Moest ik eigenlijk best wel lachen, toch tof om zo iemand aan de lijn te hebben.quote:
Heeft deze mevrouw het heel netjes opgelostquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze anekdote moet eigenlijk nog wel iets van een clou hebben hoor
Hmm oké. @Fred_B en ik kijken uit naar het tweede seizoenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk best wel lachen, toch tof om zo iemand aan de lijn te hebben.
In plaats van een sjaggo iemand.
[..]
Heeft deze mevrouw het heel netjes opgelost
Nee, dat lijkt me heel normaal. Een date met iemand die niet weet wie een Clemens Westerhof, een Andres Escobar of een Philippe Albert is, kan je sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee joh. Dat duurde maar een half uurtje. De rest was vooral een tirade van mij over het doelpunt van Branco.
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben ook wel een beetje van de horrorseries dus ik had op iets meer moord gehoopt (en misschien een paar zombies of zo)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké. @:Fred_B en ik kijken uit naar het tweede seizoen
Nee. Laat staan iemand die niet weet wat de einduitslag van de betekenisloze wedstrijd tussen Rusland en Cameroon was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me heel normaal. Een date met iemand die niet weet wie een Clemens Westerhof, een Andres Escobar of een Philippe Albert is, kan je sowieso niet serieus nemen.
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben ook wel een beetje van de horrorseries dus ik had op iets meer moord gehoopt (en misschien een paar zombies of zo)
5x Salenko in elk geval. 5-1 geloof ik?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Laat staan iemand die niet weet wat de einduitslag van de betekenisloze wedstrijd tussen Rusland en Cameroon was.
Salenko klopt! Uitslag was 6-1.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
5x Salenko in elk geval. 5-1 geloof ik?
Dat zou niet eens zo onwaarschijnlijk zijn, maar dan heb ik toch graag dat ze dat laten zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijk
Ik zie het ja. Die dekselse Dmitri Radchenko scoorde de 6e nog.quote:
Het moet in elk geval gesuggereerd worden, inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo onwaarschijnlijk zijn, maar dan heb ik toch graag dat ze dat laten zien.
En natuurlijk kan dingen niet laten zien ook voor een zekere spanning zorgen, maar soms heb je gewoon zin in goedkope gore.
Dat kan dan ook enòrm opluchten!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat de mevrouw tijdens de wachttijd een paar mensen heeft omgelegd. Een klus waar ze al een tijdje tegenop zag dus ze was nu erg opgelucht en vrolijk
Oja ik zal er volgende keer aan denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde Meke, je moet naar je krachten spelen met zulke dingen
Bohhquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
Nu kan ik het zelf trouwens ook met de stem dus als er weer een pandemie komt ga ik echt heftig indruk maken
Heel goed. Toen je dat deed dacht ik er nog even aan de rest uit de Jitsi te schoppen en nog even met jou af te sluiten *wink wink*quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik zal er volgende keer aan denken
Dit zeg ik altijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moest van de week een klantenservice bellen, omdat er iets niet goed was met mijn bestelling.
Kreeg een zeer vrolijke dame aan de lijn en nadat ik even in de wacht had gestaan zei ze: "Mevrouw Agnes, bedankt voor het wachten!"
Heel goed. We willen wel dat dingen om de juiste reden heet wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Als er weer een pandemie komt en jullie op Jitsi gaan afspreken, haal ik een nieuwe telefoon!
En iedereen in de buurt maar denken dat ze het over een telefóón heeft als ze praat over ophangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |