Haha, op zich een passende verspreking. De capabeler VVD'ers zullen deze vermoedelijk ook met liefde aan zich voorbij laten gaan.quote:
Tenzij die partijen gewoon met een goede marketing komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:16 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook. Als het na 4 jaar van een rechts kabinet nog steeds een rotzooi is, zal links daar gewoon nog ouderwets de schuld van krijgen hoor. Maar dan in de vorm van linkse ambtenaren, de Europese Unie of linkse rechters die het asielbeleid dwarsbomen doordat ze toetsen aan het EVRM.
Ja, precies. Daar zit je dan, met je doctorsgraad economie, tussen medeministers Dion Graus van Acute Dierennoodzaken en Mona Keijzer van Boerenproblemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha, op zich een passende verspreking. De capabeler VVD'ers zullen deze vermoedelijk ook met liefde aan zich voorbij laten gaan.
Dus gouden tijden voor de politieke opportunisten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:35 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, precies. Daar zit je dan, met je doctorsgraad economie, tussen medeministers Dion Graus van Acute Dierennoodzaken en Mona Keijzer van Boerenproblemen.
Toch leuk, die twee weken dat het duurt.
Denk dat dat erg lastig zal zijn. Stel het kabinet komt met een of ander vergaand migratievoorstel om de immigratie gigantisch in te perken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tenzij die partijen gewoon met een goede marketing komen.
Stel je nu dat de aanhang van de populistische rechtse clubjes er onrealistische verwachtingen op nahoudt?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
Maar was it dat rechtse beleid nu eigenlijk waar men zo naar smacht? Want het is iig geen economisch rechts beleid, zullen we het maar gewoon noemen wat het is, xenofobisch beleid?
En dan vraag ik mij af waarom men dat rechts beleid noemt als juist de instroom van arbeidsmigranten van rechts komt.
Omdat je dan 'links' de schuld kunt geven van alles wat er niet naar wens gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
Maar was it dat rechtse beleid nu eigenlijk waar men zo naar smacht? Want het is iig geen economisch rechts beleid, zullen we het maar gewoon noemen wat het is, xenofobisch beleid?
En dan vraag ik mij af waarom men dat rechts beleid noemt als juist de instroom van arbeidsmigranten van rechts komt.
Cutting red tape, solide overheidsfinanciën, hard op J&V. Met name punt twee wordt een dingetje voor Geert en Caroline hun plannen, de rest komen ze wel uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
Maar was it dat rechtse beleid nu eigenlijk waar men zo naar smacht?
Gewoon Denemarken nadoen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Maar daar heb je de EU voor nodig en zoiets gaat in de EU natuurlijk nooit lukken. Godverdomme, kut EU en kutrechters dwarsbomen de PVV. Tijd voor een Nexit!
Knappe marketingman die daar wat tegenover kan stellen.
mr. drs. Mona Keizer is afgestudeerd juriste en bestuurskundige. Je kunt veel van haar zeggen, maar academische merites heeft ze wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:35 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, precies. Daar zit je dan, met je doctorsgraad economie, tussen medeministers Dion Graus van Acute Dierennoodzaken en Mona Keijzer van Boerenproblemen.
Toch leuk, die twee weken dat het duurt.
"Hey..... ik ben je naam ff kwijt" maar inhuren dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:43 schreef Lichtloper het volgende:
Knappe marketingman die daar wat tegenover kan stellen.
Zegt genoeg over wat titels voorstellenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
mr. drs. Mona Keizer is afgestudeerd juriste en bestuurskundige. Je kunt veel van haar zeggen, maar academische merites heeft ze wel.
Uiteindelijk dus niet meer dan wat dommige symboolpolitiek en stoere praat op punt drie?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Cutting red tape, solide overheidsfinanciën, hard op J&V. Met name punt twee wordt een dingetje voor Geert en Caroline hun plannen, de rest komen ze wel uit.
Ik heb een bepaalde mening over het niveau van de gemiddelde alfa/gammastudie maar heel dom is Moontje waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over wat titels voorstellen
Ach, stoerder of bozer doen over die nare negers en moslims dan partijen als PVV en VVD kan links toch niet doen. Lijkt me een vrij heilloze weg…quote:
Ik zie in geen enkele combinatie, al halen ze D66 vanachter de coulissen vandaan, meer uitkomsten dan dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteindelijk dus niet meer dan wat dommige symboolpolitiek en stoere praat op punt drie?
"We hebben tot nu toe onvoldoende rekening gehouden met culturele verschillen. We dachten dat als mensen een baan zouden krijgen dat ze dan net zo zouden gaan denken als wij, maar dat is niet zo."quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, stoerder of bozer doen over die nare negers en moslims dan partijen als PVV en VVD kan links toch niet doen. Lijkt me een vrij heilloze weg…
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Stel je nu dat de aanhang van de populistische rechtse clubjes er onrealistische verwachtingen op nahoudt?
Geen van allen zaken die de PVV en BBB voorstaan en die vormen de meerderheid.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Cutting red tape, solide overheidsfinanciën, hard op J&V. Met name punt twee wordt een dingetje voor Geert en Caroline hun plannen, de rest komen ze wel uit.
Dat kan, volgens mij moet je voor serieus beleid toch breed draagvlak zoeken en dat zit rond het politieke midden. Doet het wat minder goed in de goedkope retoriek maar rationeel hoef je met een experiment met PVV, VVD en BBB echt geen resultaten te verwachten in het terugdringen van bureaucratie, solide overheidsfinanciën of uitvoerbaar hard beleid op V&J…quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik zie in geen enkele combinatie, al halen ze D66 vanachter de coulissen vandaan, meer uitkomsten dan dat.
En beweren dat de VVD ze voorstaat lijkt me ook wel iets gezocht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen van allen zaken die de PVV en BBB voorstaan en die vormen de meerderheid.
Die geflipte figuren van FvD hebben bij elkaar ook nogal wat doctorsgraden. Toch zijn het nog steeds totaalidioten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
mr. drs. Mona Keizer is afgestudeerd juriste en bestuurskundige. Je kunt veel van haar zeggen, maar academische merites heeft ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |