SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hey modjequote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We leven met z'n allen hier, dus moeten we ook met z'n allen kunnen lachen. En soms ja dan is het leven even niet zo leuk, maar daar zijn dan ook topics als deze voor om weer even blij te worden toch?
Lach met een schone bips... denk dat ik die ergens in mijn profiel ga plaatsen
Ik had een nieuwe TT al klaarstaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut ik had net nog na de lock gepost
Ik zei al, ik deed het eromquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg ik toch... Je was me ook maar 3 seconden voor
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe TT al klaarstaan![]()
Ode aan jouw uitspraak!
Al is jouw "Lach met een schone bips" ook wel een leukequote:
Zeg maar, jouw keuze.. jouw topic. Ik kan het wijzigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Al is jouw "Lach met een schone bips" ook wel een leuke
Nee hoor, deze is goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg maar, jouw keuze.. jouw topic. Ik kan het wijzigen.
Neu, tis wel goed zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij mij vraagt jouw eigen TT aan te passen, tuulk wel.
Komt nogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, tis wel goed zo.
Jij zei dat je jouw Lach met een schone bips ergens in je profiel zou zetten.
Het staat erquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, tis wel goed zo.
Jij zei dat je jouw Lach met een schone bips ergens in je profiel zou zetten.
Troestuh... Wel met schone bips toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
Zo, nog even was in de machine gedaan, tandjes gepoetst - ready to go... Sleeping...zzzzzzz
Ehm - ja...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Troestuh... Wel met schone bips toch?
quote:
Zal jou eens lief doen!quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Altijd een gok of er een pener tussen de beentjes hangt
Ik voel.me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
Een leidraad is wel dat als het er TE vrouwelijk uitziet, het een TE schattig stemmetje heeft en zich TE sexy beweegt, dat het meestal wel een kerel is.
quote:
Vrouwen met piemels.quote:
Ik lees het, ja.....quote:
Het heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Stop.maarnmet dit gesprek. Dit gaat nergens heen.
Prut.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik zou vanavond leuk dingen gaan doen
Whut?!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
2 boekenwinkels en 0 nieuwe boeken in mijn bezit![]()
Diep en diep triest
Vooral voor jezelf, neem ik aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap ook dat het voor jullie heftig is
Hoe is het mogelijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Diep en diep triest
Ik ben aan het bedenken over 1 boek bestellen therapeutisch zou werkenquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Diep en diep triest
Ja nogal ....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap ook dat het voor jullie heftig is
maar ieni, wat zat er in het litouwse pakketje in de verkeerde gleuf?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ieni, wat zat er in het litouwse pakketje in de verkeerde gleuf?
Een blousequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ieni, wat zat er in het litouwse pakketje in de verkeerde gleuf?
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet eens zelf gemaakt?
Dan moet het wel iets bijzonders zijn
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:27 schreef Sally het volgende:
Vakantieverblijf geboekt
![]()
Eventjes voorpret hebben alvast
Vakantiegenotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:27 schreef Sally het volgende:
Vakantieverblijf geboekt
![]()
quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:27 schreef Sally het volgende:
Vakantieverblijf geboekt
![]()
wie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb die van der Graaff uitschelden gevonden
https://www.facebook.com/(...)b__action__open_user
Naar ik denk dicht bij jou in de buurt...?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Naar ik denk dicht bij jou in de buurt...?
Heerlen
Eh.quote:
quote:
het is Heerlenquote:
oh dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
Ik ga vuurvliegjes kijken...
Die schijnen daar in de buurt te zijn.![]()
Iemand van hier weet waar.....
Ik vond er een leuk B&B. Want het Van der Valk was me wat prijzig voor mijn budgetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
het is Heerlen
wat ga je doen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb ze gezien in De Filipijnen.
Was wel geinig, maar ze waren niet overweldigend veel.
Oh, en in Thailand, toen ik 's nachts in een bos / struikgewassen-terrein verdwaald was en tussen de gifslangen door weer bij de openbare weg wilde zien te komen.
Ik zag steeds 2 koplampen in de verte die door een bocht reden.. Ik bleef die richting uit lopen, tot ik door kreeg dat het 2 verliefde vuurvliegjes waren die steeds samen rondjes vlogen!True fucking story!
Ben uiteindelijk door 2 boeren gevonden.
Wat een debiel; ook nog andere mensen filmen die er niks mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb die van der Graaff uitschelden gevonden
https://www.facebook.com/(...)b__action__open_user
Die kop ......quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063930517020 ..Nee grapje
Het is deze kerel
quote:
Hmm ......quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel even een Ahum?-vraag![]()
@:gianni61 wil misschien niet dat ik zo dicht bij kom...?![]()
![]()
Idd.....quote:
quote:
Ik zou heerlen gewoon niet snel als bestemming voor een uitje of een vakantie voorstellenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ja toch ..... ben benieuwd of je daar nog een verklaring voor krijgt (al dan niet in DM)
Ik ook niet per se, maar het is redelijk niet-toeristisch, en de vuurvliegjes zouden er vlakbij zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou heerlen gewoon niet snel als bestemming voor een uitje of een vakantie voorstellen
Onderschat het niet!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou heerlen gewoon niet snel als bestemming voor een uitje of een vakantie voorstellen
Ah vandaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ook niet per se, maar het is redelijk niet-toeristisch, en de vuurvliegjes zouden er vlakbij zijn![]()
En... die ander ging dat weekend daarheen, en wil me wel op de wandeling meenemen erheen!
Nou ehm... ik vrees dat ik op 1 ding na niks van dien aard ga doen, maar.... Dank voor de tips!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat het niet!
[ afbeelding ]
Hmmm 1tje dus....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm... ik vrees dat ik op 1 ding na niks van dien aard ga doen, maar.... Dank voor de tips!
Oh, 2 dan!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm 1tje dus....
Zwarte goud? Of toch het indoor SpeelParadijs?
Ah zo, ik dacht dat je @Sally niet in de buurt wilde hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het zeker niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat je @:Sally niet in de buurt wilde hebben
Oh nooooo - ben ik zó erg dan...?!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat je @:Sally niet in de buurt wilde hebben
Ik wist niet wat hij van jou vindt he ....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nooooo - ben ik zó erg dan...?!
Of zó eng?
Tja, dat weet ik ook niet, dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wist niet wat hij van jou vindt he ....
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet, dus.
Maar ehm, mijn 1e indruk kan... nogal overweldigend zijn... soms...
iig hier op het forum!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet, dus.
Maar ehm, mijn 1e afdruk kan... nogal overweldigend zijn... soms...
iig hier op het forum!
Hihi-hahaquote:
Maar hadden die boeren ook borsten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb ze gezien in De Filipijnen.
Was wel geinig, maar ze waren niet overweldigend veel.
Oh, en in Thailand, toen ik 's nachts in een bos / struikgewassen-terrein verdwaald was en tussen de gifslangen door weer bij de openbare weg wilde zien te komen.
Ik zag steeds 2 koplampen in de verte die door een bocht reden.. Ik bleef die richting uit lopen, tot ik door kreeg dat het 2 verliefde vuurvliegjes waren die steeds samen rondjes vlogen!True fucking story!
Ben uiteindelijk door 2 boeren gevonden.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hadden die boeren ook borsten?
Ja, boersten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hadden die boeren ook borsten?
Haha nee waren gewone kerels die geen woord Engels spraken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hah! dat is geen ontkenning.
En wat is het verschil met de degenen met borsten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee waren gewone kerels die geen woord Engels spraken.
Nou, die hebben wel borsten, zien er niet als gewone kerels uit en zeggen dingen zoals jouw username!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat is het verschil met de degenen met borsten?
Doen de vrouwen zonder piemols ook....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, die hebben wel borsten, zien er niet als gewone kerels uit en zeggen dingen zoals jouw username!
Heel eerlijk gezegd, ik heb inderdaad in Thailand 1x een chick uit een bar meegenomen.. Maar dat voelde gewoon te gemaakt allemaal.. Dat was in 2008.. Daarna heb ik 2 vriendinnen gehad met normale banen, waarvaan de laatste meer dan 5 jaar duurdequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
: Love you long time!"
- "Nee ik ben dat modje niet, lijkt hij echt zo veel op mij dat ik dat overal hoor? Hij heeft wel veel chicks vol liggen blaffen zeg!"
Whehe ja maar waarom hoor ik daar dan overal jouw naam?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, ik heb inderdaad in Thailand 1x een chick uit een bar meegenomen.. Maar dat voelde gewoon te gemaakt allemaal.. Dat was in 2008.. Daarna heb ik 2 vriendinnen gehad met normale banen, waarvaan de laatste meer dan 5 jaar duurdeDus ben niet zo'n blaffer
Me love Asia, daar en van Full Metal Jacket kwam de naam vandaan voor mijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja maar waarom hoor ik daar dan overal jouw naam?
Ah!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Me love Asia, daar en van Full Metal Jacket kwam de naam vandaan voor mij
Geld terugvragen??quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef schommelstoel het volgende:
Één fijne zaterdag morgen.
Heb zo net lekkere koekjes kunnen weggooien![]()
Meer supermarkten roepen koekjes terug om metaaldeeltjes
pitjesbroodquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:06 schreef maily het volgende:
Pitjesbrood met ardennerpaté, bakkie gemberthee zometeen koffie.
Dus goeiemorgen.
Beter in de vuilnisbak dan. Niet in de groene want dan worden ze weer gerecycled.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef schommelstoel het volgende:
Je moet ze terug brengen, staat ook in het artikel dan krijg je je geld terugquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef schommelstoel het volgende:
wat een fleurige UIquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pitjesbrood![]()
Gemberthee drink ik alleen als ik misselijk ben of slijm heb vast zitten.![]()
En goedemorgen hier
Start Elton John's circle of life.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:10 schreef maily het volgende:
[..]
Beter in de vuilnisbak dan. Niet in de groene want dan worden ze weer gerecycled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Oei, gemiste kans voor @schommelstoel ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet ze terug brengen, staat ook in het artikel dan krijg je je geld terug
Er was al één koekje uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet ze terug brengen, staat ook in het artikel dan krijg je je geld terug
Lekker nog ff snoozenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Ik draai nog even, en ga proberen nog wat meer te soezen
Nog niet wakker genoeg...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Kijk even naar de merken van de terugroepactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er was al één koekje uit.
De rest ligt al in de prullenbak.
Straks tijdens boodschappen maar even andere koekjes halen.
Iemand tips, of waar jij zelf weg van bent qua koekjes.
'Die bevatten niet alleen stukjes chocola, maar mogelijk ook stukjes metaal, die slecht voor de gezondheid kunnen zijn'quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef schommelstoel het volgende:
Lekker nog ff snoozenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:12 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Ik draai nog even, en ga proberen nog wat meer te soezen
Nog niet wakker genoeg...
Moest ff in desktopmodus, maar wel lente-achtig ja ;Yquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dankjewel
Het is een weerspiegeling van mijn innerlijk![]()
Heb je de verpakking niet meer ? Anders die gewoon meenemen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb zin in de lentequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker nog ff snoozen
[..]
Moest ff in desktopmodus, maar wel lente-achtig ja ;Y
Ja heb de verpakking nog wel, maar ik laat het rusten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je de verpakking niet meer ? Anders die gewoon meenemen?
Bastonge, zaans huisjes, bokkepoten, speculaaskoekjes, stroopwafels, café noir
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedemorgenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ok wat jij wilquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja heb de verpakking nog wel, maar ik laat het rusten.
Die Café noir zijn lang geleden zeg.
Net zoals Bastogne van die koekjes waar van blijft pakken.
Mellow cakesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mellow cakes zijn wel lekker inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mellow cakes![]()
Of droge marie biscuit koekjes
Nou wat denk jezelf een trollquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
Iets totaal anders.
Is Britneycheers nou een troll of is het allemaal serieus..
Ja op een gegeven moment ga je toch twijfelen als iemand zo consistent blijft posten.quote:
Snap ik..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ga je toch twijfelen als iemand zo consistent blijft posten.
Een hele dikke vettequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
Iets totaal anders.
Is Britneycheers nou een troll of is het allemaal serieus..
Nu al?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik..![]()
Ik wilde net reageren is het topic dicht
Ja die ken ik al haha.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele dikke vette
Lees haar pohi maar eens door als je je verveelt![]()
Noem je britney nu dik?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele dikke vette
Lees haar pohi maar eens door als je je verveelt![]()
Vind moeilijk te herkennen...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die ken ik al haha.
Maar opzich wel knap dat die gene het zo lang vol kan houden.
En dat er nog velen serieus op in gaan.
HCquote:
Giannimanniequote:
Schommelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiekem hopen we nog op sneeuw eh
Het is al warm genoegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Geen sneeuw meer hoor, ik wil lente verdikkeme
Nee joh maar 8 graden gevoelstempratuur van 12..quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
HC
[..]
Giannimannie![]()
[..]
Schommel![]()
![]()
![]()
Sneeuw en F1
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee joh maar 9 graden gevoelstempratuur van 13..
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Dat jonge koppie van Max nog, 8 jaar geleden alweer.
Warm zatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee joh maar 8 graden gevoelstempratuur van 12..
Gewoon 2 zomerjassen aantrekkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
15 a 18 graden wil ik, weg met de winterjas
Die heb ik niet, wel een tussenjas en een lerenjasquote:
Kan ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik niet, wel een tussenjas en een lerenjas
1 is meer dan genoegquote:
foto of het is niet waarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:02 schreef gianni61 het volgende:
12 graden, de korte broek kan wel aan
ik zeg dat die aan kan, niet dat ik hem aan hebquote:
Ik zie ze elders buiten in korte broeken lopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
Het is lekker weer buiten![]()
Geen winterjas nodig buiten
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze elders buiten in korte broeken lopen![]()
Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd
Ik draag ze ook niet, maar moet er nog niet eens aaan denken met blote benen buiten te lopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik zie ze ook
![]()
nee mij ook te koud om nu in korte broek (heb ik niet eens) buiten te lopen.
Doe het wel soms als ik vroeg wakker ben en buiten iets in de gtb moet gooienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik draag ze ook niet, maar moet er nog niet eens aaan denken met blote benen buiten te lopen
O ik ga altijd gelijk douchen en aankleden voor ik naar beneden gaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe het wel soms als ik vroeg wakker ben en buiten iets in de gtb moet gooienAnders niet nu.
In het weekend doe ik dat nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ga altijd gelijk douchen en aankleden voor ik naar beneden gadus ook daar geen last van.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Start Elton John's circle of life.
[ afbeelding ]Oh noooooeeessss!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simbaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 17-02-2024 13:22:56 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Verpakking nog bewaard?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
quote:
Hey... Wat verdacht net na elkaar.........?!quote:
Ik zag ze beide ook tegelijk het fietsenhok uitkomen lopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Hey... Wat verdacht net na elkaar.........?!![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zag ze beide ook tegelijk het fietsenhok uitkomen lopen
Its a smiley worldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Everywhere I go, I see smileys
Laat ik dat postgedrag vooral in DTS latenquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laat ik dat postgedrag vooral in DTS laten
In 1 topic achterna gezeten worden met brandende fakkels en hooivorken is wel genoeg moet ik zeggenquote:
Beter ook en noem je dat stukje forum helemaal niet hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Laat ik dat postgedrag vooral in DTS laten
Hey Sallyquote:
Snap ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter ook en noem je dat stukje forum helemaal niet hier.![]()
Vond het alleen even leuk je zo te begroeten hier
Hoi Dotquote:
Hoeveel Oasis-grappen krijg jij eigenlijk te verwerken?quote:
Klopt En toch zitten hier allemaal mensen uit die -reeks- die- niet-genoemd- mag worden :quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ja ik had al door dat de-reeks-die-niet-genoemd-mag-worden hier niet per se populair is
Beetje mijn horizon verbreden he.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt En toch zitten hier allemaal mensen uit die -reeks- die- niet-genoemd- mag worden :
Maar leuk je hier ook te zien
Hm, soms een paar. Nu niet meer zo veelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoeveel Oasis-grappen krijg jij eigenlijk te verwerken?
Moet 'm altijd inhouden als ik je username ziequote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, soms een paar. Nu niet meer zo veel
en er zijn er maar een paar - zo niet maar één - die het echt niet leuk vinden om de naam van de topic reeks te horenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt En toch zitten hier allemaal mensen uit die -reeks- die- niet-genoemd- mag worden :
Nou, laat je uit dan! Een keer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Moet 'm altijd inhouden als ik je username zie
Nee dat moet natuurlijk gebeuren, anders is het ook zo geforceerdquote:
Dat kan ik helaas niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:40 schreef Sally het volgende:
En volgens mij had je het al een keer gezegd tegen me![]()
![]()
Groot gelijk hoor,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
en er zijn er maar een paar - zo niet maar één - die het echt niet leuk vinden om de naam van de topic reeks te horen
Als het gaat over "shit uit die topicreeks" dan zijn er wel meer die zoiets hebben van "laat dat aan de andere kant van het hek, aub![]()
!" (waaronder ikke
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O valt nu nog wel mee, is al veel erger geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:43 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik moet stiekem wel een beetje grinniken om te zien hoe serieus sommige mensen zo'n absurd spelletje nemen
Damn, en bedankt he.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, laten we het over de belangrijke dingen des leven hebben:
[ afbeelding ]
Geen probleem.quote:
Oh, dit is niet in je eigen huis nu?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Heb zelf zin om zo'n Frikandel XXL Speciaal te bestellen
Nee, maar dankzij @Dotteke ben ik over frikandellen na aan het denkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dit is niet in je eigen huis nu?
getvergielekes zit je mij lekker te maken, de hele maand al met je speklap en nu haal je de frinkandel er bijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, laten we het over de belangrijke dingen des leven hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
getvergielekes zit je mij lekker te maken, de hele maand al met je speklap en nu haal je de frinkandel er bij
Zo is het bij mij ook begonnen, heb er de hele week al zin in. Had ik wat gehaald wil ik ze in de oven gaan gooien blijken ik die meegenomen te hebben die in het vet moetenquote:
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, maar dankzij @:dotteke ben ik over frikandellen na aan het denken
Heb je een airfryer? De gewone kan je namelijk ook prima in de airfryer gooien hoor. Wordt alleen niet zo krokant, maar gaat prima.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook begonnen, heb er de hele week al zin in. Had ik wat gehaald wil ik ze in de oven gaan gooien blijken ik die meegenomen te hebben die in het vet moeten
O das een beste.quote:
Ik heb een airfryer die ik nooit gebruik, maar ik heb ook een airfryerfunctie in de combimagnetron zitten die gebruik ik welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb je een airfryer? De gewone kan je namelijk ook prima in de airfryer gooien hoor. Wordt alleen niet zo krokant, maar gaat prima.
Ja als hij uit het vet komt ziet hij air fryer uitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een airfryer die ik nooit gebruik, maar ik heb ook een airfryerfunctie in de combimagnetron zitten die gebruik ik wel
Moet binnen kort toch het vet van de frituur vervangen bak ik eerst die andere er wel in. Blijf ik toch het lekkerst vinden
Ooh, met frikandellen lukt het! Goed hoog en lang in de oven doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook begonnen, heb er de hele week al zin in. Had ik wat gehaald wil ik ze in de oven gaan gooien blijken ik die meegenomen te hebben die in het vet moeten
Die smelten en breken helemaal uit elkaar, kan je ragout uit je oven scheppenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh, met frikandellen lukt het! Goed hoog en lang in de oven doen.
Met de kroketten voor in de frituur gaat het niet...
Ja precies. En 0 krokant ook nog...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die smelten en breken helemaal uit elkaar, kan je ragout uit je oven scheppen
Ja ik hoorde het gisteren al in een ander SC dat dat dus met frikandellen wel gewoon kon.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh, met frikandellen lukt het! Goed hoog en lang in de oven doen.
Met de kroketten voor in de frituur gaat het niet...
Zeer teleurstellende ervaring, would not recommendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja precies. En 0 krokant ook nog...
Did that the other day.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeer teleurstellende ervaring, would not recommend
Krijg het nooit krokant in een airfrayer daarom doe ik er ook alleen maar frikandellen inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja precies. En 0 krokant ook nog...
Ben je ons hier nu lekker aan het makenquote:
Vooral mezelfquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je ons hier nu lekker aan het maken
Waarom zoek je het dan ook opquote:
Twaalfuurtje is fantastischquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zoek je het dan ook op
Ik zou dat trouwens niet eens opkunnen het is of het een of het ander
Wat ga je nu bestellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Twaalfuurtje is fantastisch
En ik zoek het op omdat het vlees zwak is.
Ik weet het ook niet meerquote:
Niet zo mijn ding. Maar ik hoef het dan ook niet te etenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer
Misschien maar gewoon pasta maken ofzo
Vind 't wel makkelijk altijd, kook je meteen groot, en gooi je paar porties in de vriezer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo mijn ding. Maar ik hoef het dan ook niet te eten
Dat is wel het voordeel er van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vind 't wel makkelijk altijd, kook je meteen groot, en gooi je paar porties in de vriezer.
Smaken verschillen. Ik maak dat dan, en gooi er vervolgens een lekkere hot sauce in, pasta arabiataquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel er van.
Maar ik hou niet zo van pasta. Ik eet het wel hoor, maar zal het niet heel snel voor mij zelf maken
Je eigen smaak er aan gemaakt? Of een bestaand recept?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik maak dat dan, en gooi er vervolgens een lekkere hot sauce in, pasta arabiata
Oh ik knutsel altijd gewoon wat bij elkaar en onthoud dan wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je eigen smaak er aan gemaakt? Of een bestaand recept?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh ik knutsel altijd gewoon wat bij elkaar en onthoud dan wat ik lekker vind
Dat, en rijst/wokgerechten zijn altijd the way to go als je bezoek hebtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]gelijk heb je. ALtijd maken wat je lekker vindt.
Ik doe wel eens als de hele bub komt eten verschillende soorten pasta maken.
Ze zijn er allemaal gek op behalve moeders
Of een grote pan soep met stokbroodje en kruidenboterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat, en rijst/wokgerechten zijn altijd the way to go als je bezoek hebtMakkelijk op te schalen
Ja kan je hier mooi even doen.quote:
Hey Stigquote:
Het is super rustig hier vandaag. Was bijna in slaap gekukkeldquote:
Ik ben even rustigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is super rustig hier vandaag. Was bijna in slaap gekukkeld
Ja mist je al hier. Drukke bezigheden?quote:
Goede reis Sallyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:32 schreef Sally het volgende:
moet even de deur uit wat ophalen... en boodschappen.
De standaard dingenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mist je al hier. Drukke bezigheden?
Die heb ik vanmiddag al gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:32 schreef Sally het volgende:
moet even de deur uit wat ophalen... en boodschappen.
Die moeten ook gebeuren hequote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede reis Sally
[..]
De standaard dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |