Op zich zeggen we dat elk jaar alquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:45 schreef Jockari het volgende:
(geen vervolg meer vrees ik volgend jaar)
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op zich zeggen we dat elk jaar al
Aber kein Valentinstag für die Bewohner Marioquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:46 schreef mario390 het volgende:
in de op is toch alice
niet nominiert
Er is nog niemand genomineerd. En let een beetje op je taal users spreek je niet aan als idioten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:46 schreef mario390 het volgende:
in de op is toch alice
niet nominiert
Minste wat je kan zeggen. Ook BB praat nog amper met de bewoners. Waarschijnlijk AI ingeschakeld ipv echte mensen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb niet de TV uitzending gezien, maar Valentijn is toch wel kompleet verkloot dit jaar ...
wanneer somige zo enquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog niemand genomineerd. En let een beetje op je taal users spreek je niet aan als idioten.
Ik heb de uitzending wel gezien, en heb me dood geërgerd aan Sabeauquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb niet de TV uitzending gezien, maar Valentijn is toch wel kompleet verkloot dit jaar ...
Dan nog niet dan zet je een tr als het te ver gaatquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer somige zo en
onzin spreken
hier is gestandenquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog niet dan zet je een tr als het te ver gaat
of onder het hek door. Ik heb ook niets met haar. Elk gesprek is een 'social media' wat willen mensen horen gesprekje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending wel gezien, en heb me dood geërgerd aan Sabeau![]()
Die mag van mij direkt over het hek
En karen 2 duo'squote:Op woensdag 14 februari 2024 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk Ashley, Alice en Basiri.
Ik net wel maar ook niet echt best om te zienquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij denkt dat hij heel wat is, maar ik vind het echt een nobodyquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:55 schreef Lillfex het volgende:
Ik trek Dilano ontzettend slecht. Wat een macho kereltje zeg jakkes
Begrijp ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb enkele accounts verborgen, bang dat fragmenten worden verwijderd, sorry ...
ze hadden het over 14.30 las ik hierquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
En morgen een vliegtuigje voor Tom zoals hier geopperd is ? Hopelijk niet tijdens mijn meeting morgen tussen 15 uur en 15:30 uur.
Ik lasquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
En morgen een vliegtuigje voor Tom zoals hier geopperd is ? Hopelijk niet tijdens mijn meeting morgen tussen 15 uur en 15:30 uur.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
Ze hebben nog 3 kwartier tot het 11 uur isquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wanneer ze de genomineerde bekend gaan maken. Hopelijk weer lekker bijtijds, 11.00 uur of zo.
Dat is 23.00 uur....quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 3 kwartier tot het 11 uur is
Is nu meer fuck up week voor de streamers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Met die 'suprise week' valt het tot nu toe tegen...
'n been of teen mag ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Turnen voor Dummy's ....
Misschien breekt iemand zijn nek ....![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 11 uur, nooit 23 uur
Wou maar laten zien wat er leeft.quote:
90% kans dat Sabeau iets op haar gezicht smeert in de badkamerquote:
Ashley was op virtuele duik excursie denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
90% kans dat Sabeau iets op haar gezicht smeert in de badkamer
86% kans dat Ashley nog in de groene kamer ligt te konkelen met Glenn
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley was op virtuele duik excursie denk ik
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
CV van Jockquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
Aan wat moet een BB-bewoner voldoen ?
• Tattoos/piercings
• IQ van +/- 80
• Voorkennis van RLS-progamma's of iemand er al van kennen
• Afgemaakt willen worden op social media of FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet ook een kok, kapster en een homo in!quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef Jockari het volgende:
Aan wat moet een BB-bewoner voldoen ?
• Tattoos/piercings
• IQ van +/- 80
• Voorkennis van RLS-progamma's of iemand er al van kennen
• Afgemaakt willen worden op social media of FOK
Juust !!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Er moet ook een kok, kapster en een homo in!
ja daar loopt ze al weken inquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nix !!! Geen valentijn voor de bewoners (alleen had Ash een hartjes t-hirt aan)
Sabo is al een week vanalles aan het maken, maar heeft nog nix tot een goed einde gebracht.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:33 schreef ledn81 het volgende:
oh ik dacht dat Sabeau kaarten aan het maken was. Maar ze is een brief ofzo aan het maken![]()
Zet je eens in voor de groep
Nee hoor. Eslie is eigenlijk heel heftig voor dit programma. Dit gaan ze daar geen weken mee volhouden. Karen is zonder Eslie niets. Alice haar rol komt pas later. Bas is uitgespeeld wil eigenlijk naar huis. Dus die zal wel gaan dan hebben ze op blauw niet hun zin gehad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:24 schreef Tascha071 het volgende:
Ik krijg sterk t vermoeden dat ze achter onwijs aan het vergaderen zijn om de genomineerden nog n twist te kunnen geven. Ze kunnen er toch niet 1 van die 3 of 4 missen? Het zijn vooral de tv makers
Hoop dat ze zo de hele huiskamer volschijt ....quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:36 schreef Jockari het volgende:
Sabo aan de laxeerpillen
[ afbeelding ]
Er zijn bovendien al te veel Nederlanders uit dus er moet even 2x een Belg uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:36 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hoor. Eslie is eigenlijk heel heftig voor dit programma. Dit gaan ze daar geen weken mee volhouden. Karen is zonder Eslie niets. Alice haar rol komt pas later. Bas is uitgespeeld wil eigenlijk naar huis. Dus die zal wel gaan dan hebben ze op blauw niet hun zin gehad.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop dat ze zo de hele huiskamer volschijt ....![]()
![]()
de moeten ze haar nach 5 dagen niksquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:36 schreef Jockari het volgende:
Sabo aan de laxeerpillen
[ afbeelding ]
Werkt zuurkool ook ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
de moeten ze haar nach 5 dagen niks
wel geven, of zuurkool pur
Een vlaamse man bij voorkeurquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn bovendien al te veel Nederlanders uit dus er moet even 2x een Belg uit.
Idd. We hebben er zo al een paar gehad. Jill ? Of was dat een menstruatie-gedoe ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
is maar echt en ding met de
verstopte meiden in en big
brother
Hoezo dat? Of gewoon als grapquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:37 schreef Jockari het volgende:
Karen zegt dat Tom een vèrken is (een zwijn dus voor de nederlanders)
🤣quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verstopte meiden, menstruatie, BB Brazil en kakka, ik hou zo van de COS ....
Bij ons is dat meestal als grap.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoezo dat? Of gewoon als grap
Stop ! Mijn Jupiler weer tegen het beeldscherm !quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier ook! 😉🤗quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons is dat meestal als grap.
ja menstruatiequote:Op woensdag 14 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. We hebben er zo al een paar gehad. Jill ? Of was dat een menstruatie-gedoe ?
Nee, ze heeft verschillende pyama's en shortama's met hartjes ook in 2 kleuren , roze en roodquote:
dat was thomas toch ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. We hebben er zo al een paar gehad. Jill ? Of was dat een menstruatie-gedoe ?
Shit waar ben ik, waar ben ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley was op virtuele duik excursie denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor al haar geweldige fansquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:33 schreef ledn81 het volgende:
oh ik dacht dat Sabeau kaarten aan het maken was. Maar ze is een brief ofzo aan het maken![]()
Zet je eens in voor de groep
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Water op mijn scherm geproest, zie het al voor me, een kilo zuurkool eten![]()
![]()
![]()
Dilano heeft dit spelletje heel goed door en heeft het beter door dan sommigen hier denkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:49 schreef ledn81 het volgende:
Deze was van vanmorgen, maar toen ik wilde uploaden was mijn kanaal ineens foetsie![]()
oh dacht ff 'n wurgspelletje met waterquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:36 schreef Jockari het volgende:
Sabo aan de laxeerpillen
[ afbeelding ]
Ja ik ben er nog wel ff.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:48 schreef Jockari het volgende:
Rustig @:Fritsie1960 Je bent nog op de COS
Hij gaat lopen. Frisse neus halen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
tom hangt de was op van Jimmie als die klaar is.
dan kan Jimmie nu lekker gaan slapen
Ja je moet toch wat ... dat gehang en geroddel; de hele dag ...quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij gaat lopen. Frisse neus halen.
zuurbrandenquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rauw uit het vat, vast 'n middeltje in Oostenrijk. Ik krijg er het zuur van
Er zijn nog straffe snorretjes dingen uit Oostenrijk gekomenquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rauw uit het vat, vast 'n middeltje in Oostenrijk. Ik krijg er het zuur van
Van mij mag zequote:Op woensdag 14 februari 2024 22:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De volgende om haar vingertje winden
Maar wat dan ? Dildo werkt(te) ook 100 uur per week, maar wat ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:56 schreef engine het volgende:
Sabeau werkt z'n 60-70 uur per week en heeft een eigen onderneming.
hoe oud is het kind?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:56 schreef engine het volgende:
Sabeau werkt z'n 60-70 uur per week en heeft een eigen onderneming.
Sales. Kan wel hoor. Die 100 uur van Dilano is natuurlijk overdreven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar wat dan ? Dildo werkt(te) ook 100 uur per week, maar wat ?
naar de mond praten en met d'r geile oogjes opgeilenquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De volgende om haar vingertje winden
Maar als je de worst er van te voren uithaalt wel ....quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
En mijn stoma kan zuurkool niet aan helaas
Oudezijds achterburgwal?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
Sabeau werkt 60 70 uur in de week
Vind je die geile oogjes zo geil ja?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
naar de mond praten en met d'r geile oogjes opgeilen
Ik hou niet van worst (ahum) (rookworst)quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar als je de worst er van te voren uithaalt wel ....
Ik erger me dood aan die poeziemauw jankerdquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vind je die geile oogjes zo geil ja?
Ik zit nooit op mij routerquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:00 schreef odie22 het volgende:
werkt 80 uur waarvan 79 uur op social media zitten zeker
Ja leuk eens wat anderen die met elkaar praten en nog met wat inhoud ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb Tom nog nooit met Sabeau zien lopen, of wel ?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef mario390 het volgende:
hoe kann en
20jährige ondernehmer
zijn? dat geloof wie willi
ik niet
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie gaat eruit zaterdag, ik hoop en gok op Basiri ....
Mag van mij, die wordt toch niet gemist.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook ooit drukke weken gehad maar 80 was wel een max. Buiten de buitenlandse missies.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Sales. Kan wel hoor. Die 100 uur van Dilano is natuurlijk overdreven.
ADHD"ers in vlaanderen slikken Rilatine bij de vleet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wilde graag bij de mariniers? maar kwam niet door omdat hij nog ritalin slikte? of in zijn systeem had?
kreeg het niet helemaal mee
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb Tom nog nooit met Sabeau zien lopen, of wel ?
Ik ook en hij is het zelf volgens mij ook zatquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Indien de vier genomineerden kloppen dan is een Basiri exit onvermijdelijk. Wie stemt er nu rechtstreeks op hem als favoriet ? Ook als tactische stem krijgt hij niets want de Tom stemmen gaan naar Karen en Ashley. Febo zal er ook vrede mee hebben hij maakt amper tv en er moet een man weg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:11 schreef Tascha071 het volgende:
Puff sabau is iid lastig te doen maar Tom zo horen is fijn.
Bas zaterdag vertrek hoogst waarschijnlijk
Precies, dat heb ik ook, ik geloof haar niet. Net als het overdreven gejank en gesnotter bij die kistjes met kaarten, Griet zit er net iets meer dan een week inquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Weet bij Sabeau, door haar promo filmpje, nooit of het nou gemeende oprechte belangstelling is of dat ze dit doet om de ander te bespelen.
Die intro filmpjes zijn gewoon om hype te creëren. Waarschijnlijk lezen ze de script van febo af en stroken ze niet met de realiteit. Die Ilse vorig jaar beschreef zichzelf als een bikkelharde kandidate.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Weet bij Sabeau, door haar promo filmpje, nooit of het nou gemeende oprechte belangstelling is of dat ze dit doet om de ander te bespelen.
Ken ik al niet meer die Ilse.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die intro filmpjes zijn gewoon voor hype te creëren. Waarschijnlijk lezen ze de script van febo af en stroken ze niet met de realiteit. Die Ilse vorig jaar beschreef zichzelf als een bikkelharde kandidate.
Ze herhaalt steeds voor een deel wat hij zegt met een positieve opmerking erbij en dan weer een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook, ik geloof haar niet. Net als het overdreven gejank en gesnotter bij die kistjes met kaarten, Griet zit er net iets meer dan een week in
Ja zoals Dilano....die bespeeld vooral zichzelfquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau kan mannen heel goed bespelen denk ik .....
Muurbloem aan 80 uur per weekquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau kan mannen heel goed bespelen denk ik .....
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoals Dilano....die bespeeld vooral zichzelf
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:22 schreef ben34567 het volgende:
Dilano was al warm van zodra Sabo het huis binnenkwam dus op zich heeft ze geen flirt gedrag moeten vertonen om van hem een schoothondje te maken. In het algemeen zie ik haar geen expliciet flirtgedrag met de mannen vertonen; enkel normale gesprekken.
Als je interesse in hem toont, kan hij met iedereen leuk kletsen hoor. Begin van de avond vertelde hij over ene hond die hij heeft gehad, met allerlei handicaps, hij zag er zo raar uit, dat iedereen hem daarom juist lief vond vertelde hij en dat ze dachten dat hij geen 4 jaar zou worden, maar toch 8 jaar was geworden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:20 schreef engine het volgende:
Tom kan anders wel lekker praten met Sabeau
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoals Dilano....die speelt vooral zichzelf![]()
Dilano vindt vooral zichzelf geweldig en denk dat hij een kans maakt bij haarquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:22 schreef ben34567 het volgende:
Dilano was al warm van zodra Sabo het huis binnenkwam dus op zich heeft ze niet moeten flirten om van hem een schoothondje te maken. In het algemeen zie ik haar geen expliciet flirtgedrag met de mannen vertonen; enkel normale gesprekken.
Ja hij praat wel vooral over zichzelf. Een vraag aan haar heeft hij nog niet gesteld geloof ik.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je interesse in hem toont, kan hij met iedereen leuk kletsen hoor. Begin van de avond vertelde hij over ene hond die hij heeft gehad, met allerlei handicaps, hij zag er zo raar uit, dat iedereen hem daarom juist lief vond vertelde hij en dat ze dachten dat hij geen 4 jaar zou worden, maar toch 8 jaar was geworden.
Zij speelt bij iedereen de huispsycholoog.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij praat wel vooral over zichzelf. Een vraag aan haar heeft hij nog niet gesteld geloof ik.
Boekjesquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij speelt bij iedereen de huispsycholoog.
Breek me de bek niet open als het over honden gaatquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je interesse in hem toont, kan hij met iedereen leuk kletsen hoor. Begin van de avond vertelde hij over ene hond die hij heeft gehad, met allerlei handicaps, hij zag er zo raar uit, dat iedereen hem daarom juist lief vond vertelde hij en dat ze dachten dat hij geen 4 jaar zou worden, maar toch 8 jaar was geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof dat zo gek is als je 20 bent...quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja veel levenservaring zal ze niet hebben met haar 20 jaar
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open als het over honden gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof dat zo gek is als je 20 bent...
Jawel. Waar ze woonde wat ze deed.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij praat wel vooral over zichzelf. Een vraag aan haar heeft hij nog niet gesteld geloof ik.
Wel moeilijke jeugd gehad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja veel levenservaring zal ze niet hebben met haar 20 jaar
Dat hoort toch een beetje bij die leeftijd. Dilano heeft het ook heel erg en die is vijf jaar ouder. En ja er zijn er ook genoeg die het niet hebben. Alice bijvoorbeeld. Maar zo vreemd is het niet om een beetje overdreven wijs te doen op die leeftijd.quote:
Als je de jeugd mag geloven, hebben ze bijna allemaal een moeilijke jeugd gehadquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, dagdienst over een uurtje of zeven, welterusten ...
Komt enkel door zwartmakerij en framing door 1 persoon dat er nu een groep is die hem niet mag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:24 schreef Kissingbird het volgende:
Vrienden van tom hadden gezegd dat hij weinig problemen zou gaan krijgen met mensen in de groep omdat hij met iedereen goed kan omgaan. En hij overal het beste van wil maken. (de enkeling waar hij echt geen klik mee zou hebben)
Komt bij de rest van deelname aan BB; een moeilijke jeugd.quote:
Klopt, ik vind hem wel een sympathieke knul. Ook als ik zie hoe hij met Jimmy om gaat. Denk dat hij een goed hart heeft, zit geen kwaad in.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Komt enkel door zwartmakerij en framing door 1 persoon dat er nu een groep is die hem niet mag.
Ze leven allemaal uit de ervaring van 1 persoon.
Eensquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook, ik geloof haar niet. Net als het overdreven gejank en gesnotter bij die kistjes met kaarten, Griet zit er net iets meer dan een week in
Waarvan aktequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van, mooipraterij
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is ze begonnen met werken, op haar 14de?
Die hoor je de hele dag.quote:
"Smeren kun je leren"quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:30 schreef ben34567 het volgende:
Sabeau heeft een eigen recruteringsbureau
De kaarten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:41 schreef Kissingbird het volgende:
BB stem: de voorraadkamer is nu open
Is de was van Jimmie nu al opgehangen?
Het is ook wel vroeg. Ik zou ook niet zo vroeg kunnen slapen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die hoor je de hele dag.
Overigens vermoed ik dat Tom met spanning in zijn reet loopt voor morgen en daarom nog niet naar bed wil.
Ahh, wellicht is de wasmachine gewoon echt slecht...quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:44 schreef Kissingbird het volgende:
Hij laat Sabeau ook snuffelen.
De kleren stinken echt zegt Tom.
Tis er soms net een bejaardensoos, allemaal moe, moe en nog eens moe, overdag powernapjes doen en voor dag en dauw naar bed. Ze zijn moe van het slapen denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is ook wel vroeg. Ik zou ook niet zo vroeg kunnen slapen.
Parafilie... ik heb het opgezochtquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:47 schreef Jockari het volgende:
Hij gaat overal aan snuffelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderprikkeld zijn... Totaal gebrek aan stimulans.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis er soms net een bejaardensoos, allemaal moe, moe en nog eens moe, overdag powernapjes doen en voor dag en dauw naar bed. Ze zijn moe van het slapen denk ik
is moelijk te gelovenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:31 schreef Harry het volgende:
Sabeau: ik heb mijn eigen onderneming, Mijn eigen KvK.
Het eenzijdige voedsel werkt ook niet echt meequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Onderprikkeld zijn... Totaal gebrek aan stimulans.
Dit was vorig jaar nog erger. Alleen Jason wilde nog wel eens op blijven. Legedarische gesprekken met Ali en Bart over van alles en nog wat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Onderprikkeld zijn... Totaal gebrek aan stimulans.
Heb je een puntquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:04 schreef Snoozey het volgende:
die paarse broek is niet van hem hoor
De wasmachine is kapot of werkt niet goed en de was stinkt elke keer als het uit de wasmachine komt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
viezpeuk ,is dat van
en meisje?
Zal nog steeds denken dat hij genomineerd is.quote:
Het is de was van Jimmy en van Tom (paarse broek is van Jimmy)quote:
Hij had buikpijn, daarom was hij zo geïrriteerd over Ronahi toen met die Tafel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:16 schreef odie22 het volgende:
las ik nou dat tom 20 jaar heeft gerookt en zo ineens is gestopt op het huis in te gaan, dan snap ik wel waarom hij zo geïrriteerd is op sommige momenten
ja dat was alleen die dag, en de andere 4 weken danquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij had buikpijn, daarom was hij zo geïrriteerd over Ronahi toen met die Tafel.
Haha ik snap wat je bedoelt. Maar Jimmy ligt zo omdat hij zo het minste snurkt geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:17 schreef Snoozey het volgende:
raar, je zou zo denken dat jim en tom in gesprek zijn hoe ze liggen. nou ja, vooral hoe jim ligt dan
Omdat Ronahi hem constant aan het kleineren en treiteren is misschien???quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat was alleen die dag, en de andere 4 weken dan
ja dat ook, maar hij heeft ook heel veel last van afkickverschijnselen, dat kan haast niet andersquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat Ronahi hem constant aan het kleineren en treiteren is misschien???
Ja hij is gestopt voor BB. Hij wilde gezonder gaan leven ook voor zijn zoontje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:16 schreef odie22 het volgende:
las ik nou dat tom 20 jaar heeft gerookt en zo ineens is gestopt op het huis in te gaan, dan snap ik wel waarom hij zo geïrriteerd is op sommige momenten
Dat is na een paar dagen wel over hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat ook, maar hij heeft ook heel veel last van afkickverschijnselen, dat kan haast niet anders
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:20 schreef Snoozey het volgende:
denk dat die afkick er na een maand wel af is? of is dat 6 weken ipv dagen?
nou ik ben ook deskundige , het was een hel de eerste weken / maanden en dat heeft wel tot een jaar aan toe geduurdquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is na een paar dagen wel over hoor.
Hier spreekt de ervaringsdeskundige
geen idee, maar het zou voor mij een boel verklarenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Was er dan niet iets anders aan de hand dan, dat het stoppen met roken dus wellicht niet de oorzaak was?
Volgens de officiële bronnen is het toch echt na een week over, de problemen met humeurig zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen idee, maar het zou voor mij een boel verklaren
Hou toch op. Tom is niet zielig. Hij is een onbehouwe ratelaar met de communicatieskills van een van een erwt. Ronahi heeft drie broers die is kerels gewend. Misschien vind ze Tom wel een beetje een watje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat Ronahi hem constant aan het kleineren en treiteren is misschien???
Ik zeg niet dat Tom zielig is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:27 schreef marky het volgende:
[..]
Hou toch op. Tom is niet zielig. Hij is een onbehouwe ratelaar met de communicatieskills van een van een erwt. Ronahi heeft drie broers die is kerels gewend. Misschien vind ze Tom wel een beetje een watje.
ADHD en hoogsensitief. In een vol huis met veel prikkels.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Tom zielig is.
Ik verklaar waarom hij soms wat giftig reageert.
Je bent blijkbaar op je teentjes getrapt hierdoor, ben je ongesteld?
Dit is enkel een aanvulling op mijn meningquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ADHD en hoogsensitief. In een vol huis met veel prikkels.
Ik ga echt stuk om die vrouwen in die Facebook groep.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:36 schreef ben34567 het volgende:
Dat vliegtuig voor Tom is geld en tijdverspilling. Hij heeft geen boost nodig; werd als eerste gered bij een nominatieronde en sindsdien niet meer genomineerd; weet dat hij veel fans heeft en is goed met de meerderheid van de groep. Zijn fans doen alsof hij in het midden van een breakdown zit.
Allemaal schuim met kort pittige kapseltjes en obesitas.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk om die vrouwen in die Facebook groep.
War een verzameling helikopterouders bij elkaar zeg
Ik draag deze allergie ook bij mij inderdaad, en dat is erger dan hooikoorts...quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik krijg extreem jeuk van Ronahi.
Het is echt een pestkop, zo'n pesttype die zelf echt niet doorheeft dat ze pest, en het echt alleen maar doet om haar eigen onzekerheid te verbloemen.
Ik ben daar allergisch voor.
Hij wordt niet gekleineerd en getreitert. Dat is echt onzin.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Tom zielig is.
Ik verklaar waarom hij soms wat giftig reageert.
Je bent blijkbaar op je teentjes getrapt hierdoor, ben je ongesteld?
Ok Boomerquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wordt niet gekleineerd en getreitert. Dat is echt onzin.
Beweren dat Tom gepest wordt vind ik een beetje respectloos naar echte slachtoffers van pestgedrag. De meeste bewoners kussen Tom zijn ass letterlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wordt niet gekleineerd en getreitert. Dat is echt onzin.
Wat een onzin. Ze pest niemand in dat hok. Ze heeft bij een persoon irritaties maar ze pest hem niet. Ik zie momenteel dat ze hem zoveel mogelijk uit de weg gaat. Pestgedrag is toch echt heel wat anders.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik krijg extreem jeuk van Ronahi.
Het is echt een pestkop, zo'n pesttype die zelf echt niet doorheeft dat ze pest, en het echt alleen maar doet om haar eigen onzekerheid te verbloemen.
Ik ben daar allergisch voor.
Wij zien blijkbaar hele andere signalen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:48 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze pest niemand in dat hok. Ze heeft bij een persoon irritaties maar ze pest hem niet. Ik zie momenteel dat ze hem zoveel mogelijk uit de weg gaat. Pestgedrag is toch echt heel wat anders.
Zwaai zwaai hier slachtoffer van pestgedrag. Mijn hele middelbareschool periode naar de klote.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje respectloos toe naar echte slachtoffers van pestgedrag. De meeste bewoners kussen Tom zijn ass letterlijk.
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wij zien blijkbaar hele andere signalen.
Tom is zo populair dat 1 of 2 bewoners (uit de 16) die niet met hem overeenkomen als pestgedrag richting Tom wordt aanzien. Snel doneren aan vliegtuigje om hem moed in te spreken !quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:50 schreef marky het volgende:
[..]
Zwaai zwaai hier slachtoffer van pestgedrag. Mijn hele middelbareschool periode naar de klote.
Het is ook onzin. Hij heeft waardeloze communicatieskills. Leuk kunnen babbelen is nog niet communiceren. Zijn verbale en nonverbale communicatie lopen niet gelijk. Hij zegt het een en zijn blik zegt wat anders.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom is zo populair dat 1 of 2 bewoners (uit de 16) die niet met hem overeenkomen als pestgedrag richting Tom wordt aanzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |