Gisteren met Makkelie van gewoon chanant. Makkelie legt gewoon uit dat het een penalty is en Arno de az-supporter blijft maar beweren dat het niet zo is. Zou Arno wanneer het andersom was geweest ook zo fel zijn geweest?quote:Op maandag 13 januari 2025 07:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg lichtelijk het gevoel dat Arno het geen pingel voor PSV vond.
Vroeger keken we hier op VBL vrijwel dagelijks VI (met hax in de rust) en op zondag samenvattingen voetbal met doen alsof we ze niet gezien hadden. En dan Studio voetbal in de avond.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef Paul het volgende:
vroeger keek ik dit elke zondag met Hugo Borst, vind het nu niet meer zo
Dat was het doei
VI vroeger op maandag en vrijdag waren sowieso beter met Hansie en boskampie en alllen over voetbalquote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroeger keken we hier op VBL vrijwel dagelijks VI (met hax in de rust) en op zondag samenvattingen voetbal met doen alsof we ze niet gezien hadden. En dan Studio voetbal in de avond.
Die goeie ouwe tijd.
Arn0 is gewoon boos dat het AZ de overwinning heeft gekost!quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het net teruggekeken want ik wilde wel eens zien wat Makkelie te melden had.
Ik moet iets toegeven:
Makkelie
En man man man wat erger ik me dood (niet alleen hier maar ook in het dagelijks leven, maar hier was een uitstekend voorbeeld) aan mensen die de uitleg niet willen snappen.
Makkelie zegt een aantal keer: Dit is nou eenmaal de regel, niet dat ik het met de regel eens ben.
En toch blijven ze doormekkeren
De Witte Chinees als schoolvoorbeeld.
Die is er nu al twee weken boos over aan het doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arn0 is gewoon boos dat het AZ de overwinning heeft gekost!
De randstadmedia probeert de beeldvorming tegen PSV te keren, doen ze altijd wanneer ajax in de buurt staat.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het net teruggekeken want ik wilde wel eens zien wat Makkelie te melden had.
Ik moet iets toegeven:
Makkelie
En man man man wat erger ik me dood (niet alleen hier maar ook in het dagelijks leven, maar hier was een uitstekend voorbeeld) aan mensen die de uitleg niet willen snappen.
Makkelie zegt een aantal keer: Dit is nou eenmaal de regel, niet dat ik het met de regel eens ben.
En toch blijven ze doormekkeren
De Witte Chinees als schoolvoorbeeld.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef De_Kraam het volgende:
De chef voetbal moet Arno niet meer uitnodigen.
''GEEF DE SCHULD NIET AAN DE MENSEN DIE DE REGEL CORRECT UITVOEREN !!!''quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De randstadmedia probeert de beeldvorming tegen PSV te keren, doen ze altijd wanneer ajax in de buurt staat.
Er worden wekelijks fouten gemaakt maar toch weten ze altijd weer die van PSV uit te lichten.
Vanavond gaan ze het 10 min over de lichte overtreding van Peresic hebben, let maar opquote:Op zondag 26 januari 2025 13:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''GEEF DE SCHULD NIET AAN DE MENSEN DIE DE REGEL CORRECT UITVOEREN !!!''
Dan kunnen we het overslaan.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren heeft PSV gewonnen. Dus zit Babyhoofd er weer.
En?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze het 10 min over de lichte overtreding van Peresic hebben, let maar op
Raffie is agressief de laatste uitzendingen. Zou het slecht gaan tussen hem en Estonia ?quote:Op maandag 27 januari 2025 00:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geweldig hoe weinig respect Raffie bewaart voor de Schoolkrantjournalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |