Alice wat een doodsaai wijf. Niks aan. Weg ermeequote:Op woensdag 14 februari 2024 18:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben voor Alice en Tyron tot het einde en Alice winnen. Die twee zijn een baken van normaal in een huis vol gekken. En daar mag Glenn ook bij.
Eens! En toen Randy zo schrok om niets heb ik echt dubbel gelegen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk altijd lol aan het maken. Zijn lach is super aanstekelijk en hij maakt hele subtiele grappige opmerkingen die altijd raak zijn maar lastig voor TV. Die van die kanarie bijvoorbeeld die wordt zo even tussen neus en lippen gedropt maar ik kan daar echt om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Voor haar leeftijd beredeneerd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Alice wat een doodsaai wijf. Niks aan. Weg ermee
Hi Soury.....je bent er weer, had je nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit antwoord, in combinatie met het icoon voor je naam vind ik dan weer heel grappig😂quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
mijn hemel dus allen krijgen een beurt van haar.....wat een triest wijf......quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron is verandert en zegt rare dingen zegt ashley
quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Nu vind jimmy ashley weer een leuk mens
Tja, je krijgt wat je zaait. Iedereen speelt het spel op een eigen manier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:55 schreef zodeju het volgende:
Niemand gunt haar daar wat helemaal niks.......
En anders ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het idee dat BB haar ook een beetje zat is....
🤞🏼quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het idee dat BB haar ook een beetje zat is....
niet, lief sainquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Neinquote:
Ze zeiden ook van dan karen en zij dan ook uit elkaar zijn dat het goed is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Adixsh het volgende:
Oh Randy en Do gaan morgen met Alice zitten als het bekend is...
Het zit je wel hoog , of niet? Iedereen doet daar hetzelfde, niemand uitgezonderd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:04 schreef zodeju het volgende:
Niet normaal, nu krijgt het hele andere groepje een beurt...er is daar iemand die de jongens groepje helemaal kapot maakt volgens haar.
Laat haar is naar haar eigen groepje kijken en kom is van die bank af.....waar is Glenn en Danny, weer buiten omdat ze daar aan jou proberen te ontkomen....
Nee denk het niet maar wel Alice en ashley dat is nu zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Toweler het volgende:
De genomineerden zijn: Alice, Karen, Ashley & Basiri
Dat begreep ik er ook uitquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Toweler het volgende:
De genomineerden zijn: Alice, Karen, Ashley & Basiri
Van wat nie? Wat een lamme zoef is da zegquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Snoozey het volgende:
dori moet een beetje overgeven van de afwas doen
Gek he ik hoor dat niet.....kijk nu naar de afwas en hoor ze niet de andere kleineren....over de nominatie praten oke...quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog , of niet? Iedereen doet daar hetzelfde, niemand uitgezonderd.
Denk je niet dat ze twee duos hebben moeten nomineren dan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee denk het niet maar wel Alice en ashley dat is nu zeker.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee denk het niet maar wel Alice en ashley dat is nu zeker.Alice, Ashley en Tyron
Nou, wat dacht van Sonja én Ashley?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Ik denk dat iemand als Sonja hier ook wel voor andere dynamiek had gezorgd"
Ja dan was Eslie thuis geweest idd![]()
Had een heel ander seizoen geweest.
Ashley en Karen toch?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zeiden ook van dan karen en zij dan ook uit elkaar zijn dat het goed is.
En daar vergissen ze zich dus in. Dit gaat basiri zijn kop kostenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
~19:00, stream 1
Doriana: "Ik hoop wel, wij gaan sowieso Ashley en Karen uit elkaar halen. Want Alice gaat winnen, en Basiri ook. Dus die halen wij uit elkaar"
Randy: "Ook goed. Maar morgen ga ik wel effe met Alice zitten"
Doriana: "Ja ik ook, zeker weten"
Randy: "Als het bekend is"
Tsja en ik vind dan weer dat Ashley het allemaal best goed ziet. Ty durft haar niet aan te kijken omdat hij haar als eerste weg wil bv. Ze ziet hoe Dilano aan het konkelen is en ze ziet de echte Doriana. Ik ga haar juist meer waarderen door haar eerlijkheid terwijl ik haar er ook als eerste uit wou maar nu Doriana en Rohani haar er zo enorm graag uit willen hebben mag ze blijven van mij hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog , of niet? Iedereen doet daar hetzelfde, niemand uitgezonderd.
Yup, dat lijkt me wederom een uitgemaakte zaak.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar vergissen ze zich dus in. Dit gaat basiri zijn kop kosten
Ik ook ik verstond Alice en karen want die zijn ook goed samenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ashley en Karen toch?
Ok ik twijfel nu
Dankjequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
Doriana: "Ik hoop wel, wij gaan sowieso Ashley en Karen uit elkaar halen. Want Alice gaat winnen, en Basiri ook. Dus die halen wij uit elkaar"
Ik verslikte me hier ook op 😂quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:10 schreef engine het volgende:
Ashley: "en dat groepje zorgt echt voor narigheid"
![]()
Ze is zelf kampioen stoken inmiddels. Zit ze weer in een hoekje met haar groepje.
Randy en Do onderling wel lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:10 schreef Toweler het volgende:
Doriana zei nadat ze uit de dagboekkamer niks kon zeggen anders sanctie dus ben benieuwd wanneer die komtze vertelde het net namelijk
Maar ze hebben het dus al verklapt dan op de streams denk dat BB dat ook niet leuk vindquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy en Do onderling wel lijkt me.
Toen hij net aan het stofzuigen was vroeg Eslie zich af of dat nu moest. Gister hebben ze de badkamer gedaan. Wat doet Eslie dan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:12 schreef Snoozey het volgende:
idd, die lange zie ik ook nooit iets doen
Ze vreest genomineerd te zijn dus gaat haar tegenstanders alvast afbranden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:14 schreef Adixsh het volgende:
Vorig jaar precies hetzelfde gezeik om Jason zijn overfocus op eten... Wat bezielt mensen om dat zooooooo lang over door te gaan?
Die moest vandaag dweilen en dat heeft ze ook keurig gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:14 schreef marky het volgende:
[..]
Toen hij net aan het stofzuigen was vroeg Eslie zich af of dat nu moest. Gister hebben ze de badkamer gedaan. Wat doet Eslie dan?
Nee hoor, Ashley heeft geen maagzweer. Ze bezorgt ze.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:13 schreef marky het volgende:
Lekker hoor de irritaties groeien bij Ashley. Die gaat straks zelf gillend naar huis.
Vind wel vreemd dat doriana die zo een hekel heeft aan Tom nu kiest voor karen en Alice. Of het kan zo zijn dat basiri heeft aangegeven naar huis te willen en dat ze gestuurd zijn om deze keus te makenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Randy en Do onderling wel lijkt me.
NouNou over wie te veel eet en te dik wordt.....die lange gaat zich er ook mee bemoeien...Tyron en komt voor haar opquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
Daarom zijn de meesten haar zat en kan ze ophoepelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Ashley heeft geen maagzweer. Ze bezorgt ze.
Mee eens en ook geen Ashley fan maar hoe de Queen nu over Do praat heeft ze wel beetje gelijk in. Lepel kwart nemen en weer in de pot willen stoppen, met d'r handen uit de ovenschaal die nog in de oven staat pakken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Tsja en ik vind dan weer dat Ashley het allemaal best goed ziet. Ty durft haar niet aan te kijken omdat hij haar als eerste weg wil bv. Ze ziet hoe Dilano aan het konkelen is en ze ziet de echte Doriana. Ik ga haar juist meer waarderen door haar eerlijkheid terwijl ik haar er ook als eerste uit wou maar nu Doriana en Rohani haar er zo enorm graag uit willen hebben mag ze blijven van mij hoor.
Groetjes GEEN Ashley fan.
Tyron moest stofzuigen dat heeft hij keurig gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die moest vandaag dweilen en dat heeft ze ook keurig gedaan
Volgens mij omdat ze Jimmy niet wilde nomineren. En Alice erop omdat die wint van Alice en Karin. Ze verwachten dat Basiri ook wint en dus Ashley of Karen uit elkaar gehaald worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind wel vreemd dat doriana die zo een hekel heeft aan Tom nu kiest voor karen en Alice. Of het kan zo zijn dat basiri heeft aangegeven naar huis te willen en dat ze gestuurd zijn om deze keus te maken
Misschien mogen ze het er onderling nog wel over hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:18 schreef Toweler het volgende:
👆👆👆👆👆
Hier vertellen Randy en Doriana
En ze mochten het niet doen anders sanctie ben benieuwd 🤞
Nou dan is het opgelost toch..iedereen zijn taak gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:20 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron moest stofzuigen dat heeft hij keurig gedaan.
Ik denk dat ze 2 duo's moesten noemen en dat ze Jimmy niet erop wilden. Ashley staat op de 1e plek bij hun om eruit te gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind wel vreemd dat doriana die zo een hekel heeft aan Tom nu kiest voor karen en Alice. Of het kan zo zijn dat basiri heeft aangegeven naar huis te willen en dat ze gestuurd zijn om deze keus te maken
Ze hadden gister al duidelijk gezegd dat het Basiri zijn eigen schuld is. Hij heeft zelf die keus voor Eslie gemaakt. Hij wist dat hij het risico liep.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ken geen kutclubje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe kan er niemand van dat kut clubje genomineerd zijn?
De qeeun denkt daar anders over. Ze doet zelf overigens ook niets in de keuken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou dan is het opgelost toch..iedereen zijn taak gedaan
Er is nog niemand genomineerd....quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe kan er niemand van dat kut clubje genomineerd zijn?
Ze schijt in de broek voor Doriana. Ze geven de andere de schuld van alles nu terwijl ze zef steeds weglopen. Ty is klaar met haar omdat ze zegt zaken niet persoonlijk te nemen maar dat vervolgens wel doet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
NouNou over wie te veel eet en te dik wordt.....die lange gaat zich er ook mee bemoeien...Tyron en komt voor haar op
. Ze zit met haar handen in de oven....terwijl Tom zei ze is aan het koken......
Wat een eng wijf is het als ze je uitgescheten hebt ,Niks over Karen die met haar mond open zit te eten
. Dit is geen gewone roddel meer. Dit is elkaar woordelijk afmaken achter de rug om. Wat niks meer met het spel te maken heeft.
Daar ging het de hele avond gister over. Gister veel geroddel in the green room.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:27 schreef Adixsh het volgende:
Nu heeft Basiri ook al afgedaan. Ashley heeft zich in hem vergist zegt ze.
Deze nog nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:28 schreef engine het volgende:
Volgens mij is Lenie eindelijk uit de streamlocks
Daar heeft ze haar personeel voor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:24 schreef marky het volgende:
[..]
De qeeun denkt daar anders over. Ze doet zelf overigens ook niets in de keuken.
Ja das smerig. Maar was Ashley niet van het direct iets tegen mensen zeggen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:26 schreef Snoozey het volgende:
met dr vieze klauwen in t vreten ja. en afgelikte lepels terug in de pot
Je merkt ook dat zowel Glenn en Danny zoveel mogelijk uit haar buurt blijven,quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar ging het de hele avond gister over. Gister veel geroddel in the green room.
Dat was de laatste video die ik vanmorgen geupload heb. Of dat de druppel was weet ik niet.
Maar ze lult de hele dag over anderen die alles verkeerd doen en fluistert de hele hut bij elkaar.
Maar ondertussen klagen over anderen.
ze heeft er zeker wat van gezegd, maar ze blijft niet bezigquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja das smerig. Maar was Ashley niet van het direct iets tegen mensen zeggen?
Ik denk dat ik gemist heb dat ze Doriana hier (op een normale manier, want dat kan ook) op aansprak voor ze ermee naar anderen ging. Ze hing dit verhaal voor het eten ook al aan Tom op.
Ieder die het horen wil.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja das smerig. Maar was Ashley niet van het direct iets tegen mensen zeggen?
Ik denk dat ik gemist heb dat ze Doriana hier (op een normale manier, want dat kan ook) op aansprak voor ze ermee naar anderen ging. Ze hing dit verhaal voor het eten ook al aan Tom op.
Ik ben gister uitgeschakeld en heb dit niet gezien allemaal. Dat was de bedoeling ook want werd er beetje gestoord van 🫤quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar ging het de hele avond gister over. Gister veel geroddel in the green room.
Dat was de laatste video die ik vanmorgen geupload heb. Of dat de druppel was weet ik niet.
Maar ze lult de hele dag over anderen die alles verkeerd doen en fluistert de hele hut bij elkaar.
Maar ondertussen klagen over anderen.
Is mijn indruk ook. Iedereen is dat geroddel en gestook van haar zat uit haar eigen clubje. Op Karen na dan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je merkt ook dat zowel Glenn en Danny zoveel mogelijk uit haar buurt blijven,
Denk echt als Glenn hierbij had gezeten er wat van gezegd zou hebben en voorgoed uit haar groepje stapt....waar hij nu al over zit te denken.
Heel treffendquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook. Iedereen is dat geroddel en gestook van haar zat uit haar eigen clubje. Op Karen na dan.
Maar die vind alles leuk en hinnikt om alles. Dat heeft ook wel weer iets
Jimmy vindt het ook nog leuk terwijl hij zelf toch ook niet een van de slankste is en dan horen dat iemand te dik wordt moet toch iets met je doen....quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is mijn indruk ook. Iedereen is dat geroddel en gestook van haar zat uit haar eigen clubje. Op Karen na dan.
Maar die vind alles leuk en hinnikt om alles. Dat heeft ook wel weer iets
Is dat ook op stream geweest? Niks van meegekregen in ieder gevalquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze heeft er zeker wat van gezegd, maar ze blijft niet bezig
Geloof gister middagquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat ook op stream geweest? Niks van meegekregen in ieder geval
oo vast wel. ik zit er niet 24upd voorquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat ook op stream geweest? Niks van meegekregen in ieder geval
Ja ik ben ook echt benieuwd hoe ze hebben moeten nomineren.. misschien gaat er wel een heel duo uitquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me ineens dat er zaterdag 2 uit kunnen gaan. Was al vaker de zaterdag na valentijn. Toen met vera en leroy. Alleen dat was 2 weken eerder begonnen dus zou nu te vroeg zijn.
2 duo's genomineerd, Karen en Alice en ashley en basiri. Hadden ze het tijdens de afwas overquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:40 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja ik ben ook echt benieuwd hoe ze hebben moeten nomineren.. misschien gaat er wel een heel duo uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hoe weten ze dat ? Er is toch nog niks bekendquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
2 duo's genomineerd, Karen en Alice en ashley en basiri. Hadden ze het tijdens de afwas over
Ja sorry, ik bedoel welke boodschap hebben ze meegekregen. Als er twee duos op staan moet er nog iets gebeuren. Moeten de bewoners iemand redden uit de 4 en gaat de live dan door met 3? Zoiets.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
2 duo's genomineerd, Karen en Alice en ashley en basiri. Hadden ze het tijdens de afwas over
En een pon is een vrijstelling voor iemand die je van de bank mag halen.???quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:50 schreef Ireth het volgende:
Randy en Dori PON???![]()
Randy heeft wel veel macht deze week zeg
Iemand op de bank zettenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
En een pon is een vrijstelling voor iemand die je van de bank mag halen.???
Ik ben het daar niet mee eens. Er is er maar een die de hele toko op stelten heeft gezet en daar is haar eigen 'team' het zelfs soort van over eens. Ashley moet weer lekker naar Schagen. Die maakt zichzelf en de hele hut gek.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik hoop dat ronahi eruit gaat dat zou denk ik veel schelen die kwam al roddelend uit die spiegelkamer en nam gelijk daarna doriana daar in mee.
Zeg dan maar wat 😂quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerder vandaag, Doriana : Ik mag niks zeggen, anders ben ik gediskwalificeerd.
Een van de meest nietszeggende (pun not intended) figuren in het huisquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerder vandaag, Doriana : Ik mag niks zeggen, anders ben ik gediskwalificeerd.
Hebben randy en doriana op de streams gezegd en die moesten nominerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat ? Er is toch nog niks bekend
Ik bekijk dit niet alleen vanaf zaterdag maar ook van daarvoor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Er is er maar een die de hele toko op stelten heeft gezet en daar is haar eigen 'team' het zelfs soort van over eens. Ashley moet weer lekker naar Schagen. Die maakt zichzelf en de hele hut gek.
Dat was even grappig, maar nu al een tijdje niet meer.
Ik kon het geroddel en gestook van madam bijna niet bijhouden met opnemen afgelopen dagen.
Dit was/is echt veel erger dan andere jaren.
Oh okéquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nm ... ze besprak het met Randy.
Zeer zeker....zo erg dat het geroddel niet meer over het spel gaat maar puur en alleen de bewoners neerhaalt op een heel gemene manier.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Er is er maar een die de hele toko op stelten heeft gezet en daar is haar eigen 'team' het zelfs soort van over eens. Ashley moet weer lekker naar Schagen. Die maakt zichzelf en de hele hut gek.
Dat was even grappig, maar nu al een tijdje niet meer.
Ik kon het geroddel en gestook van madam bijna niet bijhouden met opnemen afgelopen dagen.
Dit was/is echt veel erger dan andere jaren.
Zag je hoe ze net iemand nadeed met kindstemmetje? Echt zo flauw.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeer zeker....zo erg dat het geroddel niet meer over het spel gaat maar puur en alleen de bewoners neerhaalt op een hee gemene manier.....
Wedden dat als ze weer uit de dbk komt vandaag of morgen weer haar spijt betuigd.
Zo erg....ja dat deed ze gister ook al....quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:00 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Zag je hoe ze net iemand nadeed met kindstemmetje? Echt zo flauw.
Maar nu hebben we er ook veel meerquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me ineens dat er zaterdag 2 uit kunnen gaan. Was al vaker de zaterdag na valentijn. Toen met vera en leroy. Alleen dat was 2 weken eerder begonnen dus zou nu te vroeg zijn.
Dat was vroeger een discotheek in Utrecht, das niet de associatie die ik heb met Doriquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:05 schreef Roxiebb het volgende:
Bende van cartouche!!! 🤪🤪🤪🤪Daar behoort Dor bij!
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien kunnen ze nog even gaan weerwolven?
Lekker naar huis gaan als het haar niet aanstaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:43 schreef zodeju het volgende:
Oh, Ashley vond die kinderachtige spelletjes van plakken en knippen niks voor een volwassen vrouw.....
wuustwezel ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was vroeger een discotheek in Utrecht, das niet de associatie die ik heb met Dori
Bende uit 1800.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was vroeger een discotheek in Utrecht, das niet de associatie die ik heb met Dori
Club Xquote:
Deze tijden komen nooit meer terug...quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Verveelde mensjes, de Show uitzitten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Stream 2 is gezelligquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:11 schreef Roxiebb het volgende:
Randy en Rohaha hebben veel praat nu ze met hun groepje alleen zijn. Graag hen er snel uit. Met Dodo erbij.
Laten ze dan gelijk in slaap vallenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:14 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heb maar 1 stream. Die van de losers op de bank. Gaan slapen
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze tijden komen nooit meer terug...
SHE, hoe mooi was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg je hart, want dat klopt....
Zonet was het leuk 😉quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:17 schreef Adixsh het volgende:
Ik schakel net over naar de groene kamer. Karen: zie ons hier nu zitten (doodse stilte) het lijkt wel een begraafplaats😂
Het was een eerlijke ruil. Hij vond die van haar veel lekkerder.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan is Randy ook een doetje dat hij zijn cake weer aan doriana geeft
De geweldige feesten. La Fête Blanc, waar nog een FOK!ker buiten werd gesmeten omdat-ie handtastelijk werd bij Amanda.quote:
Oja dat weet ik nog. Hele nachten streamen snel uur slapen en weer naar kantoor daarnaquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geweldige feesten. La Fête Blanc, waar nog een FOK!ker buiten werd gesmeten omdat-ie handtastelijk werd bij Amanda.
Blijft dat mokkel vreten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan is Randy ook een doetje dat hij zijn cake weer aan doriana geeft
Ja hè, je krijgt echt het valentijngevoel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:18 schreef Poeziewoes het volgende:
Wat stralen de beelden in BB veel liefde uit![]()
![]()
Echt he, tropenjaar was hetquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oja dat weet ik nog. Hele nachten streamen snel uur slapen en weer naar kantoor daarna
In bedliggen en bankhangen zijn ze allemaal afgestudeerd daar.quote:
lintworm misschienquote:
we gaan het weerwolven nog missenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu een uurtje live, het wordt er allemaal niet leuker op ....
Valentijn was toch in het huis voor de moeders......lijkt me stug dat Ashley nooit kookt dus morgen zou best een goed idee zijn en kan ze met handschoenen in de oven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:26 schreef Adixsh het volgende:
Echt.HOE MOEILIJK is het om gewoon even tegen een medebewoner te zeggen: vind je het goed dat jij morgen kookt? Wij hebben het al best vaak gedaan.
Ja, dat vrees ik ook. Tot 1400 uur stream 2 staat wel online, geen idee of het de moeite waard is ...quote:
Ze begint een beetje op Charlotte uit Utopia te lijkenquote:
Dat gaat alleen maar erger worden, want de kijkers willen die paar bewoners die er nog een beetje sjeu aan geven er asap uit hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu een uurtje live, het wordt er allemaal niet leuker op ....
2 kampen die er zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom had allemaal leuke spellen bedacht. Waarom doen ze dat dan niet?
Ooo dát is het!quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Hoe langer we opblijven, hoe slechtgezinder ik word.
De 4 die niet mee mochten doen waren wel grappig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Tot 1400 uur stream 2 staat wel online, geen idee of het de moeite waard is ...
Mooi, als die afgaat met spuitpoep zijn de toiletten drie dagen onbruikbaar ...quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau is blij , want het gaat komen.
Er is een heel leuk spel inderdaad samen met Tyron en Tom bedacht en gemaakt met hulp van Ronahi.....quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom had allemaal leuke spellen bedacht. Waarom doen ze dat dan niet?
Die trekken zich 's avonds terug in het groene hoekje. Nu zitten er ook maar een paar in de woonkamer.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is een heel leuk spel inderdaad samen met Tyron en Tom bedacht en gemaakt met hulp van Ronahi.....![]()
Maar daar komt Ashley niet voor om spelletjes te doen......
Volgende week nieuwe teams....koppel ze maar eens aan de gene waar ze een hekel aan hebbenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die trekken zich 's avonds terug in het groene hoekje. Nu zitten er ook maar een paar in de woonkamer.
Of laat ons duos samenstellen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:40 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Volgende week nieuwe teams....koppel ze maar eens aan de gene waar ze een hekel aan hebben
Nou bij mij iig welquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat het licht vroeg uit gaat vanavond.
komt alles via het putje omhoog dat ze vorige week zelf heeft ontstoptquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, als die afgaat met spuitpoep zijn de toiletten drie dagen onbruikbaar ...![]()
![]()
Een potentiële winnares. Even wachten tot de Tom hype gaat liggen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het zeker, Alice is mijn favoriet en moet dit winnen ...
Ja ga ik ook steeds meer krijgen maar ze wordt genomineerd met karen en ashley samen dus ik twijfel of ze er in blijftquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het zeker, Alice is mijn favoriet en moet dit winnen ...
Tomquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een potentiële winnares. Even wachten tot de Tom hype gaat liggen.
Vind het ook niet zo leuk. Was even leuk in het begin totdat ze het loslieten. Dat het u weer terug komt is niet leukquote:
Ja, dequote:Op woensdag 14 februari 2024 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die trekken zich 's avonds terug in het groene hoekje. Nu zitten er ook maar een paar in de woonkamer.
Zo zonde dat dit ook ondergesneeuwd is door nominatie.....er was weer eentje bij bedacht dat was sjoelen...dus ze hebben nu geloof ik 5spelen bedacht....die het goed doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Basiri wordt mee genomineerd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ga ik ook steeds meer krijgen maar ze wordt genomineerd met karen en ashley samen dus ik twijfel of ze er in blijft
Denk het ook, die brieven van thuis vullen de valentijns aflevering zo ook wel..quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat het licht vroeg uit gaat vanavond.
Ik vind Tom leuker en interessanter. Prima meid Alice maar te saai.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een potentiële winnares. Even wachten tot de Tom hype gaat liggen.
Een soort bruining geloof ik....ze zagen vorige keer in 1keer bruin.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn ze in een bak menie geflikkerd?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Basiri. 2 duo's.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:57 schreef Clasientjuh het volgende:
Oei Karen Ashley en Alice genomineerd? Lastig zeg tussen die 3 te kiezen
Je kan de stream op mij uitzetten hoor ! Ik ga ook zo 😜quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
21.00 uur en ze willen allemaal naar bed of liggen al op de bank te slapen. Vreselijk
Ja Tyron en Tom en Bas hebben de Big Brother spelen bedacht. Maar er zitten een aantal alleen maar in dat groene hok.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, de
[..]
Zo zonde dat dit ook ondergesneeuwd is door nominatie.....er was weer eentje bij bedacht dat was sjoelen...dus ze hebben nu geloof ik 5spelen bedacht....die het goed doen.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je kan de stream op mij uitzetten hoor ! Ik ga ook zo 😜
keek ik niet sorryquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze begint een beetje op Charlotte uit Utopia te lijken
hebben die allemaal besproken zegquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau en, ik denk, Dilano hebben 76 minuten buiten gelopen.
nou dan mag BB ze ook wel wat meer te doen gevenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar erger worden, want de kijkers willen die paar bewoners die er nog een beetje sjeu aan geven er asap uit hebben.
Ze mogen best op de bank hangen, maar laat ze dan ook boeiende gesprekken voeren, dat zag je bij vroegere BB's veel vaker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dan mag BB ze ook wel wat meer te doen geven
daarom vind ik de barbieroom ook leuk om te volgen, daar maken ze nog lol en vertellen over van allesquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mogen best op de bank hangen, maar laat ze dan ook boeiende gesprekken voeren, dat zag je bij vroegere BB's veel vaker.
Dat komt vast omdat Jimmy dat in de groene hok hoorde. Daar werd er net over gesprokenquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Jimmy en Dilano denken dat het nog Carneval moet worden....
Vliegtuigje!quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Adixsh het volgende:
Ik ben uitgeschakeld, ga gauw slapen dan is het snel morgen. Ik vermoed dat er weer precies zo'n dag als vandaag gaat komen met heel veel gezeik en dreigementen: als ik dit overleef dan etc etc. Zin in!
hoe moet BB ze boeiendere gesprekken laten voeren, deed BB vroeger ook niet was een andere tijd toen, en er is niet heel veel te doen deze serie van BB begrijp het niet vorig jaar was het zo goed met spellen enzoquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mogen best op de bank hangen, maar laat ze dan ook boeiende gesprekken voeren, dat zag je bij vroegere BB's veel vaker.
Die weet met zijn 41 jaar ook niet echt wat hij van iemand vind in dat huis.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy weer aan het bonden met Dilano ...
Gisteravond was het echt lachen daar, Ashley kan heel grappig zijn’ hou van droge humor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
daarom vind ik de barbieroom ook leuk om te volgen, daar maken ze nog lol en vertellen over van alles
was op streams ook zo vreselijk nepquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die sabeau bij die kaarten wat een overdreven reactie. De liefde is daar zegt ze op tv. Ze houdt van ons de kijkers
Klopt en feestjes. Dit is vanuit BB heel saai. Geen carnaval geen kaart binnen gekomen wat leuke beelden gaf. De bewoners die echt balen over van allesquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe moet BB ze boeiendere gesprekken laten voeren, deed BB vroeger ook niet was een andere tijd toen, en er is niet heel veel te doen deze serie van BB begrijp het niet vorig jaar was het zo goed met spellen enzo
De meiden komen erbij ....quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri, randy en tyrone liggen ook al in bed.
Weet niet, ik vind hem heel berekenend ...quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Die weet met zijn 41 jaar ook niet echt wat hij van iemand vind in dat huis.
ja ik dus ook en ze neemt ook vaak der eigen op de hak heerlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:20 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Gisteravond was het echt lachen daar, Ashley kan heel grappig zijn’ hou van droge humor.
Ja, ik dacht kom nog even aanwaaien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:29 schreef Rhosyn het volgende:
BB 2024.
Zo vermoeiend om naar te kijken.
Zelfs de cos is vermoeiend.
Dit jaar was het optreden van Jimmy het carnaval. << dat maakt BB er van denk ik.quote:
In de blauwekamer waar Tyron ligt met Ronahi Randy met Doriana Danny en Glenn Ashley en Basiriquote:
Ja mee eens, een leuk gesprek nuquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:37 schreef zodeju het volgende:
Ik blijf Tyron een leuk jong vinden...nu ook leuk gesprek over familie over en weer.....
aha ok dank je welquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
In de blauwekamer waar Tyron ligt met Ronahi Randy met Doriana Danny en Glenn Ashley en Basiri
je had toch iptv? Daarop is het toch te zienquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:33 schreef mario390 het volgende:
maaaan antword will ik
heb toch geen stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |