Bij mij hetzelfde (op de ipad). Erg irritant.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is weer anders denk ik..
Ik zie dit:
https://i.gyazo.com/bc93ec667229e2b0cf198b0972f68dad.png
Ja hier ook. Niet te doen. En nog steeds niet zoals het hoort, maar wel leesbaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Jullie ook de lay-out van Fok naar de klote?
Zie je nog geen verschil?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
Daadwerkelijk nog geen enkel verschil gezien
Maar misschien was het altijd al klote
Dan is het duidelijk wat jij van de lay-out vindtquote:
Het filmpje wordt achteruit afgespeeld. Verder op zich normaal gedrag.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:07 schreef pullup het volgende:
@:Domnivoor![]()
??
[x]https://twitter.com/ScienceGuys_/status/1759200314551648393[/x]
Ja ziet er niet veilig uitquote:Op zondag 18 februari 2024 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het filmpje wordt achteruit afgespeeld. Verder op zich normaal gedrag.
Maar ik zou het dier z.s.m. bij deze houder weghalen.
Zit wat schaatsen te bekijkenquote:
Maar zelfs achteruit,, had dat beest toch ff enorme dorst/eigenwijze bijtreactie toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het filmpje wordt achteruit afgespeeld. Verder op zich normaal gedrag.
Maar ik zou het dier z.s.m. bij deze houder weghalen.
Ik zie ze liever levend. Zo cutequote:Op zondag 18 februari 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey nieuwe UI.. die vangen ze met een schepnetje als diner
Heb je lopen stuccen?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit tevreden naar de muur te kijken
Like watching paint dryquote:Op zondag 18 februari 2024 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit tevreden naar de muur te kijken
Nee. Je houdt iets voor zijn kop wat hij als bedreiging ziet (om het even wat) en dan bijt hij en laat niet meteen los.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar zelfs achteruit,, had dat beest toch ff enorme dorst/eigenwijze bijtreactie toch?
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Je houdt iets voor zijn kop wat hij als bedreiging ziet (om het even wat) en dan bijt hij en laat niet meteen los.
Erg gezond is het niet om zo’n beest in een harde kraan te laten bijten en dan vol te pompen met water.
Ook ja, een klein stukje. Maar vooral geverfd.quote:
Dit vraagt om een nadere toelichting.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik luister naar een gesprek tussen een Mesopotamische wetenschapper en een profeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |