Klopt, dank je! Moest er eerst een aantal wegklikken voor ik kon quotenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn er hier nog.
Misschien weer even aanzetten met dat tekstballonnetje bovenin of zo? Moest ik laatst ook.
Het is geen Formule 1 he!quote:
Dat weet geen mensquote:
Ja, ik dacht een overduidelijk humoristisch bedoelde tweet moet kunnen en valt niemand over.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt enig maar als ik dan bv daar zou roepen dat iets een slaapverwekkend zootje is als lied dan roepen er altijd wel een paar vns het forum 'eh nee?'. Zo veel mensen zo veel meningen. We posten het daar immers niet onder een persoonsnaam maar als platform.
Ja datquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht een overduidelijk humoristisch bedoelde tweet moet kunnen en valt niemand over.
Maar daarna dacht ik terug aan die Australiėr laatst die iets waagde te zeggen over het accent van die Napolitaan.
+49 2821 24322quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer had Floryan ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |