Mooi hè, hoe mensen er op een foto nóg charmanter uit kunnen zien dan ze al zijn.quote:
ik volg je even nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat vindt ze hypocriet en als hij het wel had gegaan terwijl het echt om haar gaat en die andere moesten om een kans te maken,,,,
Kun je lang wachten. Ze pakt het goed op en terecht, zij gaat nergens heen. Haar contract is nog niet ten einde...quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:10 schreef marky het volgende:
We wachten tot Rapunzel haar tranen gaan vloeien.
Nog een weekje langer met Saboquote:
Ja, jammer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron moet nu ff een vent zijn en zeggen dat hij hoopt dat ze eruit gaat !
Nee die wil ook zelf naar huis.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
Basiri is de enige man die is dus nu al veilig.
Ik wacht deze keer met stemmen tot de tussenstand zaterdag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik ga voor Karen deze ronde.
Je weet maar nooit of er een dubbele exit komt.
dat doet die dus niet hypocriet, en zij is wel het directe van vragen wat een verschilquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron moet nu ff een vent zijn en zeggen dat hij hoopt dat ze eruit gaat !
Poepen of stemmen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Doriana vond het wel heel erg moeilijk, zegt ze.
Ze kletst is gewoon op karen en Alice gegaan want wilde ashley en karen uit elkaar en Alice erop omdat die sterk is. Hebben ze zelf uitgesprokenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Zonder blikken of blozen, je moet het kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Die gaan we wel posten nog.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef Tascha071 het volgende:
Zijn er nog mensen die polls in de media bij houden? Ik ben deze week wel erg benieuwd. Geen Ashly fan maar… ga haar steeds leuker vinden!! Karin mag zeker blijven en ik denk dat allis twijfel geval is. En kijkende naar Bas zijn gemoederen hoop ik dat hij mag gaan.
Ik vind dit zo'n dom gelul, van Alice ook. Hoezo ogen geopend, ze willen Ashley dumpen that's itquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri zegt dat zijn ogen ook geopend zijn en 'het is all fake' en ' ssssss' (slangen)
Doriana heeft haar beloofd niet op haar te stemmen tot laatste wekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n dom gelul, van Alice ook. Hoezo ogen geopend, ze willen Ashley dumpen that's it
Hier is de hulp lekker bezigquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff de fantastische huisvrouw uithangen, deze after-talk nu is wel redelijk voorspelbaar
Alice was niet genomineerd als ze er drie moesten dan zou Ty er zitten. Kan zijn dat ze dat gezegd hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zegt dit is persoonlijk. Er is iets tegen Alice gezegd en toch genomineerd
Ik ste in iedergeval twee keer op Alice. Dat vind ik de normaalste in huis.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef Jockari het volgende:
Do hoopt dat Alice en Bas het zullen halen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef ammartje het volgende:
[..]
Met wie moet zoeen nou poepen fresh
Dat als je iemand eruit wil hebben en dat het echt om diegene gaat had ik het hypocriet gevonden om te omhelzen.quote:
Basi moet niet zagen. Nam zelf een grote gok door met Ashley samen te willen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri zegt dat zijn ogen ook geopend zijn en 'het is all fake' en ' ssssss' (slangen)
Ja wat een macho is hij hequote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
O dylano net tegen sabo dat het komt door zijn onderbouwing dat hun genomineerd zijn dit door een vraag van sabo
Oh net tegen ashley vertelde hij er is niets lafaardquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef engine het volgende:
Tyron gaat het gewoon tegen Ashley zeggenJij moet gaan. Punt.
Dat bepaald hij niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef engine het volgende:
Tyron gaat het gewoon tegen Ashley zeggenJij moet gaan. Punt.
en nu heel stoer doen hahahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh net tegen ashley vertelde hij er is niets lafaard
Ze konden niet tactisch stemmen ze noesten duo's.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri vindt niet dat er tactisch gestemd is maar puur persoonlijk.
Denk karen en basiriquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:23 schreef freaky40 het volgende:
De grote verrassing komt pas op het laatste nippertje als Ashley als eerste vrij wordt gesteld en dat er 2 andere in de draaideur moeten staan Basiri en Alice....
Ik hoor hem niet zagen. Hij wilde juist het spel spelen en een risico nemen. Hebben ze samen over gepraat ook toen de duo's net gemaakt waren. Hij vond het niet erg om met haar in een duo te zitten eerder een uitdaging.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Basi moet niet zagen. Nam zelf een grote gok door met Ashley samen te willen.
dit alles moeten ze eens in der gezicht zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oké
Ronahi, doriana, tyron, Randy en dilano nu jullie ff echt zijn tegen Ashley!
Hij zei ook "tuurlijk vind ik het leuk om te blijven, maar als het niet zo is, dan niet".quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
andere vinden het wel leuk om er te zijn Tyrone dan ga jij toch lekker naar huis als het niet zo erg is
Daar zijn ze te zwak voor, schijtersquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit alles moeten ze eens in der gezicht zeggen
Dat gevoel heb ik wel maar wil graag dat Alice blijft omdat ik dat de normaalste in het huis vind.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:23 schreef freaky40 het volgende:
De grote verrassing, suprise van deze 'suprise' week komt pas op het laatste nippertje als Ashley als eerste vrij wordt gesteld en dat er 2 andere in de draaideur moeten staan Basiri en Alice....
Binnenkort op OnlyFans Jock.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:25 schreef Jockari het volgende:
Ik was ze al vergeten.
[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:26 schreef ben34567 het volgende:
Het ironische aan de vele fans die Ashley heeft is dat de meerderheid zich ook aan haar zou ergeren indien ze zelf in het huis zouden leven.
Alice is bloed saai.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel maar wil graag dat Alice blijft omdat ik dat de normaalste in het huis vind.
Aanname.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:26 schreef ben34567 het volgende:
Het ironische aan de vele fans die Ashley heeft is dat de meerderheid zich ook aan haar zou ergeren indien ze zelf in het huis zouden leven.
Sabeau.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef ammartje het volgende:
Overdreven gup die Sor.. hoe heet ze
Dat belooft Ash nu al 3 wekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef engine het volgende:
Ashley en Karen gaan drama maken als ze mogen blijven. Vuurwerk.
Te veel normale mensen in BB is de dood in de pot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel maar wil graag dat Alice blijft omdat ik dat de normaalste in het huis vind.
Je proefde de ironie niet?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley : "Ik ben de eerste hier die binnenkwam en riep ik handel niet emotioneel"Gaat heen
Pathetisch.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef ammartje het volgende:
Overdreven gup die Sor.. hoe heet ze
Ik vind haar niet saai Ik vind Ashley met haar gedram saai worden. Maar goed iedereen mag zijn mening hebben toch.quote:
Proef vooral grootspraak en hypocrisiequote:
quote:
Ik denk dat Alice alle 'tegen Ashley stemmen' (dus the Ty groepje zeg maar) en er tussen Karen en Basiri meer verdeeld wordt.quote:
Je kunt ja niet tegen stemmen maar inderdaad Ashley mag van mij vertrekken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Alice alle 'tegen Ashley stemmen' (dus the Ty groepje zeg maar) en er tussen Karen en Basiri meer verdeeld wordt.
Hoop het dat Alice veel stemmen krijgt. Maar wel basiri eruit graag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Alice alle 'tegen Ashley stemmen' (dus the Ty groepje zeg maar) en er tussen Karen en Basiri meer verdeeld wordt.
Dan wordt er moderator opgeblazen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Wat gebeurt er als je op raporteer drukt? Ik denk daar per ongeluk op gedrukt te hebben maar er gebeurde niks zichtbaars.
Een TR.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Wat gebeurt er als je op raporteer drukt? Ik denk daar per ongeluk op gedrukt te hebben maar er gebeurde niks zichtbaars.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Nu moet je zaterdag ook in de draaideur en moet je maar zien of je nog terug mag komenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Wat had hij dan gedacht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt als je zoiets doet en ik geef je het vertrouwen dan ben je me kwijt.
Basiri.quote:
Bij deze. Komt er iets van mij binnen dat lijkt op tr of rapporteer oid << ging per ongelukquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan wordt er moderator opgeblazen.
We herdenken @:Dotteke bij deze
Basiriquote:
Als ik dan in BB terecht komt bedank ik beleefd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu moet je zaterdag ook in de draaideur en moet je maar zien of je nog terug mag komen
Die lui praten altijd zo negatief bahquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron : let op omdat ze nu genomineerd zijn gaan ze weer heel druk en leuk doen
Randy: forceren forceren
Ronahi: ja ze gaan de hele tijd om 21 uur slapen en nu..
blijf gewoon u eigen gelijk u altijd zijt.
Dan krijgen wij een melding dat een user iets meld wat niet deugdquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik werd al bang.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijgen wij een melding dat een user iets meld wat niet deugd
Maar het is goed gegaan er is niets binnen gekomen
Dat ze gelijk heeft!quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef zodeju het volgende:
Ashley gaat maar even eten nu Doriana het niet doet.....
Toch vind ik deze mensen beter te doen dan popiejopie lui.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Zou Jimmy Febo zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jimmy: dit seizoen is goed he? Dit is echt een leuk seizoen!
Omdat hij een duo is met Ashley en dat was ook nog zijn eigen keus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:41 schreef Thorelf het volgende:
Wauw Basiri genomineerd...hij geeft Randy het vertrouwen. Hij mocht niet voor de coins gaan niet voor het nominatie spel en nu genomineerd
Het gaat om met wie in een duo zitquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:41 schreef Thorelf het volgende:
Wauw Basiri genomineerd...hij geeft Randy het vertrouwen. Hij mocht niet voor de coins gaan niet voor het nominatie spel en nu genomineerd
Het is vooral een nominatie van Ashley, Basiri is nevenschade. Had ie maar op het aanbod van Alice in moeten gaan om een duo te vormenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:41 schreef Thorelf het volgende:
Dit is echt een levensles voor Basiriquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:41 schreef Thorelf het volgende:
Hij heeft zelf de keuze voor Eslie gemaakt. Als hij Alice had gekozen hadden die twee er nu niet opgestaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:41 schreef Thorelf het volgende:
Wie zitten er altijd als laatste op?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley staat al ver voor in de polls.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar we hebben dus Karen, Ashley, Basiri en Alice op de bank? Dan zal het gaan tussen Basiri en Ashley voor de exit
Beter, die hebben het al over samen koningsdag vieren als ze eruit komen. Zo kan het ookquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:46 schreef Harry het volgende:
Karen: je moet er toch geen doekskes om draaien?? (tegeltje)
Dan smelt ze.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef ben34567 het volgende:
Waarom gaat Sabo niet in de hottub ?
dan geeft haar spraytan afquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef ben34567 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze heeft haar zwemdiploma nog nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Ireth het volgende:
Zeg, nog ff over dat vliegtuigje hé...
Nawel: niet gewonnen
Jason: niet gewonnen
Ali: niet gewonnen
Bassie: zaterdag naar huis
Kan dat vliegtuigje voor Tom nog geannuleerd worden??Ja echt een domme actie om een vliegtuig te sturen Ali is daardoor ook naar huis gestemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel raar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Lillfex het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat in vorige seizoenen als je de nominatie niet kon handelen en commentaar had je afgebrand werd door het publiek en nu zie nu eens en ze hemelen de groep helemaal op. Wat een rare dynamiek.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft haar zwemdiploma nog niet
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Ireth het volgende:
Zeg, nog ff over dat vliegtuigje hé...
Nawel: niet gewonnen
Jason: niet gewonnen
Ali: niet gewonnen
Bassie: zaterdag naar huis
Kan dat vliegtuigje voor Tom nog geannuleerd worden??Omdat ze ervan uitgaan dat het een populaire bewoner moet zijn met zo'n actie, dus die moet snel weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kattenburg scheepvaartmuseumquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:52 schreef ledn81 het volgende:
je gaat tunneltje onderdoor, dan rechts, dan links, dan langs het piratenschip
Basiri, Ty, Randy ownen het altijd. Die zitten er echt zo in dat het thuis fijn is. Dat andere clubje wil de finale halen. Vinden het heel belangrijk allemaal en vinden zichzelf belangrijk. Vinden zichzelf ook beter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Lillfex het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat in vorige seizoenen als je de nominatie niet kon handelen en commentaar had je afgebrand werd door het publiek en nu zie nu eens en ze hemelen de groep helemaal op. Wat een rare dynamiek.
Dus 11 meelopers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In totaal (op werk/collega's) 12 keer gestemd op Karen
En dat zijn ze natuurlijk ook. De 3 heren die je noemt, willen niet naar huis, dan zaten ze er niet meer. Als ik ergens niet wil zijn, pak ik mn biezen en ga. Stoere praat dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:56 schreef marky het volgende:
[..]
Basiri, Ty, Randy ownen het altijd. Die zitten er echt zo in dat het thuis fijn is. Dat andere clubje wil de finale halen. Vinden het heel belangrijk allemaal en vinden zichzelf belangrijk. Vinden zichzelf ook beter.
We zijn hier met ongeveer 50 en probeer ze allemaal over te halen om te stemmen op Alice hahahah Nah Mag hoor gelijk heb je als dat je favo is.Is geintjequote:Op donderdag 15 februari 2024 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In totaal (op werk/collega's) 12 keer gestemd op Karen
Is mijn favo nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
We zijn hier met ongeveer 50 en probeer ze allemaal over te halen om te stemmen op Alice hahahah Nah Mag hoor gelijk heb je als dat je favo is.Is geintje
Nee dan snap he ze niet net als dat andere groepje. Ze zitten er voor hun lol. Spellen spelen lol maken en zien waar het schip stranden gaat. Eslie zelf zei het gister nog het boeit Ty geen moer ze vergeet alleen dat het voor Randy en Basiri ook zo is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:58 schreef ammartje het volgende:
[..]
En dat zijn ze natuurlijk ook. De 3 heren die je noemt, willen niet naar huis, dan zaten ze er niet meer. Als ik ergens niet wil zijn, ook ik mn biezen en ga. Stoere praat dus
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Ook maar even bij de Belg gestemd.
[ afbeelding ]
Speak for yourselfsquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee we willen allemaal Ashley eruit
Top antwoord. Ze heeft helemaal gelijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Randy moest kiezen voor iemand die.sterkt staat zegt dat ze er.lang over.moesten denken. Heel eerlijk zegt Alice had ik het niet verwacht. Nu had ze het niet verwacht. Goed dat ze dit.zegt. doriana heeft gezegd ik onthou wat je toen gedaan hebt. Alice het is een spel. Randy is laf
Ga je niet voor de 50?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 extra stemmen op Karen gezet
dus 16 in totaal
Wat had Randy moeten zeggen.....zij is toch de enige die heel dicht in de buurt komt van Ashley??quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Randy moest kiezen voor iemand die.sterkt staat zegt dat ze er.lang over.moesten denken. Heel eerlijk zegt Alice had ik het niet verwacht. Nu had ze het niet verwacht. Goed dat ze dit.zegt. doriana heeft gezegd ik onthou wat je toen gedaan hebt. Alice het is een spel. Randy is laf
quote:
Geen negatieve reacties van roquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi ; buiten het spel vind ik haar een top vrouw maar de manier waarop ze het spel speelt vind ik
en weeer streamwissel naar binnen
prutser aan de camera
Yeah rightquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
Alice zegt ik snap dat je zegt jij bent sterk maar dat vind ik geen echt fijne reden. Snap dat je voorgevoel hebt en enige wat ik kan zeggen is een spel je moet doen wat je hebt gedaan. je kwetst altijd iemand in dit geval jammer dat ik het dan ben.
Randy; ik heb ty ook nog in mijn hoofd gehad
Stream wissel naar ronahi en dorina
en weer stream wissel naar karen ashely en anderen
ok alles beter dan ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dus 16 in totaal
Ik zie weinig lol hoor. De eerste 2 weken, daarna niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:02 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dan snap he ze niet net als dat andere groepje. Ze zitten er voor hun lol. Spellen spelen lol maken en zien waar het schip stranden gaat. Eslie zelf zei het gister nog het boeit Ty geen moer ze vergeet alleen dat het voor Randy en Basiri ook zo is.
dankuwelquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Verwacht dat Alice wel eerste eindigt.
Hoop het, die is super ook hoe ze weer met randy sprakquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als Trashley maar weggaat![]()
Walgelijk wijf
ja ik ga iets meer waardering voor haar krijgenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop het, die is super ook hoe ze weer met randy sprak
jaaaaaaaa waarom heeft ze zoveel fans hier heeeeeeeequote:Op donderdag 15 februari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja zo ziet ze er toch uit
Echt zo kampwijf
Ja geen ideequote:Op donderdag 15 februari 2024 12:08 schreef Paul het volgende:
[..]
jaaaaaaaa waarom heeft ze zoveel fans hier heeeeeeee
nee die zijn knapper en fatsoenlijkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja zo ziet ze er toch uit
Echt zo kampwijf
Jeetje Tyron wat een gezwetsquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
Ty heeft geen mening
What Else is new
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:09 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
nee die zijn knapper en fatsoenlijker
Dan heb jij een beter gevoel als ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alice ziet het wel goed is een reden van nix en elk jaar is die er weer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zegt het goed. Tyron zegt je ooit verder kijken, ze moet het zo snel mogelijk praten van tyron. Alice zegt er is al gestemd ik sta er gewoon op. Ze trapt niet in het gelul van tyron.
zoveel emailadressen en accountsquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dus 16 in totaal
Dus is wel voor Alice bewust gekozen. En dan niet eens moeilijk vindenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
~ 11:55 stream 1
Ronahi: "Besef even, de beslissingen worden alleen maar moeilijker en moeilijker"
Tyron: "Ja en nee"
Doriana: "Ik vond het .. eigenlijk, uiteindelijk was het niet zo moeilijk"
Ronahi: "Nee nee, niet de keuze, dat is fout geredeneerd, maar mensen vatten het echt persoonlijk kop"
Tyron: "Ja maar uiteindelijk als je nog met een paar mensen overblijft waarvan je weet dat het goed zit. Je moet gewoon... Kijk als jij uiteindelijk op mij moet stemmen dan gaat dat zo gewoon"
Ronahi: "Ja dat is zo"
Tyron: "Maar nu, het is nu gewoon dat degene die het hardst schreeuwt dat ze het niet persoonlijk op zou vatten, het wel persoonlijk opvat en daar iedereen er bij in betrekt"
Doriana: "Hadden jullie hetzelfde gedaan als jullie moesten nomineren?"
Ronahi en Tyron: "Ja"
Tyron: "En Dilano en Sabeau ook, ik vroeg aan Dilano of die hetzelfde gedaan hadden, hij zei ja.
Ronahi: "Ja, hij vond het wel kak dat het duo's waren"
Ook een beetje triestig danquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoveel emailadressen en accounts![]()
ja 5 collega's en ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoveel emailadressen en accounts![]()
inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als Trashley maar weggaat![]()
Walgelijk wijf
Nee, Basiri en Alice zijn gewoon nevenschade. Bewust is gekozen tegen Ashley, ze hebben getwijfeld tussen Alice/Karen of Tom/Jimmy, maar wilde Karen en Ashley uit elkaar halen en denk dit op deze manier te bereiken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus is wel voor Alice bewust gekozen. En dan niet eens moeilijk vinden
Tuurlijk, wie wil je anders tegenover Ashley zetten......quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus is wel voor Alice bewust gekozen. En dan niet eens moeilijk vinden
en dan te bedenken dat stemmen waarschijnlijk geen zin heeft en de regie alles bepaaltquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja 5 collega's en ik
En heb de info en supportmail van het bedrijf nog gebruikt
Misschien wordt karen wel weer leuker als Trash eruit gaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Basiri en Alice zijn gewoon nevenschade. Bewust is gekozen tegen Ashley, ze hebben getwijfeld tussen Alice/Karen of Tom/Jimmy, maar wilde Karen en Ashley uit elkaar halen en denk dit op deze manier te bereiken.
dat is waar dus dat wijf zal wel blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:17 schreef Paul het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat stemmen waarschijnlijk geen zin heeft en de regie alles bepaalt
ze zijn gewoon kinderachtigquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
werd al uitgelegd als: ze zijn genomineerd en dan gaan ze weer blij doen
Ashley : als we allebei als favoriet eruit komen dan doen we zo L losers![]()
Weer dezelfde discussie?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:16 schreef marky het volgende:
Eslie is zelf debet aan die tweedeling.
Liegt gewoon keihardquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
Randy zegt dat ze aan heel veel namen hebben gedacht
Ruggengraat loosquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt je merkt heel duidelijk dat er tweedeling is. En draairandy dat er tweedeling is en keus moeten maken. Hij liegt gewoon keihard. Wat laf zeg gewoon dat je haar kwijt wil. Hij draait en draait
Ja maar niemand kan je vergelijken met Ashley behalve het tegenovergestelde en de meest gewaardeerde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
Randy zegt dat ze aan heel veel namen hebben gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |