Kloptquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vandaag. Ik weet niet of ik die poppenkast ga volgen.
Het is om te janken momenteel
Ik hoor het wel als er updates zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt
Maar ben wel benieuwd hoe nu verder.
Waar haal je altijd al die berichten vandaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
AUw
Na vermeend overspel:
Peruaanse snijdt penis van partner af met keukenmes
https://www.telegraaf.nl/(...)ner-af-met-keukenmes
Ik klikte op mijn laptop de telegraaf aan omdat ik op mijn mobiel deze melding kreegquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar haal je altijd al die berichten vandaan?![]()
Over warme stukjes valentijn gesprokenquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toen zag ik dat van de penis staan
Ik heb geen idee hoe nu verder en ik denk zo maar dat dit debat ons ook niet veel verder gaat brengenquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt
Maar ben wel benieuwd naar hoe nu verder.
Het volgde elkaar mooi opquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over warme stukjes valentijn gesproken![]()
Onee hoop toch niet dat Timmermans premier gaat worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klikte op mijn laptop de telegraaf aan omdat ik op mijn mobiel deze melding kreeg
https://www.telegraaf.nl/(...)igt-in-formatiedebat
Wouter de Winther: 'Meer chaos dreigt in formatiedebat'
07:50
Video
Een spannende dag in politiek Den Haag. Vandaag wordt gedebatteerd over het eindverslag van informateur Ronald Plasterk. Politiek commentator Wouter de Winther houdt er rekening mee dat de chaos na dit debat alleen maar zal toenemen
En toen zag ik dat van de penis staan
Ik vind het wel interessant. Ik zal jullie wel updaten hier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe nu verder en ik denk zo maar dat dit debat ons ook niet veel verder gaat brengen
Ik hoor de belangrijke dingen, als die er al zijn, wel op het nieuws vandaag of lees het in de krant
Dat hoor ik wel steeds meer zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Onee hoop toch niet dat Timmermans premier gaat worden.
Helemaal goed. Ik heb het ook vaak gevolgd. Maar ben op een gegeven moment gestopt om dat het meer afkatten van elkaar wasquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Ik zal jullie wel updaten hier.
Ja ik volg het ook niet vaak hoor. Maar van de situatie hoe het nu is snap ik helemaal geen bal meer. Dus denk dat het debat wel wat duidelijkheid kan verschaffen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik heb het ook vaak gevolgd. Maar ben op een gegeven moment gestopt om dat het meer afkatten van elkaar was
Nou we zijn er in ieder geval achter gekomen dat Omtzigt een draaikont is. DIe van de VVD een toneel speelster eerste klas is. Gisteren in VI werd gevraagd of ze wel een vrouw van vlees en bloed wasquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik volg het ook niet vaak hoor. Maar van de situatie hoe het nu is snap ik helemaal geen bal meer. Dus denk dat het debat wel wat duidelijkheid kan verschaffen.
Goedemorgen JustinKeesquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:58 schreef JustinK het volgende:
Goedemorgen lieve valentijntjes van me![]()
Haha ja het is allemaal wat. 10.15 uur begint het, net gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we zijn er in ieder geval achter gekomen dat Omtzigt een draaikont is. DIe van de VVD een toneel speelster eerste klas is. Gisteren in VI werd gevraagd of ze wel een vrouw van vlees en bloed was
Heb gisteren wel weer gelachen toen ik dat programma aan het kijken was
quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
Fok lijkt wel wat op de politiek
Hier ook zoveel sneaky mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben onvervalst oprechtquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:28 schreef HappyCharly het volgende:
Fok lijkt wel wat op de politiek
Hier ook zoveel sneaky mensen
quote:
Nice.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja gelukkig ging ik gisteren weer nuchter naar bed.
Dus heb geen kater.
Lekker veel sinas op gisteren
Gelukkig maar. 'Ga je ook een askruisje halen vandaag?quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja gelukkig ging ik gisteren weer nuchter naar bed.
Dus heb geen kater.
Lekker veel sinas op gisteren
Nergens voor nodig hoorquote:
Geen bolkjes meer?quote:
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 14 februari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor![]()
Sowieso niet netje dat over users te zeggen.
O gelukkig maar.quote:
Stopquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm..... waar ik vasten zei, bedoel ik tellen/bolken. Stop de tijd!
Oh daar reageer je wel op?quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor![]()
Sowieso niet netje dat over users te zeggen.
Ik hoef maandag pas weer te werken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice.
Wel lekker een dagje vrij of alweer aan het werk?
Heb ik helaas geen tijd voor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. 'Ga je ook een askruisje halen vandaag?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:30 schreef JustinK het volgende:
Goedemorgen HappyC
Neehoor jou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |