Echt een heel naar ventje met een nog groter ego en had ook erge last van grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik schaamde me destijds voor Huub dat hij hier uit de buurt kwam, wat een herrieschopper was dat en een klein ventje ook
Een pijlstaartrogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:55 schreef Thorelf het volgende:
voor de belgen hier.....hoe noemen jullie een pijlstaartrog?
Er werken nog steeds mensen van De buren/het keukenterras (DGK) bij de BB-Feboquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
War ik me in ene afvraag dat tijdens het gesprek op de bank over vorige rls geen zendercheck is geweest.
Er moch toch nooit over andere gepraat worden.
Sws doet Huub nog iets bij BB.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er werken nog steeds mensen van De buren/het keukenterras (DGK) bij de BB-FeboKan me voorstellen dat die het niet heel erg vinden als er even herinneringen worden opgehaald aan die tijd.
Dar snap ik dus ook niet, taart is zo machtig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan ze nou ook nog pannenkoeken maken ze hebben net taart op
Nee Utopia was hij eind redacteur de eerste 2 seizoenen daarna is hij voor ITV gaan werken, en nog steeds.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan deed hij dat, achter de schermen.
Vooral lekker. maar om die reden je lunch overslaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Dar snap ik dus ook niet, taart is zo machtig.
Bronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relatie
Huub eindigde zijn Gouden Kooi-avontuur destijds met Claire, met wie hij ook een dochtertje genaamd Sophie kreeg. Helaas hield hun huwelijk niet lang stand, want drie maanden na de geboorte van Sophie besloten de twee om te scheiden.
Zo’n vijf jaar later kreeg Huub opnieuw een relatie. Ditmaal met Utopia-deelneemster Robin. De twee trouwden en kregen in 2017 samen een kindje. De 41-jarige Huub is inmiddels dolgelukkig met zijn gezinnetje en plaatst dan ook regelmatig foto’s van zijn vrouw en kinderen op social media. How cute!
Een grappig feitje is dat Huub eigenlijk nooit afscheid heeft genomen van reality-tv. Hij werkt namelijk als Senior Vice President bij ITV Studios, waarbij hij onder meer wereldwijd betrokken is bij Love Island. Ha! Verder geniet hij lekker van zijn gezin en is hij een trotse man en vader voor zijn vrouw en kinderen.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ken je de film "'The terminal'.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee Utopia was hij eind redacteur de eerste 2 seizoenen daarna is hij voor ITV gaan werken, en nog steeds.
Zou kunnen hoor, maar in ene dacht ik nog geen Commentaar van BB. en anders mag je niet eens die naam noemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er werken nog steeds mensen van De buren/het keukenterras (DGK) bij de BB-FeboKan me voorstellen dat die het niet heel erg vinden als er even herinneringen worden opgehaald aan die tijd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
BronJeetje ik wist niet hij ook een dochtertje had van Claire....dacht alleen van Robin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relatie
Huub eindigde zijn Gouden Kooi-avontuur destijds met Claire, met wie hij ook een dochtertje genaamd Sophie kreeg. Helaas hield hun huwelijk niet lang stand, want drie maanden na de geboorte van Sophie besloten de twee om te scheiden.
Zo’n vijf jaar later kreeg Huub opnieuw een relatie. Ditmaal met Utopia-deelneemster Robin. De twee trouwden en kregen in 2017 samen een kindje. De 41-jarige Huub is inmiddels dolgelukkig met zijn gezinnetje en plaatst dan ook regelmatig foto’s van zijn vrouw en kinderen op social media. How cute!
Een grappig feitje is dat Huub eigenlijk nooit afscheid heeft genomen van reality-tv. Hij werkt namelijk als Senior Vice President bij ITV Studios, waarbij hij onder meer wereldwijd betrokken is bij Love Island. Ha! Verder geniet hij lekker van zijn gezin en is hij een trotse man en vader voor zijn vrouw en kinderen.
Ja, vond het ook haar heel leuk staan....weet niet of ze haar laarzen nog aan heeft maar de combi was mooi.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:30 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron gaf Alice net even een compliment hoe ze er uitzag. Hij vind het goed staan bij haar
Ty doet ook geen moeite, als hij zich eenmaal een mening heeft gevormd, dan zal hij niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:56 schreef -river- het volgende:
[..]
LOL, Ty en Ashley liggen elkaar totaal niet.
echt weer die fucking lelijke lipstickquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:58 schreef Jockari het volgende:
Ash beeld een muurbloem uit of zoiets
[ afbeelding ]
Mooi hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
echt weer die fucking lelijke lipstick
nee ik vind het echt hoerigquote:
Ik snap de jaloezie wel ,.dan zijn de lippen het enige om over te oordelenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee ik vind het echt hoerig
Terwijl ze toen terugkwam in het huis (toen sonja eruit ging) was het gewoon goed ondanks duckface lippen
Ik ben niet jaloers op haar fillers lippen hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap de jaloezie wel ,.dan zijn de lippen het enige om over te oordelen
en d'r heurquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap de jaloezie wel ,.dan zijn de lippen het enige om over te oordelen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef Paul het volgende:
Hallo Hallo
@:mazikeen en ik willen lullie oproepen te stemmen op ALICE
en dus NIET op Ashley
DANKUWEL![]()
![]()
Die gaat nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Als die nepperd er maar uitgaat dan vind ik het best
Precies daarom denk ik dat ze 'Alice' verkeerd gespeld hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnt familie te zijn van Ty
Ik kan de reacties er ook wel bijzettenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies daarom denk ik dat ze 'Alice' verkeerd gespeld hebben
Ik vind Alice echt een aardige meid, maar vind haar ook niet heel veel toevoegen in de RLS. Dus neem me niet kwalijk dat ik anders zal stemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef Paul het volgende:
Hallo Hallo
en dus NIET op Ashley
DANKUWEL![]()
![]()
BB kan veel sturenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee die moet nog even blijven van Big Brother
Je weet het nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB kan veel sturen
Maar niet alle polls op social media
Kennelijk een misverstandje? Je moet namelijk stemmen op degene die ERIN moet blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef Paul het volgende:
Hallo Hallo
en dus NIET op Ashley
DANKUWEL![]()
![]()
Nee, Lady Serpentia is jarig, vandaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef b_engeltje het volgende:
Hoi hoi.. schakel in enzie ze allemaal in net.. opdracht van bb?
Vind dit iig wel leuker om naar te kijken dan dat weerwolvenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
Klaar nu met die spelletjes
Neee
Ty wil nog een potje
Vond het wel raar dat zij kaarten of iets van haar familie kreeg, dat hebben we bij Basiri en Glenn niet gezien, die hebben dat niet gekregen, wel taart.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Lady Serpentia is jarig, vandaar.
aLICE is lief en ashley stoutquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk een misverstandje? Je moet namelijk stemmen op degene die ERIN moet blijven.
Vandaag als ik het goed hebquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft iemand de poll van Salar gezien? Ik kan hem dit keer niet vinden
Mwahhhhquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind dit iig wel leuker om naar te kijken dan dat weerwolven
Lady Serpentiaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd vrijdag 19.00.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft iemand de poll van Salar gezien? Ik kan hem dit keer niet vinden
Basiri kreeg een vliegtuig van familie en taart.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het wel raar dat zij kaarten of iets van haar familie kreeg, dat hebben we bij Basiri en Glenn niet gezien, die hebben dat niet gekregen, wel taart.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
De jaren 80 belde,ze willen de blazer van Basiri terug.
Das volgens mij ook zon oversized ding van Doquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Huh Trashley is niet jarig toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley gaat niet zaterdag, die blijft nog ffquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
gelukkig klopt zijn twitter poll nooit
Ik wacht op zijn insta poll
Ja helaas wel, de Nawel (quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ashley gaat niet zaterdag, die blijft nog ff
Nawel, ook al zo'n toppertje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja helaas wel, de Nawel () van dit seizoen
Moet wel een verassing zijn dus elke keer anders....en trouwens iedereen komt aan zijn trekken .....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het wel raar dat zij kaarten of iets van haar familie kreeg, dat hebben we bij Basiri en Glenn niet gezien, die hebben dat niet gekregen, wel taart.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ashley gaat niet zaterdag, die blijft nog ff
Ze hebben allemaal kaarten gekregen, die ze voor 30 seconden mochten inkijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gestemd op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat betekent dat vinkje....die zie ik af en toe bij verschillende namen staan.
Dat het klopt dat het diegene isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die komt ook volgens mij bij Doriana vandaag....een kennis maakt die. vaak vintage.....en soms de armen eruit en nieuwe erin....goed voor het milieuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Pijltje erop en je ziet het, zoals fokcrew.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het klopt dat het diegene is
Vinkje bij de naam is het is daadwerkelijk die persoon
Edit
Je bedoelde een ander vinkje![]()
Dit zijn verjaardagskaarten van van haar familie...die andere kaarten waren voor valentijn. Die kaarten hebben ze voor 1minuut mogen bekijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal kaarten gekregen, die ze voor 30 seconden mochten inkijken.
Maar verwacht dat ze die nog wel krijgen binnen het huis.
Geen vergelijking. Nawel was vreselijk. Lui. Altijd op bed. Altijd zeuren over dat eten. Kreeg de ene privilege na de andere. Dan heb ik het nog niet over de meest toxic fanbase in de historie van BB.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja helaas wel, de Nawel () van dit seizoen
Ik ben al aan het checken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goeeeddd
Komt er nog wat op tv vanavond
Maar dat maakt niet veel uit, je zag op de kaarten geschreven tekst staan, veel meer dan alleen happy valentine's day.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zijn verjaardagskaarten van van haar familie...die andere kaarten waren voor valentijn. Die kaarten hebben ze voor 1minuut mogen bekijken.
Ow ...ehhh.. heb ze dat niet zien doen bij basiri of glenn.. waarom nu welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dit nu nodig? Doe ff gewoon over de streams a.u.b.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef Paul het volgende:
Hallo Hallo
en dus NIET op Ashley
DANKUWEL![]()
![]()
Vandaag is Do de generaal. Ze is jarig, dus dan moet iedereen doen wat zij wil..Deden wij ook toen we 5 jaar warenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow ...ehhh.. heb ze dat niet zien doen bij basiri of glenn.. waarom nu wel
Basiri kreeg ook taart en ja de rest heeft Dodo zelf verzonnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is toch wel altijd typisch dat een persoon altijd een uitgebreide viering krijgt en de andere moeten blij zijn met 2 ballonnen.
Ronahi die jankt bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
moet die nou weer de dag verzieken de trut
Kitty ook toch?quote:
Logisch. Glenn was de eerste week al. Die had versiering en cupcakes.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow ...ehhh.. heb ze dat niet zien doen bij basiri of glenn.. waarom nu wel
Als ze naar huis gaat, kan ze 24/7 met ze praten, geen probleem voor mijquote:
Tyronquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:05 schreef zodeju het volgende:
Tylor is echt goed bevriend met Ronahi.....hij knuffelde haar even....Zal toch een bed delen verbroederen??
Ja, dus niemand heeft zijn kaarten goed gezien.....en de foto"s van haar familie waren in de draaideur met alleen maar happy birthday.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet veel uit, je zag op de kaarten geschreven tekst staan, veel meer dan alleen happy valentine's day.
Die gaat echt schrikken jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
Alice tegen Ronahi "je bent altijd blij!!"
![]()
En "als je zou horen wat de buitenwereld zou willen zeggen tegen je..."
Nou...
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
Alice tegen Ronahi "je bent altijd blij!!"
![]()
En "als je zou horen wat de buitenwereld zou willen zeggen tegen je..."
Nou...
Do kreeg teveel aandachtquote:
Ze kunnen er gewoon bij gaan zitten toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
Hmm
Vind TT hier wel heel erg alles op een ander schuiven
Jullie zitten veel met z’n vieren
Etc etc
Waar is zijn besef van eigen gedrag
Dat bedoel ik niet eensquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon bij gaan zitten toch?
Nou inderdaad.....ze liegt nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley liegt nu zwel zeker dat ze wilde weten wie op haar gestemd hadden. Goed wat tyron nu zegt
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef Hznootje het volgende:
Tyron heeft het steeds over ‘de groep vindt’ …daarmee bedoelt hij Do, Ro, Randy en zichzelf neem ik aan..
Hij spreekt niet voor en over zichzelfquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef Hznootje het volgende:
Tyron heeft het steeds over ‘de groep vindt’ …daarmee bedoelt hij Do, Ro, Randy en zichzelf neem ik aan..
Die trekken zich steeds terug in de slaapkamer, maar ik bedoel iedereen kan er bij komen zitten in de kamer, maar dat doen ze niet, dat ligt niet aan de golden 4 zoals TY zegtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet eens
Waarom kijkt hij niet naar wat er nog meer heeft gespeeld
Hij kijkt puur naar wat een ander doet
Niet naar zichzelf
Hij heeft ook uren zitten lullen met ro
Ze zegt het weer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou inderdaad.....ze liegt nooit.
Nu had ze weer niet gezien dat er twee kampjes waren .......![]()
Kijkers beslissen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:06 schreef Ireth het volgende:
Zie wel deze bij Kitty![]()
Ik ga Kit nog eens leuk vinden
[ afbeelding ]
Net alsof ze een opnamebandje afspeelt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ja ja Alice
Je kunt overdrijven hè
Ze liegt want dat wilde ze wel weten van Doriana.....alles spreekt ze tegen wat er gezegd is....en dan nog ik wist niet dat er twee groepjes waren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashly hoefde helemaal niet te weten waarom ze genomineerd was in haar gesprek met doriana.
Tyron; De golden four, jullie zaten de hele tijd in deze kamer met zijn vieren, over Randy dat hij die keus had gemaakt en dat er al 2 kampen waren voor de keuze van Randy.
Begint ontzettend te vervelen. Eentonige monoloog.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:12 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vind Alice soms ook vermoeiend hoor. Meisje van 19 met nul levenservaring die altijd precies denkt te weten hoe alles werkt.
Toch wel vermakelijk die eigen kijk zonder al te veel zelfreflectie. Maar wel leuk dat ze nu kletsen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
Volgens Ty zonderen zij ( zijn groepje ) zich niet af
Ik vind haar vreeeeeselijk saaaiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:12 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vind Alice soms ook vermoeiend hoor. Meisje van 19 met nul levenservaring die altijd precies denkt te weten hoe alles werkt.
Het begon al met Lenie, die wilde afspraken afdwingen en dat is ook Tom kwalijk genomen dat hij zijn eigen keuzes maaktequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
Als Ty dingen wil rechtbreien moet hij bij week 2 beginnen
En echt verder kijken dan zijn neus lang is
Ja leukquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch wel vermakelijk die eigen kijk zonder al te veel zelfreflectie. Maar wel leuk dat ze nu kletsen.
speech Doriana vanmorgen, ze eindigde met:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef b_engeltje het volgende:
Hoi hoi.. schakel in enzie ze allemaal in net.. opdracht van bb?
Ashley vindt het allemaal maar raar.....Alles is spel voor haar Niks is persoonlijk.....ff vergeten hoe ze tegen de andere dat dat vieze kind gewoon met haar handen in de oven zit....En zoveel eet dus logisch dat ze dik wordt. die kan niet buiten eten alles is eten......allemaal vergeten of niet gebeurt. Hoe eerlijk ben je dan,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ze praat ook voor de anderen ja maar voor ons. Brrr
Niet kinderachtig en serieus meisje met 19 jaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:12 schreef Lrod01 het volgende:
ja met Lenie al inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
Als Ty dingen wil rechtbreien moet hij bij week 2 beginnen
En echt verder kijken dan zijn neus lang is
Juist hij draait erom heen. En ashley houdt een lulverhaal en heeft totaal geen zelfreflectie over wat ze zelf doet en zegtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
Als Ty echt de boel wil klaren
Kan hij nu ook zeggen
Je bent te aanwezig ( voor mijn gevoel)
Ik vraag me echt af of ze er van bewust isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist hij draait erom heen. En ashley houdt een lulverhaal en heeft totaal geen zelfreflectie over wat ze zelf doet en zegt
ja geen idee, maar zowel Do zei het dus niet en Ty nu ook nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of ze er van bewust is
Dat ze vrij aanwezig over komt
Precies het omgekeerde van wat jij zegt , zij draait er niet omheen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist hij draait erom heen. En ashley houdt een lulverhaal en heeft totaal geen zelfreflectie over wat ze zelf doet en zegt
Precies, leuk gesprekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies het omgekeerde van wat jij zegt , zij draait er niet omheen.
Desondanks een leuk en open gesprek
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:31 schreef Jockari het volgende:
Ze mogen weer sporten, doch alles is nat.
Eensquote:
stekkt en dildo in sabo?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
Weer wat bijgeleerd. Pinda's zijn peulvruchten, en geen noten.
Mod editquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens![]()
Mod edit
Niet met vingers wijzen naar users I
Mod editquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat gebeurt momenteel sowieso erg veel hier in de Cos, erg jammer
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Blijkbaar gaat niet iedereen sporten. Karen knipt de cavia de baard die aan het gezicht hangt van Randy
Dat is niet helemaal waar. Danny en Glenn en Jimmy vinden haar ook heftig alleen Tyron en Do hebben het nu dan naar haar uitgesproken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef Hznootje het volgende:
ik lez altijd hier sabo en dildoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]via pinda's, noten en peulvruchten naar dildo en Sabeau??
Nooit geleerd ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Danny en Glenn en Jimmy vinden haar ook heftig alleen Tyron en Do hebben het nu dan naar haar uitgesproken.
Alice heeft dat vorige week ook gedaan toen ze terug kwam die vrijdag met tyron en nouska.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Danny en Glenn en Jimmy vinden haar ook heftig alleen Tyron en Do hebben het nu dan naar haar uitgesproken.
Mod editquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]via pinda's, noten en peulvruchten naar dildo en Sabeau??
En zo is het Koosquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iedereen mag toch beslissen hoe ze ergens tegenaan kijken. Vingertje wijzen is helemaal niet aan de orde
Heerlijk hebben we iig nog 4wekenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:39 schreef Giggio het volgende:
imperium ash begint langzaam af te brokkelen
schat in week 10 haar echte definitieve EXIT
nog even 4 weken of zo volhouden
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely schrijft kaartjes voor medebewoners voor haar vermoedelijke exit.
Mod editquote:
lang leve de BB ergernisquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heerlijk hebben we iig nog 4weken
Dilano is datquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik lez altijd hier sabo en dildo
Maar dat probeerde Do gister ook maar dan wil ze een voorbeeld maar dat kan je niet geven omdat het grotendeels gevoel is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
Kan hij nu ook zeggen
Hij wil zo graag gezien worden als HET mannetje de enige vent in huisquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Bas heeft zere handjes
Van tegen de boksbal slaan
Ehhh duhh
Met een puntje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Ireth het volgende:
NEE!!! Handen af van het haar van Tom!! Niet ook een bloempotje!!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Ireth het volgende:
En daar had Ash gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat probeerde Do gister ook maar dan wil ze een voorbeeld maar dat kan je niet geven omdat het grotendeels gevoel is.
Iemand kan nooit te aanwezig zijn, dan ligt dat net zo goed aan de rest die die persoon alle ruimte geeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
Kan hij nu ook zeggen
We weten het nu wel het is gewoon dilanoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:40 schreef mario390 het volgende:
hier staat altijd dildo en sabo
geen idee waarom
Dus dan moeten ze hun mond open trekkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand kan nooit te aanwezig zijn, dan ligt dat net zo goed aan de rest die die persoon alle ruimte geeft.
Het een houdt het ander in stand
Ik denk toch dat ze erom vragen....Zoals Dilano had eerst geen opgeschoren haar en heeft het nu ook. Denk toch niet dat ze dat uit zichzelf doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Ireth het volgende:
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
Ow neej Tom gaat weer verknipt worden door Karen![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
Tom: "Zo kort als Dilano" [ afbeelding ]
Ja echt zonde..Karen probeert het nog..maar hij wil het kortquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
Oh neee tom wil de haren zo kort als Dilano![]()
Kijk zelf als je beelden wil zienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:45 schreef mario390 het volgende:
ik will niet zeuren maar kunnen julie
niet vormiddag meer beelden van de
meiden maken? is verdammt weinig
Ja maar sommige mensen hebben eenmaal heel dominante aura's en eisen veel ruimte op (Tom en Ashley). Als je wat introverter bent kom je daar heel moeilijk tussen in groep. Dit is waarom mensen zoals Alice het beter doen in kleine groep of met twee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand kan nooit te aanwezig zijn, dan ligt dat net zo goed aan de rest die die persoon alle ruimte geeft.
Het een houdt het ander in stand
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja echt zonde..Karen probeert het nog..maar hij wil het kort
of lid worden van "OnlyFans"quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk zelf als je beelden wil zien![]()
Anders is er en wel een topic waar je om beelden kan vragen. Hoeft niet in de COS
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjes
Mod Editquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:45 schreef mario390 het volgende:
ik will niet zeuren maar kunnen julie
niet vormiddag meer beelden van de
meiden maken? is verdammt weinig
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders is er en wel een topic waar je om beelden kan vragen. Hoeft niet in de COS
kijk selfs is mooi gezegd,wanneerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb gevraagt,geen antwortquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders is er wel een topic waar je om beelden kan vragen. Hoeft niet in de COS
Ik kan het nog beterquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze moet er zelf ook om lachen
idd erg irritant en vervelend mannetje,maar hij maakte wel tvquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt een heel naar ventje met een nog groter ego en had ook erge last van grootheidswaanzin.
Ze hebben het over zijn kapselquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:51 schreef zodeju het volgende:
Jemig dacht dat Karen erin bleef met haar lachen....jammer dat ik het niet versta maar het was denk ik iets intiems .grappig.
hij wil dit zelf hoor, zij wil het niet zij wil het lang laten bij hem, hij wijst het model aan welke hij wilt hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
Ow neej Tom gaat weer verknipt worden door Karen![]()
Oh, dat is niet best....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het over zijn kapsel
hij wil het helaas zelf Irethquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Ireth het volgende:
Moet je ze wel in het goede topic zetten, heb ze voor je verplaatstquote:
inderdaad, en ze weet zelf heus wel dat ze niet gaat, ze is nu in haar hoofd al aan het repeteren wat ze gaat zeggen als ze terug komt''Im back bitches, 4 x op de bank en 4 x terug bla bla bla , ze weet dat ze niet weggaat, die kaartjes is weer pure aandacht. net als die muts generaalquote:
@DGK_Tegengas maakt fantastische filmpjes waar je alle streams kan terugkijk. Ook die in de ochtendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
kijk selfs is mooi gezegd,wanneer
ik geen streams heb
Monniken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het vanachter altijd lijken op die paters.....
Meerdere denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo maar eens even de COS op slot gooien? Wordt er een beetje moe van
Magnesium helpt ook tegen vermoeidheid Dotjequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo maar eens even de COS op slot gooien? Wordt er een beetje moe van
Vind het eigenlijk een top ideequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:54 schreef Ebinas het volgende:
Ah ze mogen weer sporten.
Is een beetje standaard geworden, 1x per week denk ik
Zeker. En ook zo'n dag waar ze nog weinig kunnen voor de livequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk een top idee
Ze hebben ook wel echt lol dan
De zaterdag is helemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker. En ook zo'n dag waar ze nog weinig kunnen voor de live
Dat kan ook...ben niet zo op de hoogte wat geloof betreft en wat daar bij komt kijken....maar lange gewaden met touw om hun middel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |