that ship has sailedquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat je gelukkig bent in je leven, en alles wat je doet.
Hele dikke knuffquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
that ship has sailed
maar dankje
Niet allemaalquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
Had ik al gezegd wat een fijne mensen hier zijn?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
that ship has sailed
maar dankje
Ik doelde op die laatste groepquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet allemaal
Wel redelijk wat
kan na je smileydiarree niet inschatten of je t meentquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee?
Deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kan na je smileydiarree niet inschatten of je t meent
Spekkie heeft een klein hartjequote:Op woensdag 14 februari 2024 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kan na je smileydiarree niet inschatten of je t meent
Maart wordt een top maandquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar vanaf Maart post ik louter kwaliteit
Weet niet man, zware last welquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ga jij dan voor de overwinning?
Het enige wat je hoeft te doen is ongeveer 20 uur per dag een onuitputtende smiley-diarree te posten hier. Valt wel mee joh.quote:
Oh als dat alles is...quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is ongeveer 20 uur per dag een onuitputtende smiley-diarree te posten hier. Valt wel mee joh.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
Onze grote vriend @:kree
die wilde ook weleens genot daar benee
In plaats van een lekkere koude pater
wilde hij liever een masturbator
Dus ging hij naar zo'n site
jeweetwel die met de dames benenwijd
En bestelde het apparaat
om te zien hoe dat in z'n werking gaat
Maar hij verzond het niet naar z'n huis
maar naar die van @:ieniminimuis
Op die sites blijven hangen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef kree het volgende:
was ff afgeleid hoor door andere dingen...
ben benieuwdquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar vanaf Maart post ik louter kwaliteit
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of een combinatie van een satisfyer en een airfryer... een satisfryer
ik ben voor onwijs levens liedjes die het beschrijven he.... Had dus ideetje beetje opgegooid bij die band waar ik nu mee speel, maar dat is ook best ook christelijke deel, waar ik btw achter sta ook., maar mijn teksten waren te plat enzo even volgens hun voor een liedje, hoewel er een hele opzet van is gemaakt ook muzikaal......quote:
Ik hou mij aanbevolenquote:
met @JustinK ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben voor onwijs levens liedjes die het beschrijven he.... Had dus ideetje beetje opgegooid bij die band waar ik nu mee speel, maar dat is ook best ook christelijke deel, waar ik btw achter sta ook., maar mijn teksten waren te plat enzo even volgens hun voor een liedje, hoewel er een hele opzet van is gemaakt ook muzikaal......
Gemaakt met iemand hier van fok met hulp dus maar ga ik niet noemen.
Leuk toch. Als je samen muziek kan maken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben voor onwijs levens liedjes die het beschrijven he.... Had dus ideetje beetje opgegooid bij die band waar ik nu mee speel, maar dat is ook best ook christelijke deel, waar ik btw achter sta ook., maar mijn teksten waren te plat enzo even volgens hun voor een liedje, hoewel er een hele opzet van is gemaakt ook muzikaal......
Gemaakt met iemand hier van fok met hulp dus maar ga ik niet noemen.
nee, niet met hem, maar wil dat juist ff niet zeggen want het is beetje uit persoonlijke gedachten allemaal en daarop tekst toen kwam er wel liedje uit.quote:
okequote:Op woensdag 14 februari 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee, niet met hem, maar wil dat juist ff niet zeggen want het is beetje uit persoonlijke gedachten allemaal en daarop tekst toen kwam er wel liedje uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |