Alice wat een doodsaai wijf. Niks aan. Weg ermeequote:Op woensdag 14 februari 2024 18:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben voor Alice en Tyron tot het einde en Alice winnen. Die twee zijn een baken van normaal in een huis vol gekken. En daar mag Glenn ook bij.
Eens! En toen Randy zo schrok om niets heb ik echt dubbel gelegen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk altijd lol aan het maken. Zijn lach is super aanstekelijk en hij maakt hele subtiele grappige opmerkingen die altijd raak zijn maar lastig voor TV. Die van die kanarie bijvoorbeeld die wordt zo even tussen neus en lippen gedropt maar ik kan daar echt om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Voor haar leeftijd beredeneerd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Alice wat een doodsaai wijf. Niks aan. Weg ermee
Hi Soury.....je bent er weer, had je nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit antwoord, in combinatie met het icoon voor je naam vind ik dan weer heel grappig😂quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
mijn hemel dus allen krijgen een beurt van haar.....wat een triest wijf......quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron is verandert en zegt rare dingen zegt ashley
quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
Nu vind jimmy ashley weer een leuk mens
Tja, je krijgt wat je zaait. Iedereen speelt het spel op een eigen manier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:55 schreef zodeju het volgende:
Niemand gunt haar daar wat helemaal niks.......
En anders ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het idee dat BB haar ook een beetje zat is....
🤞🏼quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:58 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het idee dat BB haar ook een beetje zat is....
niet, lief sainquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Neinquote:
Ze zeiden ook van dan karen en zij dan ook uit elkaar zijn dat het goed is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Adixsh het volgende:
Oh Randy en Do gaan morgen met Alice zitten als het bekend is...
Het zit je wel hoog , of niet? Iedereen doet daar hetzelfde, niemand uitgezonderd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:04 schreef zodeju het volgende:
Niet normaal, nu krijgt het hele andere groepje een beurt...er is daar iemand die de jongens groepje helemaal kapot maakt volgens haar.
Laat haar is naar haar eigen groepje kijken en kom is van die bank af.....waar is Glenn en Danny, weer buiten omdat ze daar aan jou proberen te ontkomen....
Nee denk het niet maar wel Alice en ashley dat is nu zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Toweler het volgende:
De genomineerden zijn: Alice, Karen, Ashley & Basiri
Dat begreep ik er ook uitquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Toweler het volgende:
De genomineerden zijn: Alice, Karen, Ashley & Basiri
Van wat nie? Wat een lamme zoef is da zegquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Snoozey het volgende:
dori moet een beetje overgeven van de afwas doen
Gek he ik hoor dat niet.....kijk nu naar de afwas en hoor ze niet de andere kleineren....over de nominatie praten oke...quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog , of niet? Iedereen doet daar hetzelfde, niemand uitgezonderd.
Denk je niet dat ze twee duos hebben moeten nomineren dan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee denk het niet maar wel Alice en ashley dat is nu zeker.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee denk het niet maar wel Alice en ashley dat is nu zeker.Alice, Ashley en Tyron
Nou, wat dacht van Sonja én Ashley?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "Ik denk dat iemand als Sonja hier ook wel voor andere dynamiek had gezorgd"
Ja dan was Eslie thuis geweest idd![]()
Had een heel ander seizoen geweest.
Ashley en Karen toch?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zeiden ook van dan karen en zij dan ook uit elkaar zijn dat het goed is.
En daar vergissen ze zich dus in. Dit gaat basiri zijn kop kostenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
~19:00, stream 1
Doriana: "Ik hoop wel, wij gaan sowieso Ashley en Karen uit elkaar halen. Want Alice gaat winnen, en Basiri ook. Dus die halen wij uit elkaar"
Randy: "Ook goed. Maar morgen ga ik wel effe met Alice zitten"
Doriana: "Ja ik ook, zeker weten"
Randy: "Als het bekend is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |