SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ik heb lekker gegeten.
Nu voetbal kijken, en zin verzamelen om brownies te maken voor de burenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Etenstijd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dankjequote:Op donderdag 15 februari 2024 18:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
LekkerEet smakelijk!
Ik ga zelf aan de ravioli
Dat heb ik nog nooit gemaakt
Trust nobody![]()
Ennnn ik voel weer een koortslip aankomenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@Harriequote:Op donderdag 15 februari 2024 18:48 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze doen t weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Oh is vrij simpel te maken en best lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dankje
Dat heb ik nog nooit gemaakt![]()
![]()
Je blijft draaien aan die muisquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is toch niet doorheen te scrollen![]()
Welke? Dan huilen we met je meequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
Aww zielig liedje op de radio
Hc huilenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
Aww zielig liedje op de radio
Hc huilen![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
@:Harrie
Ze doen t weer
Ik ben blij dat ze het weer doen want wat zouden we zonder moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook al iemand gevonden die een paar kratten bier af wil gaan gooien op een nader te bepalen locatie in de buurt dus ik ben aan het aftellen..... nog 2 weken![]()
![]()
Wat is er over 2 weken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze het weer doen want wat zouden we zonder moeten
Heb ook al iemand gevonden die een paar kratten bier af wil gaan gooien op een nader te bepalen locatie in de buurt dus ik ben aan het aftellen..... nog 2 wekenTrust nobody![]()
Ik heb afgewassenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn eten is opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dan moet je toch heel snel terug in je Act springen want nu is het alsof ik zomaar 2 bakken weg gegeven hebquote:![]()
![]()
Niet mijn schuld dat jij een slechte weddenschap bent aangegaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan moet je toch heel snel terug in je Act springen want nu is het alsof ik zomaar 2 bakken weg gegeven heb
Zou het nog geen week volhouden, toch?
heb ik nergens gezegdquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat jij een slechte weddenschap bent aangegaan.
Zou het nog geen week volhouden, toch?
voor de volledigheid
niet inhoudelijk gaan reageren want dan val je buiten je act![]()
![]()
ff pissenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik nergens gezegd
voor de volledigheid
[ afbeelding ]
niet inhoudelijk gaan reageren want dan val je buiten je act
Hoop dat zelfs @HappyCharly niet klaagt dat het koud isUw ADH vitamine Worst
Aw ik ben mooi roze!quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik nergens gezegd
voor de volledigheid
[ afbeelding ]
niet inhoudelijk gaan reageren want dan val je buiten je act
Ik wil ook
Trust nobody![]()
Heb t warrumquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop dat zelfs @:happycharly niet klaagt dat het koud is
Trust nobody![]()
Zo dat waren wel heul veul smileysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat waren er iets meer dan 3quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je nog een klein beetje meer aanmoedigd komen er nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meerquote:
oorzaak - gevolg
laat maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je nog een klein beetje meer aanmoedigd komen er nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer
oorzaak - gevolg
laat maar![]()
![]()
Ik denk eerder hoe meer je er over moppert hoe meer er komt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je nog een klein beetje meer aanmoedigd komen er nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer
oorzaak - gevolg
laat maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat ze soberso komen
Open the gates!![]()
![]()
![]()
![]()
Spekkie is niet meer zo actief dan in het begin 🙃Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is er al nagenoegquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Spekkie is niet meer zo actief dan in het begin 🙃![]()
Nagenoeg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goh. Ik ben het een keer met je eensquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is toch niet doorheen te scrollen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
A zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je ze op negeer zet is het maar een balkje 🤣quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goh. Ik ben het een keer met je eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk hoe meer er gemopperd wordt hoe meer jij gaat manipuleren en dan maakt het niet uit of je wel of geen punten krijgt je zal en moet in DTS je zin krijgen dus dan is het makkelijk om al die kansloze acts te gaan adoreren want die zijn blij met elke vorm van aandacht en dan heb je Win/Winquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder hoe meer je er over moppert hoe meer er komt.
veel plezier dot![]()
![]()
Dan of als ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Spekkie is niet meer zo actief dan in het begin 🙃Trust nobody![]()
I know. Maar dan wordt heel DTS een balkje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je ze op negeer zet is het maar een balkje 🤣Ik heb er één en ik ben er trots op
- Users zullen vanaf nu nagenoeg alleen maar positief posten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk hoe meer er gemopperd wordt hoe meer jij gaat manipuleren en dan maakt het niet uit of je wel of geen punten krijgt je zal en moet in DTS je zin krijgen dus dan is het makkelijk om al die kansloze acts te gaan adoreren want die zijn blij met elke vorm van aandacht en dan heb je Win/Win
veel plezier dotmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Grappigquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
I know. Maar dan wordt heel DTS een balkje.Trust nobody![]()
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk hoe meer er gemopperd wordt hoe meer jij gaat manipuleren en dan maakt het niet uit of je wel of geen punten krijgt je zal en moet in DTS je zin krijgen dus dan is het makkelijk om al die kansloze acts te gaan adoreren want die zijn blij met elke vorm van aandacht en dan heb je Win/Win
veel plezier dotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
- Users zullen vanaf nu nagenoeg alleen maar positief posten.![]()
![]()
Is ook weer niet gezellig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
I know. Maar dan wordt heel DTS een balkje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik post wat minder omdat ik vanaf nu alleen mn voorsprong moet handhaven, niet per se hoef uit te breiden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je bent toch bijna niet meer in te halen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:57 schreef Speklap3000 het volgende:
En ik post wat minder omdat ik vanaf nu alleen mn voorsprong moet handhaven, niet per se hoef uit te breiden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het begin scoorde ik dubbel zo veel als mijn achtervolgers. Nu match ik het gewoon, en dan komt het goed
Ja je ging hardquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef Speklap3000 het volgende:
In het begin scoorde ik dubbel zo veel als mijn achtervolgers. Nu match ik het gewoon, en dan komt het goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg wat heel veel mensen niet durven of willen zeggen maar ik heb een gladde rug dus kom maar door ik zie het straks allemaal welquote:![]()
Dat je het zelf niet eens door hebt dat je heet DTS manipuleerd is niet mijn probleem
zal bij hoge uitzondering teruglezen![]()
![]()
Ik las woke en toen dacht ik: hoe ruikt woke?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn huis ruikt lekker naar wokTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bullshitquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent toch bijna niet meer in te halen.oppijpenquote:![]()
![]()
Rijst met groente en gehakt en kruiden en curry en sambalquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las woke en toen dacht ik: hoe ruikt woke?
Uw ADH vitamine Worst
Je maakt de stemming momenteel wel jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef Harrie het volgende:
wacht ff ik wil stemmingmakerij nog ff benoemen![]()
gewoon voor de liefhebbers
Punten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
oja donderdag 20u geweest, dus ASOT weer liveUw ADH vitamine Worst
Have funquote:
Ohquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rijst met groente en gehakt en kruiden en curry en sambal
Had beter bij jou kunnen aanschuiven
Trust nobody![]()
Harrie is recht voor zijn raapquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je maakt de stemming momenteel wel ja
Trust nobody![]()
Sorryquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had veel uien in mijn woknoedelsTrust nobody![]()
Dat word morgen ochtend weer genieten van de aromatische geurenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had veel uien in mijn woknoedels![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gisteren m'n uien nog in de wok van je zusje gehangen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had veel uien in mijn woknoedels
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Werk zequote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
Nog heel even inloggen in de werkcloudTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren m'n uien nog in de wok van je zusje gehangen.
Trust nobody![]()
matig dezequote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren m'n uien nog in de wok van je zusje gehangen.Uw ADH vitamine Worst
Ik schat 2 keer de helft maar het zou ook zomaar 3 keer 1/3 van de tijd zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Hoelang zou je n ontdooide diepvriespizza in de koelkast kunnen bewaren?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paar dagen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Hoelang zou je n ontdooide diepvriespizza in de koelkast kunnen bewaren?![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had net kindercola gedronken, dan weet je dat het een wilde avond gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Dat zei zijn zusje zeker ookquote:
Hey Grrrrrrrrrquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren m'n uien nog in de wok van je zusje gehangen.
Hola!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze kreeg er tranen van in de ogen.quote:
Ik gun jou en het zusje van onze rookworst enkel en alleen het bestequote:Op donderdag 15 februari 2024 20:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is een pluspunt dat je me je zus gunt
NNo but reallyquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik schat 2 keer de helft maar het zou ook zomaar 3 keer 1/3 van de tijd zijn
Trust nobody![]()
Lievquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun jou en het zusje van onze rookworst enkel en alleen het beste![]()
![]()
Is vooral lastig met het bakken dan. Moet bevroren zijn als je 'm bakt voor de crispy randquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Hoelang zou je n ontdooide diepvriespizza in de koelkast kunnen bewaren?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat ga ik mog ontdekkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is vooral lastig met het bakken dan. Moet bevroren zijn als je 'm bakt voor de crispy rand
Maar wil niet dood door pizzaTrust nobody![]()
Een paar, maar het hangt af van het accent en dialect wat de definitie daarvan is.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat ben je toch liefquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun jou en het zusje van onze rookworst enkel en alleen het beste
Een diepvriespizza kan in de koelkast ongeveer drie tot vier dagen bewaard worden, als je de pizza meteen na het kopen in de koelkast stopt
. Als je de pizza binnen twee uur in de koelkast zet, kan je het nog even bewaren tot zo'n vier dagen
. Om de pizza helemaal veilig te maken om te eten, moet je de pizza op minstens 70 graden celcius verwarmen in de oven of in een koekenpan
. Het is niet raadzaam om de pizza in de magnetron te verwarmen, omdat daar niet alle bacteriën worden gedood
.
@HappyCharly![]()
Thankyouquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:21 schreef JustinK het volgende:
Een diepvriespizza kan in de koelkast ongeveer drie tot vier dagen bewaard worden, als je de pizza meteen na het kopen in de koelkast stopt
. Als je de pizza binnen twee uur in de koelkast zet, kan je het nog even bewaren tot zo'n vier dagen
. Om de pizza helemaal veilig te maken om te eten, moet je de pizza op minstens 70 graden celcius verwarmen in de oven of in een koekenpan
. Het is niet raadzaam om de pizza in de magnetron te verwarmen, omdat daar niet alle bacteriën worden gedood
.
@:HappyCharlyTrust nobody![]()
Das niet best veel te warm.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar dagen zou makkelijk moeten kunnen lijkt me.
Hangt ook van de temp van je koelkast af. Ik ken mensen waar de koelkast op 10-11 graden staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom kun je sommige mensen niet op negeer zetten![]()
ze manipuleren heel de teringzooi en je moeder maar je moet er naar kijken en mag er niks van zeggen
stemmingmakerij![]()
![]()
Ook geen idee waarom ze dat doen. Die van mij staat altijd op standje 'zo is het nog net geen diepvries'.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oké bij deze ben ik dus af volgens de 'panter standaard' qua koelkast temperatuurquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar dagen zou makkelijk moeten kunnen lijkt me.
Hangt ook van de temp van je koelkast af. Ik ken mensen waar de koelkast op 10-11 graden staat.![]()
![]()
Wij hebben een koelkast rond 8 tot 10 graden Celsius voor dagelijks gebruik, een vriezer van -20 en een bierkast van 4 tot 7 graden Celsius om enkel bier en snacks te koelen![]()
![]()
Ik heb er wel maar één en het bier moet wel goed koel zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké bij deze ben ik dus af volgens de 'panter standaard' qua koelkast temperatuur![]()
![]()
Wij hebben een koelkast rond 8 tot 10 graden Celsius voor dagelijks gebruik, een vriezer van -20 en een bierkast van 4 tot 7 graden Celsius om enkel bier en snacks te koelen![]()
![]()
Hier staat hij op 3. En heb jnderdaad regelmatig het bubbeltjes water bevroren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook geen idee waarom ze dat doen. Die van mij staat altijd op standje 'zo is het nog net geen diepvries'.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is vast prioriteit nr 1quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er wel maar één en het bier moet wel goed koel zijn natuurlijk
Thermometer er in leggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet helegaar niet hoe koud mijn koelkast is ..![]()
![]()
Als je pizza is weggelopen, dan staat ie te warmquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet helegaar niet hoe koud mijn koelkast is ..![]()
![]()
Zo heb ik het ook staan. Was het advies wat ik kreeg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
De ideale temperatuur in de koelkast is 3°C tot 4°C. En voor de vriezer is dat -18°C.
O pantertje toch, ik had meer van jouw verwacht!quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er wel maar één en het bier moet wel goed koel zijn natuurlijk![]()
![]()
Je koele goud gele genots glazen moeten toch in een koeling verblijven die ver boven de rest van het voedzame voorzieningen gesteld worden in hun eigen ijskoude tempel!
Ja het diner had nog geen naamquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Had beter bij jou kunnen aanschuivenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Awww pizza met voetjesquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je pizza is weggelopen, dan staat ie te warm![]()
Trust nobody![]()
in je bier koelkast is 3 graden te koud dan gaat het koolzuur kapot en smaakt het alsof het ingevroren is geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
De ideale temperatuur in de koelkast is 3°C tot 4°C. En voor de vriezer is dat -18°C.![]()
![]()
Ik heb er een in de deur van de koelkast zittten. Zo digitale aan de buitenkant.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja dat kan ook nog, mijne heeft dat nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er een in de deur van de koelkast zittten. Zo digitale aan de buitenkant.![]()
Ja bier moet niet te koud staan iddquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
in je bier koelkast is 3 graden te koud dan gaat het koolzuur kapot en smaakt het alsof het ingevroren is geweest![]()
![]()
Heb dat ook nooit in de koelkast staan 😉quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja bier moet niet te koud staan iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het nadeel van in een krappartement wonen. Zet je niet zomaar even een koelkast bij.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O pantertje toch, ik had meer van jouw verwacht!![]()
![]()
Je koele goud gele genots glazen moeten toch in een koeling verblijven die ver boven de rest van het voedzame voorzieningen gesteld worden in hun eigen ijskoude tempel!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Baas boven baasquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er een in de deur van de koelkast zittten. Zo digitale aan de buitenkant.Trust nobody![]()
En waar bewaar jij je speklappen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
dat staat natuurlijk in de bierkast![]()
snijdt ie uit zijn buikquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waar bewaar jij je speklappen?Uw ADH vitamine Worst
De spekkastquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waar bewaar jij je speklappen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hallo, ik ben een jager, ik jaag van vroeg tot laat
Leen mij uw oor dan zing ik hoe dat gaat:
Hatrihalihalohadelie, oh ik jaag me uit de naad
Trust nobody![]()
Mooi gezongenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Hallo, ik ben een jager, ik jaag van vroeg tot laat
Leen mij uw oor dan zing ik hoe dat gaat:
Hatrihalihalohadelie, oh ik jaag me uit de naad
![]()
![]()
Doe met je meequote:Op donderdag 15 februari 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
Ik ga ff 'Geen jager, geen neger' kijkenTrust nobody![]()
Ben je al een beetje begonnen met de voor bereidingen van je verhuizing?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zekerquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al een beetje begonnen met de voor bereidingen van je verhuizing?al heel wat ingepakt, en klaar staan
![]()
![]()
Ik vind het een hele vreedzame top 3 met liefde voor elkaar
Echt he 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het mooi hoor
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Mooiquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind het mooi hoor
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Nothing makes the darkness go like the light![]()
![]()
Justin spreekt altijd de waarheidquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi
Nothing makes the darkness go like the lightTrust nobody![]()
Geef me puntjusquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind het een hele vreedzame top 3 met liefde voor elkaar![]()
![]()
You speak englischquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi
Nothing makes the darkness go like the lightWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag even aan rabbit die besteld ze zo voor je bij de warme bakker 👩🍳quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En alweer 6 uren van mijn leven verspild aan een nutteloze vergadering. Tijd om me mentaal klaar te maken voor de laatste sales pitch (Azure) van de dag![]()
ik zou mijn aan crack verslaafde dochter nog vanaf stampen maar goed ik ben ook maar mezelfquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind het een hele vreedzame top 3 met liefde voor elkaarDat zei die dealer ookquote:Mario ff koest nouquote:quote:overal op reageren zodat de kern zo snel mogelijk weg isquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag even aan rabbit die besteld ze zo voor je bij de warme bakker 👩🍳soortgelijke dingen denk ik bij elke post hier in DTSquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
En alweer 6 uren van mijn leven verspild aan een nutteloze vergadering. Tijd om me mentaal klaar te maken voor de laatste sales pitch (Azure) van de dag![]()
![]()
Dus ik loop naar buiten met mijn brownies die ik heb gemaakt voor de buurjongen en de buurman omdat ze mijn voortuin hadden gedaan toen ik carnaval was vieren.
Staat de buurjongen net buiten met een leerling van me 😆😆😆
"Juffrouw heeft u mijn punt al"
Uhh nee, maar smakelijk etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lijkt me zo raarquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
En alweer 6 uren van mijn leven verspild aan een nutteloze vergadering. Tijd om me mentaal klaar te maken voor de laatste sales pitch (Azure) van de dagTrust nobody![]()
Wat voor een nieuws is er nog over Azure te zeggen?
Azure heeft een nieuw functieblok uitgebracht voor het verbeteren van de beveiliging en het beheer van cloudtoepassingen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:59 schreef Speklap3000 het volgende:
Wat voor een nieuws is er nog over Azure te zeggen
Azure heeft een nieuw AI-gebaseerd systeem ontwikkeld voor het automatiseren van het beheer van cloudinfrastructuur.
Azure heeft een nieuw gegevensbeveiligingssysteem ontwikkeld om het beveiligen van gegevens in de cloud te verbeteren.![]()
Het was nog leuker als je direct n cijfer had gezegdquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ik loop naar buiten met mijn brownies die ik heb gemaakt voor de buurjongen en de buurman omdat ze mijn voortuin hadden gedaan toen ik carnaval was vieren.
Uhh nee, maar smakelijk etenTrust nobody![]()
dankjewelquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Azure heeft een nieuw functieblok uitgebracht voor het verbeteren van de beveiliging en het beheer van cloudtoepassingen.
Azure heeft een nieuw AI-gebaseerd systeem ontwikkeld voor het automatiseren van het beheer van cloudinfrastructuur.
Azure heeft een nieuw gegevensbeveiligingssysteem ontwikkeld om het beveiligen van gegevens in de cloud te verbeteren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zeggen ze nog juffrouw op de middelbare?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Uhh nee, maar smakelijk etenUw ADH vitamine Worst
quote:
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werk je niet al met Azure?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
En alweer 6 uren van mijn leven verspild aan een nutteloze vergadering. Tijd om me mentaal klaar te maken voor de laatste sales pitch (Azure) van de dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja zekersquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeggen ze nog juffrouw op de middelbare?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dacht dat het iets van de basisschool was. Een mannelijke collega van je noemen ze wel meneer of toch meester?quote:Uw ADH vitamine Worst
daddyquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het iets van de basisschool was. Een mannelijke collega van je noemen ze wel meneer of toch meester?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee dot heeft geen knotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zeggen, mevrouw, meneer, juffrouw, hey.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het iets van de basisschool was. Een mannelijke collega van je noemen ze wel meneer of toch meester?
En mevrouw <insert achternaam>
Ow en ook wel "mevrouw opskeer"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze zeggen, mevrouw, meneer, juffrouw, hey.
Ow en ook wel "mevrouw opskeer"Trust nobody![]()
Ja.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:20 schreef Speklap3000 het volgende:
Dingen doen met spullen. Machtig mooi.Trust nobody![]()
Soms heb je spullen.quote:
Daar kan je dingen mee doen.
Vind ik machtig mooi.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik hou daarvanquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:20 schreef Speklap3000 het volgende:
Dingen doen met spullen. Machtig mooi.![]()
Juffrouw gebruikte ik dus nooit op de middelbarequote:Op donderdag 15 februari 2024 21:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze zeggen, mevrouw, meneer, juffrouw, hey.
Ow en ook wel "mevrouw opskeer"Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3535 / +130 / +147 / 4446 / 5378
2. devzero / 1384 / +98 / +31 / 591 / 929
3. JustinK / 1315 / +157 / +161 / 1758 / 2423
4. Mickytjuh / 564 / +16 / +82 / 604 / 844
5. mario390 / 550 / +29 / +18 / 178 / 359
6. KoningWouter / 521 / +19 / +11 / 475 / 633
7. Harrie / 501 / +7 / +41 / 638 / 899
8. HappyCharly / 467 / +84 / +14 / 1155 / 1430
9. KillemWieft / 438 / +92 / +12 / 154 / 277
10. DerRabbit / 313 / +45 / +11 / 446 / 567
11. Paul / 293 / +15 / +0 / 858 / 1106
12. hemarookworst / 283 / +36 / +18 / 398 / 564
13. Rob / 226 / +3 / +47 / 154 / 221
14. Mazikeen / 213 / +0 / +1 / 368 / 461
15. kree / 198 / +10 / +21 / 296 / 391
16. DJMO / 198 / +6 / +4 / 141 / 230
17. ieniminimuis / 190 / +12 / +20 / 297 / 392
18. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 106 / 162
19. Shii / 151 / +16 / +3 / 160 / 233
20. gebrokenglas / 138 / +1 / +0 / 97 / 156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Brownie etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Justin je hebt goed gescoord vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was dan ook ff bikkelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
Justin je hebt goed gescoord vandaag![]()
Was volgens mij best druk vandaag. Althans drukker dan de afgelopen dagen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is goed!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat vermoeden had ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was volgens mij best druk vandaag. Althans drukker dan de afgelopen dagen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: