abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212423077
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef oheng het volgende:
Ik dacht al vannacht, waarom melden de ruski's breeduit dat de Kerch brug weer open is.
[..]
Iran werd ook al rijkelijk betaald in goud voor hun drones.

Origineel gelekte bestanden hier. >:)

"Elon Musk: ‘No Way in Hell’ Putin Is Losing War in Ukraine"
Nee, en anders helpt Musk wel een handje om gelijk te krijgen. Zou die idioot ooit van Tsushuma of Tannenberg hebben gehoord?

Hij zal eerder dromen van een tweede Broesilovoffensief.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212423087
Hoeveel schepen uit de Zwarte Zee vloot zijn er al vernietigd?

Zwarte Zee als in zwart van de olie :P :s)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 13:10:57 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_212423160
twitter

Goede samenvatting. De Russen kunnen het nooit vol blijven houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:25:12 #5
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_212423386
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
Hoeveel schepen uit de Zwarte Zee vloot zijn er al vernietigd?

Zwarte Zee als in zwart van de olie :P :s)
Dit is wel de een na laatste van z'n klasse, in deze vloot. En rus zet deze in voor transport, omdat de kerchbrug nog steeds dermate onbetrouwbaar is dat echt zware vracht er niet overheen gaat.

Afhankelijk van of ze nog meer van deze boten hebben in andere vloten, en de diepgang, zodat die niet via de rivieren die uitmonden in de azov zee de zwarte zee in kunnen, is dit weer een klap voor hun logistiek.
&lt;signature here&gt;.
pi_212423412
POLL
pi_212423422
Met al die wrakken wordt de diepgang ook steeds kleiner :7
A murky, forgotten land.
pi_212423482
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212423500
POLL

Zo klopt íe .
pi_212423520
Zou voor andijvie gaan :Y
Met rookworst :Y)
A murky, forgotten land.
pi_212423538
Nee doe mij maar op een schip. Volgens mij stuk meer kans om te overleven. Tussen de aanval en echt het zinken zit meestal wel ff
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 13:36:12 #12
3928 Ulx
pi_212423559
twitter

Muwhahaha.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_212423560
Tenzij grote BIEM 😱
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 13:42:33 #14
3928 Ulx
pi_212423633
Achttien NAVO-landen geven dit jaar waarschijnlijk genoeg uit aan defensie

Ah, Trump zal Duitsland komen helpen. Daar zal Poetin blij mee zijn.
pi_212423634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:36 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Muwhahaha.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:44:00 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212423658
quote:
...reported sunk by the Ukrainian GUR on Valentine's Day 2024, the same day as the death of her namesake, Caesar Lvovich Kunikov, 81 years earlier.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Russian_ship_Caesar_Kunikov

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tsaezar_Kunikov

Russische marine heeft geen geluk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:44:30 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_212423670
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Nee doe mij maar op een schip. Volgens mij stuk meer kans om te overleven. Tussen de aanval en echt het zinken zit meestal wel ff
Je zou het zeggen, idd. Aan de andere kant lijken die schepen steeds met man en muis te vergaan. Mss dat niet elke rus matroos kan zwemmen ofzo.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:56:03 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212423838
twitter
pi_212423843

Mooi filmpje over een gevecht tussen tanks in bij ADviika.
pi_212423866
Bradley is geen tank.
A murky, forgotten land.
  woensdag 14 februari 2024 @ 13:59:49 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_212423879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
Bradley is geen tank.
Hoezo? Hij lijkt toch een beetje op een volvo, of niet?
&lt;signature here&gt;.
pi_212423907
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoezo? Hij lijkt toch een beetje op een volvo, of niet?
Bradley van Dijk is net zo zwaar als een Volvo :P
A murky, forgotten land.
pi_212423915
quote:
Bradley is geen tank.
Zolang het ding maar beter is dan een doorsnee russische tank zal dat weinigen boeien :O
pi_212423986
Of iets wel of niet boeiend is doet niks af het feit dat het simpelweg geen tank is.

Net zoals een pick-up truck geen hatchback is, ondanks dat het allebei auto's zijn :O
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 14:22:36 #25
3928 Ulx
pi_212424157
quote:
Bradley is geen tank.
Gezien de resultaten kun je dat ook van de T72 en varianten zeggen.
pi_212424182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Dan moeten er niet nog meer zeedrones ontploffen terwijl je in het water zit. Onderwater explosies zijn een stuk gevaarlijker dan explosies in de lucht.
pi_212424280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 14:24 schreef oheng het volgende:

[..]
Dan moeten er niet nog meer zeedrones ontploffen terwijl je in het water zit. Onderwater explosies zijn een stuk gevaarlijker dan explosies in de lucht.
En het water bij Odessa is nu 4.4 graden, dat hou je ook kort vol.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_212424322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 14:35 schreef zalkc het volgende:

[..]
En het water bij Odessa is nu 4.4 graden, dat hou je ook kort vol.
Ah joh enige wat je nodig hebt is een deur. Zolang je er niet met 2 personen op wilt dan. Dan gaat het mis
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212424485
quote:
Bradley is geen tank.
Dan is het deste indrukwekkender want twee van die voertuigen hebben gedaan. Lijkt erop dat die twee een Russische tank onschadelijk hebben gemaakt.

Wel nog wat ruimte voor speculatie, wellicht was de T90 al eerder wat beschadigd maar het zijn vrij unieke beelden.
pi_212424585
Hoe problematisch is het verlies van zoveel schepen voor Rusland aan de operationele kant van deze oorlog? Kan Oekraïne al echt verschil merken in verminderde slagkracht van de Russen o.i.d. of moeten daarvoor nog meer schepen verdwijnen?
pi_212424607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:02 schreef archito het volgende:
Hoe problematisch is het verlies van zoveel schepen voor Rusland aan de operationele kant van deze oorlog? Kan Oekraïne al echt verschil merken in verminderde slagkracht van de Russen o.i.d. of moeten daarvoor nog meer schepen verdwijnen?
Het is vooral gezichtsverlies voor Rusland (voor zover dat nog mogelijk is).
Verder vind ik het jammer dat grote militaire voertuigen nu steeds worden opgeblazen door kleine k*t drones (beide kanten hoor) voor je het weet rijden er geen grote tanks meer rond of varen er indrukwekkende schepen. Het zal alleen maar uit (gare) drones bestaan :r
  Overall beste user 2022 woensdag 14 februari 2024 @ 15:05:29 #32
3928 Ulx
pi_212424621
quote:
Erg problematisch. Deze schepen kunnen de lading gewoon dumpen waar nodig.
pi_212424657
quote:
Hoogstwaarschijnlijk is het effect wel merkbaar. Want waarom zou je deze schepen inzetten nabij Sevastopol als het echt, echt ECHT niet anders kan.
pi_212424792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:04 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Verder vind ik het jammer dat grote militaire voertuigen nu steeds worden opgeblazen door kleine k*t drones (beide kanten hoor) voor je het weet rijden er geen grote tanks meer rond of varen er indrukwekkende schepen. Het zal alleen maar uit (gare) drones bestaan :r
Oorlog zal er in de toekomst inderdaad heel anders uit gaan zien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212424872
quote:
Aangezien de Kerch brug (nog) niet gebruikt kan worden voor zwaar transport zijn die landingsschepen redelijk essentieel voor levering van voorraden en materieel. Plus, het verlies ervan is een enorme kostenpost die niet zomaar opgevangen kan worden.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212425005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oorlog zal er in de toekomst inderdaad heel anders uit gaan zien.
Over xx jaar worden dit soort robots ingezet:

Stel je voor; volledig van titanium gebouwd oid, volledig autonoom/AI en zeer wendbaar (rent met gemak 60 kmh, kan paar meter hoog springen enz). Denk dat 1 zo'n ding makkelijk alle loopgraven kan "opruimen".

Voor deze Oekraine oorlog kon ik mij niet echt voorstellen dat wij deze kant op willen gaan maar op basis wat we zien is er blijkbaar een wens om AI gestuurde killerrobots te hebben. Dat AI de ondergang van de mens tzt gaan inluiden wordt dan natuurlijk ook niet zo'n vreemd idee.
pi_212425069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Over xx jaar worden dit soort robots ingezet:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Stel je voor; volledig van titanium gebouwd oid, volledig autonoom/AI en zeer wendbaar (rent met gemak 60 kmh, kan paar meter hoog springen enz). Denk dat 1 zo'n ding makkelijk alle loopgraven kan "opruimen".

Voor deze Oekraine oorlog kon ik mij niet echt voorstellen dat wij deze kant op willen gaan maar op basis wat we zien is er blijkbaar een wens om AI gestuurde killerrobots te hebben. Dat AI de ondergang van de mens tzt gaan inluiden wordt dan natuurlijk ook niet zo'n vreemd idee.
pi_212425074
Edit: dubbel
  woensdag 14 februari 2024 @ 15:52:00 #39
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212425108
quote:

[..]
Ja beter wordt deze oorlog weer gewoon leuk.
pi_212425367
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:52 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Het is maar waar je je plezier uit haalt :)
(edit mijn andere reacties zijn allemaal verwijderd, pak dan door en verwijder ook zijn CPT crow reactie waarin hij duidelijk op zoek is naar flame).
pi_212425403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:52 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Wanneer eerder was deze oorlog leuk dan? Want dat hebben we gemist denk ik.
pi_212425516
quote:
Een Duitse man is bij aankomst in de Russische stad Sint-Petersburg aangehouden met winegum-snoepjes die cannabis bevatten. Dat meldt de Russische douane. De aanhouding is potentieel van groot belang, omdat Rusland westerse gevangenen onredelijk hoge straffen kan geven, om ze vervolgens in te zetten in een gevangenenruil. De maximale straf die de man boven het hoofd hangt is zeven jaar cel.

De 38-jarige man kwam via Istanboel in Sint-Petersburg en bij inspectie van zijn bagage bleek dat hij een pakje 'Fink Green Goldbears' bij zich had.

Russische douanebeambten vonden zes gummies in de bagage van de man, die volgens hen een scherpe geur hadden. Uit tests zou blijken dat er een in Rusland verboden middel in zit. ,,De passagier legde uit dat hij eind vorig jaar tien snoepjes met marihuana had gekocht in een van de speciaalzaken in zijn thuisland", aldus de douane. ,,De man reisde meerdere keren de wereld rond met zulke 'snoepjes' en gebruikte ze tijdens lange vluchten 'voor een goede nachtrust.'"

De douane publiceerde een foto van een Duits paspoort, zes gummies en een pakketje 'Fink Green Goldbears'.
Een Duitse man is bij aankomst in de Russische stad Sint-Petersburg aangehouden met winegum-snoepjes die cannabis bevatten. Dat meldt de Russische douane.
https://www.ad.nl/buitenl(...)echnieken~a429a7002/

Ruim een jaar Russische cel per gummy beer. :')
En telkens voor hij vrij zou komen zal er wel weer een nieuwe aanklacht bedacht worden waardoor hij toch niet vrijkomt. Zo gaan de Russen te werk. Dan kunnen ze die Duitse toerist weer mooi ruilen tegen die Rus die in Duitsland vast zit voor die politieke huurmoord.

Wat een walgelijk volk zijn die Russen toch :{w
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212425526
quote:
Ik gok dat de civiele ferry's daar ook voor moeten wijken. Die lijken trouwens nog niet echt aangevallen te worden. Maar doe dat 1x en de Krim trekt leeg.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212425592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 16:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En telkens voor hij vrij zou komen zal er wel weer een nieuwe aanklacht bedacht worden waardoor hij toch niet vrijkomt. Zo gaan de Russen te werk. Dan kunnen ze die Duitse toerist weer mooi ruilen tegen die Rus die in Duitsland vast zit voor die politieke huurmoord.
Het gaat overduidelijk om een verstandelijk gehandicapte, wel sneu dat de duitse overheid onvoldoende onderneemt om dit soort zaken te voorkomen.
Kan ook iemand met NPS zijn, dan kan het helpen 7 jaar achter de tralies te zitten, van mij mogen die met zijn allen verhuizen naar Rusland :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Digi2 op 14-02-2024 16:36:59 ]
  woensdag 14 februari 2024 @ 16:31:51 #45
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_212425599
quote:

[..]

Sorry, maar welke idioot gaat met drugs in zijn handbagage de wereld rondreizen. In Singapore was ie hiervoor opgehangen.

En...
Sorry, maar welke westerse idioot gaat nu naar Rusland toe? Dan weet je dan je ergens met een onredelijke straf in een goelag eindigt in de hoop dat naïeve westerse landen je wel willen uitruilen tegen een FSB agent of Russische glaszetter :{ .

Ergo, laat maar lekker 7 jaar nadenken. Misschien beseft ie ergens halverwege wat voor een totaalidioot hij wel niet is.
pi_212425605
quote:

[..]

Mee eens maar je bent ook achterlijk om het mee te nemen. In Singapore hangen ze je er voor op.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 14 februari 2024 @ 16:34:52 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212425627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 13:10 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Goede samenvatting. De Russen kunnen het nooit vol blijven houden.
"De Ukrainers willen niet praten, misschien zijn de Amerikanen redelijker?" _O-

Heeft dat iets te maken met die goudreserves? _O- _O- _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 14 februari 2024 @ 16:36:05 #48
pi_212425638
quote:
9s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Je zou zeggen dat het juist in het voordeel van Musk is als Rusland snel kapot gaat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 14 februari 2024 @ 16:36:59 #49
pi_212425646
  woensdag 14 februari 2024 @ 16:39:30 #50
pi_212425666
quote:

[..]
Vechten kent maar 1 regel: Je moet winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')