abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2024 @ 20:51:43 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212557251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Embryos zijn pas embryos als ze ingenesteld zijn daarvoor is het een klompje cellen genaamd zygote.

Maar onze conservatieve gelovigen nemen wel vaker loopjes met de wetenschap. :D
Sowieso kerk en staat gescheiden houden, dat lukt ze niet echt, ik houd mijn hart vast.

Het wachten is op een verbod op rukken en klaarkomen zonder de intentie kinderen te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vis1980 op 23-02-2024 21:07:49 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 23 februari 2024 @ 21:49:07 #127
136 V.
Like tears in rain...
pi_212558225
Marjorie Traitor-Greene in de bocht, ladies and gents _O-

twitter
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212558471
De TT klopt niet.

twitter
  vrijdag 23 februari 2024 @ 22:16:16 #129
136 V.
Like tears in rain...
pi_212558575
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 22:08 schreef Ulx het volgende:
De TT klopt niet.

[ x ]
Klopt. Dit is inclusief de verschuldigde rente. Die oploopt met pakweg 87.000 dollar per dag _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212559130
Vind het wel een beetje apart dat zo'n AG zoiets post. Aan de andere kant, Trump & GOP heeft totale schijt aan elke vorm van professionele omgangsvormen, dus fuck de high ground.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_212560124
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 22:52 schreef Knipoogje het volgende:
Vind het wel een beetje apart dat zo'n AG zoiets post. Aan de andere kant, Trump & GOP heeft totale schijt aan elke vorm van professionele omgangsvormen, dus fuck de high ground.
Processen zijn toch openbaar?
pi_212560138
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 21:49 schreef V. het volgende:
Marjorie Traitor-Greene in de bocht, ladies and gents _O-

[ x ]
Dat is normaal, dacht ik, Obama word ook nog steeds als President Obama geintroduceerd, volgens mij
pi_212560277
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is normaal, dacht ik, Obama word ook nog steeds als President Obama geintroduceerd, volgens mij
Als ik door de eerste reacties heen scroll, lijkt het vooral een doordenkertje. MTG ziet graag de president 'komen' ....... :@
pi_212560288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:56 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Als ik door de eerste reacties heen scroll, lijkt het vooral een doordenkertje. MTG ziet graag de president 'komen' ....... :@
Geen prettige gedachte zo voor het slapen gaan...
pi_212560306
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens :P
pi_212560521
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Good night, PRESIDENT CUM!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 06:39:01 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212560811
Wat zegt ie nu weer? :@

https://www.threads.net/@(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==

quote:
Trump: Would you rather have the Black president or the white president?
Zo zwart is Dark Brandon nou ook weer niet.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212561988
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 22:08 schreef Ulx het volgende:
De TT klopt niet.

[ x ]
Het is ook totaaaaaaaal niet politiek ofso.

Het is geen echte rechtszaak maar een politiek spelletje. Dat valt me wel wat tegen.
Voor de rest lekker je gang gaan om die gek te stoppen, kom er alleen wel voor uit. Die demo's daar zijn net zo slecht, alleen op details anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212562058
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 09:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het is geen echte rechtszaak maar een politiek spelletje. Dat valt me wel wat tegen.
Voor de rest lekker je gang gaan om die gek te stoppen, kom er alleen wel voor uit. Die demo's daar zijn net zo slecht, alleen op details anders.
Je vindt 3 keer het oppervlak opgeven om de waarde te verhogen niet frauduleus?
pi_212562440
quote:

[..]

In feite praat je nu gewoon republikeinse frames na. Natuurlijk is het geen politiek spelletje. Het hele jaar door worden rechtszaken gevoerd tegen frauduleuze vastgoedondernemers. Maar nu de persoon in de rechtbank een ex-president is, is het plots een politiek spelletje :?

Trump schuurt al decennia tegen de randen van de wet en er overheen, getuige zijn duizenden rechtszaken. Wat moet je dan doen? "Laat 'm maar lekker frauderen en de wet overtreden, want anders spelen we een politiek spelletje?"

Gaat toch weg :')
pi_212562498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
In feite praat je nu gewoon republikeinse frames na. Natuurlijk is het geen politiek spelletje. Het hele jaar door worden rechtszaken gevoerd tegen frauduleuze vastgoedondernemers. Maar nu de persoon in de rechtbank een ex-president is, is het plots een politiek spelletje :?

Trump schuurt al decennia tegen de randen van de wet en er overheen, getuige zijn duizenden rechtszaken. Wat moet je dan doen? "Laat 'm maar lekker frauderen en de wet overtreden, want anders spelen we een politiek spelletje?"

Gaat toch weg :')
Dit gezeur terwijl er dems achter zitten in een verkiezingsjaar.

En dit is geen politiek? Yeah, right. Maak dat de kat wijs.
Ik vind het best, want ik wil trump ook niet in het witte huis. Ga alleen niet liegen.
1947-2016
pi_212562509
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit gezeur terwijl er dems achter zitten in een verkiezingsjaar.

En dit is geen politiek? Yeah, right. Maak dat de kat wijs.
Ik vind het best, want ik wil trump ook niet in het witte huis. Ga alleen niet liegen.
Er zitten geen dems achter. En is het helemaal niet bijzonder dat Trump nu rechtszaken voert. Dat deed ie vorig jaar, het jaar daarvoor, en daarvoor en daarvoor (x40).

Zijn advocaten vertragen het alleen telkens. Dat zou je wel degelijk als een politiek spel kunnen opvatten. Vertragen vertragen tot hij weer president is.

En *dat* werkt ook aan de andere kant. Haast is geboden. Dus als het al een politiek spel is, is dat gestart door Trump zelf en zijn advocaten.
pi_212562565
quote:

[..]

Hoezo is het geen echte rechtszaak, leg dat eens uit? Met feiten aub.
pi_212562721
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoezo is het geen echte rechtszaak, leg dat eens uit? Met feiten aub.
:D
En dan?

Ik ga lekker van mijn vrije zaterdag genieten ipv hier een heel epistel bij elkaar te gaan zitten googlen voor je en dan een simpel postje terug te krijgen met een vanuit jouw mening 'niet waar'. Zoals het hier zo vaak gaat.

Dit wordt als puur politiek gebruikt, van beide kanten. Maar voor de rest is het een gewone zaak hoooor!
1947-2016
pi_212562735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Er zitten geen dems achter. En is het helemaal niet bijzonder dat Trump nu rechtszaken voert. Dat deed ie vorig jaar, het jaar daarvoor, en daarvoor en daarvoor (x40).

Zijn advocaten vertragen het alleen telkens. Dat zou je wel degelijk als een politiek spel kunnen opvatten. Vertragen vertragen tot hij weer president is.

En *dat* werkt ook aan de andere kant. Haast is geboden. Dus als het al een politiek spel is, is dat gestart door Trump zelf en zijn advocaten.
Nou ja, deze openbaar aanklager is wel Democraat en de rechter ook.

Echter is dat een vereiste om daar überhaupt verkozen te worden in hun posities (iets wat wij hier totaal niet kennen)... dus willekeurig wie hem daar aangeklaagd en veroordeeld zou hebben was Democraat geweest. Als hij dat niet had gewild had hij zijn stichting elders moeten onderbrengen. Of nog beter, had hij niet gefraudeerd.

Dat gezegd hebbende heb ik bij de rechter totaal geen blijk gezien van enige partijdigheid ofzo. Dat de openbaar aanklager zulke tweets beter niet zou plaatsen zijn we het denk ik allemaal wel over eens?! Hoewel het wat vreemd op me overkomt dat aanhangers van de "lock-her-up" persoon daar nu ineens moeilijk over doen.
pi_212562945
quote:

[..]

Denk je dat Trump fraude heeft gepleegd om er politiek voordeel uit te halen? Hoe dan?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:33:05 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212563229
quote:

[..]

?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212563404
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:D
En dan?

Ik ga lekker van mijn vrije zaterdag genieten ipv hier een heel epistel bij elkaar te gaan zitten googlen voor je en dan een simpel postje terug te krijgen met een vanuit jouw mening 'niet waar'. Zoals het hier zo vaak gaat.

Dit wordt als puur politiek gebruikt, van beide kanten. Maar voor de rest is het een gewone zaak hoooor!
Cheap cop-out voor het posten van rabiate onzin. Wees beter of post niks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:44:41 #149
136 V.
Like tears in rain...
pi_212563864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Goed luisteren.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212566868
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef V. het volgende:

[..]
Klopt. Dit is inclusief de verschuldigde rente. Die oploopt met pakweg 87.000 dollar per dag _O-
Heeft er nog niemand een teller gemaakt dan een soort Trump debt teller.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')