Dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2024 18:25 schreef humpty het volgende:
Zit die slang nu naast Tom omdat ze door heeft dat hij veel fans heeft?
Dat zat ik exact te denken, en best ineens aardig doen en zo.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:25 schreef humpty het volgende:
Zit die slang nu naast Tom omdat ze door heeft dat hij veel fans heeft?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze even ophouden met lenie zingen
Wat voorheen een soundlock op 2 was zijn nu 2 x dezelfde streams.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
moet wel echt geen reet gebeuren in dat huis dat we twee keer naar de wenkies van bas mogen kijken
Ronahi zit altijd op die stoel. Sinds vanmorgen heeft Tom besloten om aan die kant van de tafel te komen zitten. Dit heeft dus niets met Ronahi te maken maar met Tom die verplaatst is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zat ik exact te denken, en best ineens aardig doen en zo.
Gewoon uzelf blijven u fans staan achter u.
Ik heb Basiri en Alice gestemd in de hoop dat Karen vertrekt. Dan is Eslie haar compaan kwijt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:33 schreef humpty het volgende:
Hoop dat die Basiri weg moet zaterdag maar vrees ook wel een beetje voor Alice
gaan veel stemmen naar Ashley en Karen omdat men denkt dat Alice wel veilig is
en als ze naast Karen zit dan denkt ze opeens weer dat ze met Karen door de deur gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley tegen Basiri: "Ik denk dat jij en ik door die poort gaan"
Basiri: "Eh.. ja, waarschijnlijk"
Alice: "Jongens, niet te veel speculeren, je weet echt nog niet wat er gaat gebeuren"
In-der-fuck-ing-daad. Klaar nu..
Ze blijft aan de gang.. en dat krijgen we morgen nog de hele dagquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley tegen Basiri: "Ik denk dat jij en ik door die poort gaan"
Basiri: "Eh.. ja, waarschijnlijk"
Alice: "Jongens, niet te veel speculeren, je weet echt nog niet wat er gaat gebeuren"
In-der-fuck-ing-daad. Klaar nu..
Ik dacht het ook ☺️quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
Ik heb echt het gevoel of ik naar Donna en Wesley van DB kijk als Sabeau en Dilano in beeld zijn![]()
Overal waar Sabeau gaat komt Dilano er achteraan gelopen..
In je eentje een huis bewonen in Amsterdam is MEGA duur hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:01 schreef lojanda het volgende:
Jimmy woont nog met huisgenootjes zegt hij netDat is best bijzonder als je 41 bent..
Hij is 41 hèquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:07 schreef Adixsh het volgende:
[..]
In je eentje een huis bewonen in Amsterdam is MEGA duur hoor
Klopt maar ik zou er toch echt niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:07 schreef Adixsh het volgende:
[..]
In je eentje een huis bewonen in Amsterdam is MEGA duur hoor
Gelukkig komt de gezellige Dilano er bij staan.. dan moeten ze weer Nederlands sprekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
Jeuuuh
Danny en glenn
Die samen slecht te verstaan zijn
En Sabeau whoepiequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig komt de gezellige Dilano er bij staan.. dan moeten ze weer Nederlands spreken
En dan is sabeau naar huisquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zijn de kaarten straks eindelijk klaar en dan mogen ze ze inleveren
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:13 schreef lojanda het volgende:
Randy komt weer vol in het beeld staan met een vullende Osama baard
Iemand zal toch model moeten staan voor jokerquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:13 schreef lojanda het volgende:
Randy komt weer vol in het beeld staan met een vullende Osama baard
Kan Randy zo lang recht overeind staan ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iemand zal toch model moeten staan voor joker
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan Randy zo lang recht overeind staan ?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:20 schreef Jockari het volgende:
Sabo is Mc Gyver van den Aldi.
Probeert vanalles te maken maar komt nooit tot een einde.
Dan is het jammer dat Ariana weg is.. die had vast nog wel iets van paardenhaar bij zich..quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
Sabeau wil een stuk haar knippen om een kwast te maken
Okeyyyyyy
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat Ariana weg is.. die had vast nog wel iets van paardenhaar bij zich..
Ze hebben toch kwasten om te plamuren en dergelijke.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
Sabeau wil een stuk haar knippen om een kwast te maken
Okeyyyyyy
Sabeau knipt liever een stuk van de haarquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben toch kwasten om te plamuren en dergelijke.
Als mal voor de andere kaarten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
Euhhh waarom knippen ze nu die ruiten eruit ??
Beter dan elkaars ruiten ingooien natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
Euhhh waarom knippen ze nu die ruiten eruit ??
En als er 2 gaan ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, mooie bank, Basiri exit ....
Nope heb aboquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef lojanda het volgende:
Zien jullie hieronder aan de pagina ook die mooie foto van Ashley??![]()
Ashley staat in elke poll wie er mag blijven bovenaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Basiri en Ashley, ben haar wel een beetje zat jammer genoeg ....
Het is hem gegundquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef Jockari het volgende:
Pronostiek: Glenn glipt tot in de finale.
Neen. En alleszins geen mooie dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef lojanda het volgende:
Zien jullie hieronder aan de pagina ook die mooie foto van Ashley??![]()
Nee zaterdagavond pasquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:30 schreef woxxel het volgende:
Morgen weten we wie er zal gaan toch?
Klopt alleen niet wat hij zegtquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Geschiedenislesje BB-historie van Jimmy op stream 2
Ze praten allemaalquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Geschiedenislesje BB-historie van Jimmy op stream 2
Ze halen allemaal ook allerlei seizoenen door elkaarquote:
De ene wil het nog beter vertellen dan de andere.. echt een stelletje ego’s allemaalquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze halen allemaal ook allerlei seizoenen door elkaar
Mag ik vragen in welk interview dit was ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef Roxiebb het volgende:
Tom in douche.
Nouchka dacht dat Tom leuk zou zijn in het huis, maar ze heeft hem 24/7 meegemaakt en vond hem onbeschoft en irritant. Had ze niet verwacht gebaseerd op wat ze op tv had gezien. Dit zei ze in een interview.
Ro en Do en Ty zeiden daarstraks ook al dat Tom niet getoond wordt zoals zij hem meemaken. Misschien toch waar.
Ja laten vooral afgaan op wat iemand die er amper een week heeft gezeten zegtquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef Roxiebb het volgende:
Tom in douche.
Nouchka dacht dat Tom leuk zou zijn in het huis, maar ze heeft hem 24/7 meegemaakt en vond hem onbeschoft en irritant. Had ze niet verwacht gebaseerd op wat ze op tv had gezien. Dit zei ze in een interview.
Ro en Do en Ty zeiden daarstraks ook al dat Tom niet getoond wordt zoals zij hem meemaken. Misschien toch waar.
Niet naar de eerste toch ,jij heb nog foto'squote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat was gaaaf de aller eerste Big Brother![]()
![]()
ik reed ook naar dingen toe toen. met mensen van forum afspreken en de bewoners
Ik heb het boek nog van de 1equote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat was gaaaf de aller eerste Big Brother![]()
![]()
ik reed ook naar dingen toe toen. met mensen van forum afspreken en de bewoners
nee wel die met Andries enzo weet even niet meer wie daar nog meer waren en ja fotos zullen ergens zweven op een laptop hoop ik haha was met @Hunter ook toenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Niet naar de eerste toch ,jij heb nog foto's
Slechte verliezer... nog even natrappenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef Roxiebb het volgende:
Tom in douche.
Ja kloptquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee wel die met Andries enzo weet even niet meer wie daar nog meer waren en ja fotos zullen ergens zweven op een laptop hoop ik haha was met @:hunter ook toen
nee, @ledn81 is ofline gehaald en @Hoempah niet gezien vandaag en heeft dus ook nog geen filmpjes gepostquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, zie vliegtuigje voor Tom, staat toch al online denk ik ?
Eerst even eten maken, dan ga ik het monteren, thanks ...quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:55 schreef rinardo het volgende:
nee, @:ledn81 is ofline gehaald en @:Hoempah niet gezien vandaag en heeft dus
ook nog geen filmpjes gepost
Dat was bij nobiggy van Naomi en Liesequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:44 schreef jooba het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welk interview dit was ?
Omdat Ashley tv maakt. Alice is een lieve meid maar is zo ontzettend saai.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:01 schreef Keane007 het volgende:
Ik kan nog steeds niet snappen waarom Ashley zo populair is 😭 zo, effe janken hier en weer doorgaan.
Heb voor Alice gestemd
Alice is sympathiek maar saai. Ashley maakt tv. Dat is mijn reden om Ashley er nog in te houden. En ook om die smoeltjes van Ro en vooral Do te zien als Ash niet alleen blijft maar ook nog favoriet is!!!😮😮😮😮quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:01 schreef Keane007 het volgende:
Ik kan nog steeds niet snappen waarom Ashley zo populair is 😭 zo, effe janken hier en weer doorgaan.
Heb voor Alice gestemd
Dat doet hij heel vaak, nerveuze tic.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef zodeju het volgende:
Wat is er met Tom zijn been. de hele dag trekt hij een kant van zijn pijp omhoog, ook zijn boxershort vanochtend.
Ik hoop dat er zaterdag 1 stream is gereserveerd voor die koppen van die 2 slangen. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice is sympathiek maar saai. Ashley maakt tv. Dat is mijn reden om Ashley er nog in te houden. En ook om die smoeltjes van Ro en vooral Do te zien als Ash niet alleen blijft maar ook nog favoriet is!!!😮😮😮😮
Ja, iets om naar uit te kijken! Ashley gaat helemaal hysterisch worden!!!quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:07 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zaterdag 1 stream is gereserveerd voor die koppen van die 2 slangen. Kan niet wachten.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker, we gaan Weerwolven ....![]()
😅😅😅quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
De groep luisterd net zo goed naar Tom als naar BB...
Geef die man een rubber hamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aah, stemmen jullie zo. 👍🏼 Ik kijk vooral naar hoe iemand als persoon is. Wie het spel zowel mentaal als fysiek aan kunnen binnen een gecaste groep waarbij je weet dat je met sommige minder klikt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:05 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alice is sympathiek maar saai. Ashley maakt tv. Dat is mijn reden om Ashley er nog in te houden. En ook om die smoeltjes van Ro en vooral Do te zien als Ash niet alleen blijft maar ook nog favoriet is!!!😮😮😮😮
Speelkaarten - ze knipten wc-rollen in stukken en maakten die plat. En nu tekenen ze de symbolen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:45 schreef Jockari het volgende:
Wat is MisluktC Gyver nu aan het knutselen ?
Nominaties vanochtend waren wel aardig ...quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:52 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Zo te zien weer saaie streams, of heb ik weer alles gemist?🤣🤣
Niet jezelf blijven quoten joh als je geen antwoord krijgtquote:
Bedankt ! Ik kijk effe dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:01 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dat was bij nobiggy van Naomi en Liese
Nouschka heeft hem een paar dagen meegemaakt en is zuur.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef Roxiebb het volgende:
Tom in douche.
Nou, het was best een toestand na de nominasies moet ik zeggen. Ashley was op oorlogspad en móest en zou de onderste steen boven krijgen🤬quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:52 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Zo te zien weer saaie streams, of heb ik weer alles gemist?🤣🤣
Op 1 stream spelen ze een spel, op de andere stream zijn ze speelkaarten aan het fröbelen..quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:49 schreef mario390 het volgende:
hoe kannn dat dat dat
nu rustig is?
Ok. Ik zal de filmpjes van dgktegengas eens zienquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:11 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Nou, het was best een toestand na de nominasies moet ik zeggen. Ashley was op oorlogspad en móest en zou de onderste steen boven krijgen🤬
Heb alleen stream 1 vandaag, veel was op stream 2 helaas ...quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:15 schreef GayGuy het volgende:
Ok. Ik zal de filmpjes van dgktegengas eens zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thnx @DGK_Tegengasquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2000 uur staat online, morgen een vroege dienst, welterusten ...
Slaapzequote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en spel is zo langweilig?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op 1 stream spelen ze een spel, op de andere stream zijn ze speelkaarten aan het fröbelen..
edit: en de aflevering is ook te bekijken nu, denk dat de meesten dat liever doen
quote:
Langdradigquote:
Liever den Danny dan Sabeauquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:45 schreef Jockari het volgende:
De echte grijze muis is wel Danny.
Bakt wat brood, verzaagd het brood... Maar voor de rest zie je hem niet in beeld.
Ik dacht potentiële winnaar à la Bart maar nuquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:45 schreef Jockari het volgende:
De echte grijze muis is wel Danny.
Bakt wat brood, verzaagt het brood... Maar voor de rest zie je hem niet in beeld.
Hoe komt iedereen erbij dat het een dubbele exit is?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:44 schreef ben34567 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dubbele exit lijkt Karen het huis te moeten verlaten.
Basiri is sowieso![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegtuigje voor Tom - 15 februari 2024.Leuk, net helemaal gekeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan wel erg relaxed met elkaar om.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi - Tyron is de meest echte vriendschap daar
Betere band dan het golden trio Tom-Karen-Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze gaan wel erg relaxed met elkaar om.
Ik sten Karen iig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:50 schreef Xilia het volgende:
Hmm nog wel even wat extra stemmen regelen voor Karan en Ashley
Beter? Nee dat vind ik niet, Ashley's groepje heeft echt zoveel lol samen, daar geniet ik vanquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Betere band dan het golden trio Tom-Karen-Ashley
👍👍👍quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:50 schreef Xilia het volgende:
Hmm nog wel even wat extra stemmen regelen voor Karan en Ashley
Ik denk het wel, behalve Dilano 😉quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Sabeau wel een leuke toevoeging vind ?
Nee hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
Vast niet, ik draai geluid of stream liefst weg, kan er niet naar luisteren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
Is er een link naar de webruimte van DGK ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
kan ik ook niet vinden, en in filmpjes topic staat alleen het vliegtuigje @DGK_Tegengasquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er een link naar de webruimte van DGK ?
Ik vind haar heel lief. Ze is nog piepjong en ze moet zichzelf nog ontdekken. Ik heb een beetje zwak voor haar. Ze praat wel beetje veel 🫤quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Sabeau wel een leuke toevoeging vind ?![]()
Ze vervangt het Ariana type maar is dan wel een leuke versie ervan.
Karen zit gewoon op de bank toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:02 schreef BB-King het volgende:
Karen maakt kreungeluidjes.
Tom moet wel heel goed kunnen masseren.
Heeft er kennelijk voor geleerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:02 schreef BB-King het volgende:
Karen maakt kreungeluidjes.
Tom moet wel heel goed kunnen masseren.
Oh das "lullig"quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley kan zich na een maand niet meer zo goed herinneren hoe een piemel voelt. Nog wel hoe die ruikt, maar niet meer hoe die voelt.
Mario begreep badruimte...quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er een link naar de webruimte van DGK ?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley kan zich na een maand niet meer zo goed herinneren hoe een piemel voelt. Nog wel hoe die ruikt, maar niet meer hoe die voelt.
Oei ! Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:02 schreef Roxiebb het volgende:
Voor alle duidelijkheid: de Belgen in BB zijn NIET representatief voor mijn volk 🫣🫣😵💫😵💫
Ja ze zit voor Tom en bij Ashley op stream 2.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Karen zit gewoon op de bank toch?
Voor mij geen probleem. Ga ik gewoon een portie sliptongetjes kopen. Direct terug bij mevrouw Jockari in gedachtenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie Tom niet, hij was buiten vuur aanstekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja ze zit voor Tom en bij Ashley op stream 2.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij geen probleem. Ga ik gewoon een portie sliptongetjes kopen. Direct terug bij mevrouw Jockari in gedachten
Je ziet straks de slakkenspoor naar de slaapkamer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:10 schreef BB-King het volgende:
Karen geniet zwaar.
Net een krolse poes.
Ik heb op Karen gestemd. Onze Big Brother Baywatch Bimbo blijft toch wel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:10 schreef BB-King het volgende:
Karen geniet zwaar.
Net een krolse poes.
Waar zien jullie dit dan???quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je ziet straks de slakkenspoor naar de slaapkamer.
Ik heb twee streams, heb ze al opnieuw opgestart, maar Karen zit gewoon in de zetel te klappen met Ash en Jimquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, gebonden aan stream 1, lees hier maar wat er gaande is.
Wie,,,is,,,,de COS mol?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus is hier een cosser de Mol in huis.
Zit te klappen, dus jij bent ook een Belg ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik heb twee streams, heb ze al opnieuw opgestart, maar Karen zit gewoon in de zetel te klappen met Ash en Jim
Ik woon er, ik pas me aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zit te klappen, dus jij bent ook een Belg ?
Fijn! Denk het ook wel als je zo de polls ziet (al weet je het nooit).quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb op Karen gestemd. Onze Big Brother Baywatch Bimbo blijft toch wel.
Sorry het is met een sisser afgelopen.quote:
nog 1 hequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Jockari het volgende:
Heb dan toch maar gestemd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley fluistert: "asfksksdnsdfd aas a asdadsd"
KinKiJan zet geluid harder
Karen: "HAHAHAHAHA"
laat maar
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley en Karen! Zo klaar mee! Staat mijn tv op max. volume omdat ze onder de deken lopen te fluisteren, gaan ze opeens keihard gillen! Mijn poes schoot zowat tegen het plafond.
Ja DAT!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley fluistert: "asfksksdnsdfd aas a asdadsd"
KinKiJan zet geluid harder
Karen: "HAHAHAHAHA"
laat maar
Wees blij voor dat fluisteren. Wij in Belgie zitten met geluid van talloze tandenborstels en vibrators in onze oren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:33 schreef engine het volgende:
Ashley en Karen steeds meer fluisteren![]()
Jas van Tom gescheurd.
Ashley zal uiteindelijk nog roepen tegen BB : "mijn huis mijn regels"quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef engine het volgende:
Nadat ze net al heel duidelijk een zendercheck gekregen hebben. Ze gaan gewoon door.
[ afbeelding ]
Kon de bekende Belg zien hoe ze de eerste weken aan het geilen was op Tyronquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:39 schreef BB-King het volgende:
Karen en Ashley smoezen op de bank.
Kwamen in gesprek over type mannen waar ze op vallen.
Karen zegt contact met een bekende Belg te hebben.
Had haar berichtje gestuurd voordat ze het huis in ging.
Misschien dat het wat kan worden maar ze gaat geen naam noemen.
Tenminste dat begreep ik eruit.
Die bekende belgen kunnen alleen maar Stan van Samang, Peter van de Veire of Sean d'Hondt zijn. De viespeuken van de vlaamse media die op alle vrouwen springen die een vagina hebben. Alhoewel ik denk dat Van de Veire ook op manne springt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:39 schreef BB-King het volgende:
Karen en Ashley smoezen op de bank.
Kwamen in gesprek over type mannen waar ze op vallen.
Karen zegt contact met een bekende Belg te hebben.
Had haar berichtje gestuurd voordat ze het huis in ging.
Misschien dat het wat kan worden maar ze gaat geen naam noemen.
Tenminste dat begreep ik eruit.
Sean D'hondt denk ik niet. Zijn huidige vriendin is echt een vlam. Karen zou een beetje een downgrade zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die bekende belgen kunnen alleen maar Stan van Samang, Peter van de Veire of Sean d'Hondt zijn. De viespeuken van de vlaamse media die op alle vrouwen springen die een vagina hebben. Alhoewel ik denk dat Van de Veire ook op manne springt.
mss blijven ze op tot 24 uur omdat Do dan jarig isquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef Ireth het volgende:
Wtf, wat zijn ze allemaal nog wakker daaro!! Hebben ze drank gekregen ofzo?? Tis al bijna kwart na half 11!
HAHAHAHA maar echt! Queen probeert sowieso het spel en de regels altijd naar haar hand te zetten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley zal uiteindelijk nog roepen tegen BB : "mijn huis mijn regels"
Zal wel een pak meer zijn. Dacht vorig jaar voor hetzelfde vliegertje 3500 euro te zien passeren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef rinardo het volgende:
Dylano gokt 300 euro zo'n vliegtuigje
Ze zijn genomineerd dan blijven ze op en gaan leuk doen behalve Alice.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef Ireth het volgende:
Wtf, wat zijn ze allemaal nog wakker daaro!! Hebben ze drank gekregen ofzo?? Tis al bijna kwart na half 11!
Net gegoogled: Luchtreclame op Teuge is mogelijk vanaf ¤ 249 Excl. BTW per vlieguur.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal wel een pak meer zijn. Dacht vorig jaar voor hetzelfde vliegertje 3500 euro te zien passeren.
Ik dacht rond de ¤1500 gelezen te hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal wel een pak meer zijn. Dacht vorig jaar voor hetzelfde vliegertje 3500 euro te zien passeren.
Die van Tom was 1250quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lenie dominantquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Keane007 het volgende:
[..]
HAHAHAHA maar echt! Queen probeert sowieso het spel en de regels altijd naar haar hand te zetten.
Denk dat als zij weg is iedereen daar opbloeit. Maar dit seizoen lijkt het meer te gaan om wie het meest rebels is in plaats van wie het beste zich mentaal en fysiek in het huis binnen de groep gedraagt.
Er zijn er 4 genomineerd maar iedereen (behalve Alice uiteraard) is nog wakker en erg actief!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn genomineerd dan blijven ze op en gaan leuk doen behalve Alice.
Wachten tot ze als eerste gesaved wordt deze zaterdag (volgens de polls). Dan zal ze nog meer zelfvertrouwen en arrogantie tentoonstellen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Keane007 het volgende:
[..]
HAHAHAHA maar echt! Queen probeert sowieso het spel en de regels altijd naar haar hand te zetten.
Denk dat als zij weg is iedereen daar opbloeit. Maar dit seizoen lijkt het meer te gaan om wie het meest rebels is in plaats van wie het beste zich mentaal en fysiek in het huis binnen de groep gedraagt.
waarin ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat jimmie gelijk heeft
die kans is wel groot ja, van mij hoeft hij nog niet weg, stoor me niet echt aan hemquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat het bas zal zijn die de toko mag verlaten
Ja normaal gesproken is de queen al richting bed aan het gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zijn er 4 genomineerd maar iedereen (behalve Alice uiteraard) is nog wakker en erg actief!
stream 3quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef mario390 het volgende:
alice stream 1 of 2 ?
dat ik weet welke video
ik kijken moet
Ben er bang voor… toch daarom blijf ik ook van dit psychologische spel houden. Al vind ik de kijker 1000x erger dan de BB bewoners 😂quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wachten tot ze als eerste gesaved wordt deze zaterdag (volgens de polls). Dan zal ze nog meer zelfvertrouwen en arrogantie tentoonstellen.
Ashley is erg populair die gaat er niet uit, denk dat bas gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:52 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat Karen en Alice heel populair zijn in de buitenwereld.
Denkt dat het gaat tussen Ashley en Bas.
Je hebt wel door dat er nog meer bewoners (wakker) zijn waar ik het over heb??quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken is de queen al richting bed aan het gaan.
Rapper Schakel Sjorsquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry ik heb net pindakaas gegete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |