Con-si-sten-tiequote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Strani het volgende:
Drie posts in zes seconden, nú gaat het er op lijken mensen!
Sterkte IJs!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
Werkgeneuzel, en al nu al een maand met griep en verkouden constant. Ben dat wel beu. Chagrijnig.
Kortom, het zonnetje in huis.
Ik had gisteren broccolisoep van de stronk! Ik ben op de goede weg!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
Ik eet straks bloemkool, want daar had ik zin inMaar ondanks de promotie van Roger ben ik niet van plan het groen mee te koken
Waste warrior dat je bentquote:Op maandag 19 februari 2024 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren broccolisoep van de stronk! Ik ben op de goede weg!
Ik denk dat ik eigenhandig het klimaat heb geredquote:
O wow! Ik denk dat vergeleken hierbij, een pizza Hawaii als culinair hoogstandje wordt beschouwdquote:Op maandag 19 februari 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
Mijn pakje Maggi vierkazensaus beweert dat het ook geschikt is om een pizza quattro formaggi te maken
Roger, ken jij een Italiaan die daar mogelijk een mening over heeft?
Dank je wel Arizona! Misschien gaat het dan snel weer goed met de ijsberen en onze IJs_beer!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eigenhandig het klimaat heb gered
Nee lieve Beer, dat is gewoon ouderdomquote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook met carnaval had ik er last van hoor. Dat heb ik zeker gemerkt aan alle pijntjes.
Koken doe ik het ook nooit, maar ik kook bloemkool ook meestal niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
Ik eet straks bloemkool, want daar had ik zin inMaar ondanks de promotie van Roger ben ik niet van plan het groen mee te koken
Ik ben niet eens een Italiaan en ik heb daar al een stevige menig over, ik ga deze vraag niet eens aan een Italiaan voorleggen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
Mijn pakje Maggi vierkazensaus beweert dat het ook geschikt is om een pizza quattro formaggi te maken
Maar maar maar, ik ben nóg geen 30!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee lieve Beer, dat is gewoon ouderdom
Je bent zo oud als je je voelt en dat is heel, heel oudquote:Op maandag 19 februari 2024 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik ben nóg geen 30!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:10 schreef H_T het volgende:
Morgen wordt er een pot blauwe mosterd bezorgd bij iemand die daar niet om gevraagd heeft. Ik ben benieuwd naar de reactie
Ze omschreven het zelf als Trabantkleurigquote:
Dank en jij ook gefeliciteerd met mijn schoonvader en met de vader van Cyan!quote:Op maandag 19 februari 2024 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Schoonvader van George, gefeliciteerd met de verjaardag van de vader van Cyan! En vice versa natuurlijk!
Feliquote:
Sterkte!quote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
Werkgeneuzel, en al nu al een maand met griep en verkouden constant. Ben dat wel beu. Chagrijnig.
Kortom, het zonnetje in huis.
Hallootjesquote:
Volgens Italianen is dit alleen geschikt als je geen zin meer hebt in het leven.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
Gaan we naar Brussel via Vaals?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat we volgend jaar op de fiets naar ESF kunnen?
Best goed eigenlijkquote:
Altijd kritisch die gastenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens Italianen is dit alleen geschikt als je geen zin meer hebt in het leven.
Hoho, dat willen ze in Vaals niet meer hè. Wij als enorme toergroep van ESF mogen daar vast niet langs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaan we naar Brussel via Vaals?
Drie vingers in de lucht, kom op kom op!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is Willem vandaag 80 geworden. Die gozert kon wel aardig voetballen vroeger.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Drie vingers in de lucht, kom op kom op!
Door de regen en de wind.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De W van Wakker, stamppot eten!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh wat grappig, ik heb vanavond een verjaardagsdiner van iemand die vandaag ook 80 wordt, en diens naam begint ook met 'Wil'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is Willem vandaag 80 geworden. Die gozert kon wel aardig voetballen vroeger.
Eén keer geprobeerd op Lowlands, maar de stamppotkraam verkocht niks in de ochtend. De beugelbar ernaast vond het dan weer geen probleem om alvast bijna een halve liter bier te verkopenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De W van Wakker, stamppot eten!
Doe hem de groeten! En daarnaast ook aan Truus Marianne uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat grappig, ik heb vanavond een verjaardagsdiner van iemand die vandaag ook 80 wordt, en diens naam begint ook met 'Wil'
Ik denk dat hij stiekem de schoonvader van @GeorgeM is. Of de vader van @Cyan9. Of allebei.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe hem de groeten! En daarnaast ook aan Truus Marianne uiteraard
Je denkt dat mijn vader al 80 is?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem de schoonvader van @:GeorgeM is. Of de vader van @:Cyan9. Of allebei.
Rob de Nijs is de vader van Cyanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen? Dat zegt verder niks over jouw leeftijd.
De zoon van Willem (Willem Jr.) is 35. Dat zou volgens mij best aardig matchenquote:
Denk je dat Willem jr. Cyans type is?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De zoon van Willem (Willem Jr.) is 35. Dat zou volgens mij best aardig matchen
Dan kunnen ze samen de hele dag over voetbal kletsen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Denk je dat Willem jr. Cyans type is?
Het lijkt me toch iets minder gebruikelijk dat iemand vader wordt op z'n 47ste.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen? Dat zegt verder niks over jouw leeftijd.
Minder gebruikelijk, maar zeker wel mogelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch iets minder gebruikelijk dat iemand vader wordt op z'n 47ste.
Als ik die iemand ben dan zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch iets minder gebruikelijk dat iemand vader wordt op z'n 47ste.
Ik heb het ook niet op de planning staan, maar in theorie is het mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |