tevreden naar de muur te kijken
Like watching paint dryquote:Op zondag 18 februari 2024 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit tevreden naar de muur te kijken
Nee. Je houdt iets voor zijn kop wat hij als bedreiging ziet (om het even wat) en dan bijt hij en laat niet meteen los.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar zelfs achteruit,, had dat beest toch ff enorme dorst/eigenwijze bijtreactie toch?
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Je houdt iets voor zijn kop wat hij als bedreiging ziet (om het even wat) en dan bijt hij en laat niet meteen los.
Erg gezond is het niet om zo’n beest in een harde kraan te laten bijten en dan vol te pompen met water.
Dit vraagt om een nadere toelichting.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik luister naar een gesprek tussen een Mesopotamische wetenschapper en een profeet
Kennis kan niet uit genoeg bronnen komen!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit vraagt om een nadere toelichting.
Die was goed zuur jaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
Hahaha prachtig die blik van Irene Schouten bij het WK afstanden , net gereden en denkend dat ze wel hard genoeg heeft gereden om goud te pakken .... komt er nog een Nederlandse die toch nog harder gaat
Whut? Heb je ingebroken op min NAS en de DVD collectie in mijn kast?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een Youtube kanaal gevonden vol met oude films![]()
Ben al aan mijn derde
Hé jij staat er ook op.quote:
Ik heb nog een ander en daar sta jij ook opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is blijkbaar een traditie onder die bevolkingsgroep…quote:Op zondag 18 februari 2024 22:55 schreef chufi het volgende:
Wel een zooitje wat ze gisteren in DH hebben achtergelaten ...
Misschien dat er daarom niets groeit daar ....quote:Op zondag 18 februari 2024 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een traditie onder die bevolkingsgroep…
Vorig jaar in Rijswijk. En ook in Duitsland en Zweden houden ze zulke feestjes.
Waar is de vogel?quote:
Kattenquote:Op maandag 19 februari 2024 08:19 schreef pullup het volgende:
Wakker worden![]()
[x]https://twitter.com/Yoda4ever/status/1759419031528808449[/x]
Dat is al heel lang zo.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:06 schreef pullup het volgende:
Getsie ik zag dat de twittertags naar xjes zijn gewijzigd
Zag het net,quote:
Het is geen Twitter meer. Echt al heel lang niet meer.quote:
Birdie staat er nog welquote:Op maandag 19 februari 2024 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is geen Twitter meer. Echt al heel lang niet meer.
Ik heb me direct afgemeld daar toen.
Hoe zou die smaken?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:42 schreef pullup het volgende:
Favo beest van de dag![]()
[x]https://twitter.com/AMAZlNGNATURE/status/1759513180991033524[/x]
Hij wil hem op de BBQ gooien, niet met hem fietsen lijkt me zoquote:Op maandag 19 februari 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou niet voor hem langsfietsen als ik jou was![]()
[ afbeelding ]
Hij kan zoveel willenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij wil hem op de BBQ gooien, niet met hem fietsen lijkt me zo
Geen idee hoe dat vlees smaakt, maar ik heb het idee dat het lijkt op Varanen vlees en de keer dat ik dat gegeten heb smaakte het als heel taai kippenvlees.quote:
Dan is deze wel wat voor jou wellicht?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat vlees smaakt, maar ik heb het idee dat het lijkt op Varanen vlees en de keer dat ik dat gegeten heb smaakte het als heel taai kippenvlees.
Ik heb dan toch liever een hond als gezelschap dier en dan het liefst een Rothweiler of Dobberman of mijn gigantische landgoed te bewakenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is deze wel wat voor jou wellicht?
[x]https://twitter.com/Yoda4ever/status/1759406448646443455[/x]
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan toch liever een hond als gezelschap dier en dan het liefst een Rothweiler of Dobberman of mijn gigantische landgoed te bewaken
Die wil duidelijk even laten zien wie de alfa hond isquote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
[x]https://twitter.com/buitengebieden/status/1759548636189557180[/x]
Zoekt birdiequote:
5e van rechts als je wil reageren met een twitterlinkjequote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoekt birdie
niet gevonden, waar is dat birdje dan?
Dat is Fok! die niet meedoet aan verandering en meer van birdies houdtquote:Op maandag 19 februari 2024 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
5e van rechts als je wil reageren met een twitterlinkje
[ afbeelding ]
Ja daarom, dacht ook dat het tot nu toe als je dit aanklikte ook tussen {twitter] tasgs kwam en nu is het [x]quote:Op maandag 19 februari 2024 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Fok! die niet meedoet aan verandering en meer van birdies houdt
Jij weet dat deze beter smaken?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:47 schreef pullup het volgende:
Deze zijn meer voor jou
[x]https://twitter.com/AMAZlNGNATURE/status/1759525868144034010[/x]
Die moeten ze allemaal preventief afmakenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan toch liever een hond als gezelschap dier en dan het liefst een Rothweiler of Dobberman of mijn gigantische landgoed te bewaken
Wtfquote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moeten ze allemaal preventief afmaken
Dit is meer wat voor jou
[ afbeelding ]
Als ik dan toch voor een schattige hond moet gaan wil ik zo eentjequote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moeten ze allemaal preventief afmaken
Dit is meer wat voor jou
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon kabeljauwburger vanavond hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 13:37 schreef pullup het volgende:
Toch geen vis vanavond
[x]https://twitter.com/nftbadger/status/1759194610260209924[/x]
Saarloos? Die zou juist niet in zijn/haar eentje moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik dan toch voor een schattige hond moet gaan wil ik zo eentje
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, wolf hond achtige gaan meestal niet goed alleen. Dus dat word gelijk een boerderij kopen en een hele roedel aanschaffenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Saarloos? Die zou juist niet in zijn/haar eentje moeten zijn.
Dus 3 of 4 van deze dieren
Alles beneden de 15 graden is te koud, niet alleen voor panda'squote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
is deze kou wel goed voor de panda's?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-tot-523-graden.html
Deze kan wel alleenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wolf hond achtige gaan meestal niet goed alleen. Dus dat word gelijk een boerderij kopen en een hele roedel aanschaffen
Die draden altijdquote:Op maandag 19 februari 2024 14:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles beneden de 15 draden is te koud, niet alleen voor panda's
Laten we daar maar een beetje uit de buurt blijvenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de astrodingerts onder ons,
de sterren schijnen fel:
https://www.nu.nl/wetensc(...)zwarte-gat-ooit.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Glitch in the Matrixquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Was dit niet nodig dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet nodig dan?Het komt dus vaker voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Als ze echt alleen blijven gaan ze naar Dobbyquote:
Waarom is datquote:
Dat zei ikquote:Op maandag 19 februari 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst zaten er koekjes in de spritsen en nu ook metaaldeeltjes.
He, stond er voor jij je reactie plaatstequote:
Hoe krijgen ze het voor elkaar? Ik heb vaak voedselmachines getekend. Voedelmachinebanen hebben ook een metaal detector. Met een pen mocht je niet eens de productiehal in. Moest een pen zijn die detecteerbaar moest zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst zaten er koekjes in de spritsen en nu ook metaaldeeltjes.
Stom héquote:
Ik vind je het gewoon lekker.quote:
Jij bent zelluf... uh .quote:Op maandag 19 februari 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij vind het ook gewoon lekker?
Ik maak hem wel af als maily reageert.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zin moet je idd niet afmaken
Of welke vrouw dan ookquote:Op maandag 19 februari 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak hem wel af als maily reageert.
Je moet ook maar geloven dat ze een vrouw zijn.quote:
Dat is het risico dat je neemt toch?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook maar geloven dat ze een vrouw zijn.
Tja en dan moet je ook nog het geluk hebben dat ze niet op vrouwen valt ipv badeendjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt toch?
Zijn er vrouwen die niet van badeendjes houden dan?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja en dan moet je ook nog het geluk hebben dat ze niet op vrouwen valt ipv badeendjes.
Vrouwenbreinen zijn niet te begrijpen.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet van badeendjes houden dan?
Daar zit wat in jaquote:Op maandag 19 februari 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwenbreinen zijn niet te begrijpen.
Badjuffenquote:Op maandag 19 februari 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet van badeendjes houden dan?
Blijkbaar,quote:
Die komen nooit het bad uit als ze fluitenquote:Op maandag 19 februari 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar,
maar wat is er mis met badeendjes voor badjuffen?
Daar zijn het ook kinderen voorquote:Op maandag 19 februari 2024 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komen nooit het bad uit als ze fluiten
Ik begreep helaas van wel jaquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/Yoda4ever/status/1759645039435915455[/x]
dan stottert ie gewoon doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/video/2509(...)chaatsen-uitgespeeld
Als die nu gewoon eens zijn bek hield![]()
Mogelijk ontsnapt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:56 schreef pullup het volgende:
Lekker dan![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)aarschuwt-omwonenden
Snap überhaupt niet dat je die beesten mag houden thuisquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Mogelijk ontsnapt.
Hij is kwijt ... misschien door de plee gespoeld.
Alle omwonenden hun pleedeksels dichthouden![]()
In Leeuwarden zitten er ook nog een paarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet dat je die beesten mag houden thuis
FFquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In Leeuwarden zitten er ook nog een paar
Ik weet hetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In Leeuwarden zitten er ook nog een paar
Ik kan even niet op de naam van zijn vriendin komen, maar die heeft allerlei dat soort beesten.quote:
Soul nogwatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan even niet op de naam van zijn vriendin komen, maar die heeft allerlei dat soort beesten.
Oh jaquote:
Er zijn geloof ik weinig beesten die ze niet hebben ookquote:
Worst nightmare? Ik kan wel ergere dingen bedenken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
Wow
[x]https://twitter.com/crazyclipsonly/status/1759949024021434547[/x]
Ja dit was een paar weken terug op een Amerikaanse basis ergens op een eiland ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Worst nightmare? Ik kan wel ergere dingen bedenken.
Een beetje hypen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Worst nightmare? Ik kan wel ergere dingen bedenken.
Die moet een goede spygoloog zoekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:41 schreef pullup het volgende:
Dit is erger
[x]https://twitter.com/TiredActor/status/1759767160346272074[/x]
Ze pesten haarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet een goede spygoloog zoeken
En ze trapt er steeds weer in,quote:
Bang dat die cobra ze opeet in je bad?quote:
Blijft leuk inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze trapt er steeds weer in,
dit filmpje is er al een tijdje
In Lelystad zit iequote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bang dat die cobra ze opeet in je bad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |