quote:
een grote kubus met allemaal draden er doorheen met belletjes , ze moest er doorheen zonder geluid, veel anderen gingen af maar Doriana glenn en jimmy deden het goed.quote:
Jouw goed recht natuurlijk, maar Dilano is niet jouw soort mensen denk ik, lang leve de meningen in COS ....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een belachelijke insinuaties verder. Ga ik niet op in
Hey Pleuris.quote:
zit ik weer verkeerdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
het word een beetje grimmig, aldus jimmie
Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft het over iemand waarvoor je moet oppassen
Die er bij komt staan
En afluistert
Die gaan ze er uiteindelijk op moeten zetten
Volgens mij heeft hij het over Jimmy
Weet je het zeker ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Maar nee, ze hebben het over Danny.
Nee, dat denk ik niet....denk dat ze Karen bedoelen...die komt ongevraagd desnoods tussen je liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft het over iemand waarvoor je moet oppassen
Die er bij komt staan
En afluistert
Die gaan ze er uiteindelijk op moeten zetten
Volgens mij heeft hij het over Jimmy
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gelooft Dilan niet helemaal meer
[ afbeelding ]
Van Ronie kan de intellectuele inbreng in ieder geval niet komen. Die is niet bepaald het vlugste konijn in het bos.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had ashley toch gelijk dat doriana het meesterbrein is
Maar de konijnen tegen de draad zijn vorig weekend wel vertrokken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Ronie kan de intellectuele inbreng in ieder geval niet komen. Die is niet bepaald het vlugste konijn in het bos.![]()
En dat maakt haar trouwens juist weer heel gevaarlijk: dom+vals, een levensgevaarlijke combinatie. Dus maar hopen dat ze er nog maar lang in mag blijven.
Ja weet ik zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
Dylano zei het is een goede vriend
Maar in het spel niet
Van mij mag ze zaterdag met ro naar huisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Ronie kan de intellectuele inbreng in ieder geval niet komen. Die is niet bepaald het vlugste konijn in het bos.![]()
En dat maakt haar trouwens juist weer heel gevaarlijk: dom+vals, een levensgevaarlijke combinatie. Dus maar hopen dat ze er nog maar lang in mag blijven.
De hele dag lopen wachtenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:08 schreef Jockari het volgende:
Een dag amper iets doen, en ze gaan weer slapen...
tot aan zijn elleboog?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:07 schreef Puzzie het volgende:
Glenn vindt Sabo een leuke meid , je kan er diepe gesprekken mee voeren
+1 voor mevr jockari!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:09 schreef Jockari het volgende:
Mevrouw Jockari zegt hij beter BB even loslaat en met haar aan Valentijn gaat denken.
Ze wil belgisch poepen.
Oh wat leuk, dat had ik nooit gedacht.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:07 schreef Puzzie het volgende:
Glenn vindt Sabo een leuke meid , je kan er diepe gesprekken mee voeren
lolquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh wat leuk, dat had ik nooit gedacht.....
Alsof ik een kind was...quote:
Ze hadden het over Glennquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet....denk dat ze Karen bedoelen...die komt ongevraagd desnoods tussen je liggen.
quote:
Gedachteloos een peer etenquote:
quote:
Eerst blik zegt mij dat het niet veel boon zal zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:28 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Dilano geen schrik om een random boner te krijgen in die boxershort ?
Opeens ja! Die heeft straks ook een complete skincare routine van 3 uurquote:
Dat heeft hij ook zelf gedaan door alleen nog maar aan Sabo te plakkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:37 schreef ben34567 het volgende:
Dilano blijft daar wat awkward staan bij een douchende Sabeau maar buiten haar en Jimmy heeft hij niet echt iemand om bij te zitten
Heb ook meer met de andere groep. Alice; Randy en Tyron zijn top. Sabo ook wel. Van de Ashley groep vind ik alleen Glenn leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Snoozey het volgende:
karen heeft totaal niets met alice
zitten nniet op 1 lijn
alice trekt hard naar de andere groep
En zij naar ashley, omdat Alice niet wil stemmen wat ashley en karen willen zegt ze dit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Snoozey het volgende:
karen heeft totaal niets met alice
zitten nniet op 1 lijn
alice trekt hard naar de andere groep
Arme meid is zo bezorgd dat zij en haar maatjes op de bank komen.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Arme meid is zo bezorgd dat zij en haar maatjes op de bank komen.
Zet hem op Karen. Pak die PoN!
Ik heb geen voorkeur alleen ronahi, doriana en ashley vind ik als ze zo konkelen minder gezelligquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb ook meer met de andere groep. Alice; Randy en Tyron zijn top. Sabo ook wel. Van de Ashley groep vind ik alleen Glenn leuk.
Alice is ook niet neutraalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Dus karen is ook echt van de groepjes en wij en zij. Alice is gewoon neutraal en kan met iedereen en omdat ze niet een kant kiest kan karen niet meer met haar. Zeg dat tegen alice zelf ipv tegen jimmy
Was juist eerlijk dat ze dat zei dat ze het allebei dedenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice is ook niet neutraal
Tom vertelde vanavond zijn kant van het verhaal van ronahi
Daar in zegt ze zelf dat Tom hetzelfde heeft gedaan ( want dit is precies wat Ronahi heeft verteld )
Bewust of onbewust kiest Alice dus wel een kant
Totaal niet neequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar in zegt ze zelf dat Tom hetzelfde heeft gedaan ( want dit is precies wat Ronahi heeft verteld )
Ze kan ook geen kant op.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Dus karen is ook echt van de groepjes en wij en zij. Alice is gewoon neutraal en kan met iedereen en omdat ze niet een kant kiest kan karen niet meer met haar. Zeg dat tegen alice zelf ipv tegen jimmy
Alice kiest de kant van waar Ty zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mag Tom ook heel graag en karen en Danny. Heeft alleen met dilano minderquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:49 schreef marky het volgende:
[..]
Alice kiest de kant van waar Ty zit.
Ergens hoop ik ook op een twist morgen, maar jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
als die dilano toch is op de bank komt door een of andere gekke twist.
Ben ik roerend met haar eens , zaterdag eruit met hem svpquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze mag Tom ook heel graag en karen en Danny. Heeft alleen met dilano minder
Ty wil geloof ik ook niet meer....noemde eentje waarvan de andere zeiden NEE....had niet door dat het geen goed idee was.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana met de andere 3 wie de er bij willen zetten. Ze moeten het erover hebben. Ty zegt mij erop zetten?. Doriana noemt Danny. Ze gaan zeker op tom en ashley. Ze hebben het nu over Alice
Ze hebben door dat iedereen daar gek wordt.....niemand die dit leuk vindt....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer praten over tom dat hij van het ene onderwerp naar het andere gaat om zich zelf te verdedigen. tyron zegt dat hij zieltjes wil winnen. Randy brengt het nu anders over dan tom bedoelde.
Het kan volgens hem ook niet dat 1 iemand alles heeft bepaald deze week.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy denkt dat het spel eerlijk moet zijn en dat er morgen nog wat komt maar Ka en Tom zeggen al dat dat niet gaat gebeuren
Nee, en ergens vind ik het ook wel raar dat het morgen zo gaatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het kan volgens hem ook niet dat 1 iemand alles heeft bepaald deze week.
Ik hoorde het vanmiddag en het was niet gewoon praten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:09 schreef Snoozey het volgende:
hun sijn begonnen met fluisteren, zegt rohan
nu over basir. dat hij niet hard moest praten blabla
hij praat normaal. het maakt hem niets uit dat anderen hem horen, geen geheimenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmiddag en het was niet gewoon praten.
hoop nog op een twist ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, en ergens vind ik het ook wel raar dat het morgen zo gaat
Ik ook , anders is het spel eigenlijk al uitgespeeldquote:
Niet!!!!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:17 schreef Snoozey het volgende:
tom, jimmie, alice (nomineren)
maar ik wil tom weg, hoe krijgt ge die weg. vraagt doria
Toen Ty vorige week effe weg was had ze het moeilijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze mag Tom ook heel graag en karen en Danny. Heeft alleen met dilano minder
Ze worden er zelfs melig van....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
dat ze niet in slaap vallen van dat gesijbel van rinaho
Dat praat ze ook niet, maar dan moet je wel goed kunnen luisterenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:22 schreef odie22 het volgende:
asslie zal nooit bullshit lulllen, man je doet niet anders
Zij denkt dat Alice dan safe is , wat ook vast zo zal zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi wil alice wel erop zetten en daarna wel uitleg geven
is mijn reactie opquote:
quote:
Ik neig het niet, ik doe het gewoonquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:26 schreef odie22 het volgende:
als dilano begint te lullen dan krijg ik altijd de neiging om op de mute knop te drukken
Ik soms ook, maar dat maakt niet uit als je screenshots maaktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:26 schreef odie22 het volgende:
als dilano begint te lullen dan krijg ik altijd de neiging om op de mute knop te drukken
zak over zijn kop dan maarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar dat maakt niet uit als je screenshots maakt
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:09 schreef mario390 het volgende:
hoezo gaan somige elke avond
met schokogezicht slapen?
Dr Odie meldt zichquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daar moet eens een dokter naar kijken
hebben ze zijn insta gezien dan afgelopen week?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:38 schreef zodeju het volgende:
Zijn insta is nog steeds heel vaag.....dus liggen in een deuk dat er niks mee gedaan wordt en Ty hoort dat nu pas.
het gaat dit jaar allemaal wel iets anders, maar normaliter was het op donderdag , althans sinds ze de live op zaterdag doenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:47 schreef Snoozey het volgende:
volgens mij nomineren ze altijd op donderdag toch
nou ashley, tom en karen zie ik wel als samen overeenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:53 schreef Krambo het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen heel weinig streams kunnen kijken (wel hier wat meegelezen af en toe en de uitzendingen gekeken) maar ik snap er helemaal geen ene F meer van. Bondjes, die met die dan weer niet, toch maar weer met die, af toch niet...
Thanksquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nou ashley, tom en karen zie ik wel als samen overeen
rohan, dorian, randy en tyron ook
basi is nergens bij.
danny is onbetrouwbaar, in mijn ogen
en wb jimmie heb ik ook zo mijn bedenkingen
neuh. althans, ik vind van nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Laten ze zich allemaal een beetje opfocken door Ashley?
Voor dat mens kan er morgen weer een pallet pammetjes naar binnengereden worden want die zit zich helemaal gek te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Denk het wel....ze heeft al een heel scenario over een lijst vlak voor het begint door te schuren zodat de andere van hun stuk gebracht zijn en zij zo kunnen winnen. Wie dat moet doen zijn ze nog niet overuit....Danny keek niet blij. Tom zegt dat kan niet , wat weet ik niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Ashley is veruit de grote favoriet op X; begrijp het nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor dat mens kan er morgen weer een pallet pammetjes naar binnengereden worden want die zit zich helemaal gek te maken.
En ondertussen denkt ze zelf dat ze de generaal is en Big Brother heeft uitgevonden
Geef het een paar dagen en de spieg is weer een paar uur bezig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:11 schreef Krambo het volgende:
Ashley'' ik ben helemaal ok, ik zit lekker in m'n vel''
Ashley had er bij de eerste uitzending al uitgelegen... tis dat ze wat zwakkere medebankzitter had anders was ze al weggeweestquote:Op woensdag 14 februari 2024 00:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley is veruit de grote favoriet op X; begrijp het niet
X is een heel klein beperkt clubje. 2000 man max ofzo. En nu is het heel rustig eigenlijk. Maar wel om doodmoe van te worden ondertussenquote:Op woensdag 14 februari 2024 00:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley is veruit de grote favoriet op X; begrijp het niet
quote:
Die van mij ook, niet omdat ik haar zo leuk vind (in tegendeel) maar puur voor het gekonkel en dramaquote:Op woensdag 14 februari 2024 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn stem krijgt ze ook weer hoor als op de bank zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |