Sowieso kerk en staat gescheiden houden, dat lukt ze niet echt, ik houd mijn hart vast.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Embryos zijn pas embryos als ze ingenesteld zijn daarvoor is het een klompje cellen genaamd zygote.
Maar onze conservatieve gelovigen nemen wel vaker loopjes met de wetenschap.
Klopt. Dit is inclusief de verschuldigde rente. Die oploopt met pakweg 87.000 dollar per dagquote:
Processen zijn toch openbaar?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef Knipoogje het volgende:
Vind het wel een beetje apart dat zo'n AG zoiets post. Aan de andere kant, Trump & GOP heeft totale schijt aan elke vorm van professionele omgangsvormen, dus fuck de high ground.
Dat is normaal, dacht ik, Obama word ook nog steeds als President Obama geintroduceerd, volgens mijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:49 schreef V. het volgende:
Marjorie Traitor-Greene in de bocht, ladies and gents![]()
[ x ]
Als ik door de eerste reacties heen scroll, lijkt het vooral een doordenkertje. MTG ziet graag de president 'komen' .......quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is normaal, dacht ik, Obama word ook nog steeds als President Obama geintroduceerd, volgens mij
Geen prettige gedachte zo voor het slapen gaan...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik door de eerste reacties heen scroll, lijkt het vooral een doordenkertje. MTG ziet graag de president 'komen' .......
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen prettige gedachte zo voor het slapen gaan...
Good night, PRESIDENT CUM!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen prettige gedachte zo voor het slapen gaan...
Zo zwart is Dark Brandon nou ook weer niet.quote:Trump: Would you rather have the Black president or the white president?
Het is ook totaaaaaaaal niet politiek ofso.quote:
Je vindt 3 keer het oppervlak opgeven om de waarde te verhogen niet frauduleus?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is ook totaaaaaaaal niet politiek ofso.
Het is geen echte rechtszaak maar een politiek spelletje. Dat valt me wel wat tegen.
Voor de rest lekker je gang gaan om die gek te stoppen, kom er alleen wel voor uit. Die demo's daar zijn net zo slecht, alleen op details anders.
In feite praat je nu gewoon republikeinse frames na. Natuurlijk is het geen politiek spelletje. Het hele jaar door worden rechtszaken gevoerd tegen frauduleuze vastgoedondernemers. Maar nu de persoon in de rechtbank een ex-president is, is het plots een politiek spelletjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is geen echte rechtszaak maar een politiek spelletje. Dat valt me wel wat tegen.
Voor de rest lekker je gang gaan om die gek te stoppen, kom er alleen wel voor uit. Die demo's daar zijn net zo slecht, alleen op details anders.
Dit gezeur terwijl er dems achter zitten in een verkiezingsjaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In feite praat je nu gewoon republikeinse frames na. Natuurlijk is het geen politiek spelletje. Het hele jaar door worden rechtszaken gevoerd tegen frauduleuze vastgoedondernemers. Maar nu de persoon in de rechtbank een ex-president is, is het plots een politiek spelletje
Trump schuurt al decennia tegen de randen van de wet en er overheen, getuige zijn duizenden rechtszaken. Wat moet je dan doen? "Laat 'm maar lekker frauderen en de wet overtreden, want anders spelen we een politiek spelletje?"
Gaat toch weg
Er zitten geen dems achter. En is het helemaal niet bijzonder dat Trump nu rechtszaken voert. Dat deed ie vorig jaar, het jaar daarvoor, en daarvoor en daarvoor (x40).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit gezeur terwijl er dems achter zitten in een verkiezingsjaar.
En dit is geen politiek? Yeah, right. Maak dat de kat wijs.
Ik vind het best, want ik wil trump ook niet in het witte huis. Ga alleen niet liegen.
Hoezo is het geen echte rechtszaak, leg dat eens uit? Met feiten aub.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo is het geen echte rechtszaak, leg dat eens uit? Met feiten aub.
Nou ja, deze openbaar aanklager is wel Democraat en de rechter ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er zitten geen dems achter. En is het helemaal niet bijzonder dat Trump nu rechtszaken voert. Dat deed ie vorig jaar, het jaar daarvoor, en daarvoor en daarvoor (x40).
Zijn advocaten vertragen het alleen telkens. Dat zou je wel degelijk als een politiek spel kunnen opvatten. Vertragen vertragen tot hij weer president is.
En *dat* werkt ook aan de andere kant. Haast is geboden. Dus als het al een politiek spel is, is dat gestart door Trump zelf en zijn advocaten.
Denk je dat Trump fraude heeft gepleegd om er politiek voordeel uit te halen? Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Cheap cop-out voor het posten van rabiate onzin. Wees beter of post niks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dan?
Ik ga lekker van mijn vrije zaterdag genieten ipv hier een heel epistel bij elkaar te gaan zitten googlen voor je en dan een simpel postje terug te krijgen met een vanuit jouw mening 'niet waar'. Zoals het hier zo vaak gaat.
Dit wordt als puur politiek gebruikt, van beide kanten. Maar voor de rest is het een gewone zaak hoooor!
Goed luisteren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is normaal, dacht ik, Obama word ook nog steeds als President Obama geintroduceerd, volgens mij
Heeft er nog niemand een teller gemaakt dan een soort Trump debt teller.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef V. het volgende:
[..]
Klopt. Dit is inclusief de verschuldigde rente. Die oploopt met pakweg 87.000 dollar per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |