quote:
Zo is natuur!quote:
Jammiequote:Op zondag 18 februari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
hmmm tijd voor wat warme broodjes en een eitje
kaiser broodjes in de oven.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:04 schreef Prisha het volgende:
hmmm tijd voor wat warme broodjes en een eitje
Ik kom er ook iedere morgen even voor kijkenquote:
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er ook iedere morgen even voor kijken
Ja dat nummer met Oleta Adams is prachtig, kippenvel-muziek.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:19 schreef Prisha het volgende:
wel grappig. Ik heb gisterenavond twee albums beluisterd. Color of Spring van Talk Talk, en Seeds of Love van Tears for Fears.
Toen die uitkwamen vond ik beide bands helemaal niks aan. Maar goed, wat was ik toen, 14 of zo?
En nu...adembenemend mooi. In Color of Spring hoor je al een voorbode van de richting die ze uitgingen met het prachtige Spirit of Eden. Een plaat waar de platenmaatschappij toenertijd niet blij mee was. Zelfs een rechtzaak tegen ze aangespannen omdat ze vonden dat het muziek " niet verkoopbaar" was. Totaal niet mainstream, geen TopPop materiaal. Je zal het niet tegenkomen op SkyRadio of Q music of de Top 2000 allertijden....maar wat een ontzettend mooi album en wat was Mark Hollis, naast een geweldige zanger, ook een fantastische muziekkunstenaar. Helaas veel te vroeg heengegaan![]()
Van Tears for Fears is het nummer met Oleta Adams zo ontzettend mooi.
Grappig is dat. Ik had er dus helemaal niks mee. Shout vond ik een van de saaiste nummers ever. Nu nog steeds niet echt geweldig trouwens. Ik hou wel van minder toegankelijke (lees=niet commercieel) muziekstukken. Spirit of Eden is zo mooiquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat nummer met Oleta Adams is prachtig, kippenvel-muziek.
Ik was als puber fan van Tears for Fears, het begon met Shout en ik heb de eerste twee LP's grijsgedraaid. Vooral The Hurting. Dat was toch best wel een donker album met heftige liedjes, maar dat sprak me als puber wel heel erg aan. Van The Seeds of Love heb ik ook de CD. Ze zijn nu weer bij elkaar, maar ik volg ze nu eigenlijk amper meer. Ik zal het album van Talk Talk eens beluisteren. Ik ken ze natuurlijk wel, maar dan vooral van de top 40 nummers.
zijn ze weer bij elkaar, dat wist ik nietquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze zijn nu weer bij elkaar, maar ik volg ze nu eigenlijk amper meer. Ik zal het album van Talk Talk eens beluisteren. Ik ken ze natuurlijk wel, maar dan vooral van de top 40 nummers.
Shout vind ik nu ook niet zo bijzonder meer, maar daar begon wel mijn liefde voor de band en vond daarna eigenlijk hun eerste album beter met o.a. Pale Shelter en Mad World.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Grappig is dat. Ik had er dus helemaal niks mee. Shout vond ik een van de saaiste nummers ever. Nu nog steeds niet echt geweldig trouwens. Ik hou wel van minder toegankelijke (lees=niet commercieel) muziekstukken. Spirit of Eden is zo mooi
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:54 schreef Prisha het volgende:
tickets voor Alcatraz in tha pocketWelcome to the Rock
Ja our birdwatcherquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit onze *redacted* live?
En je post de link niet omdat ..................quote:Op zondag 18 februari 2024 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een Youtube kanaal gevonden vol met oude films![]()
Ben al aan mijn derde
@ your service!quote:Op zondag 18 februari 2024 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je post de link niet omdat ..................
Tank u very mutsquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@ your service!
https://www.youtube.com/@:moviesandfilms4you
Zitten best leuke tussenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@ your service!
https://www.youtube.com/@:moviesandfilms4you
https://www.youtube.com/@GrjngoWesternMoviesquote:Op zondag 18 februari 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè! Ik was ook positief verast.
Lay-out weet ik niet maar ik heb al weken last van de pagina's dat ik niet meer uit het topic kan komenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Jullie ook de lay-out van Fok naar de klote?
Nee, hier werkt het 'normaal'quote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog niet, weet wel dat Danny bezig is met ietsquote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |