Krijgen we wel een goddelijke oogst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat lekker nu zeg! Laat het maar zo de komende twee maanden en daarna het dubbele.
Als die tenminste niet spontaan wegrot door de hoge grondwaterstandquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krijgen we wel een goddelijke oogst.
In Duitsland is dat echt bizar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als die tenminste niet spontaan wegrot door de hoge grondwaterstandmenig akker blijft voorlopig nog wel onbruikbaar.
Veel weilanden en akkers staan hier gewoon onder water. Kunnen ze niks meequote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als die tenminste niet spontaan wegrot door de hoge grondwaterstandmenig akker blijft voorlopig nog wel onbruikbaar.
Haha, ja dat klopt natuurlijk. Maar als we het weer krijgen wat bloodymary1 wil, dan ga ik vast extra IBC's met water vullenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is overal (nog steeds) zeiknat inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel weilanden en akkers staan hier gewoon onder water. Kunnen ze niks mee
Wat is het nu ongeveer kwa temperatuur daar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:02 schreef INViCTuS het volgende:
Kan wel weer wennen aan deze temperaturen. Ietwat vroeg, dat wel
Mijn vrouw wil ze, en die is de baasquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what?!? Djeez die aan de zonnepanelen gaat?![]()
Ik ben te lui om ze allemaal op te zoeken maar jij hebt echt minimaal 10X in deze reeks geroepen dat die dingen in jouw ogen de grootste geldverspilling ooit zijn
Dat niet alleen, het regent daar altijd en als het niet regent is het altijd bewolktquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what?!? Djeez die aan de zonnepanelen gaat?![]()
Ik ben te lui om ze allemaal op te zoeken maar jij hebt echt minimaal 10X in deze reeks geroepen dat die dingen in jouw ogen de grootste geldverspilling ooit zijn
Tussen 14 en 15. Wel enigszins vochtigquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is het nu ongeveer kwa temperatuur daar?
Ah ok, netjes. Bij @Geschiedkundige rond de 18 zie ik. Dat is een beetje vergelijkbaar met hier. Trek je het nog of is het alweer te heet aan het worden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tussen 14 en 15. Wel enigszins vochtig
Wel eerste keer in t shirt kunnen werken vanmiddag. Beter welquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah ok, netjes. Bij @:geschiedkundige rond de 18 zie ik. Dat is een beetje vergelijkbaar met hier. Trek je het nog of is het alweer te heet aan het worden?
Geinig, bij 14-15c loop ik dus gewoon in een dik vest hierquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel eerste keer in t shirt kunnen werken vanmiddag. Beter wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |