SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat zijn de leuke meevallersquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wil iets bestellen, had ik nog een bon bij bol.com staan...![]()
![]()
vast maar moet je wel beetje richting geven in wat voor richting je het zoektquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
of hebben jullie goede tips, wat is nou echt een HC-ding om te kopen op Bol?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
of hebben jullie goede tips, wat is nou echt een HC-ding om te kopen op Bol?![]()
![]()
ik wist niet dat aliexpress ook geblokkeerd is op werklaptop, dacht alleen tiktokUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
'quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
vast maar moet je wel beetje richting geven in wat voor richting je het zoekt
iets fijnsTrust nobody![]()
Onze grote vriend @kree
die wilde ook weleens genot daar benee
In plaats van een lekkere koude pater
wilde hij liever een masturbator
Dus ging hij naar zo'n site
jeweetwel die met de dames benenwijd
En bestelde het apparaat
om te zien hoe dat in z'n werking gaat
Maar hij verzond het niet naar z'n huis
maar naar die van @ieniminimuis![]()
![]()
ja fijns voor wat? hahaha het hoeft allemaal niet in de richting voor seks speeltje hoor...quote:
Maar je moet specifieker zijn want anders kan ik niks leuks vinden zo voor jeDo what you love, love what you do!![]()
waar staat je gedichtenbundel op Bol?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
Onze grote vriend @:kree
En bestelde het apparaat
maar naar die van @:ieniminimuisTrust nobody![]()
ik ben in teksten schrijven voor liedjes heel slecht heb ik al gemerkt, muzikaal gezien kom ik verder, maar hou jou ff in gedachten voor als ik ff tekst inspiratie nodig heb...quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
Onze grote vriend @:kree
En bestelde het apparaat
maar naar die van @:ieniminimuis
Dat red je niet met ¤50quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waar staat je gedichtenbundel op Bol?![]()
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of een combinatie van een satisfyer en een airfryer... een satisfryer
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Haha is goed niffoquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben in teksten schrijven voor liedjes heel slecht heb ik al gemerkt, muzikaal gezien kom ik verder, maar hou jou ff in gedachten voor als ik ff tekst inspiratie nodig heb...![]()
![]()
bolkbulkquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
ok ok, maar ik moet ze nog bundelenTrust nobody![]()
Idem, idem broerquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:40 schreef Speklap3000 het volgende:
Goeie vent die @:JustinK
Moet altijd wel om die boy lachen![]()
Ik wil gewoon dat je gelukkig bent in je leven, en alles wat je doet.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo. Bezoek de deur uitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: