quote:
een grote kubus met allemaal draden er doorheen met belletjes , ze moest er doorheen zonder geluid, veel anderen gingen af maar Doriana glenn en jimmy deden het goed.quote:
Jouw goed recht natuurlijk, maar Dilano is niet jouw soort mensen denk ik, lang leve de meningen in COS ....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een belachelijke insinuaties verder. Ga ik niet op in
Hey Pleuris.quote:
zit ik weer verkeerdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
het word een beetje grimmig, aldus jimmie
Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft het over iemand waarvoor je moet oppassen
Die er bij komt staan
En afluistert
Die gaan ze er uiteindelijk op moeten zetten
Volgens mij heeft hij het over Jimmy
Weet je het zeker ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou wat zijn.
Maar nee, ze hebben het over Danny.
Nee, dat denk ik niet....denk dat ze Karen bedoelen...die komt ongevraagd desnoods tussen je liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
Dylano heeft het over iemand waarvoor je moet oppassen
Die er bij komt staan
En afluistert
Die gaan ze er uiteindelijk op moeten zetten
Volgens mij heeft hij het over Jimmy
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gelooft Dilan niet helemaal meer
[ afbeelding ]
Van Ronie kan de intellectuele inbreng in ieder geval niet komen. Die is niet bepaald het vlugste konijn in het bos.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had ashley toch gelijk dat doriana het meesterbrein is
Maar de konijnen tegen de draad zijn vorig weekend wel vertrokken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Ronie kan de intellectuele inbreng in ieder geval niet komen. Die is niet bepaald het vlugste konijn in het bos.![]()
En dat maakt haar trouwens juist weer heel gevaarlijk: dom+vals, een levensgevaarlijke combinatie. Dus maar hopen dat ze er nog maar lang in mag blijven.
Ja weet ik zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
Dylano zei het is een goede vriend
Maar in het spel niet
Van mij mag ze zaterdag met ro naar huisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van Ronie kan de intellectuele inbreng in ieder geval niet komen. Die is niet bepaald het vlugste konijn in het bos.![]()
En dat maakt haar trouwens juist weer heel gevaarlijk: dom+vals, een levensgevaarlijke combinatie. Dus maar hopen dat ze er nog maar lang in mag blijven.
De hele dag lopen wachtenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:08 schreef Jockari het volgende:
Een dag amper iets doen, en ze gaan weer slapen...
tot aan zijn elleboog?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:07 schreef Puzzie het volgende:
Glenn vindt Sabo een leuke meid , je kan er diepe gesprekken mee voeren
+1 voor mevr jockari!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:09 schreef Jockari het volgende:
Mevrouw Jockari zegt hij beter BB even loslaat en met haar aan Valentijn gaat denken.
Ze wil belgisch poepen.
Oh wat leuk, dat had ik nooit gedacht.....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:07 schreef Puzzie het volgende:
Glenn vindt Sabo een leuke meid , je kan er diepe gesprekken mee voeren
lolquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh wat leuk, dat had ik nooit gedacht.....
Alsof ik een kind was...quote:
Ze hadden het over Glennquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet....denk dat ze Karen bedoelen...die komt ongevraagd desnoods tussen je liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |