SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi roze kleurtjequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:39 schreef Harrie het volgende:
ik heb geen mensen geblocked want omdat ik van die kansloze meelopers met een kleurtje toch niet kan blocken heeft dat helemaal geen zinlos van quotes enzo
was het maar zo leuk
Trust nobody![]()
Fijn om te horen dat ik open kan communiceren met mijn vriend @Harrie
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ow nee geen mods. 2 usersquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mods blockenwil ik ook
![]()
Dat wil ik ook wel jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mods blockenwil ik ook
![]()
![]()
Even aan Plasterk vragen of ik zijn dienstauto mag gebruikenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Even aan Plasterk vragen of ik zijn dienstauto mag gebruiken![]()
![]()
En?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Even aan Plasterk vragen of ik zijn dienstauto mag gebruiken![]()
Nee met twee mensen van de MME en een vriendin van mequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mini meeting... Als in met jezelf?
Toevallig allemaal op hetzelfde eiland, dus die 20 kilometer moesten we maar even overbruggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De eerste is goedquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer voor @:Aloa en @:Paul dat je hun pareltjes nooit zult lezen
Paul niet![]()
![]()
Paul kan je niet blokken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer voor @:Aloa en @:Paul dat je hun pareltjes nooit zult lezen![]()
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lees ff je eigen bericht terug![]()
en dan dat van mij
En ik zei dus met andere woorden
..duhhhh het is altijd in de vakantie als ik het organiseer
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig mogen smaken verschillen, want ik vond Barcelona een mooie stad.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waarom Barcelona?
Ik vond Barcelona niks.
Valencia of sevilla
* devzero krijgt een stijfje![]()
Hij is crew toch.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kon niet toen hij mod was maar tegenwoordig kan dat zeker weltoch
![]()
Ga jij me een keer het mooie van Barcelona laten zien dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig mogen smaken verschillen, want ik vond Barcelona een mooie stad.
[ afbeelding ]
* devzero krijgt een stijfjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee d'r is een uitzondering gemaakt voor Paul.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kon niet toen hij mod was maar tegenwoordig kan dat zeker weltoch
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja maar je kan geen goedkoop tapas eten en bier drinken, dat maakt voor Mazi gelijk een lelijke grafstadquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig mogen smaken verschillen, want ik vond Barcelona een mooie stad.
[ afbeelding ]
* devzero krijgt een stijfjeUw ADH vitamine Worst
Wie heeft mijn stem gestolen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik denk allebeiquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
hoor ik hier nu de lama van de buren schijten of ligt er een hoop stront te pruttelen![]()
En dan een van de lekkerste Spaanse wijnen, Priorat, drinken? Er is een hoop mooie architectuur, dus @hemarookworst wil ook vast wel meequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ga jij me een keer het mooie van Barcelona laten zien dan?![]()
Ik ben er een week geweest met school. En we hebben alles gezien, want culturele weekquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar je kan geen goedkoop tapas eten en bier drinken, dat maakt voor Mazi gelijk een lelijke grafstad
Ik vond het echt een grafstad idd![]()
![]()
en kree doet de organisatiequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan een van de lekkerste Spaanse wijnen, Priorat, drinken? Er is een hoop mooie architectuur, dus @:hemarookworst wil ook vast wel mee
Uw ADH vitamine Worst
ik ben er een halve dag geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben er een week geweest met school. En we hebben alles gezien, want culturele week
Ik vond het echt een grafstad iddwant ergens in de buurt op vakantie
en dat was ruim lang genoeg
![]()
![]()
Moet je nagaan hoe ik mij voelde een week langquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben er een halve dag geweestwant ergens in de buurt op vakantie
en dat was ruim lang genoeg
![]()
![]()
en dan iedereen op 1 hotelkamer proppen. Nee, laat maarquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en kree doet de organisatie![]()
Ik weet niet hoe verstandig het is als ik aan de alcohol ga met jou in mijn buurt? Maar ik ga er over nadenken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan een van de lekkerste Spaanse wijnen, Priorat, drinken? Er is een hoop mooie architectuur, dus @:hemarookworst wil ook vast wel meeNee. Je kan niet alles hebben gezienquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben er een week geweest met school. En we hebben alles gezien, want culturele week
Ik vond het echt een grafstad iddHm hm plausibelquote:Jaaaaaaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vote voor jou
Dus komt goedquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en kree doet de organisatie
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jij bent echt slechtquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en kree doet de organisatie
wat vind je trouwens van deze
![]()
Laatste letter vorige woord moet eerste letter volgende woord zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In een week welquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe verstandig het is als ik aan de alcohol ga met jou in mijn buurt? Maar ik ga er over nadenken.
[..]
Nee. Je kan niet alles hebben gezien
[..]
Hm hm plausibel
[..]
Jaaaaaa
[..]![]()
![]()
Riepen mensen gisteren over Berlijn ook.quote:
Ik ben het daar gewoon niet mee eens.
Ik heb zelfs in Benidorm na al die keren nog niet alles gezien
En daar is echt niks, maar dan ook niks te zien.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ajax heeft gelukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben gewoon meer van valencia en sevilla. Of cartagenaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Riepen mensen gisteren over Berlijn ook.
En daar is echt niks, maar dan ook niks te zien.
Malaga is ook geen fuck aan![]()
Berlijn is zoveel te zien, fantastische stadquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Riepen mensen gisteren over Berlijn ook.
En daar is echt niks, maar dan ook niks te zien.![]()
![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
en dan iedereen op 1 hotelkamer proppen. Nee, laat maar![]()
![]()
Ja maar ze staan nu 11 tegen 10quote:
Penalty viel lekker.
Ze hebben geluk dat er een smerige overtreding was. Anders geen enkele kansOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar dat is geen geluk hequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ze staan nu 11 tegen 10
Penalty viel lekker.
Ze hebben geluk dat er een smerige overtreding was. Anders geen enkele kans![]()
Ik hoor echt "Eisern Union"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Berlijn is zoveel te zien, fantastische stad![]()
Goeie penalty idd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ze staan nu 11 tegen 10
Penalty viel lekker.
Ze hebben geluk dat er een smerige overtreding was. Anders geen enkele kans![]()
als je in de verkeerde kroeg terecht komt zijn al die dorpen kutquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon meer van valencia en sevilla. Of cartagena
Malaga is ook geen fuck aan
ik was in Salou met @Puckzzz en daar heb ik gewoon opgetreden als vuurspuwer dat was in barcalona nooit gebeurd denk ik![]()
![]()
Jawel. Want anders hadden ze nu niet de gelijkmaker kunnen makenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Watquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je in de verkeerde kroeg terecht komt zijn al die dorpen kut
ik was in Salou met @:Puckzzz en daar heb ik gewoon opgetreden als vuurspuwer dat was in barcalona nooit gebeurd denk ik![]()
![]()
Tobclub
Ik stel voor dat Ajax altijd 11 tegen 10 mag.
Dat is beter voor ze.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beter gooien we er een bom.opquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobclub
Ik stel voor dat Ajax altijd 11 tegen 10 mag.
Dat is beter voor ze.![]()
![]()
Jammerquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat staat ook gewoon op video maar die ben ik ergens in de loop van de tijd verloren![]()
![]()
Ik ga even een half litertje water klappenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
1 van de weinige dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze niet meer op beeld hebquote:
dus als wij bier gaan drinken kunnen we gewoon nieuwe beelden makenfilm jij mij als vuurspuwer
![]()
![]()
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
1 van de weinige dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze niet meer op beeld heb
dus als wij bier gaan drinken kunnen we gewoon nieuwe beelden makenfilm jij mij als vuurspuwer
![]()
![]()
Nee kan nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
* Doet hoofdmassage van afstand*Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij denkt nu: Dat doet ie toch nie
Ik denk nu: Niet vergeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
die is een meeting in Barcalona aan het organiseren![]()
![]()
Of is bezig met z'n masturbatorquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
Ohja.. is het allemaal goedgekomen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was denk ik uur geleden
Maar toen moest er gepost worden over belangrijke zaken![]()
zou hij de satisfyer van @ieniminimuis geleend hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of is bezig met z'n masturbator![]()
![]()
Zo. Bedje opgemaakt, tanden gepoetst.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die is eindelijk terecht, dus zou kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
zou hij de satisfyer van @:ieniminimuis geleend hebben![]()
partytimequote:Op donderdag 15 februari 2024 23:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo. Bedje opgemaakt, tanden gepoetst.![]()
![]()
![]()
![]()
Katwijk is te dichtbij?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 15 februari 2024 23:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja.. is het allemaal goedgekomen?Trust nobody![]()
Ik belde net MrMickytjuh op, en hij lachte me zo ongeveer uit vanwege dat ik eigenlijk niet echt te horen was.
Werkt niet voor mannenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
zou hij de satisfyer van @:ieniminimuis geleend hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Awwwquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik belde net MrMickytjuh op, en hij lachte me zo ongeveer uit vanwege dat ik eigenlijk niet echt te horen was.
Appen ..Trust nobody![]()
Iets waarensen geen 3,5 uur voor hoeven te reizen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij kreeg het advies om een andere locatie te zoeken
Ik ben overigens serieus eerder in Barcelona dan in Katwijk bedenk ik me net.
Zelfs als ik zou fietsen naar EHV airport...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik had dat gelezen. Maar Barcelona is leuk dus goede locatie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij kreeg het advies om een andere locatie te zoeken![]()
![]()
Uhh ja daar doet MrMickytjuh niet aanquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
OEPSquote:Whatquote:Exactquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iets waarensen geen 3,5 uur voor hoeven te reizen.
Ik ben overigens serieus eerder in Barcelona dan in Katwijk bedenk ik me net.
Zelfs als ik zou fietsen naar EHV airport...Ja tochquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik had dat gelezen. Maar Barcelona is leuk dus goede locatie.![]()
![]()
Issie 70?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja daar doet MrMickytjuh niet aan
Trust nobody![]()
Whatsapp?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
OEPS
[..]
What
[..]
Exact
[..]
Ja tochTrust nobody![]()
die is gewoon oldschoolquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja daar doet MrMickytjuh niet aan![]()
![]()
Uhh ja daar doet MrMickytjuh niet aanquote:Nee. Hij had al vrij snel door dat mensen niet leuker werden van enkel textueel contact.quote:
Zijn whatsapp en teams bestaan uit eenzijdige gesprekken.
Als je hem appt reageert hij ofwel niet, of hij belt je.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow..quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja daar doet MrMickytjuh niet aan
[..]
Nee. Hij had al vrij snel door dat mensen niet leuker werden van enkel textueel contact.
Zijn whatsapp en teams bestaan uit eenzijdige gesprekken.
Als je hem appt reageert hij ofwel niet, of hij belt je.
Trust nobody![]()
Ja best welquote:
Ow op sexueel getinte appjes reageert hij wel overigens.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat al mijn appjes niet zijn aangekomen?
Pro tipOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat al mijn appjes niet zijn aangekomen?![]()
![]()
Ok, nu lig ik dus in bed
En nu ben ik niet meer moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja best wel
[..]
Ow op sexueel getinte appjes reageert hij wel overigens.
Pro tip
Trust nobody![]()
Ja grappigquote:
Want textueel getinte berichtjes dus niet maar sexueel getinte wel.
Als je dyslexie hebt is het dus ingewikkeldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
I have sex dailyquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja grappig
Want textueel getinte berichtjes dus niet maar sexueel getinte wel.
Als je dyslexie hebt is het dus ingewikkeld
I mean dyslexia
Trust nobody![]()
Jaa dat dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I have sex daily
I mean dyslexia
Ook lekker in bed gaan liggen.
Kom er bij, ik heb het bed met verschoond.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is altijd zo lekker.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ook lekker in bed gaan liggen.
Kom er bij, ik heb het bed met verschoond.Dan slaap je zo heerlijk.
![]()
![]()
heb jij weerquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik moet ook slapen.Ook geen zin. Maar morgen nog een dagje werken.
ik morgen nog een dag verplicht vakantie
![]()
![]()
Wat vervelend weer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb jij weerik morgen nog een dag verplicht vakantie
Was je liever gaan werken?
![]()
Samequote:Op donderdag 15 februari 2024 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik moet ook slapen.Ook geen zin. Maar morgen nog een dagje werken.
Trust nobody![]()
Ruilen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb jij weerik morgen nog een dag verplicht vakantie
Trust nobody![]()
De slaap begint te komenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ieder zijn dingquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Als jullie allemaal gaan slapen, dan ga ik wel koken. Pompoensoep![]()
![]()
Voor ons?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Als jullie allemaal gaan slapen, dan ga ik wel koken. Pompoensoep
Lief!
Devs Toverachtige SoepTrust nobody![]()
Lekker.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Als jullie allemaal gaan slapen, dan ga ik wel koken. Pompoensoep![]()
![]()
Ja, ik vind pompoensoep lekker. Erg veelzijdig ook, want je kunt er een hoop kanten meequote:Er is voldoende voor een paar extra bordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor ons?
Lief!
Devs Toverachtige SoepIedereen heeft zijn eigen smaak en pompoensoep is niet iedereens favoriet. Sommige mensen houden helemaal niet van soep, bv @Paul heeft iets tegen groentensoepquote:![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:08 schreef Harrie het volgende:
Mario houdt meer van dikke meloenensoep denk ik
Trust nobody![]()
Ohhhhquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen variant erop. Andere smiley en iets langzamer. Net als deze
[ afbeelding ]
Die vind ik minder leuk
De originele is blijTrust nobody![]()
bij mij werktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen variant erop. Andere smiley en iets langzamer. Net als deze
[ afbeelding ]ario niet hoe kan dat
![]()
![]()
ik bedoel natuurlijk :marioquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij mij werktario niet hoe kan dat
![]()
welterusten HCquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wel meer mensen werken niet
*zwaait*![]()
![]()
De soep is klaar, dus ik ga eten. Voor een keertje de staafmixer niet scheef gehouden, dus mijn keuken zit niet onder de soepspetters.
Het is overigens vegetarisch, dus vleeseters kunnen beter naar de snackbar gaan![]()
Yayquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
De soep is klaar, dus ik ga eten. Voor een keertje de staafmixer niet scheef gehouden, dus mijn keuken zit niet onder de soepspetters.
Het is overigens vegetarisch, dus vleeseters kunnen beter naar de snackbar gaan
Smakelijk!
Trust nobody![]()
ik knal nog wel een paar kipnuggets in de airfryer danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
Het is overigens vegetarisch, dus vleeseters kunnen beter naar de snackbar gaan![]()
![]()
Ik vind dit een goede postquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:40 schreef Harrie het volgende:
weet ikmaar soms mag het ook gewoon even met naam en toenaam gemeld worden toch
![]()
ik heb niks met hotsaucequote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:48 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker pittig, ook in pompoensoep.
Als je dat nodig hebt in je gerecht dan mist er wat in de basis![]()
![]()
Je moet ook niet te veel gebruiken. Scotch Bonnet pepers hebben een lekker smaak (naast pittig) en het paste prima bij deze soep. Sommige mensen gebruiken zout, ik gebruik dit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb niks met hotsauce
Als je dat nodig hebt in je gerecht dan mist er wat in de basis![]()
Het blijft grappig dat hij iets randoms post en wij moeten maar raden waar het over gaat. Een mooncake is een chinees cakeje wat veel in het najaar wordt gegetenquote:![]()
als toevoeging niks mis mee natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet te veel gebruiken. Scotch Bonnet pepers hebben een lekker smaak (naast pittig) en het paste prima bij deze soep. Sommige mensen gebruiken zout, ik gebruik dit.zelfde als sambal in je gerecht gebruiken denk ik dan
maar een halve pot omdat het lekker is dan heb ik al snel mijn twijfels
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:54 schreef mario390 het volgende:
waarom mooncake 2 ?
ik zei mooncake is en
katerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft grappig dat hij iets randoms post en wij moeten maar raden waar het over gaat. Een mooncake is een chinees cakeje wat veel in het najaar wordt gegeten![]()
![]()
ik wil ff melden dat ik geen twijfels heb over de kookkunsten van @devzero voordat het weer verkeerd begrepen wordt en de soep weer te heet gegeten wordt![]()
![]()
I know. Ik vind pompoensoep lekker en het is makkelijk te maken. Je roostert de pompoen in de oven, samen met bv wortels, ui, en knoflook. Eventueel zoete aardappel of gewone aardappeltjes. Daarna pompoen uit de schil scheppen, in wat bouillon doen met de rest en pureren. Kruiden kan van alles zijn, bv citroengras en keffir-lime blaadjes (maar mijn citroengrasplant is nog aan het bijkomen van de winter) of je maakt een afrikaanse pindasoep ervan. Je kunt er tofu bij doen of kip of desnoods doe je er geroosterde worstjes naast.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:56 schreef Harrie het volgende:
ik wil ff melden dat ik geen twijfels heb over de kookkunsten van @:Devzero voordat het weer verkeerd begrepen wordt en de soep weer te heet gegeten wordt
Prima eten dus voor een donderdag![]()
![]()
tofu en dat soort tempex achtig voedsel is niet zo mijn ding maar dat is optioneel lees ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
I know. Ik vind pompoensoep lekker en het is makkelijk te maken. Je roostert de pompoen in de oven, samen met bv wortels, ui, en knoflook. Eventueel zoete aardappel of gewone aardappeltjes. Daarna pompoen uit de schil scheppen, in wat bouillon doen met de rest en pureren. Kruiden kan van alles zijn, bv citroengras en keffir-lime blaadjes (maar mijn citroengrasplant is nog aan het bijkomen van de winter) of je maakt een afrikaanse pindasoep ervan. Je kunt er tofu bij doen of kip of desnoods doe je er geroosterde worstjes naast.
Prima eten dus voor een donderdagJe moeder ookquote:sommige dingen wil je niet wetenquote:![]()
![]()
Dan is er maar een juiste oplossing: in een wijk gaan wonen waar men begrip heeft voor je situatie en je de ruimte bied om meerderde koelkasten te hebben! Ergo: weg uit die pauper wijk nu je nog de kans hebt!quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van in een krappartement wonen. Zet je niet zomaar even een koelkast bij.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je laat ons wel gokken. Ik neem maar aan dat Manon iemand uit Big Brother of vergelijkbare soap is en haar kat bijna dood is.quote:![]()
Als het iemand uit BigBrother is mag ik hopen dat haar poes bij lange na nog niet dood is. Dat is de komende jaren dan wel haar hoofd inkomen naast een uittkeringquote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Je laat ons wel gokken. Ik neem maar aan dat Manon iemand uit Big Brother of vergelijkbare soap is en haar kat bijna dood is.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik moet toegeven dat ik dat niet heb gekeken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:38 schreef mario390 het volgende:
2018 was zij in utopia
dat heb je zo gekijkt devzero
Dat kan ik hier toch helemaal niet ontvangen of streamen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3535 / +147 / +0 / 4455 / 5387
2. devzero / 1425 / +33 / +39 / 602 / 950
3. JustinK / 1317 / +163 / +0 / 1849 / 2516
4. Mickytjuh / 567 / +85 / +0 / 648 / 892
5. mario390 / 564 / +18 / +14 / 184 / 373
6. Harrie / 533 / +42 / +31 / 707 / 985
7. KoningWouter / 521 / +11 / +0 / 475 / 633
8. HappyCharly / 491 / +31 / +7 / 1251 / 1534
9. KillemWieft / 438 / +12 / +0 / 154 / 277
10. DerRabbit / 331 / +11 / +18 / 449 / 571
11. Paul / 293 / +0 / +0 / 860 / 1108
12. hemarookworst / 283 / +18 / +0 / 404 / 570
13. Rob / 226 / +47 / +0 / 155 / 224
14. Mazikeen / 213 / +1 / +0 / 437 / 531
15. DJMO / 198 / +4 / +0 / 149 / 238
16. kree / 198 / +21 / +0 / 296 / 391
17. ieniminimuis / 190 / +20 / +0 / 301 / 396
18. Shii / 156 / +8 / +0 / 168 / 243
19. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 106 / 162
20. gebrokenglas / 138 / +0 / +0 / 97 / 156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En deze?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh
Die vind ik minder leuk
De originele is blij![]()
![]()
![]()
Niet helemaal goed gelukt. Bij de muziek smiley zijn niet alle frames even lang. Maar dan ziet de trommel er raar uit
[ Bericht 55% gewijzigd door devzero op 16-02-2024 03:48:38 ]![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi
Ja die zal zo wel komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is inderdaad rustig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWLekker geslapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, en vandaag weer zwemmenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, lekker lang weer.
Jij ook lekker geslapen?
Nee hier was het een prut nacht, te laat er in gegaan en dan pak ik de slaap moeilijk
Maar dat is eigenschuld dikke bult
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half 5 pas weer zwemmen. Vind ik ook wel even goed omdat mn lichaam nog steeds een beetje moe is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, en vandaag weer zwemmen
Nee hier was het een prut nacht, te laat er in gegaan en dan pak ik de slaap moeilijk
Maar dat is eigenschuld dikke bult
Ah te laat naar bed dus. Was het nog zo gezellig hier?
Nu eerst even een kopje thee.![]()
![]()
Misschien om en om zwemmen, de ene dag wel en de andere niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Half 5 pas weer zwemmen. Vind ik ook wel even goed omdat mn lichaam nog steeds een beetje moe is.
Ah te laat naar bed dus. Was het nog zo gezellig hier?
Nu eerst even een kopje thee.
Je lijf moet er natuurlijk ook aan wennen.
Hier is het meestal wel gezellig, maar nee ik was laat wakker om iets anders![]()
Ik zit lekker aan de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil het wel graag elke dag doen. Dus denk ik dat ik vanmiddag gewoon weer een half uurtje ga in plaats van een uur.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien om en om zwemmen, de ene dag wel en de andere niet?
Je lijf moet er natuurlijk ook aan wennen.
Hier is het meestal wel gezellig, maar nee ik was laat wakker om iets anders![]()
Ik zit lekker aan de koffie
Ah naja zolang het maar niet laat wakker is om iets naars is het niet zo erg toch.
Drink ze! Nog plannen voor vandaag?![]()
Je voelt het zelf ook het bestequote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wil het wel graag elke dag doen. Dus denk ik dat ik vanmiddag gewoon weer een half uurtje ga in plaats van een
uur.
Ah naja zolang het maar niet laat wakker is om iets naars is het niet zo erg toch.
Drink ze! Nog plannen voor vandaag?![]()
Wel fijn dat je het zo fijn vindt.
nee geen plannen vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doet me echt goed merk ik. Alleen het afvallen wil nog niet echt lukken weeg nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je voelt het zelf ook het beste![]()
Wel fijn dat je het zo fijn vindt.
nee geen plannen vandaag![]()
Dus vanavond maar eens proberen een wat kleinere maaltijd te nemen.
En overdag geen 4 maar 2 boterhammen eten.
Op zijn @Harrie 's: "Uiteindelijk prop ik het toch allemaal zelf in mijn kop."![]()
![]()
Je kan ook niet alles tegelijk doen, men kan ook teveel willen in een keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doet me echt goed merk ik. Alleen het afvallen wil nog niet echt lukken weeg nog steeds hetzelfde.![]()
Dus vanavond maar eens proberen een wat kleinere maaltijd te nemen.
En overdag geen 4 maar 2 boterhammen eten.
Op zijn @:Harrie 's: "Uiteindelijk prop ik het toch allemaal zelf in mijn kop."
Je kan wel eens veel eten door de medicatie, of wat dikker zijn door de medicatie.
Als jij je beter voelt en weer zin krijg in dingen ondernemen zoals zwemmen is dat ook al fijn toch? Stapje voor stapjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niiiice, die sla ik opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 03:51 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De trommel gaat een beetje op en neer bij de muziek. Nu geen zin meer om dat te verbeteren
Bij de laatste 2 heb ik een extra frame toegevoegd met de stokjes ergens in het midden. Zodat de animatie wat smoother verloopt
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: