quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks wil die ook nog 'n Brasillian wax van Karen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op zijn hoofdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alice ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:04 schreef Jockari het volgende:
Camel toe komt ook buiten om te sporten.
Lekker thuis herstellen morgenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
Bassie heeft echt zeer aan zijn knie.
Oquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:00 schreef spapaars het volgende:
Knap, gedaan zonder gebruik van een bloempot.
[ afbeelding ]
Geef er ff 'n kusje opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
Bassie heeft echt zeer aan zijn knie.
En wat moeten wij dan weer?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze denken dat 11 april de finale is, eerst dachten ze een week voor koningsdag
Dat kost extra.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef ammartje het volgende:
Haalt ze bovenop niks eraf? Ik vroeg me dat bij Dilano ook al af
Ze moeten een act maken voor vanavondquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
tom staat te douchen en geheel toevallig staan Jimmie daar met zijn steelstofzuiger en kijkt heus niet de kant van Tom op![]()
![]()
Wat is dat dan voor blik op Jimmy zijn gezicht terwijl hij naar Tom kijkt.?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:09 schreef Ebinas het volgende:
Hij heeft niet zo'n punt model iig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
tom staat te douchen en geheel toevallig staan Jimmie daar met zijn steelstofzuiger en kijkt heus niet de kant van Tom op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Eerst moeten ze sporten, en dan moeten ze er weer uitquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ze moeten stoppen met sporten. Ze moesten er uit.
Sabeau wilde graag vanavond nog.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst moeten ze sporten, en dan moeten ze er weer uit
DIe oefeningen achter het gesprek bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Alice en tom kaartje maken om bas morgen succes op de bank te wensen. Lief van ze
Dora en Randy.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe oefeningen achter het gesprek bedoel je?
Hangt hier ook steedsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:42 schreef Ebinas het volgende:
Dank je wel boys. Komt goed.
[ afbeelding ]
Ging over dat briefje van Alice en Tom.
Maar Gyazo is f*cking traag
yooo bro, ik vind hem goed manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:38 schreef BB-King het volgende:
Heb mijn eigen rap gemaakt.
Kennen jullie Doriana?
Die doos is helemaal para
Saaiste vrouw in het huis
Haal dat mens van de buis
Ze nomineert enkel toffe mensen
Terwijl we allen haar juist een exit wensen.
Keuzes waar ik van baal.
We willen wraak voor de Generaal.
En Karen houden we er ook veel liever in
Volgende week krijgt Doriana de nominatiepin.
Yo.
vind dit wel leuke versie hoorquote:
Geen idee wat dat was, bleef leeg hier tot ik wijzig deed (zonder wijzigingen te maken), ach jaaaquote:
Volgens mij doen ze bij iedereen wel wat. Maar weet het niet helemaal zeker.quote:
Blij dat ik mijn headphone niet ophad.quote:
Op het kaartje wat tom voorlas stond: Valentijnsmenu om deze week mooi af te sluiten., jullie moeten het zelf klaarmaken. Geniet er vanquote:
Die vind ik ook lekker en zelfs de hond doet er een moord voorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:57 schreef mario390 het volgende:
spekjes is toch vor kinderen
en cocoladadings
werd net voor gelezen is voor het einde van Love en suprise weekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze bij iedereen wel wat. Maar weet het niet helemaal zeker.
Beste bewoners, om jullie Lovee en Surpriseweek goed af te sluiten, heb ik een diner voor jullie, jullie moeten het wel zelf klaarmaken.quote:
Oh jouw versie zal wel kloppenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Tom las de kaart bij het eten voor:
"Om deze Love & Surprise week mooi af te sluiten heb ik voor jullie een valentijnsmenu. Jullie moeten het wel zelf klaarmaken, geniet ervan!"
O dat had ik niet gehoord, thnxquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op het kaartje wat tom voorlas stond: Valentijnsmenu om deze week mooi af te sluiten., jullie moeten het zelf klaarmaken. Geniet er van
Arme jongen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano: hey wij hebben avond afwas he, weet je hoeveel zooi dit gaat geven roept hij in de ruimte..... niemand reageert
had waarschijnlijk gehoopt dat iedereen mee zou helpen hahaquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano: hey wij hebben avond afwas he, weet je hoeveel zooi dit gaat geven roept hij in de ruimte..... niemand reageert
Die was ik nog aan het zoeken toen het eten kwamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
vond wel geinig gevonden dat ze die lamellen dicht deden tijdens tellen van Tom net![]()
Ik weet niet wat ze ermee gaan doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten die tomaten niet onvelt worden
Soep.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee gaan doen.
Maar het kontje/pitje weet ik veel hoe dat heet.
Gaat ook gewoon mee
Ja ik weet het ook niet heb nog nooit tomatensoep gemaakt ,ik hoorde ze ook over 20 knoflookteentjesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee gaan doen.
Maar het kontje/pitje weet ik veel hoe dat heet.
Gaat ook gewoon mee
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en die gaan geloof ik allemaal in de soep
Die 3 witte blokken. Boter?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef rinardo het volgende:
mis ik nog ingredienten?
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Ricotta?quote:
En blokjes kaas? (dat voor de spekjes?)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef rinardo het volgende:
mis ik nog ingredienten?
ja top zijn reactie was ook super haha moest echt lachenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die was ik nog aan het zoeken toen het eten kwam
[ afbeelding ]
ja die kan ik niet plaatsen? kaas of koek of ???quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En blokjes kaas? (dat voor de spekjes?)
Geroosterde tomatensoep met basilicumquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe gaan ze nou soep maken in de oven
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet heb nog nooit tomatensoep gemaakt ,ik hoorde ze ook over 20 knoflookteentjes
Tomaten roosteren voor meer smaak... vandaar 'geroosterde tomatensoep'.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ahhh okquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Geroosterde tomatensoep met basilicum
Mss komt het zo nog een keertje in beeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die kan ik niet plaatsen? kaas of koek of ???
[ link | afbeelding ]
Dat is zooooo lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:20 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Tomaten roosteren voor meer smaak... vandaar 'geroosterde tomatensoep'.
oke hou in de gaten allemaal aubquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss komt het zo nog een keertje in beeld.
Volgens mij staat het al op tafel
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:22 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me niet hoe of wat
[ afbeelding ]
haha die spekjes zullen wel op zijn tegen die tijd hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:13 schreef rinardo het volgende:
mis ik nog ingredienten?
Ravioli las ik hier.quote:
vind wel meevallen wat ik zagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Alice heeft haar roze string samen met haar jeans in kokend water gestoken, nu heeft de jeans, de kleur van de string."
dat is boterquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, is witter en volgens mij rond
[ afbeelding ]
Dan moet dat zo komenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:25 schreef kater1 het volgende:
Die drie witte dingen zal toch boter zijn, o.a. voor het deeg wat ze nu maken.
eerst koken of grillen zal zacht moeten worden en dan pureren maquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
kaasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die kan ik niet plaatsen? kaas of koek of ???
[ link | afbeelding ]
vind ik leukquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Alice heeft haar roze string samen met haar jeans in kokend water gestoken, nu heeft de jeans, de kleur van de string."
Ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg,quote:
We zitten allemaal in een andere vipe.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg,
verandering van eten zal de rest ook wel doen vermoed ik darmen zijn van slag die weten niet wat ze meemaken haha ander voedselquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met knoflook en uien zijn ze straks wel van de volle darmen af, dat is goed voor de stoelgang en tomaten trouwens ook
ja doelt op wat verschilt zij van een ander dat zij er steeds opstaat, en daar gaf do dus geen antwoord opquote:
Ik post letterlijk wat ze zegt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doelt op wat verschilt zij van een ander dat zij er steeds opstaat, en daar gaf do dus geen antwoord op
dat woord je "speciaal" had ze eerst niet gebruikt en is ook niet echt werkelijk wat ze bedoelde
Jimmy haalt haar verhaal ook nog onderuit en ze bevestigt het zelfs.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg, ik zeg,
at wat gestoohlen? beelden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Ik sta in de krant! Ik ga me in een hoekje zitten schamen.![]()
https://nl.nieuws-247.be/(...)haamteloze-diefstal/
Karen is aan het knippen gegaan in opdracht. Vindt Dylano ook erg wit zijn.....niet normaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er met Dilano zijn haar gebeurd
Dat was ie altijd al. Maar dat kapsel is wel beetje jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen is aan het knippen gegaan in opdracht. Vindt Dylano ook erg wit zijn.....niet normaal.
boahh hot sexy nuschkaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Zeker en nu zijn ze allemaal het zelfde van achter....Want Tom heeft zich ook zo laten knippen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was ie altijd al. Maar dat kapsel is wel beetje jammer
whhaaaaa lol echt ook hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
ja ok maar ze heeft al 2x eerder een ander woord gebruikt kom er ook even niet opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik post letterlijk wat ze zegt.
nou ja zegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
nu weet ik van vroeger toen ik lessen schreef en tubes gebruikte ik copyright moest geven, had je dit misschien ook niet beter kunnen doen misschien iets netter geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
staat er ook nog in wellicht op vraag van Videoland hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Zijn er toch 2. Net als toen met Randy en Tyron. Weten ze nog niks in het huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje, Alice loopt wat in maar niet genoeg om morgen als eerste vrijgesteld te worden gelukkig.
[ afbeelding ]
Weten wij wel dan dat er twee uitgaan? Is dat al gezegd?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn er toch 2. Net als toen met Randy en Tyron. Weten ze nog niks in het huis.
Nee niet bekend!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weten wij wel dan dat er twee uitgaan? Is dat al gezegd?
Ik heb er niets over gehoord of gelezen nog.
Denk het niet. Karen laten ze nog niet vertrekken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nuquote:
probeer de link te vinden om te stemmen daar maar kan hem niet vinden, heb zijn account gevonden maar zie niets betreft BBquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstandje, Alice loopt wat in maar niet genoeg om morgen als eerste vrijgesteld te worden gelukkig.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat was denk ik wel per ongeluk....dit was een momentje waarop ze kon roepen "stink ik soms?"quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ash komt erbij en er lopen gelijk 2 weg.
Ik zou blij zijn juist,wat een kippenhok.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy had ook graag willen koken, maar iedereen springt er meteen bovenop zegt hij
wie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ash komt erbij en er lopen gelijk 2 weg.
Volgens mij kookt hij graag en vindt het leuk om dingen uit te proberen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy had ook graag willen koken, maar iedereen springt er meteen bovenop zegt hij
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
probeer de link te vinden om te stemmen daar maar kan hem niet vinden, heb zijn account gevonden maar zie niets betreft BB
het is afwachten, maar denk dat er uiteindelijk in die draaideur in de studio 2 personen staan, en 2 eerder in de uitzending safe zullen zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een kippenhok is het rustiger, wat een gekakel door elkaar heen. Vraag me af of er ook iemand naar luistert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn juist,wat een kippenhok.
ja maar ja hij mag wel koken als de rest niets weet te maken van alles en nu komt zoiets en hij vind koken leuk en dan denken ze niet even aan hemquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn juist,wat een kippenhok.
In de OP staan de linkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
probeer de link te vinden om te stemmen daar maar kan hem niet vinden, heb zijn account gevonden maar zie niets betreft BB
De knoflook is scherp.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Dylano is aardig aan het wijs doen/opdrachten geven
ja nee niet die streams die heb ik wel maar die van volder stemming op twitterquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
slechte lezersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nee niet die streams die heb ik wel maar die van volder stemming op twitter
Hij is soep aan het maken met Sabeau en iedereen komt zich bemoeien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Dylano is aardig aan het wijs doen/opdrachten geven
Er staan er altijd twee in de draaideur toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
het is afwachten, maar denk dat er uiteindelijk in die draaideur in de studio 2 personen staan, en 2 eerder in de uitzending safe zullen zijn.
Helemaal met u eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ja hij mag wel koken als de rest niets weet te maken van alles en nu komt zoiets en hij vind koken leuk en dan denken ze niet even aan hem
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is soep aan het maken met Sabeau en iedereen komt zich bemoeien.
Zou ze allang de keuken uitgemept hebben
nee lieve Dot van twitter van die volderquote:
ja schreef het toch goed erbij iddquote:
Volder is FB.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee lieve Dot van twitter van die volder
O sorry, die heb ik niet voor je, kijk daar nooitquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
De volder zit niet op twitter. Alleen op FB volgens mijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De volder zit niet op twitter. Alleen op FB volgens mij
Nee.quote:
Zag ik in de drukte dat Bas Saboo liet proeven en ging door . Saboo riep er moet zout in tot 2x en ging het zelf doen zonder dat Bas het zag......voor hetzelfde geld doet hij het ook. Zit je met een zoute bende.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ja hij mag wel koken als de rest niets weet te maken van alles en nu komt zoiets en hij vind koken leuk en dan denken ze niet even aan hem
whatever ik vroeg om de linkquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)408/?mibextid=oMANbw
Ashley wijdbeens op het keukenblok.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Zo slinger de streams en ik zie tig mensen in de keuken
Ze heeft voorgedaan hoe servetjes te vouwen. Haar taak zit eropquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ashley wijdbeens op het keukenblok.
Nee ze zit normaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ashley wijdbeens op het keukenblok.
Soepquote:
Ah lekker hoor.. dat wordt wel smullen voor ze..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3
soep
ravioli
en chocofontein![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor.. dat wordt wel smullen voor ze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |