Haha ja het is allemaal wat. 10.15 uur begint het, net gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we zijn er in ieder geval achter gekomen dat Omtzigt een draaikont is. DIe van de VVD een toneel speelster eerste klas is. Gisteren in VI werd gevraagd of ze wel een vrouw van vlees en bloed was
Heb gisteren wel weer gelachen toen ik dat programma aan het kijken was
quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
Fok lijkt wel wat op de politiek
Hier ook zoveel sneaky mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben onvervalst oprechtquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
Fok lijkt wel wat op de politiek
Hier ook zoveel sneaky mensen
quote:
Nice.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja gelukkig ging ik gisteren weer nuchter naar bed.
Dus heb geen kater.
Lekker veel sinas op gisteren
Gelukkig maar. 'Ga je ook een askruisje halen vandaag?quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja gelukkig ging ik gisteren weer nuchter naar bed.
Dus heb geen kater.
Lekker veel sinas op gisteren
Nergens voor nodig hoorquote:
Geen bolkjes meer?quote:
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 14 februari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor![]()
Sowieso niet netje dat over users te zeggen.
O gelukkig maar.quote:
Stopquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm..... waar ik vasten zei, bedoel ik tellen/bolken. Stop de tijd!
Oh daar reageer je wel op?quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor![]()
Sowieso niet netje dat over users te zeggen.
Ik hoef maandag pas weer te werken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice.
Wel lekker een dagje vrij of alweer aan het werk?
Heb ik helaas geen tijd voor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. 'Ga je ook een askruisje halen vandaag?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:30 schreef JustinK het volgende:
Goedemorgen HappyC
Neehoor jou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |