Tom is er toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:34 schreef Hunter het volgende:
Jimmy hoopte op een homoseksuele vrijgezelle Belg van 35
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef greysbones het volgende:
daar sta je dan
in je pipo de clown colbert
Tom en Alice zijn heel goed met elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom heeft denk ik een betere klik met Alice dan met Karen ...
Het is nog geen 12 uurquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wat een mooi einde van deze avond .....![]()
Als ik zo zie is-ie ondertussen het maatje van iedereen geweest. BB Gigoloquote:
Die wordt straks genomineerdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef greysbones het volgende:
daar sta je dan
in je pipo de clown colbert
Ze heeft het liefst andere in haar mondje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
eet alice veel deze jogurt?
is toch erg zacht
Ja manquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Febo is nu als een idioot de bestelling bij picnic aan het wijzigen. Halal is niet meer nodig jongen!
(Ehhh, ik ben dus ook helemaal widm vergeten!) (reaktie op post eerder) (sorry)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:36 schreef Ireth het volgende:
Alles sal goe komuh, sorbo pept iedereen wel ff op![]()
Ow, de mensen thuis hebben bassie er uit laten gaan omdat ie naar huis wou! En die hebben dus niet gestemd omdat ze Ashley/Alice/Karen er in wilden houden!
Aldus filosoof Ty..
Dat wordt het beleg van Schagenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:40 schreef zodeju het volgende:
Wat een hoogmoed.....de kijkers en ik zitten op een lijn.....die denk als ze eruitkomt er politiemacht moet komen om de massa tegen te houden
Generaalquote:
ja dat kan gewoonquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kan toch moeilijk op der kop krijgen van net ?
Lijkt mij nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kan toch moeilijk op der kop krijgen van net ?
Nominerenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschuwing of geheime opdracht?
die andere schreeuwde net ookquote:
meesterbrein had beter op die muts kan staan....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:43 schreef woxxel het volgende:
Ashley bepaald dat karen met Jim gaat, terwijl jim wou spreiden. Als lammetjes zeggen okeee
Degene die deze week het minst wint is toch genomineerd?quote:
en ze hebben nu meerdere zenderchecks gehadquote:
Ze moeten vanavond nomineren werd in de show gezegdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Degene die deze week het minst wint is toch genomineerd?
een beetjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ro is wel een beetje een NSB'er he
Ohh! Niet meegekregenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze moeten vanavond nomineren werd in de show gezegd
jimmy zegt spreiden en daar gingen ze in mee terwijl hij er nog stond hoor dus ze waren het met hem eens!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:43 schreef woxxel het volgende:
Ashley bepaald dat karen met Jim gaat, terwijl jim wou spreiden. Als lammetjes zeggen okeee
O ja, dan kan ook goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dan gaat het alarm
Dit is het genomineerd staan napraatje, dat is iedere week zo
Ja en daarna vond ash dat karen met Jim moest gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jimmy zegt spreiden en daar gingen ze in mee terwijl hij er nog stond hoor dus ze waren het met hem eens!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap wanneer
do en alice kunnen hoezo
nominiert de muts haar?
Ik zie dat ze flabbergasted is, wat niet raar is als je er vier keer op staat en iedere keer terugkomtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley het is echt heel raar, ik kon het gewoon niet laten
Stond gister op X dat de roeper van BB vorig jaar een jaar geleden was.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
huishoudelijke medeling van ashley, we mogen nu niet, nooit niet schreeuwe naar mense buiten.
quote:
Omdat ze dom aan het worden is zegt ze nuquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley kan de stem van Bart niet meer herinneren
Ashley gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice vraagt of ze erover kunnen stoppen
Over vriendjes thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
welk gesprek mag niet gevoerd worden van Alice?
Bedankt voor de info , doen we niets meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef keesjedestamper het volgende:
Ashley zegt dat ze dom aan het worden is
maar dat was ze al
Ik zag hetquote:
was ze alquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat ze dom aan het worden is zegt ze nu
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Snoozey het volgende:
betrek jimmi nu karen in een clubje met dilo?
Dat weten zij nog nietquote:
ja dat kan ze niet vragen natuurlijk, ze mogen toch wel over hun man pratenquote:
Jimmy heeft ook verschillende petten op..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Snoozey het volgende:
betrek jimmi nu karen in een clubje met dilo?
goed zo wees er blijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bedankt voor de info , doen we niets mee
Het nieuwe zonnetje in huis.quote:
Het is een hele nare kut .....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef greysbones het volgende:
ik krijg echt braakneigingen van sabeau
die zit te aaien
tja liever hun dan sommige andere bewonersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Sabodilo blijft nog wel even
Dat is gewoon lekker, stom he?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat zit Sabeau steeds te friemelen aan Dilano?
r niemand verwacht dat er ook nog genomineerd gaat wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: dit is ten minste eerlijk iets winnen niet dat gunnen gedoe
Is ook een tactiek om er in te blijvenquote:
quote:
goed punt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:58 schreef spapaars het volgende:
Als het een spelletjesweek wordt voor hun, zal het voor ons een SL-week zijn
quote:
tom is al bijna gecancelledquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jommy moet wel gaan uitkijken want dat overal goed mee zijn kan tegen hem gaan keren
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand de puppy van Dilano doodgeknuppeld of zo?
Dat weet ik niet maar Karen heeft nog een appeltje met hem te schillenquote:
Ze zeiden dat er vanavond nog wordt genomineerd maar nu ga ik zelf ook twijfelenquote:
Jimmy zei het mooi gister over Sabo. "Je verwacht een hele voorstelling, maar dan gaat het gordijn open en er is niets het toneel is leeg"quote:
Karen is volgens mij een beetje verliefdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar Karen heeft nog een appeltje met hem te schillen
zegt een persoon die alles gegunt krijgtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: dit is ten minste eerlijk iets winnen niet dat gunnen gedoe
Jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy zei het mooi gister over Sabo. "Je verwacht een hele voorstelling, maar dan gaat het gordijn open en er is niets het toneel is leeg"
Fijne meid die Alicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ro : Alice zegt, omdat bijna iedereen haar eruit wil, dat toch de kijker zegt, we houden haar erin, want letterlijk, bijna iedereen wil haar eruit.
prachtig. die verwarring, spijt, verbazingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano brokkelt ook steeds verder af
Hij heeft ook weer een lipquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
ik heb tom nog nooit zo stil gezien
die is volgens mij echt de kluts kwijt
Dit is bijna te mooi voor BBquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy zei het mooi gister over Sabo. "Je verwacht een hele voorstelling, maar dan gaat het gordijn open en er is niets het toneel is leeg"
- edit - dit is te grofquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
dilano voelt zich kut
zijn natte droom is weg
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi heeft er gewoon geen woorden voor
nou wie moet er nu weer opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano er zijn mensen die haar eruit kunnen werken, maar dan moet je risicos nemen
Ja, zet jezelf of de bank mislukt turnertje ....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano er zijn mensen die haar eruit kunnen werken, maar dan moet je risicos nemen
lekker makkelijkquote:
Ja dat iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:05 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt een schat miss Zwitserland
Jimmy lijkt wel een zwever.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Jimmy een goede speler, maar ik snap die sturing niet van hem naar Dilano en Sabeau ..![]()
Laat die twee toch gewoon hun eigen graf graven ....
Aandachttrekkerijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:06 schreef Joyce-43 het volgende:
snap niet dat Dilano zo down is zo close was hij toch niet met Bas
Ik vind dat mens nog erger dan die 2 roddeltantes bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:05 schreef Hunter het volgende:
Sabo al weer bij Dilano
Jimmy denkt dat ze nog naar de gameroom moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |