SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hey modjequote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We leven met z'n allen hier, dus moeten we ook met z'n allen kunnen lachen. En soms ja dan is het leven even niet zo leuk, maar daar zijn dan ook topics als deze voor om weer even blij te worden toch?
Lach met een schone bips... denk dat ik die ergens in mijn profiel ga plaatsen
Ik had een nieuwe TT al klaarstaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kut ik had net nog na de lock gepost
Ik zei al, ik deed het eromquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg ik toch... Je was me ook maar 3 seconden voor
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe TT al klaarstaan![]()
Ode aan jouw uitspraak!
Al is jouw "Lach met een schone bips" ook wel een leukequote:
Zeg maar, jouw keuze.. jouw topic. Ik kan het wijzigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Al is jouw "Lach met een schone bips" ook wel een leuke
Nee hoor, deze is goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg maar, jouw keuze.. jouw topic. Ik kan het wijzigen.
Neu, tis wel goed zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij mij vraagt jouw eigen TT aan te passen, tuulk wel.
Komt nogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, tis wel goed zo.
Jij zei dat je jouw Lach met een schone bips ergens in je profiel zou zetten.
Het staat erquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, tis wel goed zo.
Jij zei dat je jouw Lach met een schone bips ergens in je profiel zou zetten.
Troestuh... Wel met schone bips toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
Zo, nog even was in de machine gedaan, tandjes gepoetst - ready to go... Sleeping...zzzzzzz
Ehm - ja...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Troestuh... Wel met schone bips toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |