quote:Studio Voetbal 3.0 nu mét publiek. Daar waar gelachen en geanalyseerd wordt onder de bezielende leiding van Sjoerd van Ramshorst. Weg met het klinische, houterige gedoe van Tom Egbers; meer leuke rubriekjes en inhoud. VAR van de week, corneranalyse van Pierre of videoanalyse van Afellay, de inmiddels niet meer zo leuke weekend-round-up, het eindsignaal van Frank Heinen. Als zelfs Johan Derksen met plezier kijkt, weet je dat ze op de goede weg zijn.
Op regelmatige basis komen Arno Vermeulen, Jeroen Stekelenburg, Bart Frouws en Rafael van der Vaart ook langs; soms een wisselende gast uit de actualiteit. Als er om 20:00 nog wordt gevoetbald in de Nederlanden is er ook nog een supersympathieke samenvatting. Wat wil je nog meer?
Uitzending gemist?
Losse fragmenten
quote:Sjoerd van Ramshorst praat met John van den Brom, Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart en Jeroen Stekelenburg over het voorbije voetbalweekend.
Ik kijk altijd de herhaling. Maar de animo in dit topic weerspiegelt FOK!quote:
Wie ?quote:
Was het weer zo erg ? Tochtte het weer door de open deuren ?quote:
een programma met overbetaalde acteurs van belastingcentenquote:Op zondag 25 februari 2024 23:47 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/video/2510(...)ls-nieuwe-ajax-coach
Van Nistelrooij want ik hoor van mensen dat dat een goeie veldtrainer is
Nee Tuchel want die ging vroeger altijd in de weekenden naar Amsterdam
Wat is dit voor programma
Qua prestaties klopt het toch gewoon?quote:Op maandag 26 februari 2024 19:14 schreef -XOR- het volgende:
De boys van de podcast zijn ook wat overenthousiast.
[ afbeelding ]
Deze eredivisie is gewoon enorm zwak. PSV doet het er netjes en laat weinig tot niets liggen maar gaat netaan door in een CL-poule met Arsenal, Lens en Sevilla, dat zegt ook wel wat. Dit PSV is echt niet beter dan bijvoorbeeld het Ajax van 2002/2003 of PSV 1977/1978.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua prestaties klopt het toch gewoon?
Vroeger bleven toppers langer in Nederland, dus relatief zal het misschien minder zijn. Maar aan de andere kant rookte iedereen toen dus dit team zou gehakt maken van het team van 1988 (bijvoorbeeld).
En Ajax werd toen niet eens kampioen!quote:Op maandag 26 februari 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deze eredivisie is gewoon enorm zwak. PSV doet het er netjes en laat weinig tot niets liggen maar gaat netaan door in een CL-poule met Arsenal, Lens en Sevilla, dat zegt ook wel wat. Dit PSV is echt niet beter dan bijvoorbeeld het Ajax van 2002/2003 of PSV 1977/1978.
Dat denk ik niet, team van '88 kon flink bikkelen met bijv Koeman, Lerby, Gerets en Nielsen.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua prestaties klopt het toch gewoon?
Vroeger bleven toppers langer in Nederland, dus relatief zal het misschien minder zijn. Maar aan de andere kant rookte iedereen toen dus dit team zou gehakt maken van het team van 1988 (bijvoorbeeld).
Ik vond hem geweldig. Een keer een normale voetballer zonder popie Jopie gedoe. Welkome aanvullingquote:Op zondag 3 maart 2024 22:59 schreef Zipportal het volgende:
Die Kuupers praat ook als een buutnlander.
Alles beter dan Raf in ieder gevalquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig. Een keer een normale voetballer zonder popie Jopie gedoe. Welkome aanvulling
Rafael is juist geweldig. Schitterende voetballer en goede analist. Zegt waar het op staat. Laat zich zich niet piepelen door Zlatan en door de omhooggevallen reserve spits van der Hooijdunk. Leve de dikke analisten zoals Boskamp, Febo Theo en Rafael. Weg met de groenvoorzieners die achteraf Vermeulen, Affelaij en andere veiligverkeerd Nederlanders blijken te zijn.quote:
Hij is regelmatig dronken aan tafel en verstoort bijna elke discussie met totaal willekeurige opmerkingen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rafael is juist geweldig. Schitterende voetballer en goede analist. Zegt waar het op staat. Laat zich zich niet piepelen door Zlatan en door de omhooggevallen reserve spits van der Hooijdunk. Leve de dikke analisten zoals Boskamp, Febo Theo en Rafael. Weg met de groenvoorzieners die achteraf Vermeulen, Affelaij en andere veiligverkeerd Nederlanders blijken te zijn.
Ja https://nos.nl/l/2512317quote:Op maandag 11 maart 2024 17:12 schreef Abrikozentaart het volgende:
Iemand nog de fittie gezien tussen Steek en VDV?
https://www.metronieuws.n(...)jeroen-stekelenburg/
Kramer zal geen warm onthaal van zijn teamgenoten krijgen na vanavond.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:35 schreef freaky40 het volgende:
Het is Pasen dachten ze bij Studio Voetbal, dus nodige we eihoofd en beroepsidioot ook wel 🤡Kramer uitnodigen…
Niemand doet aan analyse, het zijn slechts mensen die observaties doen. Dan is VdV niet de meest oninteressante.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Hartstikke gezellig die Raffie maar zijn analyses beperken zich altijd tot oordelen over hoe goed een speler met de bal aan de voet is en dat is dan of "kijk dan hoe goed die ken voetballe" of "ken er helemaal niks van".
Hij is meer liefhebber dan serieuze analist.
Snap ook niet waarom hij daar steeds zit en b.v. een andere speler uit de Eredivisie niet. Die gast is zo geil van zichzelf die nodigt zichzelf nog uit bij de opening van een deur....quote:Op zondag 31 maart 2024 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kramer zal geen warm onthaal van zijn teamgenoten krijgen na vanavond.
Bart Vriends en Bas Kuipers hebben er allebei ook al eens gezetenquote:Op maandag 1 april 2024 00:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij daar steeds zit en b.v. een andere speler uit de Eredivisie niet. Die gast is zo geil van zichzelf die nodigt zichzelf nog uit bij de opening van een deur....
Leuke gast verder, maar zijn podcasts zijn echt niet zo geweldig. Ik dwaal al snel af als ik er naar luister.quote:
quote:Sjoerd van Ramshorst bespreekt met Pierre van Hooijdonk,Rafael van der Vaart,Jeroen Stekelenburg en Ibrahim Afellay de afgelopen voetbalweek.Tevens is er een samenvatting van de wedstrijd sc Heerenveen-FC Utrecht.
Gebroken enkel?quote:Op zondag 7 april 2024 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Stekelenburg moet van een trapje vallen
En als bv Afellay eens serieus de rol van de RvC van Ajax wilde belichten kwam er weer een grap tussendoor. Sowieso weer Vd Vaart met z’n domme acts ‘ik heb er geen verstand van’, jij bent toch de ‘Ajax-watcher’ daar aan tafel dus lees je in voor dat geld dat je daar komt scheppen lamzak.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze uitzending met al die verplichte items zoals die kut bal en die samenvattingen gaan van de spreektijd af. Bleef niet veel van het programma over.
Ik snap die PL samenvatting niet. Ze hebben het sowieso nauwelijks over internationaal voetbal en die samenvatting zelf wordt ook nauwelijks over gepraat. Gaat alleen maar ten koste van de andere onderwerpen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze uitzending met al die verplichte items zoals die kut bal en die samenvattingen gaan van de spreektijd af. Bleef niet veel van het programma over.
NedERlaANdErS!!!!quote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die PL samenvatting niet. Ze hebben het sowieso nauwelijks over internationaal voetbal en die samenvatting zelf wordt ook nauwelijks over gepraat. Gaat alleen maar ten koste van de andere onderwerpen.
quote:
Bij Feijenoord weten ze altijd passanten te hoog op een voetstuk te plaasten. Ze kicken nog steeds op één jaartje Guidetti.quote:
Vanavond weer Rondoquote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Klopt daarom noemde ik ook Calandquote:Op maandag 8 april 2024 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is Caland. Die daar vanochtend aan is geopereerd.
Ik las het. 13:00 uur. Hem gisteren via PM al succes gewenst. Voor de wedstrijd.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt daarom noemde ik ook Caland![]()
Hij is zo aan de beurt in het ziekenhuis.
Hier, weer 2 passanten voor je.quote:Op maandag 8 april 2024 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Feijenoord weten ze altijd passanten te hoog op een voetstuk te plaasten. Ze kicken nog steeds op één jaartje Guidetti.
quote:Op maandag 8 april 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier, weer 2 passanten voor je.
[ afbeelding ]
Dat is typisch vd Vaart. Gaat het goed met Ajax kan hij er uren over lullen, speler uitlichten, fragmenten laten zien. Gaat het slecht gaat hij lopen grappen en grollen zodat het er maar niet serieus over hoeft te gaan, of over het goede spel van de tegenstander. Je mag best met een clubbril er zitten, maar niet als een of andere tokkie supporterquote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Szura het volgende:
[..]
En als bv Afellay eens serieus de rol van de RvC van Ajax wilde belichten kwam er weer een grap tussendoor. Sowieso weer Vd Vaart met z’n domme acts ‘ik heb er geen verstand van’, jij bent toch de ‘Ajax-watcher’ daar aan tafel dus lees je in voor dat geld dat je daar komt scheppen lamzak.
Precies. Laat hem een voorbeeld aan de objectieve Boskamp of van Hanegem nemen.quote:Op maandag 8 april 2024 15:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is typisch vd Vaart. Gaat het goed met Ajax kan hij er uren over lullen, speler uitlichten, fragmenten laten zien. Gaat het slecht gaat hij lopen grappen en grollen zodat het er maar niet serieus over hoeft te gaan, of over het goede spel van de tegenstander. Je mag best met een clubbril er zitten, maar niet als een of andere tokkie supporter
Boskamp is nou typisch het voorbeeld van iemand met een Feyenoord pet die wel objectief kan zijn en ook lovend over Ajax of PSV kan praten.quote:Op maandag 8 april 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Laat hem een voorbeeld aan de objectieve Boskamp of van Hanegem nemen.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Boskamp is nou typisch het voorbeeld van iemand met een Feyenoord pet die wel objectief kan zijn en ook lovend over Ajax of PSV kan praten.
Komt geen zinnig woord uit Boskamp.quote:Op maandag 8 april 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]Hij krijgt de naam Ajax niet eens uit z'n strot.
Dus dit. ik heb mij hier echt zo hard aan geërgerd. Hij verspreekt zich en iedereen moet lachen omdat mosselman!!1111 hahahhahahquote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Szura het volgende:
[..]
En als bv Afellay eens serieus de rol van de RvC van Ajax wilde belichten kwam er weer een grap tussendoor.
Precies. Zeg ik altijd al. Maar o wéé. Kom niet aan Boskamp. Hij is zo leuk en lollig.quote:Op maandag 8 april 2024 21:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Komt geen zinnig woord uit Boskamp.
Ja, he je da gezien? Boh, die gozer kan balle.
Daarom Rondo nu. Helaas nou precies de Kromme, en van Basten die er weer de ballen verstand van heeft.quote:Op maandag 8 april 2024 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus dit. ik heb mij hier echt zo hard aan geërgerd. Hij verspreekt zich en iedereen moet lachen omdat mosselman!!1111 hahahhahah![]()
zo grappig was het nou ook weer niet, tenzij je een boomer bent want die waren de enige die nog door gingen lachen. In plaats van dat ze hem even corrigeren en doorgaan moet het een hele lachshow worden. Het was een belangrijke detail dat helaas is overvlogen, want hij had echt een sterk punt wat hij wilde maken.
quote:Sjoerd van Ramshorst praat met Pierre van Hooijdonk,Ibrahim Afellay,Theo Janssen en Arno Vermeulen over de voorbije voetbalweek.
Wat zei ie ?quote:
Ik ben in slaap gevallen na 3 minuten en werd precies op tijd wakker voor het verhaal van Frank HeinenGodquote:Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef Szura het volgende:
Is er iemand die saaier praat dan Marcel Brands?
Ik speelde in 1978 een selectiewedstrijd voor FC Den Bosch. Ik scoorde 4 keer in de Vliert maar Marcel Brands werd gekozen.quote:Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef Szura het volgende:
Is er iemand die saaier praat dan Marcel Brands?
Afellayquote:Op maandag 29 april 2024 10:09 schreef Cupfighter het volgende:
Affelay is echt een verschrikking om naar te luisteren
Het begin is al weer vreselijk. "Desalnietemin" "Extra wapen" "Een heel belangrijke schakel"quote:Op maandag 29 april 2024 10:09 schreef Cupfighter het volgende:
Affelay is echt een verschrikking om naar te luisteren
Ik had Pattinama en Utrecht goed. Tegenstander was geen Willem2 maar Roda. Toch niet slecht.quote:Op maandag 29 april 2024 13:33 schreef tong80 het volgende:
Pattinama bij FC Utrecht lijkt me het geluidsfragment. Misschien tegen Willem 2 ?
quote:Sjoerd van Ramshorst praat met Pierre van Hooijdonk, Ibrahim Afellay, Arno Vermeulen en FC Utrecht-coach Ron Jans over de voorbije voetbalweek. Daarnaast is er een samenvatting van Manchester United-Arsenal te zien.
Laat Babyhoofd eens thuis.quote:Sjoerd van Ramshorst ontvangt Ibrahim Afellay, Theo Janssen, Pascal Jansen en Jeroen Stekelenburg.
Afellay is erger. Daar komt echt geen zinnig woord uit.quote:
Die mag de vaste analist worden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alex Pastoor stond ver boven de rest aan deze tafel.
Mag ook bij VI Online aanschuiven, of iets dergelijks. Het meningenveld is terug van vakantie en slechter dan ooit. En dan moeten Raffie en Ibi nog worden losgelaten in de speeltuin.quote:
Ik vond het sowieso een fijne aflevering, behalve de overbodige Arno.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus De monoloog van Pastoor over Feyenoord is prima.
Eens. Pastoor mag zeker vaker komen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso een fijne aflevering, behalve de overbodige Arno.
Mooie tafel. Helaas wel A. Vermeulen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:22 schreef Zipportal het volgende:
Ron Jans, Kees van Wonderen, Theo Janssen en Arno Vermeulen
Jezus, wat een lekker ding.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:12 schreef Benny het volgende:
Het boeiendste aan deze uitzending is het meisje achter Sjoerd
Vorige week zat daar een chick die aan LLDL meedeedquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:12 schreef Benny het volgende:
Het boeiendste aan deze uitzending is het meisje achter Sjoerd
Zat ie aan tafel?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Rik Elfrink die net doet alsof ie geweldige bronnen heeft
Spreekpop van PSV.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Reservebankquote:
Fanboy met een pen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Helaas niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef hhh38 het volgende:
Zijn Ibi en Pierre bij het grof vuil gezet?
Ik kijk morgenochtend wel even terugquote:Op zondag 1 september 2024 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De schoolkrantjournalist als presentator. Deze trainwreck wil ik zien. @:szura
Hoe zie je de rolverdeling voor je van de 3 spitsen?quote:Op zondag 1 september 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze Weghorst-discussie benadert alweer het borreltafelanalyseniveau.
Ik verwacht eigenlijk dat Weghorst en Brobbey elkaar gaan afwisselen, en Akpom tactisch zal worden ingezet. De wedstrijden volgen elkaar op, en we weten inmiddels hoe Farioli redeneert. Gezien de fysieke gesteldheid van Brobbey mogen we blij zijn als hij een langere tijd fit blijft, en roulatie kan wellicht helpen. Het is allemaal minder ingewikkeld dan we denken.quote:Op zondag 1 september 2024 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zie je de rolverdeling voor je van de 3 spitsen?
Het lijkt me lastig om ze alledrie tevreden te houden. Vooral Weghorst die zichzelf altijd gruwelijk overschat.quote:Op zondag 1 september 2024 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Weghorst en Brobbey elkaar gaan afwisselen, en Akpom tactisch zal worden ingezet. De wedstrijden volgen elkaar op, en we weten inmiddels hoe Farioli redeneert. Gezien de fysieke gesteldheid van Brobbey mogen we blij zijn als hij een langere tijd fit blijft, en roulatie kan wellicht helpen. Het is allemaal minder ingewikkeld dan we denken.
Ik denk dat vooral Akpom niet tevreden gaat zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig om ze alledrie tevreden te houden. Vooral Weghorst die zichzelf altijd gruwelijk overschat.
Het wordt niet meer herhaald. Terwijl het s 'nachts wordt uitgezonden.quote:Op zondag 1 september 2024 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel even terug
Ik mag Theo wel. Altijd goeie teksten en to the point. Raffie ook niks mis mee. Studio Voetbal is de laatste tijd weer een programma om naar te kijken. Stomphorst doet het ook prima. Vorige week weer een paar keer VI gekeken. Dan kies ik hier voor. Paar jaar geleden zou ik dat nooit en te nimmer hebben gezegd.quote:
Dit is Gert van 't Hof.quote:Op zondag 8 september 2024 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag Theo wel. Altijd goeie teksten en to the point. Raffie ook niks mis mee. Studio Voetbal is de laatste tijd weer een programma om naar te kijken. Stomphorst doet het ook prima. Vorige week weer een paar keer VI gekeken. Dan kies ik hier voor. Paar jaar geleden zou ik dat nooit en te nimmer hebben gezegd.
Klopt.quote:
Meer dan in dit topic. Iemand gekeken ?quote:
`die cliches zijn zo slecht dat ze wel een glimlach oproepen.quote:Op zondag 29 september 2024 23:08 schreef Faraday01 het volgende:
Affelay is redelijk op dreef vanavond
Die was in vorm ja. Prima uitzending wel.quote:Op zondag 29 september 2024 23:08 schreef Faraday01 het volgende:
Affelay is redelijk op dreef vanavond
quote:Presentator Sjoerd van Ramshorst praat samen met Guus Hiddink, Arno Vermeulen, Ibrahim Afellay en Pierre van Hooijdonk over de voetbalweek.Bovendien is er een samenvatting van Fortuna Sittard-AZ.
Zeker in de week van de scheidsrechter zou je ook gewoon normaal kunnen doen en een goed voorbeeld geven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Die stellingBosz moet geschorst worden ja? Hij was nog behoorlijk netjes. Ja, heel cynisch misschien maar dat is niet strafbaar lijkt me.
En dan ook nog Michiel Kramer, wat een leuke jongen is dat hé. Soms even een elleboogje of iemand kapot trappen maar wat lult ie leuk haha.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:43 schreef ISVV het volgende:
Wat is die Theo toch stoer hè, sloeg wel eens een training over en belde het Nederlands elftal af. Zo'n leuke, volkse jongen!!1!.
In de moskee vinden ze Ibi ook een vermoeiende manquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
Ibi was weer in vorm met z'n spreekwoorden
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God, bij Studio Voetbal doen ze ook geen enkele moeite om zich in Farioli te verdiepen, hé?
Ajax is de enige club ter wereld die een druk programma heeft, snap dat danquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.
Farioli was in zijn tijd bij OGC Nice helemaal niet zo van het rouleren, zocht Bart Frouws (VI) laatst nog uit. De reden waarom Farioli rouleert, is voor mensen die een beetje moeite doen om het nieuws te volgen wel duidelijk. Natuurlijk heeft een team baat bij continuïteit. Maar rouleren na Baku-uit en Feyenoord/PSV/Maccabi/Twente voor de boeg vind ik helemaal geen schok.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.
Kijk maar hoe druk het hier is.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met de week slechter en korter met die non-items.
Ik kwam net voor de uitzending m'n bed uit, eerst Max teruggekeken en dacht laat ik voor te gaan slapen even naar Studio Voetbal kijken. Je mist niks als je niet kijkt. Er waren tijden ging er een heel topic doorheen. Ik "zeg" het al tijden FOK! is.......quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK is dood en Sjoerd die iedereen in de poepert loert is kut.
Alleen maar stomme rubriekjes zoals die amateurvoetballers.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met de week slechter en korter met die non-items.
Compilatie van Perisic zat ook vol met slechte/matige voorzettenquote:Op zondag 24 november 2024 22:28 schreef Szura het volgende:
Pi-Air wil uitleggen dat Pepi een geweldige spits is. We beginnen een compilatie met een totaal mislukte kopbal en een struikelpartij voor de goal in kansrijke positie.
Hier kwam ik voor naar dit topic. één of ander brittenland volgertje die dan het voetvolk gaat vragen wat ze van Arne vinden. ONZE ARNE.quote:Op zondag 1 december 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Reportage over Slot/Liverpool zonder beelden van de wedstrijd
Inderdaad zeg, op de vraag wat hij tegenwoordig doet kwam ook alleen maar “niets, beetje padellen met Raf”.quote:Op zondag 15 december 2024 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat er voor z'n lol een uur naar Maarten Stekelenburg kijken?
Wel mooi dat ie zelf bevestigt dat DE REDDING enorm overrated is.
Toevallig dat Arno er zat terwijl AZ een topper had.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, Arno opent met dat hij liever Eredivisie kijkt dan Premier League.
Gaan we vanavond kijken?quote:Op maandag 13 januari 2025 07:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg lichtelijk het gevoel dat Arno het geen pingel voor PSV vond.
Net gelezen clash tussen Makelie en Vermeulen. Dus straks ff checken.quote:
Gisteren met Makkelie van gewoon chanant. Makkelie legt gewoon uit dat het een penalty is en Arno de az-supporter blijft maar beweren dat het niet zo is. Zou Arno wanneer het andersom was geweest ook zo fel zijn geweest?quote:Op maandag 13 januari 2025 07:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg lichtelijk het gevoel dat Arno het geen pingel voor PSV vond.
Vroeger keken we hier op VBL vrijwel dagelijks VI (met hax in de rust) en op zondag samenvattingen voetbal met doen alsof we ze niet gezien hadden. En dan Studio voetbal in de avond.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef Paul het volgende:
vroeger keek ik dit elke zondag met Hugo Borst, vind het nu niet meer zo
Dat was het doei
VI vroeger op maandag en vrijdag waren sowieso beter met Hansie en boskampie en alllen over voetbalquote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroeger keken we hier op VBL vrijwel dagelijks VI (met hax in de rust) en op zondag samenvattingen voetbal met doen alsof we ze niet gezien hadden. En dan Studio voetbal in de avond.
Die goeie ouwe tijd.
Arn0 is gewoon boos dat het AZ de overwinning heeft gekost!quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het net teruggekeken want ik wilde wel eens zien wat Makkelie te melden had.
Ik moet iets toegeven:
Makkelie
En man man man wat erger ik me dood (niet alleen hier maar ook in het dagelijks leven, maar hier was een uitstekend voorbeeld) aan mensen die de uitleg niet willen snappen.
Makkelie zegt een aantal keer: Dit is nou eenmaal de regel, niet dat ik het met de regel eens ben.
En toch blijven ze doormekkeren
De Witte Chinees als schoolvoorbeeld.
Die is er nu al twee weken boos over aan het doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arn0 is gewoon boos dat het AZ de overwinning heeft gekost!
De randstadmedia probeert de beeldvorming tegen PSV te keren, doen ze altijd wanneer ajax in de buurt staat.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het net teruggekeken want ik wilde wel eens zien wat Makkelie te melden had.
Ik moet iets toegeven:
Makkelie
En man man man wat erger ik me dood (niet alleen hier maar ook in het dagelijks leven, maar hier was een uitstekend voorbeeld) aan mensen die de uitleg niet willen snappen.
Makkelie zegt een aantal keer: Dit is nou eenmaal de regel, niet dat ik het met de regel eens ben.
En toch blijven ze doormekkeren
De Witte Chinees als schoolvoorbeeld.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef De_Kraam het volgende:
De chef voetbal moet Arno niet meer uitnodigen.
''GEEF DE SCHULD NIET AAN DE MENSEN DIE DE REGEL CORRECT UITVOEREN !!!''quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De randstadmedia probeert de beeldvorming tegen PSV te keren, doen ze altijd wanneer ajax in de buurt staat.
Er worden wekelijks fouten gemaakt maar toch weten ze altijd weer die van PSV uit te lichten.
Vanavond gaan ze het 10 min over de lichte overtreding van Peresic hebben, let maar opquote:Op zondag 26 januari 2025 13:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''GEEF DE SCHULD NIET AAN DE MENSEN DIE DE REGEL CORRECT UITVOEREN !!!''
Dan kunnen we het overslaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren heeft PSV gewonnen. Dus zit Babyhoofd er weer.
En?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze het 10 min over de lichte overtreding van Peresic hebben, let maar op
Raffie is agressief de laatste uitzendingen. Zou het slecht gaan tussen hem en Estonia ?quote:Op maandag 27 januari 2025 00:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geweldig hoe weinig respect Raffie bewaart voor de Schoolkrantjournalist.
Die vent heeft niks te melden. Echt nada noppes. Nog erger dan Affelay.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch maar weer eens aangeslingerd om te zien hoe ze zich over Farioli en Ajax uitlaten, en helemaal met Ajax-hater Kramer aan tafel
Terecht. Een vent van 32 die afbouwt bij Ajax. Raffie deed dat in Denemarken.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Multimiljonair Van der Vaart die het miljoenensalaris van Henderson aanvalt... donder toch op
Van der Vaart zal in Spanje en Denemarken ook nog wel een paar miljoen per jaar hebben gekregen toen ie aan het afbouwen ging.quote:Op maandag 3 februari 2025 06:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht. Een vent van 32 die afbouwt bij Ajax. Raffie deed dat in Denemarken.
Ik denk dat het om het verschil draait tussen de spelers.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van der Vaart zal in Spanje en Denemarken ook nog wel een paar miljoen per jaar hebben gekregen toen ie aan het afbouwen ging.
Ik vind het ook veel qua salaris, maar juist iemand die zelf ook speler is geweest en dergelijke bedragen heeft verdiend zou zijn mond moeten houden.
En PSV laat nu veel punten liggen de laatste tijd. Geen Babyhoofd vanavond.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren heeft PSV gewonnen. Dus zit Babyhoofd er weer.
Ibi is er vanavond.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En PSV laat nu veel punten liggen de laatste tijd. Geen Babyhoofd vanavond.
Pierre weer met een rant waar hij duidelijk laat merken dat ie persoonlijk iets tegen bepaalde spelers heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is zo'n heerlijk slechte uitzending.
Als de interne discussie bij PSV van net zo'n hoog niveau is als de probleemstelling bij Studio Voetbal, worden het nog leuke maanden.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pierre weer met een rant waar hij duidelijk laat merken dat ie persoonlijk iets tegen bepaalde spelers heeft
Ik vind het vanavond wel meevallen. Affelaij ook een keer met verstandige teksten. En Theo levert altijd.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is zo'n heerlijk slechte uitzending.
Theo staat symbool voor tokkie-Nederland. Zijn reactie ook op dat onderzoek. ‘Nu hebben we het er even over, maar er gaat niks veranderen, want dat kan niet’. Dat is de reflex waar het conservatief Nederland telkens in schiet. Terwijl er voorbeelden te over zijn in andere, veel progressievere sporten. Hockey inderdaad, maar kijk eens afdalingen in de Tour niet eens zo lang geleden terug. Of massasprints of tijdritten. Gewoon allemaal zonder helm. ‘We gaan toch niet 5 uur lang een helm dragen? Dat kan niet‘! Nou, wel dus. Waarom zou je koppen niet kunnen afschaffen? En dan Pierre die even voor rekent dat 0,0001% van de voetballers dementie heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het vanavond wel meevallen. Affelaij ook een keer met verstandige teksten. En Theo levert altijd.
Koppen verbieden is wel lastig hoor. Want hoge ballen zullen dan nog steeds onderdeel zijn van het spel, hoe ga je die benaderen dan? Spelers zullen gaan proberen om met hun schouders of bovenrug duels aan te gaan, waarmee je alsnog luchtduels krijgt met risico op hoofdletsel. Als je daar regels voor gaat bedenken krijg je kromme regels zoals bij hockey, waar je als verdediger niet binnen 2 meter van een speler mag staan die een hoge bal ontvangt oid. Dan gaat het hele spel veranderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Theo staat symbool voor tokkie-Nederland. Zijn reactie ook op dat onderzoek. ‘Nu hebben we het er even over, maar er gaat niks veranderen, want dat kan niet’. Dat is de reflex waar het conservatief Nederland telkens in schiet. Terwijl er voorbeelden te over zijn in andere, veel progressievere sporten. Hockey inderdaad, maar kijk eens afdalingen in de Tour niet eens zo lang geleden terug. Of massasprints of tijdritten. Gewoon allemaal zonder helm. ‘We gaan toch niet 5 uur lang een helm dragen? Dat kan niet‘! Nou, wel dus. Waarom zou je koppen niet kunnen afschaffen? En dan Pierre die even voor rekent dat 0,0001% van de voetballers dementie heeftJa, gedurende hun actieve carrière misschien. En dat is precies hoe de voetbalwereld redeneert. Al wat daarna gebeurt vinden ze niet relevant, dat telt niet. Tot zover dede verantwoordelijkheid
Het is ook niet zo eenvoudig dat je nu zegt: we stoppen er morgen mee. Maar je kunt wel de ambitie hebben om het spel zo te evolueren dat je het wel op termijn gaan beperken. Ik vond het voorbeeld om bij een corner hoofdbescherming te dragen niet zo slecht. Waarom zou dat niet geregeld kunnen worden? Of een verbod op kopen bij het uittrappen van een keeper. Verdedig die bal maar zonder te koppen en als je het wel doet is het een overtreding. Dan wordt het spel iets anders, maar waarom zou daar niet aan te wennen zijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koppen verbieden is wel lastig hoor. Want hoge ballen zullen dan nog steeds onderdeel zijn van het spel, hoe ga je die benaderen dan? Spelers zullen gaan proberen om met hun schouders of bovenrug duels aan te gaan, waarmee je alsnog luchtduels krijgt met risico op hoofdletsel. Als je daar regels voor gaat bedenken krijg je kromme regels zoals bij hockey, waar je als verdediger niet binnen 2 meter van een speler mag staan die een hoge bal ontvangt oid. Dan gaat het hele spel veranderen.
Ik zie meer in beschermende caps, zoals die van Petr Cech en die je ook ziet bij rugby.
Theo heeft volkomen gelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Theo Janssen leest Afellay inhoudelijk stevig de les over Bosz.
@:zipportal
Ging zijn mondje nog schever staan?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Theo Janssen leest Afellay inhoudelijk stevig de les over Bosz.
@:zipportal
Samen met Bischop en die RTV-Oost pipo bewijzen ze dat regionale verslaggevers maar beter weg kunnen blijven bij landelijke tv. Frustratie druipt er vaak vanaf.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:47 schreef Szura het volgende:
Het hoofd van die Rijnmond-pipo paste precies bij het depressieve commentaar na de 2-1 van Taylor laatst
Ziet eruit als een seriemoordenaar.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:47 schreef Szura het volgende:
Het hoofd van die Rijnmond-pipo paste precies bij het depressieve commentaar na de 2-1 van Taylor laatst
Die overwinningen dateren van 2022, toen was Belgie praktisch gezien geen absolute top meer, al zou je ze nog wel als topland in verval kunnen beschouwen aangezien KdB, Hazard en Courtois nog gewoon meededen.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens Arno is België geen topland.
Ik vond het wel vermakelijk, Arno was heerlijk zuur.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:00 schreef mitt het volgende:
Is het nog de moeite waard om terug te kijken met Koeman?
Zal het op de achtergrond eens aanslingeren.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk, Arno was heerlijk zuur.
Meh, van Hooijdonk en Afellay waren erg matig, Koeman was op zich nog best te pruimen voor zijn doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:00 schreef mitt het volgende:
Is het nog de moeite waard om terug te kijken met Koeman?
Je wilt ook geen leuk programma maken als je die twee er neer zetquote:Op maandag 10 maart 2025 09:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meh, van Hooijdonk en Afellay waren erg matig, Koeman was op zich nog best te pruimen voor zijn doen.
Mwah, hadden ook wel echt een moeilijke poule met Marokko en Kroatië. In 2024 nipt van Frankrijk verloren. Zou ik toch echt wel een topland noemen. Is Duitsland dan wel een topland? Die vlogen er in 22 ook in de poule uit en waren in 24 ook maar matig (niet dat we daar van gewonnen hebben, maar om even de vergelijking te maken).quote:Op maandag 10 maart 2025 08:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die overwinningen dateren van 2022, toen was Belgie praktisch gezien geen absolute top meer, al zou je ze nog wel als topland in verval kunnen beschouwen aangezien KdB, Hazard en Courtois nog gewoon meededen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |