Dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 februari 2024 18:25 schreef humpty het volgende:
Zit die slang nu naast Tom omdat ze door heeft dat hij veel fans heeft?
Dat zat ik exact te denken, en best ineens aardig doen en zo.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:25 schreef humpty het volgende:
Zit die slang nu naast Tom omdat ze door heeft dat hij veel fans heeft?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze even ophouden met lenie zingen
Wat voorheen een soundlock op 2 was zijn nu 2 x dezelfde streams.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
moet wel echt geen reet gebeuren in dat huis dat we twee keer naar de wenkies van bas mogen kijken
Ronahi zit altijd op die stoel. Sinds vanmorgen heeft Tom besloten om aan die kant van de tafel te komen zitten. Dit heeft dus niets met Ronahi te maken maar met Tom die verplaatst is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zat ik exact te denken, en best ineens aardig doen en zo.
Gewoon uzelf blijven u fans staan achter u.
Ik heb Basiri en Alice gestemd in de hoop dat Karen vertrekt. Dan is Eslie haar compaan kwijt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:33 schreef humpty het volgende:
Hoop dat die Basiri weg moet zaterdag maar vrees ook wel een beetje voor Alice
gaan veel stemmen naar Ashley en Karen omdat men denkt dat Alice wel veilig is
en als ze naast Karen zit dan denkt ze opeens weer dat ze met Karen door de deur gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley tegen Basiri: "Ik denk dat jij en ik door die poort gaan"
Basiri: "Eh.. ja, waarschijnlijk"
Alice: "Jongens, niet te veel speculeren, je weet echt nog niet wat er gaat gebeuren"
In-der-fuck-ing-daad. Klaar nu..
Ze blijft aan de gang.. en dat krijgen we morgen nog de hele dagquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley tegen Basiri: "Ik denk dat jij en ik door die poort gaan"
Basiri: "Eh.. ja, waarschijnlijk"
Alice: "Jongens, niet te veel speculeren, je weet echt nog niet wat er gaat gebeuren"
In-der-fuck-ing-daad. Klaar nu..
Ik dacht het ook ☺️quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
Ik heb echt het gevoel of ik naar Donna en Wesley van DB kijk als Sabeau en Dilano in beeld zijn![]()
Overal waar Sabeau gaat komt Dilano er achteraan gelopen..
In je eentje een huis bewonen in Amsterdam is MEGA duur hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:01 schreef lojanda het volgende:
Jimmy woont nog met huisgenootjes zegt hij netDat is best bijzonder als je 41 bent..
Hij is 41 hèquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:07 schreef Adixsh het volgende:
[..]
In je eentje een huis bewonen in Amsterdam is MEGA duur hoor
Klopt maar ik zou er toch echt niet aan moeten denkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:07 schreef Adixsh het volgende:
[..]
In je eentje een huis bewonen in Amsterdam is MEGA duur hoor
Gelukkig komt de gezellige Dilano er bij staan.. dan moeten ze weer Nederlands sprekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
Jeuuuh
Danny en glenn
Die samen slecht te verstaan zijn
En Sabeau whoepiequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig komt de gezellige Dilano er bij staan.. dan moeten ze weer Nederlands spreken
En dan is sabeau naar huisquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
En dan zijn de kaarten straks eindelijk klaar en dan mogen ze ze inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |