Fanboy met een pen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Rik Elfrink die net doet alsof ie geweldige bronnen heeft
Helaas niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef hhh38 het volgende:
Zijn Ibi en Pierre bij het grof vuil gezet?
Ik kijk morgenochtend wel even terugquote:Op zondag 1 september 2024 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De schoolkrantjournalist als presentator. Deze trainwreck wil ik zien. @:szura
Hoe zie je de rolverdeling voor je van de 3 spitsen?quote:Op zondag 1 september 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze Weghorst-discussie benadert alweer het borreltafelanalyseniveau.
Ik verwacht eigenlijk dat Weghorst en Brobbey elkaar gaan afwisselen, en Akpom tactisch zal worden ingezet. De wedstrijden volgen elkaar op, en we weten inmiddels hoe Farioli redeneert. Gezien de fysieke gesteldheid van Brobbey mogen we blij zijn als hij een langere tijd fit blijft, en roulatie kan wellicht helpen. Het is allemaal minder ingewikkeld dan we denken.quote:Op zondag 1 september 2024 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zie je de rolverdeling voor je van de 3 spitsen?
Het lijkt me lastig om ze alledrie tevreden te houden. Vooral Weghorst die zichzelf altijd gruwelijk overschat.quote:Op zondag 1 september 2024 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Weghorst en Brobbey elkaar gaan afwisselen, en Akpom tactisch zal worden ingezet. De wedstrijden volgen elkaar op, en we weten inmiddels hoe Farioli redeneert. Gezien de fysieke gesteldheid van Brobbey mogen we blij zijn als hij een langere tijd fit blijft, en roulatie kan wellicht helpen. Het is allemaal minder ingewikkeld dan we denken.
Ik denk dat vooral Akpom niet tevreden gaat zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig om ze alledrie tevreden te houden. Vooral Weghorst die zichzelf altijd gruwelijk overschat.
Het wordt niet meer herhaald. Terwijl het s 'nachts wordt uitgezonden.quote:Op zondag 1 september 2024 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel even terug
Ik mag Theo wel. Altijd goeie teksten en to the point. Raffie ook niks mis mee. Studio Voetbal is de laatste tijd weer een programma om naar te kijken. Stomphorst doet het ook prima. Vorige week weer een paar keer VI gekeken. Dan kies ik hier voor. Paar jaar geleden zou ik dat nooit en te nimmer hebben gezegd.quote:
Dit is Gert van 't Hof.quote:Op zondag 8 september 2024 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag Theo wel. Altijd goeie teksten en to the point. Raffie ook niks mis mee. Studio Voetbal is de laatste tijd weer een programma om naar te kijken. Stomphorst doet het ook prima. Vorige week weer een paar keer VI gekeken. Dan kies ik hier voor. Paar jaar geleden zou ik dat nooit en te nimmer hebben gezegd.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |