Krijgen we wel een goddelijke oogst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat lekker nu zeg! Laat het maar zo de komende twee maanden en daarna het dubbele.
Als die tenminste niet spontaan wegrot door de hoge grondwaterstandquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krijgen we wel een goddelijke oogst.
In Duitsland is dat echt bizar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als die tenminste niet spontaan wegrot door de hoge grondwaterstandmenig akker blijft voorlopig nog wel onbruikbaar.
Veel weilanden en akkers staan hier gewoon onder water. Kunnen ze niks meequote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als die tenminste niet spontaan wegrot door de hoge grondwaterstandmenig akker blijft voorlopig nog wel onbruikbaar.
Haha, ja dat klopt natuurlijk. Maar als we het weer krijgen wat bloodymary1 wil, dan ga ik vast extra IBC's met water vullenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is overal (nog steeds) zeiknat inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel weilanden en akkers staan hier gewoon onder water. Kunnen ze niks mee
Wat is het nu ongeveer kwa temperatuur daar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:02 schreef INViCTuS het volgende:
Kan wel weer wennen aan deze temperaturen. Ietwat vroeg, dat wel
Mijn vrouw wil ze, en die is de baasquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what?!? Djeez die aan de zonnepanelen gaat?![]()
Ik ben te lui om ze allemaal op te zoeken maar jij hebt echt minimaal 10X in deze reeks geroepen dat die dingen in jouw ogen de grootste geldverspilling ooit zijn
Dat niet alleen, het regent daar altijd en als het niet regent is het altijd bewolktquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what?!? Djeez die aan de zonnepanelen gaat?![]()
Ik ben te lui om ze allemaal op te zoeken maar jij hebt echt minimaal 10X in deze reeks geroepen dat die dingen in jouw ogen de grootste geldverspilling ooit zijn
Tussen 14 en 15. Wel enigszins vochtigquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is het nu ongeveer kwa temperatuur daar?
Ah ok, netjes. Bij @Geschiedkundige rond de 18 zie ik. Dat is een beetje vergelijkbaar met hier. Trek je het nog of is het alweer te heet aan het worden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tussen 14 en 15. Wel enigszins vochtig
Wel eerste keer in t shirt kunnen werken vanmiddag. Beter welquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah ok, netjes. Bij @:geschiedkundige rond de 18 zie ik. Dat is een beetje vergelijkbaar met hier. Trek je het nog of is het alweer te heet aan het worden?
Geinig, bij 14-15c loop ik dus gewoon in een dik vest hierquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel eerste keer in t shirt kunnen werken vanmiddag. Beter wel
Loodgieter bellen voor betere afwatering. Waarschijnlijk een verkeerde knik in de sifon waardoor er luchtdruk ontstaat en het water niet wegkan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Die natte grond is wel een dingetje ja. Wanneer zou dat weer eens weg trekken... Bij onze paardenwei loop je al sinds oktober tot boven je enkels in de drek. Andere winters was dat wel eens een paar weken, maar nu is het al vijf maanden. Wat een ellende. En overal hier zie je de velden vol water staan. En af en toe is het een paar dagen droog en denk je, nu wordt het beter en zakt het water en dan komt er weer een dag stromende regen en is het weer terug bij af.
Wel flink zweten bij het bewerken van de grond in de tuin. Getwijfeld om zonder shirt te werkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah ok, netjes. Bij @:geschiedkundige rond de 18 zie ik. Dat is een beetje vergelijkbaar met hier. Trek je het nog of is het alweer te heet aan het worden?
Kunnen de buren meegenieten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lig in m'n blote snikkel in de tuin te bakken
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lig in m'n blote snikkel in de tuin te bakken
We hebben een echt droge lente nodig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Die natte grond is wel een dingetje ja. Wanneer zou dat weer eens weg trekken... Bij onze paardenwei loop je al sinds oktober tot boven je enkels in de drek. Andere winters was dat wel eens een paar weken, maar nu is het al vijf maanden. Wat een ellende. En overal hier zie je de velden vol water staan. En af en toe is het een paar dagen droog en denk je, nu wordt het beter en zakt het water en dan komt er weer een dag stromende regen en is het weer terug bij af.
Dit jaar wordt qua muggen waarschijnlijk een hel als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben een echt droge lente nodig.
Sowieso heel veel insecten. Daarbij ook veel meer tropische warmte in plaats van Spaanse warmte en meer bewolkte dagen. Afgelopen zomer maar dan nog een tandje erger.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit jaar wordt qua muggen waarschijnlijk een hel als het zo doorgaat.
Ik voorspel niet zozeer hequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Jullie kunnen wel goed voorspellen zeg..
Koop een klamboe, echt heel fijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit jaar wordt qua muggen waarschijnlijk een hel als het zo doorgaat.
Oh ik heb een hor, ik heb ze zelden tot nooit in huis. Wel krijg ik het bijna elk jaar voor elkaar om al rijdende in de auto gestoken te wordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Koop een klamboe, echt heel fijn.
Vanochtend niet, maar gedurende de middag welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |