Meneer de Groot van de Dikvoormekaarshow deed dat nog subtieler inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
De overgangen tussen de nummers hadden wel wat soepeler gemixt kunnen worden.
Why not?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet me dan altijd zo inhouden om niet iets te roepen als 'DUITSLAND JULLIE DOEN HET EROM HE, OP NAAR DE ZERO POINTS' maar dakennie he
Ja eh, ze hadden ook andere liedjes kunnen kiezen voor vanavondquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
De overgangen tussen de nummers hadden wel wat soepeler gemixt kunnen worden.
Die staat ook in mijn top 3!! (net als Lay All Your Love On Me en The Day Before You Came)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef NailQueen het volgende:
Does your mother know vind ik het leukste Abba nummer
Als er nu een inhaalrace komt voor Ryk zal ik er niet meer over klagen maar dat kan volgens mij al niet meer met dit systeem.quote:
Waarom niet? Worden we het ESF kanaal met ballen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet me dan altijd zo inhouden om niet iets te roepen als 'DUITSLAND JULLIE DOEN HET EROM HE, OP NAAR DE ZERO POINTS' maar dakennie he
Nee, die kan nog op maximaal 17 komen volgens mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er nu een inhaalrace komt voor Ryk zal ik er niet meer over klagen maar dat kan volgens mij al niet meer met dit systeem.
Omdat we dan namens iedereen van het forum zeg maar een mening geven en das niet netjes.quote:
Kwestie van een beetje sleutelen aan de bewoordingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sassy Cee beste Cee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
@:Cee vindt er ook wat van.
De spanning is eraf, dat scheeltquote:
Nouja volgens mij zijn we het redelijk eensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we dan namens iedereen van het forum zeg maar een mening geven en das niet netjes.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef NailQueen het volgende:
Does your mother know vind ik het leukste Abba nummer
Goede smaak hebben jullie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staat ook in mijn top 3!! (net als Lay All Your Love On Me en The Day Before You Came)
Die zijn er hier nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:28 schreef koffieleuk het volgende:
Zijn de pop-up notificaties ook weg? Zie niet meer wat van mij wordt gequote of geliket. Jammer
Dat zou niet moeten? Maar als een live topic gewoon openstaat werkt dat wat minder lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:28 schreef koffieleuk het volgende:
Zijn de pop-up notificaties ook weg? Zie niet meer wat van mij wordt gequote of geliket. Jammer
Dat klinkt enig maar als ik dan bv daar zou roepen dat iets een slaapverwekkend zootje is als lied dan roepen er altijd wel een paar van het forum 'eh nee?'. Zo veel mensen zo veel meningen. We posten het daar immers niet onder een persoonsnaam maar als platform.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom niet? Worden we het ESF kanaal met ballen.
Deze had met een landslide gewonnenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze wil ik hier ook even gedeeld hebben.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |