Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God, bij Studio Voetbal doen ze ook geen enkele moeite om zich in Farioli te verdiepen, hé?
Ajax is de enige club ter wereld die een druk programma heeft, snap dat danquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.
Farioli was in zijn tijd bij OGC Nice helemaal niet zo van het rouleren, zocht Bart Frouws (VI) laatst nog uit. De reden waarom Farioli rouleert, is voor mensen die een beetje moeite doen om het nieuws te volgen wel duidelijk. Natuurlijk heeft een team baat bij continuïteit. Maar rouleren na Baku-uit en Feyenoord/PSV/Maccabi/Twente voor de boeg vind ik helemaal geen schok.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je niet dat uiteindelijk iedere ploeg op de lange termijn baat heeft bij continuïteit en een vast systeem? De meeste trainers geven alleen individuele spelers rust, dat zal ook wel een reden hebben.
Kijk maar hoe druk het hier is.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met de week slechter en korter met die non-items.
Ik kwam net voor de uitzending m'n bed uit, eerst Max teruggekeken en dacht laat ik voor te gaan slapen even naar Studio Voetbal kijken. Je mist niks als je niet kijkt. Er waren tijden ging er een heel topic doorheen. Ik "zeg" het al tijden FOK! is.......quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK is dood en Sjoerd die iedereen in de poepert loert is kut.
Alleen maar stomme rubriekjes zoals die amateurvoetballers.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma wordt met de week slechter en korter met die non-items.
Compilatie van Perisic zat ook vol met slechte/matige voorzettenquote:Op zondag 24 november 2024 22:28 schreef Szura het volgende:
Pi-Air wil uitleggen dat Pepi een geweldige spits is. We beginnen een compilatie met een totaal mislukte kopbal en een struikelpartij voor de goal in kansrijke positie.
Hier kwam ik voor naar dit topic. één of ander brittenland volgertje die dan het voetvolk gaat vragen wat ze van Arne vinden. ONZE ARNE.quote:Op zondag 1 december 2024 23:10 schreef hhh38 het volgende:
Reportage over Slot/Liverpool zonder beelden van de wedstrijd
Inderdaad zeg, op de vraag wat hij tegenwoordig doet kwam ook alleen maar “niets, beetje padellen met Raf”.quote:Op zondag 15 december 2024 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat er voor z'n lol een uur naar Maarten Stekelenburg kijken?
Wel mooi dat ie zelf bevestigt dat DE REDDING enorm overrated is.
Toevallig dat Arno er zat terwijl AZ een topper had.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, Arno opent met dat hij liever Eredivisie kijkt dan Premier League.
Gaan we vanavond kijken?quote:Op maandag 13 januari 2025 07:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg lichtelijk het gevoel dat Arno het geen pingel voor PSV vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |