15 min afstand vanaf hier hahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoever zijn de bitterballen?![]()
[ afbeelding ]
hij stijgt ongeveer 15 minuten van hier opquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
15 min afstand vanaf hier haha
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als op het moment dat Tom de tekst achter dat vliegtuig leest, Ronahi, Tyron en Doriana achter hem zouden staan
ohhhhhhhh waas werk je? ga je even verraden hahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ff naar toilet op kantoor, wil vliegtuigje live zien![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhhhhhhh waas werk je? ga je even verraden haha
hij moet een bocht maken om leesbaar over te vliegenquote:
Zou lachen zijn als BB niets zegt, dus de bewoners gewoon binnen blijven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:28 schreef spapaars het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 februari 2024 14:25 schreef Ireth het volgende:
Hijs onderweg!!![]()
[ afbeelding ]
is het niet omdat er een frietje scheef zit?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:32 schreef Ireth het volgende:
Oke, call me stupid, maar ik wordt hier emotioneel van
Ik ook !!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:32 schreef Ireth het volgende:
Oke, call me stupid, maar ik wordt hier emotioneel van
Nee....quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:33 schreef Harry het volgende:
Dilano wil het allemaal niet zien.......
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is het niet omdat er een frietje scheef zit?
? waar is die dan hoezo?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:33 schreef Harry het volgende:
Dilano wil het allemaal niet zien.......
Nee dus....Zo zit de wereld niet in elkaar van haar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tjongetjonge ik wilde net schrijven en iedereen gunt dit aan elkaar.....![]()
Dat is het spel, maar ze kunnen toch ook blij zijn voor elkaar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:34 schreef Clasientjuh het volgende:
Schijnheil Ronahi. Terwijl ze hem weg wil heben daar🙄
Hij geniet er echt van.quote:
Voor sommige bewoners is het wel persoonlijk gewordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het spel, maar ze kunnen toch ook blij zijn voor elkaar?
De tijd heeft geleerd dat het onderlling niet echt haat en nijd is.
Hij was geemotineerd, en vast niet telleur gesteldquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef Kajmu het volgende:
Misschien liever van zn zoontje gehad? Voel een beetje terleustelling Maar wel leuk voor hem
\Nee we zien dingen die er niet zijn dat kan ook....quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dus....Zo zit de wereld niet in elkaar van haar.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
Volgende zal worden
Danny kom gvd naar huis, je vrouw.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
Volgende zal worden
Is ook zo, hoe ze ook het spel spelen dit soort dingen gunnen ze elkaar en zijn ze ook blij voor elkaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tjongetjonge ik wilde net schrijven en iedereen gunt dit aan elkaar.....![]()
Of "huis is verkocht, je spullen staan bij je broer"quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:37 schreef spapaars het volgende:
Volgende zal worden
toppie!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef Jockari het volgende:
En nog een groepsfoto
[ afbeelding ]
misschien toch mis gezien maar wel super leuk voor hemquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was geemotineerd, en vast niet telleur gesteld
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of "huis is verkocht, je spullen staan bij je broer"
Ze hebben inmiddels al aantal keer geoefendquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was perfect getimed: 14:30
Stond in het script.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was perfect getimed: 14:30
gek is binnen pan water op zetten, leuk meeleven zeg!quote:
Kijk die smurf daar op de achtergrond staan.. staat te gapen en op zijn teentjes want anders worden zijn sokjes nat. Duidelijk ook dat hij het Tom guntquote:
oh hier staat lullootje buiten ( Dylano)quote:
Ok ik ga heel even reageren, ook al heb ik mijzelf beloofd dit vandaag niet meer te doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:34 schreef Clasientjuh het volgende:
Schijnheil Ronahi. Terwijl ze hem weg wil heben daar🙄
Hou eens op met dat persoonlijkequote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok ik ga heel even reageren.
Ik denk niet dat dit schijnheilig is. Ik denk dat ze het oprecht meent.
Je zit daar 24 uur per dag op elkaars lip, liefde en haar zit dichtbij.
Ja, ze wil hem er uit hebben, en ze zegt dat ze hem haat. Maar diep van binnen is er iets anders.
Iets in haar persoonlijkheid herkent iets in Tom waar ze zich aan irriteert. Het kan zijn dat het juist datgene is wat zij een beetje meer zou moeten doen, maar ook iets waar ze ooit een trauma aan opgelopen heeft.
Je weet het niet.
Maar ze meent dit vast en zeker wel.
Badkamer aan het stofzuigenquote:
Je bent er weer (ff)quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, ze wil hem er uit hebben, en ze zegt dat ze hem haat. Maar diep van binnen is er iets anders.
Iets in haar persoonlijkheid herkent iets in Tom waar ze zich aan irriteert. Het kan zijn dat het juist datgene is wat zij een beetje meer zou moeten doen, maar ook iets waar ze ooit een trauma aan opgelopen heeft.
Je weet het niet.
Is gewoon een constatering!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou eens op met dat persoonlijke
ze moeten ook overleggen hierover met BBquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
was aangekondigd door de groep fans die het hadden georganiseerd.
Die heeft natuurlijk die groepsfoto genomen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh hier staat lullootje buiten ( Dylano)
Deze is beter https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849abquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:40 schreef spapaars het volgende:
Toch wel op Flightradar te zien
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk die groepsfoto genomen.
heeft Tom geen dyslexie, misschien hebben ze extra rondjes gekocht om zeker te weten dat ie het zou snappenquote:
Was bij bassie ook, die stond op een gegeven moment nog alleen in de tuin. Iedereen was al naar binnenquote:
waarom?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten ook overleggen hierover met BB
Wel hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef marky het volgende:
Duidelijk een vlaams initiatief gezien de u.
1500 euro uitgeven met de hoop op afgunstige blikken van de twee dames... niet gelukt.
Aanname...quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef marky het volgende:
1500 euro uitgeven met de hoop op afgunstige blikken van de twee dames... niet gelukt.
Nahh ik denk oprecht dat ze een pesthekel aan hem heeft. Dat mag natuurlijk ook maar spreek het gewoon uit en ga niet iemand constant zwart en belachelijk maken achter diegene de rug.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je weet het niet.
omdat het nogal lullig is als je een vliegtuigje huurt en de hele hut net in de gameroom aan het spijkerpoepen isquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
heeft Tom geen dyslexie, misschien hebben ze extra rondjes gekocht om zeker te weten dat ie het zou snappen
Ze lieten Basiri toen alleen omdat ze hem alleen wilde laten met de emoties.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was bij bassie ook, die stond op een gegeven moment nog alleen in de tuin. Iedereen was al naar binnen
is niet normaal als je die kaart bekijkt, hij maakt wel iedere keer bijna hetzelfde rondje keurig hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was bij bassie ook, die stond op een gegeven moment nog alleen in de tuin. Iedereen was al naar binnen
Moet dit nu weer. Het lijkt er soms op dat je bewust aan het jennen bent om user over de rooie te krijgenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef marky het volgende:
ik verbaasde mij al over de prijs, maar dit verklaard, hij vliegt langer rondjesquote:
geklets gaat echt wel komen zo hahaquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
heeft Tom geen dyslexie, misschien hebben ze extra rondjes gekocht om zeker te weten dat ie het zou snappen
Dat heeft ze gedaan maar ieder gesprek met Tom draait om Tom. Hij luisterd nooit naar de ander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nahh ik denk oprecht dat ze een pesthekel aan hem heeft. Dat mag natuurlijk ook maar spreek het gewoon uit en ga niet iemand constant zwart en belachelijk maken achter diegene de rug.
ja ok das waar maar ja dat moet je als fan ook maar weten ik bedoel als ik het zou regelen zou ik dat niet weten dus niet gedaan hebben dan ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat het nogal lullig is als je een vliegtuigje huurt en de hele hut net in de gameroom aan het spijkerpoepen is
bepaalde leuzen op het spandoek werden ook afgeradenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok das waar maar ja dat moet je als fan ook maar weten ik bedoel als ik het zou regelen zou ik dat niet weten dus niet gedaan hebben dan ook
hij gaat nu doorquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:46 schreef freaky40 het volgende:
Nou, vlieg maar terug naar Teuge hoor. Het is gebeurd.
Euh ik heb hier toch regelmatig de opmerkingen voorbij zien komen dat ze zo graag het gezicht van de dames wilde zien...quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet dit nu weer. Het lijkt er soms op dat je bewust aan het jennen bent om user over de rooie te krijgen
Of noemde je het eerder vandaag bashen![]()
uhm dat is precies wat die doet ( sorry moest het even kwijt)quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet dit nu weer. Het lijkt er soms op dat je bewust aan het jennen bent om user over de rooie te krijgen
Of noemde je het eerder vandaag bashen![]()
Ja dat heb ik ook gehoord!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde leuzen op het spandoek werden ook afgeraden
BB heeft daar echt wel een zegje in
Tuurlijk, maar het is wel een aanname dat de initiatiefnemers dit alleen daarom gedaan zouden hebben..quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geklets gaat echt wel komen zo haha
Ik weet niet welke streams jij kijkt. Ze waren net zo blij als de rest. Danny en Dilano hadden de vreemste blik.quote:
Ten eerste ik ben geen schuimpje van Tom hč voordat ik dat naar mijn hoofd krijgquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan maar ieder gesprek met Tom draait om Tom. Hij luisterd nooit naar de ander.
Dat lijkt mij niet , wel jammer dat er zo wordt gedachtquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aann
[..]
Tuurlijk, maar het is wel een aanname dat de initiatiefnemers dit alleen daarom gedaan zouden hebben..
ok maar zoals ik het dan niet zou weten en niet doet dan, dan hebben ze er geen gezegde in tochquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde leuzen op het spandoek werden ook afgeraden
BB heeft daar echt wel een zegje in
ik snap je even nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok maar zoals ik het dan niet zou weten en niet doet dan, dan hebben ze er geen gezegde in toch
Wie is "ze"? De initiatiefnemers zitten niet hier?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:50 schreef marky het volgende:
[..]
Euh ik heb hier toch regelmatig de opmerkingen voorbij zien komen dat ze zo graag het gezicht van de dames wilde zien...
* greysbones geeft Cargamelk een teiltjequote:Op donderdag 15 februari 2024 14:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Word eerlijk gezegd wel een beetje ziek van dat hartjes gebaar
Ik ga Glenn steeds meer waarderen.. echt een fijne vent en op dit moment gun ik hem echt de potquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het spel, maar ze kunnen toch ook blij zijn voor elkaar?
De tijd heeft geleerd dat het onderlling niet echt haat en nijd is.
Neem maar als voorbeeld de oprechte interesse toen hij met Jimmy uren in die kamer heeft gezeten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ten eerste ik ben geen schuimpje van Tom hč voordat ik dat naar mijn hoofd krijg![]()
Ik kijk dan waarschijnlijk dan echt andere streams want ik vind dat Tom juist wel luistert naar anderen en ik hoor hem vaak later praten en weet dan nog precies wat iemand dan tegen hem heeft gezegd. Ik heb juist het gevoel dat Ronahi alleen maar luistert naar zichzelf en dan een beetje naar wat haar bestie Doriana zegt. Het zal wel aan mij liggen maar dit is wat ik constateer op de streams.
Op de FB groepen werd dat wel geopperd dat ze dat graag wilde zien en alleen daarom al doneerde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel een aanname dat de initiatiefnemers dit alleen daarom gedaan zouden hebben..
Zo mooiquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
Mooi die emoties bij Tom op zijn gezicht
open boekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Doe maar een tobbequote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Cargamelk een teiltje
Dit is COS en geen FBquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Op de FB groepen werd dat wel geopperd dat ze dat graag wilde zien en alleen daarom al doneerde.
Echt een stumperd die Dilano..quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:51 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano is ook de enige die Tom geen knuffel heeft gegeven.
Ik denk dat hij stink jaloers is en het Tom niet gunt.
Hij zou denk ik een beetje een Tom in de groep willen zijn die door de meeste bewoners leuk gev9nden wordt.
ja das waarquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie is ze?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Op de FB groepen werd dat wel geopperd dat ze dat graag wilde zien en alleen daarom al doneerde.
Fb is fb. Dit is fokquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
nee laat maar niet belangrijk ik regel toch niet hahaquote:
Nee hoor, iedereen was blij.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo mooi
Ik ook hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En zo is hetquote:
Die gast is bij mij ook hoog op de ladder gekomen. Allemansvriend ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ga Glenn steeds meer waarderen.. echt een fijne vent en op dit moment gun ik hem echt de pot
Ik snap niet waar je het over hebt. Projecteer dat niet steeds op mij. Dank je.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen was blij.
Ook voor jou telt hou eens op met dat jennen en dwars zitten de hele tijd
De hele sfeer gaan naar de klotuh met dit gedoe stedds
Idd en hij was er echt voor Jimmy en deed er ook alles voor dat hij maar van zijn moment kon genieten. Dat zegt echt iets over iemand.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Neem maar als voorbeeld de oprechte interesse toen hij met Jimmy uren in die kamer heeft gezeten.
Jij snapt heel goed waar ik het over heb.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt. Projecteer dat niet steeds op mij. Dank je.
Dat is iemand die iedereen alles gunt.. mooi mensquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die gast is bij mij ook hoog op de ladder gekomen. Allemansvriend ook.
Nee dus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij snapt heel goed waar ik het over heb.
Vanmorgen zocht hij een gesprek met Alice over haar brief en relatie etc. Binnen 5 tellen ging het over Tom.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ten eerste ik ben geen schuimpje van Tom hč voordat ik dat naar mijn hoofd krijg![]()
Ik kijk dan waarschijnlijk dan echt andere streams want ik vind dat Tom juist wel luistert naar anderen en ik hoor hem vaak later praten en weet dan nog precies wat iemand dan tegen hem heeft gezegd. Ik heb juist het gevoel dat Ronahi alleen maar luistert naar zichzelf en dan een beetje naar wat haar bestie Doriana zegt. Het zal wel aan mij liggen maar dit is wat ik constateer op de streams.
De mannen gaan langzaam maar zeker een beetje voor zichzelf denken.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
Tom al een tijdje staand in gesprek met Tyron en Ronahi.
Ashley riep daarnet dat hij nu maar moest komen zitten omdat hij heen en weer aan het lopen is.
Tom blijft gewoon praten met Tyron en Ronahi.
Top.
dildo hahahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:47 schreef Jockari het volgende:
Dildo heeft nu wel zijn asociale kant laten zien.
Tuurlijk..quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Vanmorgen zocht hij een gesprek met Alice over haar brief en relatie etc. Binnen 5 tellen ging het over Tom.
Ronahi is tussen macho broers opgegroeid zoals dat in de Turks koerdische cultuur veel voorkomt. Die is niet van gezever. Die verwacht geen overdenkingen en veel tekst van een man maar iemand die staat voor een beslissing.
Dan went ze maar aan het feit dat het ook anders kan zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Vanmorgen zocht hij een gesprek met Alice over haar brief en relatie etc. Binnen 5 tellen ging het over Tom.
Ronahi is tussen macho broers opgegroeid zoals dat in de Turks koerdische cultuur veel voorkomt. Die is niet van gezever. Die verwacht geen overdenkingen en veel tekst van een man maar iemand die staat voor een beslissing.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Wie gaat er volgende week mee een rondje met de ballon voor Eslie![]()
Dan zet ik wel even een crowdfund op
[ afbeelding ]
doe danquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt maar wel het vermelden waard aangezien de reactie meeviel. En het is hier in de cos toch ook regelmatig voorbij gekomen.quote:
Of andersom toch ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan went ze maar aan het feit dat het ook anders kan zijn.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Stom is dat het, maar denk dat het daar ook lekker beschut zitten is in die tuim.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:03 schreef ammartje het volgende:
Wat hebben ze daar lekker weer, tis hier vies grauw.
doet maar hahahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit geen stem uitgebracht of geld besteed aan een rls of wat voor programma dan ook laat staan voor een vliegtuigjequote:Op donderdag 15 februari 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
was hier vanmorgen ook hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:03 schreef ammartje het volgende:
Wat hebben ze daar lekker weer, tis hier vies grauw.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:08 schreef Ebinas het volgende:
Versta geen ...met peren van Glenn met dat Vlaams onderling.
Hoor alleen: snapte
Oh jij kan het verstaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:09 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik kan er echt van genieten hoe zij met elkaar praten
Als ik hier naar buiten kijk en ik zie hun liggen daar zo buiten, dan denk ik hoe danquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:09 schreef Ebinas het volgende:
Lekker zo hoor. Temperatuurtje is ook nog eens heerlijk
[ afbeelding ]
Oh, hier net als daar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier naar buiten kijk en ik zie hun liggen daar zo buiten, dan denk ik hoe dan
Ik woon vlakbij Poppel en als ik de Belgen hoor praten dan gebruik ik ook wel wat van die Vlaamse woordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh jij kan het verstaan.
Kom je meer vanuit het zuiden denk ik zo?
Het klinkt wel schattig
is al geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:16 schreef Puzzie het volgende:
Vast de bekendmaking van genomineerden
Dan kan je veel volgen, das wel leuker.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Poppel en als ik de Belgen hoor praten dan gebruik ik ook wel wat van die Vlaamse woorden
Dotteke in BB / Updates#1quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:16 schreef Puzzie het volgende:
Vast de bekendmaking van genomineerden
ja manquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
Als je Randy ziet lopen wordt je er gewoon moe van
Jockari: Allez, allez, allez, allezquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:10 schreef Rhosyn het volgende:
Tom: Snapte snapte snapte snapte
Glenn: snap je snap je snapje snapje
ik versta het ook en kom gewoon van de veluwequote:Op donderdag 15 februari 2024 15:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan kan je veel volgen, das wel leuker.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jockari: Allez, allez, allez, allez
Maar we kunnen al stemmen, dat zou raar zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
Als Randy er 1 mag afhalen
zou ook echt ziek zijn
Dan haalt hij Basiri er af.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
zou ook echt ziek zijn
Dan duidt alles er toch eigenlijk al op dat het spel is uitgespeeldquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
zou ook echt ziek zijn
quote:
Gaat niet gebeuren, je mag al stemmen. Dat zou competitievervalsing zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan duidt alles er toch eigenlijk al op dat het spel is uitgespeeld
Daarom is het ook niet meer zo leuk
Echt zo verschrikkelijk lui om te zien. Maar in alles is hij zo sloom.. hij praat sloom hij eet sloom hij loopt sloom hij bakt pannenkoeken sloom en daar zit hij dan ook nog bij want stel je voor dat hij moe wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
Als je Randy ziet lopen wordt je er gewoon moe van
belachelijk.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar ze mogen de fanpost kijken
binnen een minuut iedereen
Belachelijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
maar ze mogen de fanpost kijken
binnen een minuut iedereen
Ik heb al gestemdquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, je mag al stemmen. Dat zou competitievervalsing zijn.
ik geloof er echt geen bal van dat alles daar in zitquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Jullie gebeden zijn gehoord
Kijk nu naar de livestreams
[ afbeelding ]
En terecht, zonder haar hadden ze die kaarten niet nu al gehad...quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ze krijgen allemaal 1 minuut te tijd om de kaarten te bekijken.
Ashley wil als eerste.
Tuurlijk
Marokko??quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt zo verschrikkelijk lui om te zien. Marokko in alles is hij zo sloom.. hij praat sloom hij eet sloom hij loopt sloom hij bakt pannenkoeken sloom en daar zit hij dan ook nog bij want stel je voor dat hij moe wordt
Maar dat is toch belachelijk dat ze na Valentijn daar dan nog steeds 3500 euro voor moeten betalenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Met dank aan Ashley om een deal te sluiten voor 3,500 euri
Zat ik ook net te denken..quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:23 schreef Harry het volgende:
De laatsten kunnen wel eens de post gaan missen.....
dit is niet de ashley dealquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, zonder haar hadden ze die kaarten niet nu al gehad...
geen geldquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch belachelijk dat ze na Valentijn daar dan nog steeds 3500 euro voor moeten betalen
Dat was haar voorstel, dat is blijkbaar nu goedgekeurdquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch belachelijk dat ze na Valentijn daar dan nog steeds 3500 euro voor moeten betalen
Het is niet de Ashley show.. ze hebben daar allemaal in mee gestemdquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was haar voorstel, dat is blijkbaar nu goedgekeurd
Dat is het wel, je weet toch.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is niet de Ashley show.. ze hebben daar allemaal in mee gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |