SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi roze kleurtjequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:39 schreef Harrie het volgende:
ik heb geen mensen geblocked want omdat ik van die kansloze meelopers met een kleurtje toch niet kan blocken heeft dat helemaal geen zinlos van quotes enzo
was het maar zo leuk
Trust nobody![]()
Fijn om te horen dat ik open kan communiceren met mijn vriend @Harrie
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ow nee geen mods. 2 usersquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mods blockenwil ik ook
![]()
Dat wil ik ook wel jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mods blockenwil ik ook
![]()
![]()
Even aan Plasterk vragen of ik zijn dienstauto mag gebruikenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Even aan Plasterk vragen of ik zijn dienstauto mag gebruiken![]()
![]()
En?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Even aan Plasterk vragen of ik zijn dienstauto mag gebruiken![]()
Nee met twee mensen van de MME en een vriendin van mequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mini meeting... Als in met jezelf?
Toevallig allemaal op hetzelfde eiland, dus die 20 kilometer moesten we maar even overbruggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De eerste is goedquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer voor @:Aloa en @:Paul dat je hun pareltjes nooit zult lezen
Paul niet![]()
![]()
Paul kan je niet blokken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
jammer voor @:Aloa en @:Paul dat je hun pareltjes nooit zult lezen![]()
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lees ff je eigen bericht terug![]()
en dan dat van mij
En ik zei dus met andere woorden
..duhhhh het is altijd in de vakantie als ik het organiseer
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig mogen smaken verschillen, want ik vond Barcelona een mooie stad.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waarom Barcelona?
Ik vond Barcelona niks.
Valencia of sevilla
* devzero krijgt een stijfje![]()
Hij is crew toch.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kon niet toen hij mod was maar tegenwoordig kan dat zeker weltoch
![]()
Ga jij me een keer het mooie van Barcelona laten zien dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig mogen smaken verschillen, want ik vond Barcelona een mooie stad.
[ afbeelding ]
* devzero krijgt een stijfjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee d'r is een uitzondering gemaakt voor Paul.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kon niet toen hij mod was maar tegenwoordig kan dat zeker weltoch
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja maar je kan geen goedkoop tapas eten en bier drinken, dat maakt voor Mazi gelijk een lelijke grafstadquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig mogen smaken verschillen, want ik vond Barcelona een mooie stad.
[ afbeelding ]
* devzero krijgt een stijfjeUw ADH vitamine Worst
Wie heeft mijn stem gestolen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik denk allebeiquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
hoor ik hier nu de lama van de buren schijten of ligt er een hoop stront te pruttelen![]()
En dan een van de lekkerste Spaanse wijnen, Priorat, drinken? Er is een hoop mooie architectuur, dus @hemarookworst wil ook vast wel meequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ga jij me een keer het mooie van Barcelona laten zien dan?![]()
Ik ben er een week geweest met school. En we hebben alles gezien, want culturele weekquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar je kan geen goedkoop tapas eten en bier drinken, dat maakt voor Mazi gelijk een lelijke grafstad
Ik vond het echt een grafstad idd![]()
![]()
en kree doet de organisatiequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan een van de lekkerste Spaanse wijnen, Priorat, drinken? Er is een hoop mooie architectuur, dus @:hemarookworst wil ook vast wel mee
Uw ADH vitamine Worst
ik ben er een halve dag geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben er een week geweest met school. En we hebben alles gezien, want culturele week
Ik vond het echt een grafstad iddwant ergens in de buurt op vakantie
en dat was ruim lang genoeg
![]()
![]()
Moet je nagaan hoe ik mij voelde een week langquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben er een halve dag geweestwant ergens in de buurt op vakantie
en dat was ruim lang genoeg
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: