Mooi hè, hoe mensen er op een foto nóg charmanter uit kunnen zien dan ze al zijn.quote:
ik volg je even nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat vindt ze hypocriet en als hij het wel had gegaan terwijl het echt om haar gaat en die andere moesten om een kans te maken,,,,
Kun je lang wachten. Ze pakt het goed op en terecht, zij gaat nergens heen. Haar contract is nog niet ten einde...quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:10 schreef marky het volgende:
We wachten tot Rapunzel haar tranen gaan vloeien.
Nog een weekje langer met Saboquote:
Ja, jammer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron moet nu ff een vent zijn en zeggen dat hij hoopt dat ze eruit gaat !
Nee die wil ook zelf naar huis.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:14 schreef spapaars het volgende:
Basiri is de enige man die is dus nu al veilig.
Ik wacht deze keer met stemmen tot de tussenstand zaterdag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik ga voor Karen deze ronde.
Je weet maar nooit of er een dubbele exit komt.
dat doet die dus niet hypocriet, en zij is wel het directe van vragen wat een verschilquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron moet nu ff een vent zijn en zeggen dat hij hoopt dat ze eruit gaat !
Poepen of stemmen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Doriana vond het wel heel erg moeilijk, zegt ze.
Ze kletst is gewoon op karen en Alice gegaan want wilde ashley en karen uit elkaar en Alice erop omdat die sterk is. Hebben ze zelf uitgesprokenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Zonder blikken of blozen, je moet het kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Die gaan we wel posten nog.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef Tascha071 het volgende:
Zijn er nog mensen die polls in de media bij houden? Ik ben deze week wel erg benieuwd. Geen Ashly fan maar… ga haar steeds leuker vinden!! Karin mag zeker blijven en ik denk dat allis twijfel geval is. En kijkende naar Bas zijn gemoederen hoop ik dat hij mag gaan.
Ik vind dit zo'n dom gelul, van Alice ook. Hoezo ogen geopend, ze willen Ashley dumpen that's itquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri zegt dat zijn ogen ook geopend zijn en 'het is all fake' en ' ssssss' (slangen)
Doriana heeft haar beloofd niet op haar te stemmen tot laatste wekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n dom gelul, van Alice ook. Hoezo ogen geopend, ze willen Ashley dumpen that's it
Hier is de hulp lekker bezigquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff de fantastische huisvrouw uithangen, deze after-talk nu is wel redelijk voorspelbaar
Alice was niet genomineerd als ze er drie moesten dan zou Ty er zitten. Kan zijn dat ze dat gezegd hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zegt dit is persoonlijk. Er is iets tegen Alice gezegd en toch genomineerd
Ik ste in iedergeval twee keer op Alice. Dat vind ik de normaalste in huis.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef Jockari het volgende:
Do hoopt dat Alice en Bas het zullen halen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef ammartje het volgende:
[..]
Met wie moet zoeen nou poepen fresh
Dat als je iemand eruit wil hebben en dat het echt om diegene gaat had ik het hypocriet gevonden om te omhelzen.quote:
Basi moet niet zagen. Nam zelf een grote gok door met Ashley samen te willen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri zegt dat zijn ogen ook geopend zijn en 'het is all fake' en ' ssssss' (slangen)
Ja wat een macho is hij hequote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
O dylano net tegen sabo dat het komt door zijn onderbouwing dat hun genomineerd zijn dit door een vraag van sabo
Oh net tegen ashley vertelde hij er is niets lafaardquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef engine het volgende:
Tyron gaat het gewoon tegen Ashley zeggenJij moet gaan. Punt.
Dat bepaald hij niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef engine het volgende:
Tyron gaat het gewoon tegen Ashley zeggenJij moet gaan. Punt.
en nu heel stoer doen hahahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh net tegen ashley vertelde hij er is niets lafaard
Ze konden niet tactisch stemmen ze noesten duo's.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri vindt niet dat er tactisch gestemd is maar puur persoonlijk.
Denk karen en basiriquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:23 schreef freaky40 het volgende:
De grote verrassing komt pas op het laatste nippertje als Ashley als eerste vrij wordt gesteld en dat er 2 andere in de draaideur moeten staan Basiri en Alice....
Ik hoor hem niet zagen. Hij wilde juist het spel spelen en een risico nemen. Hebben ze samen over gepraat ook toen de duo's net gemaakt waren. Hij vond het niet erg om met haar in een duo te zitten eerder een uitdaging.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Basi moet niet zagen. Nam zelf een grote gok door met Ashley samen te willen.
dit alles moeten ze eens in der gezicht zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Oké
Ronahi, doriana, tyron, Randy en dilano nu jullie ff echt zijn tegen Ashley!
Hij zei ook "tuurlijk vind ik het leuk om te blijven, maar als het niet zo is, dan niet".quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
andere vinden het wel leuk om er te zijn Tyrone dan ga jij toch lekker naar huis als het niet zo erg is
Daar zijn ze te zwak voor, schijtersquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit alles moeten ze eens in der gezicht zeggen
Dat gevoel heb ik wel maar wil graag dat Alice blijft omdat ik dat de normaalste in het huis vind.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:23 schreef freaky40 het volgende:
De grote verrassing, suprise van deze 'suprise' week komt pas op het laatste nippertje als Ashley als eerste vrij wordt gesteld en dat er 2 andere in de draaideur moeten staan Basiri en Alice....
Binnenkort op OnlyFans Jock.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:25 schreef Jockari het volgende:
Ik was ze al vergeten.
[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:26 schreef ben34567 het volgende:
Het ironische aan de vele fans die Ashley heeft is dat de meerderheid zich ook aan haar zou ergeren indien ze zelf in het huis zouden leven.
Alice is bloed saai.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel maar wil graag dat Alice blijft omdat ik dat de normaalste in het huis vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |